Amazon

joi, 24 octombrie 2019

Franco's exhumation

Exhuming the dictator Franco is a very good idea. A dictator's place is not in a mausoleum. His body must be in a simple cemetery. So did we in Romania with dictator Gheorghe Gheorghiu-Dej.

Un comentariu:

  1. Acesta este site-ul pe care l-am citit despre doctorul Ilekhojie și l-am contactat pentru a mă ajuta să-mi revin fostul iubit să mă căsătorească în luna mai a acestui an și am revenit aici pentru a posta despre el. Doctorul Ilekhojie vă va ajuta să vă rezolvați problema, indiferent prin ce treceți. Postarea despre o casetă de vrăji este foarte ciudată pentru că nu am crezut niciodată că voi putea să spun că am fost ajutat de o casetă de vrăji în a-mi aduce fostul iubit înapoi la mine după 3 ani de contact. Am citit despre Doctor Ilekhojie de pe alte site-uri web și l-am contactat pentru a mă ajuta și în mai puțin de 48 de ore fostul meu iubit m-a sunat și am fost fericit că vrea să se întoarcă la mine. Ne-am întâlnit vineri și mi-a propus, ... A fost cel mai frumos inel. Vă rugăm să vă prezentați pe toți cei de aici, adresați-vă doctorului Ilekhojie pentru a vă rezolva problema pentru dvs. și pentru a vă face fericit cu relația dvs. care vă doare. Iubirea este cel mai bun sentiment experimentat vreodată. Trimiteți-i un e-mail la gethelp05@gmail.com sau direct pe ce aplicație App +2348147400259.

    RăspundețiȘtergere