Grupul Constitutional ”Timisoara”
Sediu: Timisoara, str. Salciei, nr.2, sc.C, ap.2
E-mail: forum.constitutional.timisoara@gmail.com
Web-Site: www.lorin-fortuna.ro
Telefon: 0256/446595
Nr: 8/24.6.2014
COMUNICAT
catre
Ambasadorii,in Romania,ai Statelor componente ale Uniunii Europene
Cu privire la modul nedemocratic si neconform ideologiei politice constitutive a
Uniunii Europene,in care anumiti membri componenti ai Comisiei Europene a
Uniunii Europene , precum si alti factori de influenta,din cadrul Uniunii
Europene ,incearca,in prezent,sa impuna alegerea, ca Presedinte al CE-UE,a lui
Jean-Claude Junker,reprezentant al Statului Luxemburg
Spre stiinta:
Presedintelui Romaniei
Parlamentului Romaniei – Senat
Parlamentului Romaniei – Camera Deputatilor
Guvernulul Romaniei
Curtii Constitutionale a Romaniei
Mass-media
Grupul Constitutional "Timisoara" (GCT),constituit la Timisoara,in anul
2001,in scopul evidentierii,publice,a faptului ca Romania,datorita Constitutiei pe
care o are este,de fapt,un:Stat handicapat-constitutional,pecum si pentru a
infiinta Forumului Constitutional Cetatenesc,din Romania,constituit in data:
18.06.2010,si menit a coordona realizarea unui model de Proiect Costitutional,de
tip:Lege Suprema in Stat,si nu doar de tip:Declaratie oficiala de intentii
constitutionale,luind la cunostinta,din relatarile difuzate de Mass-media,despre
situatia creata,in cadrul Uniunii Europene,prin presiunile exercitate de catre
reprezentantii anumitor State asupra reprezentantilor altor State,componente
ale Eniunii Europene,pentru desemnarea drept candidat la l functia de
Presedinte al Comisiei Europene, din cadrul Uniunii Europene, a lui Jean-
Claude Juncker,reprezentatnt al Statului Luxemburg,a considerat,in calitate de
1
grupare civica,autentica,din Romania,sa dea publicitatii urmatoarele opinii si
considerente in legatura cu situatia mentionata anterior:
1. Jean-Claude Juncker ,fost Prim-ministru al Statului Luxenburg si
propus,actualmente,de catre Partidul Popular European,drept candidat la
presedintia Comisiei Europene,a Uniunii Europene,este cunoscut ca fiind un
sustinator al transformarii Uniunii Europene,dintr-o Uniune de State
independente si suverane,din cadrul continentului Europa,in:Statele Unite ale
Europei (care sa functioneze dupa modelul Statelor Unite ale Americii,adica prin
integrarea,in timp,a Statelor componente,intr-un Super-Stat, federativ,cu
pierderea identitatii statale, precum si a structurarii populationale,pe care
Statele,in cauza,le-au avut la aderarea la Uniunea Europeana),cu riscul de a fi
dominat,pana la subordonare,sau chiar aservire,Statelor care au manifestat
deja,in trecut (exemplu:Germania), vocatia de a se impune,uneori chiar si cu orice
pret.
Aplicarea strategiei mentionate anterior este contrara ideologiei statale
elaborata de catre personalitatile fondatoare ale Uniunii Europene,deoarece
conduce la o situatie statala in care Statele componente ajung sa fie impartite pe
categorii calitative,in care anumite State,care au acaparat Puterea
Administrativa,pentru a o mentine cat mai mult si a o exercita,in mod specific
clientelar-statal, sa se consolideze si chiar sa profite,la nivel statal,iar alte State
sa sa se destabilizeze si sa fie prejudiciate,la nivel ststal.
Apreciem ca o asemenea situatie s-a creat,deja,in cadrul Uniunii Europene,sub
conducerea actualilor conducatoti ai Uniunii Europene,iar Romania a fost foarte
prejudiciata,devenind victima a unei asemenea strategii de conducere unional-
statala.
2. In contextul evidentiat anterior,GCT face apel catre toti euro-parlamentarii
Romaniei sa dea dovada de demnitate statala,in calitate de euro-parlamentari,in
cadrul Uniunii Europene,si sa nu sprijine alegerea,in calitate de conducatori ai
Uniunii Europene,si mai ales a unor conducatori importanti,a unor candidati propusi
de grupari de interese statale ostile si chiar dusmanoase Romaniei,cum apreciem ca
sunt candidatii propusi si sustinuti de catre Partidul Popular European,precum si
candidatii sustinuti de anumiti reprezentanti ai unor State,care au promovat o politica
vadit ostila fata de Romania,precum si fata de alte State,pe care le-au tratat,inclusiv
oficial, ca State de categoria a 2-a,sau chiar a 3-a,aducandu-le,astfel,grave prejudicii
materiale si de imagine statala,inclusiv prin modul in care au pretins reprezentantilor
Statelor,in cauza,o atitudine obedienta (vezi referinta publica a nedemnului
Presedinte al Romaniei:Traian Basescu, la asa zisii:"licurici",precum si
acordarea,la comanda "licuricifera" a uneia dintre cele mai importante
distictii,oficiale,de Stat:Steaua Romaniei,pseudo-revolutionarului si inalt-
tradatorului:Laszlo Tokes (inca nejudecat si nepedepsit,corespunzator,pentru
faptele sale) in conditiile in care medalia,in cauza,nu a fost acordata nici unui
revolutionar autentic,remarcat pentru fapte determinante pentru victoria RRD-
1989,precum si nici unui patriot,merituos,autentic,remarcat prin fapte deosebite
pentru Romania.
2
In acelasi context semnalam chiar acceptarea unor relatii oficiale bazate pe coruptie
si/sau pe intimidare personala (exemplu:solicitarea si chiar impunerea mitei,sub
forma de bunuri si/sau servicii,in folos personal,pentru aderarea Romaniei la Uniunea
Europeana,respectiv pentru obtinerea unor drepturi cuvenite Statelor membre,precum
si "Dictatul de la Bruxelles" la care a fost supus,intr-un mod specific obedient si
rusinos,nu doar pentru el,ci si pentru Romania,in calitate de:Prim-ministru:Victor
Viorel Ponta),sau chiar la nivel de Stat {exemplu:amenintarile,publice, proferate
impotriva Romaniei,in legatura cu obligativitatea asumarii si respectarii
consecintelor Pactului Ribbentro-Molotov,de catre Cancelarul
Germaniei:Angela Merkel,in conditiile in care odiosul pact si,mai ales,
protocoalele sale secrete,au fost condamnate,la nivel international,dar,avind in
vederea reactia Cancelarului Germaniei,probabil nu si de catre Germania).
GCT solicita chiar ca euro-parlamentarii romani sa se refere,in cadrul Parlamentului
European,la necesitatea revenirii Uniunii Europene la ideologia initiala,elaborata de
catre personalitatile fondatoare ale Uniunii,in care scop nici un adversar al acestei
ideologii nu trebuie sa mai fie sprijinit,pentru a fi ales intr-o functie importanta de
conducere,in cadrul Uniunii Europene.
3. Avind in vedere rolul ocult,subversiv si distructiv,pe care aderentii la organizatiile
masonice,oculte,subversive si distructive,angrenate in implementarea statala a asa
numitei:noua ordine mondiala,il au in
subminarea,pervertirea,agenturarea,oculta,subversiva si distructiva, pina la
mafiotizarea statala si la transformarea Statelor de drept,in pseudo-State de
drept,GCT indemna pe euro-parlamentarii Romaniei sa-si aminteasca ca,in
Romania,in decembrie 1989,a avut loc o revolutie sangeroasa,in care si-au
pierdut viata,au fost raniti si au luptat eroi adevarati,care au facut aceste
sacrificii nu doar pentru ei,ci si pentru intreaga Romanie,astfel incat sa nu mai
existe relatii statale,respectiv internationale,bazate pe subversiune de tip
masonic,ci doar pe cooperare demna si respectuasa,la nivel statal,precum si
reciproc avantajoasa.
In contextul expus anterior,GCT mai face apel catre euro-parlamentarii
Romaniei sa se remarce prin demnitatea si curajul de a initia,in cadrul
Parlamentului European,o motiune de lustrare a euro-parlamentarilor
masoni,pentru ca acestia sa nu poata candida pentru a ocupa functii de
conducere,importante,in cadrul Uniunii Europene,impunindu-le sa declare,
public, pe proprie raspundere,in calitate de candidati pentru ocuparea
functiilor,in cauza,ca nu sunt membri ai unor organizatii masonice de tip
ocult,subversiv si distructiv.
4. GCT doreste sa informeze,cu aceasta ocazie,pe conducatorii interesati ai
Statelor componente ale Uniunii Europene,ca dispune de o experienta
considerabila in realizarea unei Constitutii statale,de tip:Lege suprema in Stat si
nu doar de tip:Declaratie oficiala de intentii constitutionale,cum,din
nenorocire,pentru Roania,este actuala Constitutie statal,precum si cum sunt,din
cate am putut constatat,si Constitutiile altor State membre ale Uniunii
3
Europene,cauza care sta la baza functionarii statale deficitare,sau chiar
periculoase,in timp,ale respectivelor State.
In contextul expus anterior,ne exprimam mirarea,dar si suspiciunea referitor la
faptul ca inca nu s-a procedat,de catre Comisia Constitutionala de la Venetia,la
o atentionare serioasa,bazata pe evidentierea erorilor constitutionale,evidente si
foarte grave,pe care le include include Constitutia statala,actuala,a Romaniei,
care afecteaza nu doar optimizarea activitatii de legiferare statala,ci insasi
existenta Statului national,suveran,independent,unitar si
indivizibil,republican,de drept,democratic si social,care ar trebui sa fie
Romania,in conformitate cu prevederile Articolului 1,al actualei Constitutii,dar
nu este,tocmai datorita slabei calitati legislative a Constitutiei de care dispune,in
prezent.
Exemplificam cele afirmate anterior cu: nedefinirea ca infractiuni,deosebit de
grave,de nivel societal,a uzurparii de Suveranitate nationala; a acordarii
prioritatii in exercitarea,de drept si de fapt,a Suveranitatii nationale,organelor
alese si nu Referendumului;nesepararea corespunzatoare a principalelor puteri
de Stat ,la nivel central,respectiv districtual,respectiv local;neaplicabilitatea
articolului 47,aliniatul 1,referitor la asigurarea venitului minimal,necesar unui
trai decent,in cadrul unui Stat social,inlocuirea raspunderii juridice cu
raspunderea politica in activitatea de guvernare,respectiv de legislare,respectiv
de conducere,la nivel statal,absenta pedepsei cu moartea, pentru a nu putea fi
aplicata in scopul descurajarii comiterii de crime,la nivel societal,prin politica de
guvernare,si inca multe altele
Anuntam pe cei interesati de cunoasterea: Proiectului Constitutional
"Timisoara",cunoscut si sub denumirea: "Constitutia de la Timisoara",ca este
publicat atit in limba romana,cat si in limba engleza, in cadrul Website-urilor:
www.lorin-fortuna.ro , respectiv: civilizationalism-virtual.blogspot.ro ,respectiv:
virtual-civilizationalism.blogspot.ro .
5. Intr-un alt context,GCT considera necesar sa atentioneze pe toti reprezentantii
Uniunii Europene asupra calitatii execrabile,morale si profesionale,a categoriei
politico-partidice care a acaparat, prin abuz de Suveranitate
nationala,manipulare mediatica,incalcarea samavolnica a legislatiei,legiferare
subversiva si neconstitutionala s.a. Puterea de Stat, in Romania, si o
mentine,prin aceleasi abuzuri,in contextul in care legislatia electorala a fost
astfel "confectionata", incat nu acorda,din start ,sanse candidatilor
independenti,decat cu rare exceptii,admise,probabil,tocmai pentru a nu se putea
face referinta la anularea sanselor,in cauza (exemple:actualul euro-parlamentar:
Mircea Diaconu).
Referitor la cele mentionate anterior,mai evidentiem faptul ca, in Romania,prevazuta
, constitutional,a fi Stat democratic se organizeaza referendumur si se adopta hotariri
referendare cu un procentaj de participare,respectiv de adoptare de hotariri,cu un
procent de votanti mult sub 51% (mimimul admis intr-un Stat democratic),situatie
pentru care este invinovatit Electoratul,fara a se tine cont ca participarea foarte
4
scazuta se datoreaza lipsei de credibilitate a actualei categorii politico-partidice (care
manipuleaza,mediatic,Populatia statala,existind si acuzatii de fraudare a
alegerilor,prin agenti specializati in acest scop,si nu indolentei Electoratului.
Practic cea mai mare parte a alegerilor electorale,ar putea si ar trebui sa fie
contestate, oficial,datorita lipsei de cvorum electoral, specific unui Stat democratic
(minim 51% din Electorat),dar pentru a nu aplica o hotarire, adoptata
referendar, de a reduce Parlamentul Romaniei la o singura camera,cu maxi m
300 parlamentari,a fost ignorata tocmai invocand cvorumul prea mic al
Electoratului participant la Referendumul respectiv.
Actualului Presedinte al Statului:Traian Basescu,i se solicita demisia,din mai
multe motive,ultimul fiind acela ca stia ca fratele sau (in prezent inculpat pentru
coruptie si arestat) era amestecat in afaceri mafiote,si n-a intervenit,iar actualul
Prim-ministru este inculpat intr-un proces de plagiat,a carui judecare se tot
amina,din cate cunoastem,in timp ce revolutionarii autentici din decembrie
1989,il acuza ca din refulare,specifica unor persoane incapabile de a da dovada
de curaj si de demnitate,dar care sunt dominate de ambitii fara acoperire
calitativa,precum si pentru a avea fonduri cu care sa plateasca multimea de
agenti oculti si subversivi care ii asigura supravietuire politica,in functia pe care
o detine,nu a procedat nici pina in prezent la restituirea indemnizatiilor banesti
acordate,prin lege,in mod meritocratic,participantilor autentici,cu merite
deosebite si ciar determinante in realizarea Revolutiei din decembrie
1989,invocand,oficial,realizarea unei eliminari a impostorilor,pe care Guvernul
trebuie s-o faca,dar o amina de mai bine de un deceniu,tocmai pentru a
batjocori,inclusiv in acest mod idealurile Revolutiei din decembrie l989,precum
si pe infaptuitorii acestei revolutii
Incheiem acest comunicat cu caracterizarea facuta ,recent,intr-un interviu, de
un cunoscut component (Viorel Catarama) al categoriei politico-
partidice,declasate,care a acaparat conducerea Romaniei,referitor la categoria
populationala din care face parte:"In acest moment,partidele politice sunt
structurile mafiote cel mai bine organizate din Romania".
In contextul expus anterior,GCT solicita sprijinul conducatorilor de buna
credinta,din cadrul Uniunii Europene,in vederea unei deratizari eficiente a
partidelot politice,in cauza,incepand cu conducatorii respectivelor partide.
Conducator
al Grupului Constitutional ''Timisoara''
Lorin Fortuna
5
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu