Amazon

luni, 17 februarie 2020

Are România vecini buni ?

Vă fac o analiză, sper să nu vă plictisesc, a regiunii. Asta ca să vedeți unde se află România. Pe data de 4 februarie, Igor Dodon, președintele Republicii Moldova, s--a întâlnit cu Peter Szijarto, ministrul de externe ungar. În momentul în care vorbim de Ungaria, în materie de politică externă regională, trebuie să spunem Moscova. Părerea mea este că inclusiv tragicul caz de la Ditrău face parte dintr-un asemenea proiect.
Șoigu, ministrul apărării rus, se află acum la Belgrad și discută despre cooperarea militară între Rusia și Serbia. Eu nu exclud ca Serbia, încurajată de Rusia, să înceapă să ceară Banatul, sub pretextul că au și ei o parte care înainte a făcut din Banat. Mă refer la Banatul sârbesc.
Despre Ucraina mă doare să vorbesc. Iar mai mult mă doare că presa din România nu vorbește. Acolo se întâmplă o crimă cu școlile românești.Citiți articolele de pe bucpress.eu. E o tragedie.Țineți minte că, în cazul Ucrainei, Ungaria joacă foarte tare. Ungaria își apără etnicii din Ucraina. România, cu părere de rău, nu o face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu