Amazon

duminică, 31 mai 2020

Martorii lui Iehova- o erezie periculoasă

 Vă  scriu aceste  rânduri  cu mare durere în suflet. Asta  pentru  că  e  vorba de o rană  care  încă  nu se  închide. Acum  patru ani, după  ce tatăl meu a murit, mama a luat contact  cu această  erezie  periculoasă.
     Asta  prin misiunea  lor de predicare  din casă  în casă. Eu inițial  nu am  vrut.Ulterior  , prin intermediul mamei mele, am intrat  în contact. La început  totul părea  ok. Veneau  la noi, stăteam de vorbă. Apoi, una dintre femei, care  venea tot timpul cu alta sau cu un bărbat, a  început să  vină  cu soțul  ei și  am început un studiu biblic.
     După câteva luni  am început  să frecventăm Sala  Regatului din localitatea  noastră- Săcele, Brașov(  așa se numește locul lor de întrunire). Totul părea frumos. Treaba ulterior  începuse să se strice  și nemulțumirile în mine creșteau. Am văzut  multe lucruri  care nu se potrivesc cu Biblia. Am  văzut  cum neagă  Divinitatea Domnului Isus  Hristos și  existența Sfântului  Duh.  Fiind persoană  cu handicap,  boala mea a devenit motiv de batjocură  pentru ei și chiar bărbatul acesta  soțul femeii, cu care  studiam, a  spus că el  s-ar bucura să  mă vadă mort  că  el mă  va îngropa.
   Spunea că el glumește. Toate  aceste glume au  mers până când la  o întrunire, eu  și mama mea, am fost umiliți. A urmat după  aceea o ceartă  puternică. Au  făcut  presiuni psihologice  asupra mea ca  să mă  aducă  în pragul sinuciderii.
   Mama a cedat și s-a întors. De atunci  ei vor  să  se  răzbune pe mine  prin intermediul mamei mele.Au  întors-o  împotriva mea  și ne certăm des.
    Acum, de câteva luni,  am ales să studiez Biblia  cu un pastor baptist și  am început să  frecventez Biserica Baptistă. Asta mai  rău i-a înfuriat  pe Martorii lui Iehova. Ei  acum fac tot posibilul ca mama să mă împiedice  să merg la  programele Bisericii Baptiste. Țin să precizez că , după legile lor, mama  mă  poate da afară din casă.

Paul Szasz Sebeș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu