Amazon

sâmbătă, 16 mai 2020

Însă am realizat că în viață nu am realizat nimic

Pe plan profesional sunt mulțumit. Însă am realizat că în viață nu am realizat nimic. Voi, prietenii, mei, ați realizat lucruri mărețe. Aveți deja familie și copii. Eu ? Nimic, nimic, nimic. De fiecare dată când vă felicit, o fac cu bucurie dar și cu durere în suflet. Asta pentru că știu că eu nu voi fi niciodată fericit. Parcă e vina mea că m-am născut cu dizabilități. Mă întreb oare cu ce am greșit în fața lui Dumnezeu că nu reușesc să îmi găsesc sufletul pereche. Toate fetele , în care mi-am pus speranța, doar m-au folosit ca pe o cârpă și m-au aruncat. Unele m-au și înjurat după aceea. Toate s-au uitat la exteriorul meu. Una nu s-a gândit că am și eu suflet. Când au văzut că sunt sărac și urât, gata cu mine. Folosit și aruncat ca o cârpă murdară. Așa că la 34 de ani, cât fac în toamnă, îmi dau seama că toată viața sunt sortit suferinței și singurătății. Cel puțin, după lovitura foarte puternică din iarnă, mi-am învățat lecția în privința fetelor din Republica Moldova și dacă va fi vreodată să îmi găsesc una, deși nu cred că se va întâmpla asta, nu vreau să fie din Republica Moldova.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu