Amazon

vineri, 15 noiembrie 2019

Dracul să vă mai voteze pe voi

Dracul să vă mai voteze pe voi nenorociților!!! M-am dus azi să o programez pe mama pentru analize ( recoltare de sânge). De la cabinetul respectiv mi-a spus clar că nu mai sunt fonduri de la Casa de Sănătate și trebuie să plătească 741 de lei. Mama e pensionară. Nici măcar nu are atâta pensie. Cu ce să plătească? De la cabinet mi-a spus dacă anul ăsta nu mai primesc fonduri. Era să fac infarct. Bine că m-am dus eu. Mama chiar cred că făcea infarct. Unde sunt banii? Din 2012, cu o mică pauză, am avut guvern social-democrat. Asta este grija voastră față de oameni? Iar electoratul vostru este format din asistați sociali și pensionari. Asta este respectul față de ei? Stați liniștiți că mama oricum nu vă votează, dar din alte motive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu