Amazon

marți, 16 noiembrie 2021

TeleRadio Moldova

Nu îmi plac scandalurile, dar în acest caz trebuie să intervin. Observ că peste Prut este în plină desfășurare o campanie prin care este lovită compania TeleRadio Moldova. În anul 2011, și uite că luna asta se împlinesc 10 ani de când am trecut prima dată Prutul, prima clădure în care am intrat când am ajins la Chișinău, a fost Radio Moldova.
De atunci am mai fost de foarte multe ori la Radio Moldova. Mulți mă cunoașteți de acolo. Cunosc persoane care lucrează sau au lucrat acolo. Persoane minunate. Eu personal urmăresc pe internet programele radio și tv ale TeleRadio Moldova. Este o companie perfectă ? Clar că nu. Însă este formată din oameni. Cred eu că aceste atacuri nu își au rostul. Cu ce te deranjează TeleRadio Moldova ? O poți reforma. Nici măcar după 7 Aprilie, când la conducerea TeleRadio Moldova rămăseseră persoanele puse de comuniști, nu au fost asemenea atacuri. Dureros este că inclusiv unii din breaslă atacă această companie. Tot ceea ce vreau să spun , dar nu atât la adresa companiei cât la adresa tuturor guvernărilor care s-au perindat din 2013 la Chișinău, este că nu respectă acordul privind reciprocitatea TVR- Moldova 1.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu