Amazon

sâmbătă, 7 martie 2020

Kazaciok și csardaș politic

Viktor Orban va efectua o vizită la Chișinău. Am mai spus-o, de mii de ori, și o repet, atunci când vorbim de politica externă a Ungariei, mai ales în acest caz , vorbim direct de Rusia. Ăștia joacă kazaciok și csardaș politic( îmi cer scuze dacă nu am scris corect numele celor două jocuri), și noi stăm și ne uităm ca proștii. Mă iertați că acum o spun așa direct și pe față. Ungaria, o țară care nu are resurse, e un lider regional. Noi continuăm să mergem cu căruța. Ungaria, iar asta o să supere pe mulți, nu a uitat niciodată de comunitățile maghiare din jurul său. Pe când România... Să nu uităm totuși că anul acesta se împlinesc o sută de ani de la Trianon. Pentru Ungaria, pierderea Transilvaniei, este o durere la fel de mare cum este pentru România pierderea Basarabiei și Nordului Bucovinei . Atât doar că noi nu facem nimic în acest sens. De abia acum, prin guvernul Ludovic Orban , obsrv o schimbare de politică externă privind relațiile cu Chișinăul. Una benefică. Problema este că la noi încep rușii să joace pe față. Pe TVSE am văzut, acum câteva luni, un concert Stas Mhailov. Pe Nova TV Brașov am văzut un spectacol preluat de la Piervîi Kanal. Se pare că vor veni vremuri geopolitice grele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu