Amazon

miercuri, 29 ianuarie 2020

O bunică din Feldioara are nevoie de ajutor

Stăm în rând la chirurgie să facem un consult la mânuța lui Nicolae.
Ies de la consultație o bunică de vreo 65 de ani cu nepoțelul de 7 ani. Bunica plânge tare și zice că nu mai poate.
- Mă risipesc aici...!
Mă apropii de ea și o întreb cu ce o pot ajuta.
- Dragă doamnă..., vorbește printre noduri si plâns nestăpânit. Eu sunt bunica acestui băiat. Mama lui a murit când avea 6 luni. Da-atunci îl cresc eu. Soțul meu e foarte bolnav și acum ne-a spus medicul că trebuie să mai facem tratament două luni. Chistul din gât încă nu e vindecat. Nu mai am ce să-i dau să mănânce, dar să mai cumpăr medicamente de 250 de lei pe lună... Nu mai pot! Am ajuns la capătul puterilor!
Copilul avea o geacă mică la mâneci și cizme vechi. Este elev în clasa 0, a zis că-i place la școală și o mângâia pe bunica să nu mai plângă. Mi s-a înmuiat inimă la durerea nestăvilită a acestei bunici.

Dacă e cineva cu inimă bună și vrea să ajute această bunică cu tratamentul ptr cele două luni (500 de lei), ptr nepoțel sau să doneze o gecuță, cizme (mărimea 33), haine în stare bună băiețelului de 7 ani sau o cutie cu mâncare, vă rog să-mi scrieti. Vă dau adresa doamnei si nr. de telefon. Doamna e din Feldioara.





 Sursa : Liliana Condur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu