Amazon

luni, 28 octombrie 2019

Ce se întâmplă în Republica Moldova ?

   Observ  cu îngrijorare  faptul că situația  din Republica  Moldova  se deteriorează  pe zi ce trece. Lumea  nu  se mai simte în siguranță.    Numărul atacurilor  este în continuă  creștere. Am văzut oameni atacați chiar în  centrul Chișinăului. Păii  dacă  acolo, unde  sunt toate instituțiile statului, nu mai ești în  siguranțîă, apoi  în restul țării ?
   Ce face  actuala guvernare ? Eu observ că nu  prea face nimic în acest sens.  Asta  o spun cu deosebită  părere de rău.  Am auzit că  prin anii 90 mai erau asemenea cazuri.  Tot  atunci  se plătea  pensia o dată  la câteva luni. Sper că  nu va reveni la această  situație.  Începând cu  Voronin, asemenea cazuri  nu prea s-au  mai întâmplat. Plahotniuc, un personaj foarte  nociv, nu permitea să  se întâmple  așa ceva.  Controla situația.
   Eu tare mă tem că  actuala guvernare va reuși  performanța ca lumea să  îl regrete  pe Plahotniuc. Asta nu va fi bine  pentru ei.

Paul  Szasz Sebeș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu