Grupul Constitutional ”Timisoara”
Sediu: Timisoara, str. Salciei, nr.2, sc.C, ap.2
E-mail: forum.constitutional.timisoara@gmail.com
Web-Site: www.lorin-fortuna.ro
Telefon: 0256/446595
Nr: 8/24.6.2014
COMUNICAT
catre
Ambasadorii,in Romania,ai Statelor componente ale Uniunii Europene,precum
si catre alte institutii,organizatii si persoane potential interesate
Cu privire la modul nedemocratic si neconform ideologiei politice constitutive a
Uniunii Europene (UE),in care anumiti membri componenti ai Comisiei
Europene a Uniunii Europene (CE-UE) , precum si alti factori de influenta,din
cadrul UE,incearca,in prezent,sa impuna alegerea, ca Presedinte al CE-UE,a lui
Jean-Claude Junker,reprezentant al Statului Luxemburg,precum si in legatura
cu alte probleme conexe
(editie revazuta si completata)
Spre stiinta:
Presedintelui Romaniei
Parlamentului Romaniei – Senat
Parlamentului Romaniei – Camera Deputatilor
Guvernulul Romaniei
Curtii Constitutionale a Romaniei
Comisiei Constitutionale de la Venetia
Consiliul Legislativ al Parlamentului Romaniei
Comisiei pentru Revizuirea Constitutiei,din cadrul Parlamentului
Romaniei
Altor institutii,organizatii si persoane potential interesate
Mass-media
Grupul Constitutional "Timisoara" (GCT),constituit la Timisoara,in anul
2001,in scopul evidentierii,publice,a faptului ca: Romania,datorita Constitutiei
pe care o are,este,de fapt,un:Stat handicapat-constitutional,pecum si pentru a
infiinta Forumul Constitutional Cetatenesc,din Romania,constituit in data:
1
18.06.2010,si menit a coordona realizarea unui model de Proiect Costitutional,de
tip:Lege Suprema in Stat,si nu doar de tip:Declaratie oficiala de intentii
constitutionale,luind la cunostinta,din relatarile difuzate de Mass-media,despre
situatia creata,in cadrul Uniunii Europene,prin presiunile exercitate de catre
reprezentantii anumitor State asupra reprezentantilor altor State,componente
ale Eniunii Europene,pentru desemnarea drept candidat la functia de
Presedinte al Comisiei Europene, din cadrul Uniunii Europene, a lui Jean-
Claude Juncker,reprezentatnt al Statului Luxemburg,a considerat,in calitate de
grupare civica,autentica,din Romania,necesar sa dea publicitatii urmatoarele opinii si
considerente in legatura cu situatia mentionata anterior:
1. Jean-Claude Juncker ,fost Prim-ministru al Statului Luxenburg si
propus,actualmente,de catre Partidul Popular European,drept candidat la
presedintia Comisiei Europene,a Uniunii Europene,este cunoscut ca fiind un
sustinator al transformarii Uniunii Europene,dintr-o Uniune de State
independente si suverane,din cadrul continentului Europa,in:Statele Unite ale
Europei (care sa functioneze dupa modelul Statelor Unite ale Americii,adica prin
integrarea,in timp,a Statelor componente,intr-un Super-Stat, federativ,cu
pierderea identitatii statale, precum si a structurarii populationale,pe care
Statele,in cauza,le-au avut la aderarea la Uniunea Europeana),cu si riscul de a fi
dominate,pana la subordonare,sau chiar aservire,Statelor care au manifestat
deja,in trecut (exemplu:Germania), vocatia de a se impune,uneori chiar si cu orice
pret.
Aplicarea strategiei mentionate anterior este contrara ideologiei statale
elaborata de catre personalitatile fondatoare ale Uniunii Europene,deoarece
conduce la o situatie statala in care Statele componente ajung sa fie impartite pe
categorii calitative,in care anumite State,care au acaparat Puterea
Administrativa,in cadrul UE,pentru a o mentine cat mai mult si a o exercita,in
mod specific clientelar-statal, sa se consolideze si chiar sa profite,la nivel
statal,iar alte State sa sa se destabilizeze si sa fie prejudiciate,la nivel ststal.
Apreciem ca o asemenea situatie s-a creat,deja,in cadrul Uniunii
Europene,sub conducerea actualilor conducatoti ai Uniunii Europene,iar
Romania a fost foarte prejudiciata,devenind victima a unei asemenea strategii
de conducere unional-statala.
2. In contextul evidentiat anterior,GCT face apel catre toti euro-parlamentarii
Romaniei sa dea dovada de demnitate statala,in calitate de euro-parlamentari,in
cadrul Uniunii Europene,si sa nu sprijine alegerea,in calitate de conducatori ai
Uniunii Europene,si mai ales a unor conducatori importanti,a unor candidati
propusi de grupari de interese statale ostile si chiar dusmanoase Romaniei,cum
apreciem ca sunt candidatii propusi si sustinuti de catre Partidul Popular
European,precum si candidatii sustinuti de anumiti reprezentanti ai unor
State,care au promovat o politica vadit ostila fata de Romania,precum si fata de
alte State,pe care le-au tratat,inclusiv oficial, ca State de categoria a 2-a,sau chiar
a 3-a,aducandu-le,astfel,grave prejudicii materiale si de imagine statala,inclusiv
prin modul in care au pretins reprezentantilor Statelor,in cauza,o atitudine
2
obedienta (vezi referinta publica a nedemnului Presedinte al Romaniei:Traian
Basescu, la asa zisii:"licurici",precum si acordarea,la comanda "licuricifera" a
celei mai importante distictii,oficiale,de Stat:Steaua Romaniei,pseudo-
revolutionarului si inalt-tradatorului:Laszlo Tokes (inca nejudecat si
nepedepsit,corespunzator,pentru faptele sale) ,in conditiile in care medalia,in
cauza,nu a fost acordata,din cate cunoastem, nici unui revolutionar
autentic,remarcat pentru fapte determinante pentru victoria RRD-1989,precum
si nici unui patriot,merituos,autentic,remarcat prin fapte deosebite pentru
Romania.
In acelasi context semnalam chiar acceptarea unor relatii oficiale bazate pe
coruptie si/sau pe intimidare personala (exemplu:solicitarea si chiar impunerea
mitei,sub forma de bunuri si/sau servicii,in folos personal,pentru aderarea
Romaniei la Uniunea Europeana,respectiv pentru obtinerea unor drepturi
cuvenite Statelor membre,precum si: "Dictatul de la Bruxelles", la care a fost
supus,intr-un mod specific obedient si rusinos,nu doar pentru el,ci si pentru
Romania,in calitate de:Prim-ministru:Victor Viorel Ponta),sau chiar la nivel de
Stat (exemplu: amenintarile,publice, proferate impotriva Romaniei,in legatura
cu obligativitatea asumarii si respectarii consecintelor Pactului Ribbentro-
Molotov,de catre Cancelarul Germaniei:Angela Merkel,in conditiile in care
odiosul pact (incheiat in data:23.08.1939,intre Germania,condusa de dictatorul:
A.Hitler si URSS,condusa de dictatorul: I.V.Stalin si,mai ales: protocoalele
secrete,ale pactului respectiv,au fost condamnate,la nivel international (pact pe
care Parlamentul Romaniei l-a declarat nul,in data:24.06.1991),dar,avind in
vederea reactia Cancelarului Germaniei:Angela Merkel,pactul,in cauza,nu este
condamnat si,probabil ,nici regretat, de catre Germania.
GCT solicita chiar ca: euro-parlamentarii romani sa se refere,in cadrul
Parlamentului European,la necesitatea revenirii Uniunii Europene la ideologia
initiala,elaborata de catre personalitatile fondatoare ale Uniunii,in care scop nici
un adversar al acestei ideologii nu trebuie sa mai fie sprijinit,pentru a fi ales
intr-o functie importanta de conducere,in cadrul Uniunii Europene.
3. Avind in vedere rolul ocult,subversiv si distructiv,pe care aderentii la
organizatiile masonice,oculte,subversive si distructive,angrenate in
implementarea statala a asa numitei:”noua ordine mondiala”,il au in
subminarea, pervertirea, agenturarea, oculta, subversiva si distructiva, pina la
mafiotizarea statala si la transformarea Statelor de drept,in pseudo-State de
drept,GCT indemna pe euro-parlamentarii Romaniei sa-si aminteasca ca,in
Romania,in decembrie 1989,a avut loc o revolutie sangeroasa,in care si-au
pierdut viata,au fost raniti si au luptat eroi adevarati,care au facut aceste
sacrificii nu doar pentru ei,ci si pentru intreaga Romanie,astfel incat sa nu mai
existe relatii statale,respectiv internationale,bazate pe subversiune de tip
masonic,ci doar pe cooperare demna si respectuasa,la nivel statal,precum si
reciproc avantajoasa.
In contextul expus anterior,GCT mai face apel catre euro-parlamentarii
Romaniei sa se remarce prin demnitatea si curajul de a initia,in cadrul
3
Parlamentului European,o motiune de lustrare a euro-parlamentarilor
masoni,pentru ca acestia sa nu poata candida pentru a ocupa functii de
conducere,importante,in cadrul Uniunii Europene,impunindu-le sa declare,
public, pe proprie raspundere,in calitate de candidati pentru ocuparea
functiilor,in cauza,ca nu sunt membri ai unor organizatii masonice de tip
ocult,subversiv si distructiv.
4. GCT doreste sa informeze,cu aceasta ocazie,pe conducatorii interesati ai
Statelor componente ale Uniunii Europene,ca dispune de o experienta
considerabila in realizarea unei Constitutii statale,de tip:Lege suprema in Stat si
nu doar de tip:Declaratie oficiala de intentii constitutionale,cum,din
nenorocire,pentru Romania,este actuala Constitutie statala,precum si cum
sunt,din cate am putut constata,si Constitutiile altor State membre ale Uniunii
Europene,cauza care sta la baza functionarii statale deficitare,sau chiar
periculoase,in timp,ale respectivelor State.
In contextul expus anterior,ne exprimam mirarea,dar si suspiciunea referitor
la faptul ca inca nu s-a procedat,de catre Comisia Constitutionala de la
Venetia,la o atentionare serioasa,bazata pe evidentierea erorilor
constitutionale,evidente si foarte grave,pe care le include Constitutia
statala,actuala,a Romaniei,erori care afecteaza nu doar optimizarea activitatii de
legiferare statala,ci insasi existenta Statului national,suveran,independent,unitar
si indivizibil,republican,de drept,democratic si social,care ar trebui sa fie
Romania,in conformitate cu prevederile Articolului 1,al actualei Constitutii,dar
nu este,tocmai datorita slabei calitati legislative a Constitutiei de care dispune,in
prezent.
Exemplificam cele afirmate anterior cu: nedefinirea ca infractiuni,deosebit de
grave,de nivel societal,a uzurparii de Suveranitate nationala; a acordarii
prioritatii in exercitarea,de drept si de fapt,a Suveranitatii nationale,organelor
alesein detrimentul Referendumului;nesepararea corespunzatoare a
principalelor puteri de Stat ,la nivel central,respectiv districtual,respectiv
local;neaplicabilitatea Articolului 47,aliniatul 1,referitor la asigurarea venitului
minimal,necesar unui trai decent,in cadrul unui Stat social;inlocuirea
raspunderii juridice cu raspunderea politica in activitatea de
guvernare,respectiv de legislare,respectiv de conducere,la nivel statal,absenta
pedepsei cu moartea, pentru a nu putea fi aplicata in scopul descurajarii
comiterii de crime,la nivel societal,prin politica de guvernare,si inca multe altele.
Anuntam pe cei interesati de cunoasterea: Proiectului Constitutional
"Timisoara", cunoscut si sub denumirea: "Constitutia de la Timisoara",ca este
publicat atit in limba romana,cat si in limba engleza, in cadrul Website-urilor:
www.lorin-fortuna.ro , respectiv: civilizationalism-virtual.blogspot.ro ,respectiv:
virtual-civilizationalism.blogspot.ro .
5. Intr-un alt context,GCT considera necesar sa atentioneze pe toti reprezentantii
Uniunii Europene asupra calitatii execrabile,morale si profesionale,a categoriei
politico-partidice care a acaparat, prin abuz de Suveranitate
4
nationala,manipulare mediatica,incalcarea samavolnica a legislatiei,legiferare
subversiva si neconstitutionala s.a. Puterea de Stat, in Romania, si o
mentine,prin aceleasi abuzuri,in contextul in care legislatia electorala a fost
astfel "confectionata", incat nu acorda,din start ,sanse candidatilor
independenti,decat cu rare exceptii,admise,probabil,tocmai pentru a nu se putea
face referinta la anularea sanselor,in cauza (exemple:actualul euro-parlamentar:
Mircea Diaconu).
Referitor la cele mentionate anterior,mai evidentiem faptul ca, in
Romania,prevazuta , constitutional,a fi: Stat democratic, se organizeaza
referendumuri statale si se adopta hotariri referendare cu un procentaj de
participare,respectiv de adoptare de hotariri, mult sub 51% (minimul admis intr-un
Stat democratic),situatie pentru care este invinovatit Electoratul,fara a se tine cont ca:
participarea foarte scazuta se datoreaza lipsei de credibilitate a actualei
categorii politico-partidice (care manipuleaza,mediatic,Populatia statala,existind si
acuzatii,publice,de fraudare a alegerilor,prin agenti specializati in acest scop),si nu
indolentei Electoratului.
Practic cea mai mare parte a alegerilor electorale ar putea si ar trebui sa fie
contestate, oficial,datorita lipsei de cvorum electoral, specific unui Stat
democratic (minim 51% din Electorat),insa pentru a nu aplica o hotarire,
adoptata referendar, de a reduce Parlamentul Romaniei la o singura camera,cu
maxim 300 parlamentari,hotarirea respectiva a fost ignorata,invocandu-se,intre
altele, tocmai cvorumul prea mic al Electoratului participant la referendumul
statal,respectiv.
Actualului Presedinte al Statului:Traian Basescu,i se solicita,insistent,
demisia, din mai multe motive,ultimul fiind acela ca stia ca fratele sau (in
prezent inculpat pentru coruptie si arestat) era amestecat in afaceri mafiote,dar
Presedintele n-a intervenit,pentru a-l opri.
Pe de alta parte, actualul Prim-ministru,pe care Vicepresedintele SUA:John
Biden (care a facut,recent,o vizita oficiala,in Romania),vazindu-l,si-a permis sa
afirme,in cadrul discursului sau oficial,ca il vede pe viitorul Presedinte al
Romaniei (insa pe care Viorel Catarama,fruntas al Partidului National Liberal-
post-RRD-1989,l-a catalogat (in cadrul unui interviu televizat,realizat si difuzat
ulterior vizitei respective),ca fiind:mafiot politic,in sensul de a fi:integrat in cadrul
mafiei politico-partidice,romanesti,este inculpat intr-un proces de plagiat,a carui
judecare se tot amina,in timp ce revolutionarii autentici ,din decembrie 1989,il
acuza ca din refulare,specifica unor persoane incapabile de a da dovada de curaj
si de demnitate,dar care sunt dominate de ambitii fara acoperire calitativa,pe de
o parte,precum si pentru a avea fonduri cu care sa plateasca multimea de agenti
oculti si subversivi care ii asigura supravietuirea politica,in functia pe care o
detine,pe de alta parte,nu a procedat,nici pina in prezent,la restituirea
indemnizatiilor banesti acordate,prin lege,in mod meritocratic,participantilor
autentici,cu merite deosebite si chiar determinante la infaptuirea Revolutiei
Romane din decembrie 1989 (RRD-1989),invocand,oficial,nerealizarea unei
epurari a impostorilor (pe care,insa tocmai Guvernul trebuie s-o faca,si nu
5
revolutionarii merituosi,dar a carei realizare Guvernul o tot amina,de mai bine
de un deceniu,pentru a batjocori,de fapt,inclusiv in acest mod, idealurile RRD-
1989,precum si pe infaptuitorii merituosi ai acestui eveniment,fundamental,din
istoria recenta a Romaniei).
Incheiem acest comunicat cu caracterizarea facuta ,recent (intr-un interviu
televizat,mentionat anterior),tot de catre:Viorel Catarama,a categoriei politico-
partidice, declasate (din care,insa, si el face parte), care a acaparat,post RRD-
1989,in mod samavolnic si nelegitim,din punct de vedere revolutionar,Puterea
Suprema in Stat si conducerea Romaniei:"In acest moment,partidele politice
sunt structurile mafiote cel mai bine organizate din Romania".
In contextul expus anterior,GCT solicita sprijinul conducatorilor de buna
credinta,din cadrul Uniunii Europene,in vederea efectuarii unei deratizari
eficiente,din punct de vedere moral si profesional, a partidelor politice,din
Romania,incepand cu conducatorii respectivelor partide,apreciind,cu regret,ca:
degradarea acestei categorii populationale s-a produs inclusiv datorita influentei
nocive,de tip politico-partidic,etnic-iredentist,deviationist-
sexual,masonic,imperialist si chiar mafiot.exercitata,asupra Romaniei,de catre
anumiti conducatori si reprezentanti ai Uniunii Europene,care sunt,de fapt :rau-
facatori,la nivel statal,unional-UE si continental.
Conducator
al Grupului Constitutional ''Timisoara''
Lorin Fortuna
6
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu