Amazon

miercuri, 8 iulie 2020

Rata divorțurilor în Republica Moldova


Citeam într-o zi un titlu despre rata divorțurilor în Republica Moldova. Foarte puțini știți că eu am consiliat foarte multe fete în căsnicie. Toate în pragul divorțului. Mă refer la fete din Republica Moldova. Toate cu probleme de violență în familie. Eu personal urăsc și condamn violența în familie. Mă contactau inclusiv noaptea. Unele erau în pragul sinuciderii. Îmi spuneau că sunt cel mai bun om din lume pentru că le ajut. Eu unul întotdeauna le-am spus că le consiliez, dar deciziile în viață le aparțin lor. Știți care este realitatea ? Multe au revenit la ăia care le băteau. Altele au divorțat și nici măcar nu mi-au mai scris să îmi mulțumească. Alta, pe care am salvat-o de la siuncidere și din alte chestii mult mai urâte, mi-a trimis după aceea pline cu înjurături. Iar chestia din iarnă, care nu are legătură cu acest obiect, mi-a fost învățătură de minte cu fetele din Republica Moldova. Partea bună a acestei lovituri este aceea că am ajuns să Îl cunosc pe Dumnezeu și Cuvântul Său, Biblia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu