Amazon

vineri, 29 noiembrie 2019

Eu nu sunt frate cu Dodon

Recunosc că uneori mă depășește politica moldovenească. Pur și simplu rămân surprins. Am ajuns să îl văd pe Igor Dodon că participă la un eveniment dedicat Zilei Naționale a României, eveniment organizat de Ambasada României la Chișinău, și că felicită România și vorbește despre ” frații de peste Prut”. Am rămas surprins doar pentru faptul că Dodon e un politician pro-rus. Asta pentru că eu am mai văzut asemenea gen de politicieni de la Chișinău.
Candu și cu Filip mai că nu rupeau hainele de pe ei când erau la București. Leancă povestea despre buletinul tatălui său. Însă toate aceste declarații erau făcute pentru presa din România. Ele nu apăreau la Chișinău.
Să revin la Igor Dodon. Eu nu știu cu cine e frate Igor Dodon, dar vă asigur că nu este frate cu mine. Nici măcar văr sau vecin. Probabil că e frate cu Dragnea, Dăncilă și cei din PSD. Eu sunt frate cu toți prietenii mei dragi.
Închei prin a cere public guvernului Ludovivc Orban să verifice activitatea Ambasadei României de la Chișinău. Este inadmisibil ca un personaj care hulește România să participe la un eveniment dedicat Zilei Naționale a României.


Paul Szasz Sebeș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu