Amazon

marți, 31 decembrie 2019

Retrospectiva anului 2019

Cică hai să fac și eu o retrospectivă. Am avut un an care m-a învățat multe lucruri. M-a învățat că poți ajunge să cunoști oameni minunați. M-a învățat că poți lupta cu boala. M-a învățat că poți învăța lucruri noi( așa am învățat să îmi fac site). M-a învățat că există oameni talentați. Însă cea mai importantă și dureroasă lovitură am primit-o la sfârșit de an. Atunci am învățat că oamenii nu sunt ceea ce par a fi și că sub masca minunată se ascunde fața hidoasă. Iar cel mai mult m-a durut că am fost sincer și bun la suflet și iar am fost tratat ca o cârpă. Așa că o voi lua ca o invățătură. Lecția primită a fost aceea să nu mai cred în dragoste și alte baliverne. La 33 de ani, sărac și cu dizabilități, care fată să se uite la mine ? De acum încolo trebuie să îmi intre clar în minte că toate chestiile cu dragostea și sufletul pereche sunt niște minciuni ordinare. Să privesc realitatea( nu mă refer la postul tv) și să fiu realist.
Am avut momente memorabile:
- Întâlnirea și binecuvîntarea primită de la părintele Constantin Necula. Faptul că m-a lăudat în conferința sa;
- Cartea primită ca premiu din partea domnului Dan Dungaciu . Asta pentru intervenția telefonică de la Radio România Actualități;
- Aventura plecării mele la Chișinău. Am plecat la Chișinău cu febră 38. Eram răcit cobză. Abia mai stăteam pe picioare;
- Bucuria faptului că m-am revăzut și m-am cunoscut cu persoane minunate( nu are rost să le enumăr);
- Faptul că la Cojușna am descoperit un real talent. E adevărat că mi-a luat ceva timp și a trebuit să s insist mult;
- Nu vreau să mai îmi amintesc că m-am rătăcit la Cojușna noaptea;
- Faptuul că după 12 ani am revăzut Bucureștiul și am rămas cu aceeași impresie- urăsc Bucureștiul și de un milion de ori prefer Chișinăul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu