Amazon

miercuri, 5 februarie 2020

M-am săturat de această Românie

    România o iubesc,  dar de  această  Românie, plină  de comunism, m-am săturat.  De această  Românie care  nu vrea o viață  mai bună. Se  pare  că  singura soluție  pentru o viață  mai bună  este să  lăsăm țara goală. Vă  scriu aceste rânduri  cu durere și aproape plângând.   Asta pentru că  pe mine, ca persoană  cu dizabilități, statul român nu mă  ajută  cu nimic.  Iar mai dureros este faptul că  nici măcar rudele sau prietenii plecați în străinătate nu vor să  mă  ajute  să  emigrez.
   Cine ajută  o persoană cu dizabilități ? NIMENI !!!!!!!!!!  Scriu asta pentru că  sunt la pământ și mă  rog zilnic să mor și gata.  Dacă nu vine moartea după mine, atunci mă  voi sinucide  și gata.
 

     Poate o lumânare merit și eu  să  vină  cineva să îmi aprindă la mormânt

Paul Szasz Sebeș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu