Amazon

joi, 14 noiembrie 2019

Vlăduța Lupău sau cum presa crează vedete

  Țin să   precizez că nu am nimic cu dânsa. Nu  vreau  ca acest  articol să  fie considerat  ca un atac împotriva cuiva.   Acest articol  vrea să  reflecteze calitatea presei.  Azi butonam telecomanda. Am ajuns, întâmplător, la Kanal D. Acolo arăta imagini cu nunta acestei  persoane.  Instantaneu  am intrat  pe Google să  văd cine e această  persoană. Am văzut că  e cântăreață. Mă bucur pentru dânsa și  îi doresc multă  fericire.
    Aici vreau să  critic presa.   Țara asta are  probleme din ce în ce mai grave.  Presa  ar  trebui  să  se ocupe de acestea. Presa noastră, din păcate, se ocupă  de crearea a noi și noi vedete.  Asta ca să  ne facă  să uităm de clasa politică. Să uităm că  o ducem rău  și  să  nu ne revoltăm. Iar ei fac  audiență.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu