Amazon

luni, 13 iulie 2020

Din experiența proprie despre cei care nu cred în COVID și protestează

Ceea ce vă spun acum este din propria mea experiență. Pentru asta nu m-au plătit masonii( cum au zis unii ieri pe Facebook la editorialul meu). Tatăl meu a murit acum 4 ani. Un virus i-a cauzat moartea. Întâi m-am îmbolnăvit. Apoi s-a îmbolnăvit mama. La tata a fost fatal pentru că el avea grave probleme cu plămânii.
La un an și ceva după ce a murit tata, un virus puternic ne-a lovit pe mama șii pe mine. Am avut o noapte în care credeam că nu mai apuc dimineața. Treceam rapid de la frisoane, la febră și invers. Iar acum îi văd pe unii care urlă că nu cred în COVID și protestează în București. Eu nu îmi doresc șă mai trec prin ce am trecut și nu le doresc nici lor să treacă prin așa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu