Amazon

marți, 29 octombrie 2019

Cum m-am rătăcit eu la Cojușna

Am plecat de la Chișinău spre Cojușna Minunata mea gazdă de acolo mi-a spus clar unde trebuie să cobor când mă întorc. Atât doar că acolo sunt 2 locații cu același nume. Eu în loc să cobor la bar, am coborât la magazin. Vă închipuiți că asta e în cu totul altă parte și era și noaptea. De aici începe aventura mea de noapte. Un om care , era cu mine în mașină, m-a văzut că m-am rătăcit. I-am spus la cine trebuia să ajung.
Omul nu știa unde. S-a dus și a întrebat la un bar pe nume ” La Taifas” Acolo am dat peste un om minunat. Un domn pe nume Marcel, căruia îi mulțumesc frumos, știa unde trebuie. Omul a dat telefoane la toate taxiurile. Nu era nimeni disponibil. Omul a zis că el pe drum nu mă lasă. Cu telefonul în mână, o tot sunam pe gazda mea. Pe drum, din vorbă în vorbă, am aflat că omul e jumătate ungur. Așa ne-am înțeles și mai bine. Omul m-a dus noaptea pe jos până unde trebuia. I-am dat bani să bea o bere din partea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu