Amazon

luni, 27 ianuarie 2020

Un caz urgent

Va Rog din suflet sa o ajutati!
Este vorba de fosta mea colega de facultate, Emima Ilie :
"La 19 săptămâni s-au rupt membranele și am rămas fără lichid amniotic la bebeluș. Am fost internata 3 zile la maternitate în Brașov . Dupa care, am luat legătura cu cel mai bun doctor din România care face operații intrauterine, la Regina Maria din București. El m-a primit, și mi-a făcut o intervenție de introducere de lichid și de sudare a membranelor, nu a ținut 100% și lichidul a tot curs... Se tot forma și tot curgea. De atunci au fost tot în București la spital, și e minune ca bebele a trăit și s-a dezvoltat bine în condițiile astea. In 22 eram internata și mi-au mai introdus lichid, și următoarea zi trebuia sa ma mute la un spital de stat deoarece costurile și pentru naștere dar și pentru incubatorul bebelușului sunt extrem de mari. Aproape imposibil de achitat pentru noi... Dar după ce mi-a introdus lichid s-a declanșat nașterea și nu m-au mai putut muta. Bebe acum este la incubator, este stabil, însă costurile la Regina Maria sunt enorme. O zi de spitalizare pentru el a fost de 5600 lei."

Titular: EMIMA ILIE
IBAN: RO88RZBR0000060018656468
Valuta: Lei
Numele bancii: Raiffeisen Bank
Cod Swift: RZBRROBU





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu