Amazon

luni, 15 februarie 2016

STATUL DEMOCRATIC--MERITOCRATIC--REPUBLICAN--PRINCIPATORIAL

Cartelul Organizational
"Timisoara – Avangarda Altruista si
Inteleapta a Romaniei''
Grupul Constitutional ”Timisoara”
Sediu: Timisoara, str. Salciei, nr.2, sc.C, ap.2
E-mail: forum.constitutional.timisoara@gmail.com
Blog: www.lorin-fortuna.ro
Nr. 2/14.02.2016
55/4/25-cel4a
STATUL DEMOCRATIC--MERITOCRATIC--REPUBLICAN--PRINCIPATORIAL
1. Definirea Statului Democratic
Statul Democratic (St-Dem) este: Statul in care organele de conducere la nivel: statal,
respectiv la nivel: districtual, respectiv la nivel: localitational, se aleg in cadrul unor alegeri
libere si corecte (numite: alegeri electorale, de catre persoanele cu drept de vot (numite:
alegatori/electori), din cadrul acelui Stat, care alcatuiesc, impreuna, o Categorie
populationala, numita: Electorat, si care, in functie de tipul de alegeri electorale (exemplu:
la nivel: statal, respectiv la nivel: districtual, respectiv la nivel: localitational), prevazute a se
organiza in acel Stat, se diferentiaza in: Electorat statal, respectiv: Electorat districtual,
respectiv: Electorat localitational.
Referitor la relatia dintre Electoratele de niveluri diferite, se precizeaza ca: Electoratul
statal (ca: multime de alegatori/electori) include (ca: submultimi de alegatori/electori)
Electoratele aferente districtelor, de acelasi nivel ierarhic (in cazul in care exista mai multe
tipuri de districte, de nivele ierarhice diferite, componente al respectivului Stat, exemple:
provincie; regiune; judet; raion; sector, s.a), iar Electoratul districtual (ca: multime de
alegatori/electori) include (ca: submultimi de alegatori/electori) eventualele Electorate de
nivel districtual imediat inferior, si tot asa (daca este cazul), pina la districtul de nivelul
districtual cel mai mic, care (ca: multime de alegatori/electori) include (ca: submultimi de
alegatori/electori) Electoratele localitationale aferente localitatilor incluse, teritorial, in
cadrul respectivului district teritorial.
Deoarece: Populatia statala, respectiv: Populatia districtuala, respectiv: Populatia
1
localitationala sunt permanent fluctuante, atit ca numar, cat si ca situatie personala
(exemple: conferirea dreptului de a alege, in cadrul alegerilor electorale, adica dreptul de a
fi: elector, prin implinirea virstei de majorat, respectiv: restringerea unor drepturi, intre care
si dreptul de a alege, datorita degradarii fiintial-superioare, in mod specific maladiv-psihic,
respectiv: datorita aplicarii unei pedepse justitiare, privative de dreptul de a alege), intr-un
St-Dem trebuie sa existe o institutie de Stat al carei rol sa fie acela de a consemna
schimbarile, de tip specific electoral, survenite, in timp, in evolutia-existentiala a membrilor
componenti ai Electoratului statal, respectiv ai Electoratelor districtuale, respectiv ai
Electoratelor localitationale.
Institutia in cauza trebuie sa efectueze, in mod periodic, precum si in functie de caz
(exemplu: in contextul in care se organizeaza alegeri electorale, anticipate, in cadrul unor
districte, respectiv in cadrul unor localitati, respectiv doar in cadrul unor circumscriptii
electorale), actualizarea evidentei Electoratelor aferente tipurilor de alegeri electorale care
urmeaza a se desfasura, in programul periodic-electoral-ordinar (legalizat ca atare), sau in
regimul electoral-extraordinar, prilejuit de organizarea unor alegeri electorale anticipate,
sau de organizarea Referendumului statal, respectiv a Referendumului districtual, respectiv
a Referendumului localitational.
In Romania, institutia oficiala care include, in atributiile sale, obligatia de a actualiza,
periodic, situatia personala-electorala a membrilor componenti ai Electoratului statal,
respectiv ai Electoratului districtual, respectiv ai Electoratului localitational, este institutia
numita: Autoritatea Electorala Permanenta (Aut-Elect-Perm).
2. Tipuri de clasificari utilizate in cadrul ideologiei Statului Democratic (St-Dem)
In ideologia aferenta St-Dem, in functie de criteriul de clasificare luat in considerare, se
utilizeaza mai multe tipuri de clasificari si anume:
- in functie de: tipul cantitativ al democratiei utilizate:
- St-Dem bazate pe democratie de tip: participativ, in care: hotaririle apreciate
ca fiind deosebit de importante, la nivel: statal, respectiv la nivel: districtual,
respectiv la nivel: localitational, se adopta prin Referendum la nivelul aferent
(exemplu: in Statul: Elvetia);
- St-Dem bazate pe democratie de tip: reprezentativ, in care doar: hotaririle
apreciate ca fiind de foarte mare importanta, la nivel: statal, respectiv la nivel:
districtual, respectiv la nivel: localitational, se adopta, prin Referendum, la
nivelul aferent, pe cand celelalte tipuri de hotariri se adopta (in functie de caz)
de catre: organele/institutiile conducatoare, alese la nivel de: membri
componenti, in calitate de: reprezentanti ai elecoratelor aferente, respectiv
de catre: conducatorii alesi, in cadrul alegerilor electorale, la nivelul:
2
aferent (exemplu: din nenorocire pentru: Romania- situatia care ne-a
"handicapat"Statul, la nivel constitutional, cu consecinte societale dezastruoase,
datorate coruptiei si, mai ales, mafiotismului politruc, la care s-au pretat, pentru
a se imbogati rapid, chiar si cu orice pret, multi dintre reprezentantii si
conducatorii alesi electoral, in perioada post-revolutionara, in sensul ca Poporul
Roman, care, conform Constitutiei actuale, detine, in exclusivitate, dreptul de a
exercita, la nivel maxim: Suveranitatea nationala, ca Putere Suprema in Stat, a
fost, in mod deliberat- subversiv, privat de dreptul de a hotari, prin Referendum,
cu privire la multe probleme de mare importanta, in care hotaririle au fost luate
de anumiti conducatori, in calitate de reprezentanti alesi, si nu direct de catre
Poporul Roman, exemplu: transferul de proprietate a Tezaurului evacuat la
Moscova, care a fost transferat cu complicitatea ministrului de externe: Mihai
Razvan Ungureanu, din proprietatea Poporului Roman, in proprietatea Casei
Regale si mostenit de ex-regele Mihai; clasarea “Dosarului Revolutiei”, efectuata
de catre Procurorul general: Tiberiu Nitu, in conditiile in care adevarul asupra
modului in care s-a confiscat RRD-1989, a ramas neelucidat si mistificat, iar marii
criminali militari si complicii lor civili, intre care, mai ales, cei au organizat si
declansat complotul criminal, la nivel societal, numit: “Atacul teroristilor”, au
ramas necunoscuti, nejudecati si nepedepsiti corespunzator crimelor societale pe
care le-au comis, iar in multe cazuri hotaririle respective au fost chiar oficial
secretizate, dupa ce au fost adoptate, tot de catre reprezentanti lesi, exemplu:
contractul de concesionare a zacamintului petrolier, romanesc, din subsolul
subsolul Marii Negre, incheiat de catre Prim-ministrul Calin Popescu Tariceanu, si
inca multe altele );
- in functie de: tipul calitativ al democratiei utilizate:
- St-Dem bazate pe democratie egalitara (de tip: 1 elector=1 vot);
- St-Dem bazate pe democratie cenzitara (de tip: 1 elector= n voturi, cu
n>sau=1);
- in functie de: tipul de cenzitare utilizat:
- St-Dem bazate pe: democratie cenzitara specific-plutocratica (adica: pe averea
detinuta de: elector, la nivel individual);
- St-Dem bazate pe: democratie cenzitara specific aristocrativ-nobiliara,
recunoscuta, ca atare, la nivel oficial (exemplu: in cadrul Statului monarhistconstitutional
englez, Parlamentul este alcatuit din 2 Camere: Camera Lorzilor,
pentru care pot candida, in alegerile electorale aferente, numai candidati
care detin un titlu nobiliar, recunoscut oficial, ca atare, respectiv: Camera
Comunelor- pentru care pot candida persoane care nu detin un titlu nobilar,
recunoscut oficial.
3
- St-Dem bazate pe: democratie cenzitara specific-meritocratica (adica:
patriotica, morala, civica, politica, precum si de alte feluri, tipic-colective,
la nivel social si, mai ales, la nivel societal;
- in functie de: modul in care sunt alesi, sau desemnati (in functie de caz) anumiti
conducatori ai Statului:
- St-Dem autentice - in care toti conducatorii institutiilor de exercitare a Puterii
in Stat, la nivel: statal, respectiv: toti membrii componenti ai organelor
institutionale de exercitare a Puterii in Stat, la nivel: statal, respectiv la nivel:
districtual, respectiv la nivel: localitational, sunt alesi, numai in mod: direct, in
cadrul unor alegeri electorle, corect realizate;
- St-Dem neautentice – in care nu sunt respectate toate conditiile enuntate la
punctul anterior, in sensul ca: anumiti conducatori de institutii de exercitare a
Puterii in Stat nu sunt alesi, exclusiv, in mod direct, de catre Electoratul
aferent, ci (in functie de caz) sunt alesi in mod: indirect, adica:
de catre membrii componenti ai unui organ institutional de exercitare a unui
tip de Putere in Stat (exemple, in Romania: Presedintii celor 2 Camere ale
Parlamentului, respectiv: Presedintele Parlamentului, respectiv:
Avocatul Poporului, respectiv: viceprimarii localitationali, care, insa,
la rindul lor, au fost alesi, in prealabil, de catre Electoratul aferent,
ca: membri componenti ai aceluiasi organ/institutie de Putere);
- St-Dem in care Conducatorul Suprem (Cond-Sup), care detine si exercita, la
nivel statal-suprem, in functie de caz: Puterea Suprema (Puter-Sup) in Stat,
sau: Suveranitatea statala/nationala (in functie de caz, adica daca St-Dem este
si: Stat Suveran, respectiv si: National), este desemnat pentru o durata
temporala nelimitata, in principiu, decat de
detinerea capacitatii sale de a exercita, in mod deplin, respectiva functie
suprema de conducere (exemple: Monarh- in cazul monarhiei dinastice,
constitutionale, respectiv: Principe- ales pe o durata nedeterminata, in cadrul
unui Principat, nedinastic, constitutional);
- in functie de: institutia sau conducatorul care detine si exercita, in mod deplin,
Puter-Sup in Stat:
- St-Dem Presedintial (in care Puter-Sup, in Stat, este detinuta si exercitata,
deplin, de catre: Presedintele statal;
- St-Dem Guvernatorial (in care Puter-Sup, in Stat, este detinuta si exercitata,
deplin, de catre: Guvernul statal);
- St-Dem Monarhist (in care Puter-Sup, in Stat, este detinuta si exercitata, deplin,
de catre: Monarhul statal);
- St-Dem Principatorial (in care Puter-Sup, in Stat, este detinuta si exercitata,
4
deplin, de catre: Principele statal);
- in functie de modul in care este respectat: Principiul Separarii si Echilibrului
Puterilor principale in Stat (stabilite, ca atare, la nivel constitutional), care, in
cadrul Constitutiei actuale a Romaniei sunt enuntate a fi: Puterea Legislativa
(alcatuita din: Parlament, Consilii Districtual-Judetene si Consilii Localitationale),
respectiv: Puterea Executiva ( alcatuita din: Guvern statal, respectiv: partea
executiva a Consiliilor Districtual-Judetene, respectiv: partea executiva a Consiliilor
Localitationale si Primarii Localitationale) si Puterea Judecatoreasca (alcatuita din:
Judecatorii Localitationale, respectiv:Tribunale Districtual-Judetene, respectiv:
Curti de Apel Districtual-Regionale si respectiv: Inalta Curte de Casatie si Justitie):
- St-Dem cu separarea si echilibrarea totala a principalelor Puteri in Stat
(definite ca atare, la nivel constitutional), in cadrul caror Puteri nu sunt
acceptate imixtiuni ale unei Puteri principale in cadrul altei/altor Puteri
principale in Stat;
- St-Dem cu separarea partiala a principalelor Puteri in Stat, in cadrul caror
Puteri sunt acceptate (chiar si la nivel constitutional, cum, din nenorocire este
si cazul Statului Romania) imixtiuni ale unei Puteri principale in Stat, in cadrul
altei/altor Puteri principale, in Stat, cu consecinte deosebit de grave, datorita
carora, intre altele: Legislarea si Justitia au degenerat, in masura
determinanta si deosebit de grava, prin politizare excesiva si subversiva, adica
prin:Legislare deliberat-subversiva si , ca atare: samavolnica), respectiv prin
subminarea Justitiei pina la inlocuirea Justitiei cu Injustitia, la nivelul justitierii
marilor infractiuni, comise la nivel societal, transformind-se, astfel, din:
Legislare, respectiv Justitiere, juridica (adica: “de drept”), in: Legislare,
respectiv in: Justitiere, politica (adica: “de nedrept”), desi , in Romania, exista
doar instante juridice, nu si: instante politice, situatie in care infractorii politici:
individuali (“politruci”), respectiv: colectivi (“partide politruciste”) , nu pot fi
trasi la: raspundere juridica, pentru infractiunile politice pe care le comit;
(alte exemple de imixtiuni: membrii Guvernului pot fi si parlamentari; respectiv:
viceprimarii pot fi si Consilieri Localitationali; respectiv: Presedintii si
Vicepresedintii de Consilii Judetene conduc si activitatea executiva a partii
executive a Consiliilor Judetene; respectiv: magistratii pot fi, din punct de
vedere legal, si membri ai unor organizatii masonice s.a);
- in functie de: activitatea practicata, in mod ocult si subversiv, de catre grupari de
interese subversive, in scopul, opresarii, represarii si chiar distrugerii, prin jefuire
sistematica, practicata chiar prin intermediul unor conducatori mafioti si inalttradatori,
precum si prin intermediul unor institutii de ordine, aparare, protectie
informativa si transmisiuni speciale degradate si transformate in agenturi aflate sub
5
influent a unor puteri externe, ostile Romaniei, de tip subversiv-religios, subversivmasonic,
subversiv-corporatist, dar mai ales: subversiv si distructiv-imperialist, care
au actionat, atit in trecutul recent, cat si in prezent, la nivel intern, prin intermediul
unor "cozi de topor", autohtone, de care dispun ca de niste: “slugi” obediente,
( dispretuitoare si chiar inalt-tradatoare fata de a cea parte a locuitorilor Statului
Romania, care considera si apreciaza Romania ca pe o Patrie, fata de care sunt:
patrioti autentici, si nu doar ca pe: o Tara de tranzit, spre alte Tari, de tip:”ubi bene
ibi Patria”) vizand, in cadrul asa numitei:"noua ordine mondiala", inclusiv:
dezmembrarea statala a Romaniei, precum si: destructurarea Etniei Romane, ca
Etnie principala, fondatoare statal;
- St-Dem autentic de drept, adica: Stat care este nesubversiv, neopresiv si
nedistructiv, insusi asupra sa;
- St-Dem neautentic de drept, adica: Stat care este subversiv, opresiv si distructiv,
insusi asupra sa, putind ajunge chiarla stadiul de: Stat de nedrept
(exemplu: Statul Romania, care a degenerat si este, inclusiv in prezent, un Stat
degenerat, fata de care, insa, anumiti reprezentanti, oficiali, ai sai, declara ca
este un: Stat de drept autentic, in situatia in care, din nenorocire, Romania
este, de fapt, un: Stat de nedrept, de tip subversiv, masonizat si mafiotizat, si
opresiv asupra propriei Populatii statale, adica un: Stat "capturat", la nivelul
principalelor institutii de Stat, in mod agentural-acoperit si jandarmeresc-abuziv,
datorita unei legislatii in mare parte nelegitime si chiar neconstitutionale
(exemple: influenta determinanta a partidelor politice, subversiv-masonizate si
mafiotizate, precum si a unor institutii oficiale de justitie, de ordine, de paza, de
protectie informativa si de transmisiuni speciale (care au degenerat in: agenturi
subversive, opresive agresive si chiar represive) asupra membrilor autentici ai
Societatii civile, in special, dar si impotriva Categoriilor populationale care
nu sunt arondate, in mod specific clientelar, Categoriilor de conducatori
subversivi si executantilor obedienti ai acestora, in scopul mentinerii, si
exercitarii determinante a influentei lor si chiar a controlului asupra institutiilor
principale de Putere a Statului, astfel incat Puterea in Stat sa fie exercitata, cu
prioritate, in folosul prioritar al structurilor subversiv-institutionale, enuntate
anterior, precum si in folosul unor State imperialiste, unor Corporatii
internationale, unor Organizatii masonice internationale, unor intreprinderi
internationale, sau unor banci internationale s.a);
- precum si: alte tipuri de clasificari, in functie de caz (exemple: daca St-Dem mai este
si: Suveran; Independent; Unitar; Federal; Indivizibil; National; Social; Laic/Secular
s.a).
6
3. Statul Democratic-Meritocratic
Statul Democratic Meritocratic (St-Dem-Merit) se deosebeste de Statul Democratic
ordinar (St-Dem-Ord) prin: 2 conditii, fundamentale, impuse, una alegatorilor si cealalta
candidatilor la alegeri.
Conditia impusa alegatorilor/electorilor este aceea ca alegatorii/electorii care compun
Electoratul nu sunt considerati, la nivel oficial, ca fiind egali, intre ei, ca: valoare electorala,
ci: sunt considerati a fi diferentiati, la alegerile electorale, prin valoarea electorala pe care o
au la data in care se desfasoara respectivele alegeri electorale, la care participa in calitate
de: alegatori/electori.
Valoarea electorala a unui elector se impune, inclusiv ca un: parametru de apreciere
calitativa a alegerilor electorale (deci si a tipului de democratie), pentru a motiva, sau chiar
a justifica (in functie de caz) multiplele deficiente manifestate in practica electorala, in
cazul, aproape general, ca utilizare, in care: democratismul electoral ordinar (utilizat in
marea majoritate a St-Dem) se defineste prin: egalitarism electoral (in sensul ca: 1 elector =
1 vot), precum si la analiza si compararea, intre ele, a diferitelor sisteme electorale, inclusiv
pentru a explica si anumite deficiente, manifestate in cadrul alegerilor electorale,
referitoare, pe de o parte, la calitatea alesilor, sau, pe de alta parte, referitoare la calitatea
alegatorilor.
Pentru orice persoana normala, din punct de vedere intelectual, introducerea si
mentinerea in sistemul electoral a egalitarismul electoral, referitor la aplicarea sistemului
de vot democratic-ordinar (adica: 1 elector= 1 vot), constituie, de fapt (in functie de caz), nu
doar o anarhie, ci si o prostie, respectiv o imbecilitate, sau chiar o idiotenie, care, daca
exista, trebuie corectata, cat mai urgent, printr-o informare adecvata a Electoratului (mai
ales referitoare la consecintele, catastrofale, asupra evolutiei, la nivel societal, a Statului in
cauza, consecinte care, din nenorocire, caracterizeaza inclusiv Statul Romania), care, daca
persista o durata temporala mai indelungata, apreciez ca trebuie inlaturate chiar cu riscul
de a se ajunge la o forma de protest violenta (adica prin: lovitura de Stat; revolta; rascoala;
sau chiar revolutie, in functie de caz).
Pentru a se intelege corect si, mai ales, deplin, cele afirmate anterior, se poate
compara, situatia electorala in cauza, cu remunerarea salariatilor unei intreprinderi, in care
s-ar ajunge sa se renunte la remunerarea meritocratica (in functie de importanta aportului
activitational al fiecarei categorii salariate, din intreprindere, de la conducatori, la
executanti, respectiv la personalul de intretinere, curatenie si paza), in favoarea remunerarii
egalitariste, potrivit sintagmei demagogic-populiste: "de la fiecare dupa capacitati,
fiecaruia dupa nevoi", in care o familie nu doar ca n-a reusit, dar nici macar nu este
preocupata sa-si asigure, in cadrul sau familial, existenta unor reprezentanti de valoare
intelectuala, respectiv profesionala, respectiv morala ridicata (pentru a-si afirma si
7
consolida, in acest mod, specific familial-meritocratic, pozitia, la nivel social si mai ales la
nivel societal), dar incearca sa compenseze acest handicap prin a procrea multi copii si a-si
spori, astfel, veniturile, mai ales din alocatiile pentru copii, fara sa aiba in vedere si
complicatiile, precum si dezavantajele familiale care pot aparea, in timp, prin recurgerea,
exagerata, la practicarea metodelor de sporire a veniturilor familiale, pe cai specific
cantitative, in detrimentul recurgerii la metode specific calitative.
Utilizarea sistemului de vot democratic-ordinar poate degrada, din punct de vedere
calitativ, pina la compromitere, valoarea electorala a alegerilor (cum, din nenorocire, se
intimpla si in Romania, precum si in Republica Moldova), din mai multe cauze, care au,
insa, in comun, faptul ca valoarea electorala, depinde, in mod determinant, nu de Categoria
electorilor autentic-elitisti, din punct de vedere moral si intelectual, ci de Categoria
electorilor-ordinari si mai ales de Categoria electorilor specific clientelari, aferenti partidelor
politice ocult-masonizate, subversiv si acoperit-agenturate precum si, mai ales, mafiotizate,
respectiv si din Categoria "prostilor-electorali", alcatuita din electori usor manipulabili, prin
demagogie, prin religii subversive, prin "pomeni-elecorale", precum si prin alte tipuri,
similare, de metode.
N enorocirile care s-a abatut asupra Romaniei, respectiv asupra Republicii Moldova,
dar si asupra multor alte State, est-europene, in perioada post-revolutionara (incepind cu
anii 1989/1990), se explica, intr-o masura determinanta, prin degradarea Statului pe care lau
dorit a deveni: de drept, la nivel constitutional, precum si: autentic-democratic, dar care
a degenerat: in Stat de fapt, anarhic/anarhist, sau chiar: anarhist-subversiv, tocmai datorita
introducerii egalitarismului-electoral, care acorda atit pentru valoarea electorala, cat si
pentru non-valoarea electorala, sau chiar pentru contra-valoarea electorala , aceeasi
importanta, la nivel de elector (manifestata prin acordarea unui singur vot), in toate
cazurile, fara a tine seama ca, prin insasi specificul sau: non-valoarea, respectiv chiar:
contra-valoarea, electorala, minimalizta, insa, doar ca: non-valoare ordinara, dar nu si:
subversiva si chiar: agresional-distructiva, la nivel social si, mai ales, la nivel societal, sunt
cu mult mai numeroase, ca numar de reprezentare fiintial-superioara, comparativ cu
valoarea electorala autentica, si mai ales cu valoarea electorala autentic-elitista.
Protejarea de efectele degradante, la care este supusa valoarea unor alegeri
electorale, de catre prestatia electorala a unor electori din Categoriile poulationale:
degradate-moral, respectiv: inapoiate-intelectual, enuntate anterior, nu se poate realiza
decat prin meritocratizare, specific electorala, implementata, la nivel societal, prin:
conferirea dreptului la votul multiplu, acordat electorilor meritocratici, la nivel moral si
activitational, caracteristic social si, mai ales, societal, dovedibil prin: fapte verificabile,
respectiv prin: acte probatorii, corespunzatoare, emise si conferite oficial, electorilor
meritocratici, selectati conform unor criterii de selectie, stabilite si aplicate, oficial, prin
chiar legislatia electorala, de catre o institutie oficiala, abilitata in acest scop, care, in
8
Romania, este: Autoritatea Electorala Permanenta.
Un exemplu de mod de aplicare a dreptului caracteristic meritocratic si specific
electoral ar putea consta in: clasificarea electorilor apreciati, oficial, ca fiind meritocraticielectoral,
in cadrul a 10 categorii electoriale, departajate, ca voturi-meritocratice acordate,
din 10, in 10 (de la: 10 voturi-meritocratice, pina la: 100 voturi-meritocratice), acordate (in
functie de caz) electorilor meritocratici, comparativ cu 1 vot, acordat electorilor ordinari
(nemeritocratici).
Introducerea votului meritocratic, pe linga ameliorarea corespunzatoare a calitatiielectorale,
ar constitui si un imbold cu efecte deosebit de benefice asupra electorilor de a
evolua, in mod constient si adecvat motivat, in scopul sporirii, pe aceasta cale, specific
electorala, a prestigiului lor, la nivel social, respectiv la nivel societal, ca o valoare
caracteristic sociala, respectiv societala (in functie de caz), adaugata valorii lor personale.
Referitor la selectia candidatilor electorali, in mod specific meritocratic, aceasta
selectie apreciem ca poate si trebuie sa fie facuta in prealabil depunerii candidaturii
electorale, pentru a anumita functie publica, ocupabila numai pe cale electorala, prin
depunerea, din timp,cu o perioada temporala stabilita, oficial, inainte de data programata
pentru desfasurarea alegerile electorale, la: Autoritatea Electorala Permanenta, a (cate)
unui: dosar de candidat electoral, pentru una sau (in functie de caz) pentru mai multe
functii, ocupabile in mod specific electoral, urmind ca respectiva institutie, in colaborare
eventual cu o institutie abilitata a efectua si o verificare, din punct de vedere moral, a
candidatilor electorali (exemple: Consiliu Moral Statal, respectiv: Consiliu Moral Districtual,
respectiv: Consliu Moral Localitational), care sa preia (in functie de nivelul candidaturii), ca
institutii specifice, abilitate, verificarea morala a candidatilor electorali, in contextul in care
actualul Parlament, din Institutie de putere principala in Stat, va fi transformat in institutie
de prestari de servicii legislative, fara a mai avea nivelul si atributiile de institutie de putere
principala, in Stat, pe care il are in actuala Constitutie statala, dupa ce a dovedit, deplin, nu
doar ca nu este in stare, ci si ca este chiar deosebit de periculos sa i se incredinteze o
asemenea functie si respectiv putere, in Stat.
Astfel, in organizarea statala expusa anterior, o persoana care doreste sa candideze
electoral pentru a ocupa si exercita o functie publica, sau mai multe, ocupabile numai in
mod electoral (dar, bineinteles, nu simultan, ci in functie de caz, adica de felul respectivei
candidaturi electorale), va fi verificata, inclusiv concret-faptic, atit din punct de vedere al
pregatirii profesionale, cat si morale, de care dispune, dovedibil prin realizari efective, avute
pina la data depunerii dosarului de candidat electoral, si nu doar din punct de vedere
potential-profesional, respectiv potential-moral .
9
4. Statul Democratic-Meritocratic-Republican
Desi specificul Statului-Democratic-Meritocratic (St-Dem-Merit) poate fi aplicat, in
mod corespunzator adaptat, inclusiv in cazul St-Dem-Monarhist, dat fiind ca Statul Romania
este prevazut, la nivel constitutional, a fi un: Stat republican, iar optiunea republicana este
declarata, tot la nivel constitutional, ca: nerevizuibila, in cadrul unei posibile revizuiri
constitutionale (caz in care schimbarea optiunii republicane nu se poate efectua prin
revizuire constitutionala, ci doar prin modificare constitutionala, ce poate fi efectuata prin
conditii considerabil mai restrictive, comparativ cu revizuirea), aceasta lucrare se va referi,
in continuare, exclusiv la Statul Democratic-Meritocratic-Republican (St-Dem-Merit-Rep).
St-Dem-Merit-Rep este un St-Dem-Merit in care tipul de Stat este caracteristic
republican, adica: Cond-Sup al Statului este Presedintele statal, cu un mandat temporallimitat,
ales de catre Electoratul statal, in cadrul alegerilor electorale presedintiale (numite
in Constitutia Romaniei, in mod impropriu: Prezidentiale), mandat presedintial care poate fi
reinoit, de regula, insa, tot de un numar limitat de ori, consecutiv sau neconsecutiv.
Un St-Dem- Merit-Rep, poate fi, insa, si un Stat-Dem-Merit, in care Presedintele statal
este ales in mod democratic, pentru un mandat presedintial nelimitat-temporal decat de
capacitatea presedintelui de a exercita functia presedintiala in mod optim, urmind ca daca
aceasta conditie nu mai este indeplinita, din diferite conditii (exemple: demisie, imbolnavire,
deces, destituire din functie s.a), abia atunci sa fie organizata o noua alegere, pentru un
nou Presedinte.
In cazul in care mandatul presedintial nu este limitat, temporal, decat de conditia de
exercitare optima a functiei presedintiale, tipul de conducator respectiv nu mai este numit,
de regula: Presedinte, ci: Principe sau: Domnitor (exemplu: Alexandru Ioan Cuza), dar numai
in cazul in care succesiunea in indeplinirea functiei de conducere respectiva se face in mod
autentic-democratic, adica: nu prin instituirea unei dinastii (exemplu: transformarea din
Principe, in Rege, a lui Carol I), prin lovitura se Stat (exemplu: lovitura de Stat, de tip:
complot subversiv-masonic, prin care Principele Alexandru Ioan Cuza a fost inlocuit, in mod
provizoriu, cu o “Locotenenta Domneasca”, alcatuita din 3 complotisti), sau prin alte
proceduri, similare.
In contextul celor expuse anterior, semnalam ca: datorita Constitutiei actuale, Statul
Romania este un soi de St-Dem, de tip: surogat, numit popular prin apelativul: "strutocamila",
in care: Conducatorul principal, ca institutie, este: Parlamentul, dar ca persoana
este: Presedintele statal, care este ales, in mod direct, de catre Electoratul statal, in timp ce
Presedintele Parlamentului (care este si : Presedinte al Senatului Parlamentului), este ales in
mod indirect, de catre membrii componenti (parlamentari) ai celor 2 Camere, componente
ale Parlamentului, context care situeaza si reduce, de fapt, legitimitatea Parlamentului, ca
importanta, sub legitimitatea Presedintelui statal.
10
In acelasi context, mai semnalez ca: din punct de vedere constitutional, actualul
Parlament, bicameral, cu peste 550 parlamentari, a fost ales in mod samavolnic, prin:
uzurpare de Suveranitate nationala, situatie care, din punct de vedere constitutional, poate
fi apreciata, de catre o viitoare alta garnitura de conductori statali, ca fiind: l ovitura de Stat,
comisa de catre fosta Coalitie politica: Uniunea Social Liberala, cu complicitatea fostului
Presedinte statal: Traian Basescu, deoarece nu s-a respectat hotarirea referendara care a
constituit exercitarea, constitutionala, a Suveranitatii Nationale, de catre Poporul Roman,
de a se transforma Parlamentul bicameral in Parlament unicameral, cu maxim 300
parlamentari.
5. Statul Democratic-Republican-Principatorial (St-Dem-Rep-Princip)
St-Dem-Rep-Princip este un Stat-Dem--Rep, in care functia de Conducator Suprem, in
S tat o detine si o exercita: Principele.
Diferenta intre un St-Dem-Rep-Presedintial (St-Dem-Rep-Presed) si un St-Dem-Rep-
Princip consta, pe de o parte, in faptul ca Presedintele statal este ales, de catre Electoratulstatal,
pe o durata temporala de exercitare a mandatului presedintial mult mai redusa (de
regula: 4-5 ani), dupa care poate fi reales pentru unul sau mai multe (de regula: 2-3)
mandate, consecutive sau nu, in timp ce Principele, de regula, este ales pe o durata
temporala neprecizata si, in principiu nelimitata, decat de incetarea existentei sale, de
demisia sa, de diminuarea capacitatii sale de a conduce, pina la impunerea solutiei de a fi
inlocuit, sau de producerea unui eveniment nefiresc, care poate fi si nelegal, precum:
organizarea unei complot de tip: "lovitura de Stat" (exemplu: inlaturarea de la detinerea si
exercitarea functiei de Principe, a lui Alexandru Ioan Cuza), declansarea unei revolte, a unei
rascoale, a unei revolutii, sau a altui eveniment, avind ca scop inclusiv schimbarea
Principelui.
In contextul expus anterior, semnalam ca: in cadrul Istoriei Romaniei, precum si a
Statelor ascendente-contributoare la constituirea Statului Romania (Valahia; Moldova;
Transilvania, exista o traditie consacrata a Statului de tip: Principat (nedemocratic insa), in
sensul in care este definit, in aceasta lucrare, acest tip de Stat (asociat, insa, cu democratia),
in actualitate.
Astfel, cele 3 State, mentionate anterior, ca fiind ascendent-contributoare la
constituirea Statului numit: Romania (Romainie-in previziunea lui Nostradamus), la: 27 Mai
1600, cu capitala la Alba Iulia, de catre Mihai Patrascu-Viteazul: Valahia, Moldova si
Transilvania, erau: Principate nedemocratice, conduse de catre Principi, pentru care, in
limba romana, s-a utilizat denumirea: /Domnitor/Domn, dar care, in relatii cu alte State
europene, erau numiti: Principi (exemplu: Mihai Patrascu-Viteazul, de catre imparatul
Rudolf al 2-lea, de Habsburg, al Sfintului Imperiu Roman).
11
Tot in acelasi context, mai semnalam ca: Statele: Valahia si Moldova erau numite si:
"Principatele Romane", inainte de constituirea Statului Romania, la: 24 Ianuarie 1859.
Pe de alta parte, semnalam ca: o alta diferenta, determinanta, intre St-Dem-Rep-
Presed si St-Dem-Rep-Princip, consta, de regula, in diferenta de Putere de conducere,
considerabil, mai mare, atribuita Principelui, intr-un St-Dem-Rep-Princip, comparativ cu cea
atribuita Presedintelui, intr-un St-Dem-Rep-Presed.
Referitor la St-Dem-Rep-Presed, comparativ cu St-Dem-Rep-Princip, trebuie semnalat
si marele dezavantaj pe care il reprezinta implicarea in ecuatia Puterilor principale, statale,
a institutiei Parlamentului, in cadrul unui St-Dem-Rep-semiPresed, cum este si Romania,
care dintr- o institutie conceputa si menita, initial, a avea un rol de prestator de servicii de
legislatie, la nivel statal (servicii care pot fi, insa, oferite, intr-un mult mai adecavat, mai
ales la nivel calitativ, de: Consiliul Legislativ Roman, care exista si in prezent, insa doar ca:
anexa institutionala a Parlamentului), la solicitarea unor grupari de interese subversiv si
distructiv-masonice, respectiv si clientelar-politruce, precum si cu complicitatea celorlalte
institutii principale de exercitare a Puterii in Stat: Puterea Executiva (Guvernul), Puterea
Justitiara (Magistratura) si, mai ales, Puterea Coordonatoare si Garanta (Presedintia), s-a
"metamorfozat", in institutie de tip: "struto-camila", legislativ-executiva.
Aceasta degenerare institutionala s-a produs mai ales din interese specificclientelare
ale partidelor politice, politrucizate, de a-si infiltra cat mai multi clientelari
politruci, precum si de a-i stipendia financiar, din fonduri publice, in acest mod (pe linga alte
modalitati, utilizate in acelasi scop, precum: desemnarea lor ca membri in Asociatia
Generala a Actionarilor, respectiv in Consiliile de Administratie ale unor intreprinderi cu
capital numai/sau si de Stat, respectiv in: Servicii de Informatii, degenerate in agenturi
subversive, care au dorit si doresc, in continuare, sa dirijeze, sa controleze, sau doar sa
influenteze activitatea de legislatie, la nivel statal, in folosul lor clientelar- politruc, precum
si de alte tipuri, pentru a putea beneficia, astfel, de voturile unei clientele politice, aferente
si corespunzator-motivate, cat mai de numeroase.
De regula, in cadrul St-Dem-Rep-Princip, Parlamentul nu are un rol executiv, ci doar un
rol legislativ, partea executiva constituind obiectul activitatii celorlalte institutii principale
de putere, iar daca aceasta regula este incalcata, contributia Parlamentului poate deveni
atit de nociva (prin tergiversarea activitatii de legislare, respectiv prin subversiunea
activitatii de control si a pervertirii activitatii de executie), incat sa rezulte un Parlament
ocult-masonizat, capabil de inalta-tradare, politrucizat pina la mafiotizare, precum si
agenturizat, subversiv-acoperit, la nivel majoritar, pina la performanta de a adopta, prin vot
majoritar, la ordin, hotariri ocultat sau evident subversive, opresive, represive si chiar
distructive pentru marea majoritate a Populatiei, supusa si unei destructurari etnice,
accelerate, mai ales pentru Statul Romania, precum si pentru Statul Republica Moldova,
aflate, inclusiv in prezent, in mare pericol de dezmembrare statala.
12
Apreciez ca: intr-o astfel de institutie, inclusiv de tip: “gaura neagra” bugetara, s-au
transformat si Parlamentul post-revolutionar al Romaniei, precum si Parlamentul Republicii
Modova, dupa cum tot asemenea Parlamente apreciez ca s-a dovedit a fi fost si
Parlamentulele din Romania, in perioada temporala in care Romania a fost Stat Monarhist.
Intr-un alt context, apreciez ca mai trebuie semnalat si chiar evidentiat ca: inclusiv
primul Parlament, rezultat dupa unificarea, sub acelasi Principe/Domnitor: Alexandru Ioan
Cuza, a Principatelor romane: Valahia si Moldova, nu doar ca a subminat, dar a si boicotat
consolidarea Statului Democratic Principatorial: Romania, la relativ putina vreme dupa
constituire, si a sfirsit prin a bloca, efectiv, reformele initiate de Principele Alexandru Ioan
Cuza, inclusiv prin organizarea unei lovituri de Stat, prin care Principele reformator: A.I.Cuza
a fost inlocuit (dupa o perioada de interimat, in care a functionat o Locotenenta
Domneasca) cu: Carol I de Hohenzolern-Siegmaringen, care prin viclenie si perfidie, dar si cu
complicitatea politrucilor oligarhi-plutocratici si masonizati care l-au inlaturat pe A.I.Cuza, a
transformat Statul Principatorial in Stat Monarhist-Dinastic, instalind la exercitarea Puterii
Suveran-Monarhiste, in Romania, dinastia germana: Hohenzolern-Siegmaringen,
masonizata, inalt-tradatoare si mafiotizata, care (cu exceptia reginei Maria, care a fost de
origine engleza) a avut un rol covirsitor in: batjocorirea (in loc de cinstire) a ostasilor care au
castigat, pe campul de lupta, independenta Romaniei, respectiv in: inabusirea, in singe, a
Rascoalei din 1907 (cu: 11.000 de tarani ucisi), respectiv in: reprimarea, tot in singe, a grevei
muncitoresti din 1933, respectiv in: asasinarea, prin martiraj, a lui Mihai Eminescu,
respectiv: a lui Corneliu Zelea Codreanu, respectiv in: tradarea Guvernului maresalului Ion
Antonescu, urmata de batjocorirea membrilor respectivului Guvern, care au fost predati
conducerii URSS (tradare soldata cu: capitularea neconditionata a Romaniei, in cel de al 2-
lea Razboi Mondial, cu consecintele catastrofale care au urmat), respectiv in: tergiversarea,
timp de 2 ani, a intrarii Romaniei in Primul Razboi Mondial, la sfirsitul caruia: Romania Mica
a devenit Romania Mare, respectiv in: dezmembrarea teritoriala, in cadrul celui de al 2-lea
Razboi Mondial, a Transilvaniei, Basarabiei, Bucovinei si Dobrogei, din Statul Monarhist
Romania s.a.
6. Efectul deosebit de benefic pe care il poate avea asupra actualului pseudo-Stat-
Democratic-de tip Parlamentar-semi-Presedintial, in revenirea, cat mai grabnica, a
Romaniei, din dezastrul societal in care a fost adusa, in mod deliberat, de o Categorie
politico-partidica degradata moral si profesional (prin masonizare, mafiotizare, agenturaresubversiva
si, mai ales, inalta-tradare), transformarea pseudo-Statului-Democratic-
Republican-Parlamentar si semi-Presedintial (dar si: pseudo-Suveran-National-Independent-
Indivizibil-de drept-social), care a ajuns Romania, sa fie, de fapt, intr-un autentic Stat-
Democratic-Meritocratic-Republican-Principatorial (dar si : Suveran-National-Independent-
Indivizibil-de drept-social-laic-civilizat), cum ar trebui Romania sa fie, nu numai de drept, ci
13
si de fapt
In scopul fundamental, enuntat in cadrul titlului mentionat anterior, p ropunem
instituirea, in Romania, a St-Dem-Mer-Rep-Princip, in locul actualului pseudo-St-Dem-Rep-
Parlam-semi-Presed, deoarece apreciem ca in situatia dezastruoasa in care se afla, in
prezent, Statul Romania, precum si in conditiile in care agresiunile imperialiste, masonice,
corporatiste, religioase, agenturale si mafiote (grupate in asa numita: "inalta coruptie"),
continua, si ele, impreuna cu inalta-tradare, ca raspuns si forma de complicitate a
politrucilor, agentilor, clericilor-religiosi, etnicilor-iredentisti, deviationistilor-sexuali, precum
si a altor categorii subversive, grupate in categoria populationala, numita popular: "cozi de
topor"), care continua, de asemenea, acest mod de organizare statala, pe care il propunem,
este poate singurul fel, autentic-democratic, de a redresa, in mod determinant, situatia
dezastruoasa , expusa anterior, in mod eficient si benefic, in folosul marii majoritati a
Populatiei statale (adica intr-un timp cat mai scurt, de doar 1-2 ani), care, in caz contrar, ar
continua sa fie umilita si oprimata (prin jefuire sistematica, practicata la "adapostul"
acapararii, mentinerii si exercitarii Puter- Sup, in Stat, tot de catre respectiva Categorie
politico-partidica, politrucista, degradata moral si profesional) o perioada temporala mult
mai indelungata (pe care o estimez a dura intre 10-20 ani), perpetuind handicaparea
constitutionala a Statului Romania pentru inca mai multe generatii, care vor fi obligate,
astfel, sa-si continue sau chiar sa-si adinceasca resemnarea, cu care se confrunta de multa
vreme, pina la deznadejdea de a nu mai putea spera nimic bun, de la Romania, si a-si
orienta sperantele de viitor doar in deromanizare si in emigrarea spre alte State din
continentul european, sau chiar din alte continente.
7. Transformari propuse a se realiza, cat mai curind, in scopul constituirii Statului-
Democratic-Meritocratic-Republican-Principatorial
In scopul propus anterior, apreciem ca este necesara renuntarea, temporara, la
anumite Institutii de Putere principala, in Stat, la nivel central, si anume: la Parlament; la
Consiliul Superior al Magistraturii; la Inalta Curte de Casatie si Justitie; la Ministerul Public;
la Banca Nationala care functioneaza ca: Stat in Stat si la Perceptura/Autoritatea Fiscala
Centrala si transformarea acestora, din Institutii de putere, principale, la nivel central, in
institutii de prestari servicii de tip specific, la nivel central, adica: de Legislatie, la nivel
central, prin Consiliul Legislativ Central ; respectiv: de Justitie, la nivel central, prin
Tribunalul Constitutional Suprem; respectiv: de finantialitate, la nivel central, prin Banca
Centrala ; respectiv: de fiscalitate, la nivel central, prin Perceptura Centrala; respectiv: de
guvernare la nivel central, prin Guvernul National.
Fiecare dintre institutiile centrale, enuntate anterior, vor avea: diviziuni aferente si
14
specifice, la celelalte niveluri caracteristic-teritoriale, adica la nivel: districtual, respectiv la
nivel: localitational (exemple: Consilii Judetene, respectiv: Consilii Localitationale, respectiv:
Guverne Districtuale, respectiv: Guverne Localitationale, respectiv: Tribunale Districtuale,
respectiv: Tribunale Localitationale, respectiv: Banci Districtuale, respectiv: Banci
Localitationale, respectiv:Percepturi Districtuale, respectiv: Percepturi Localitationale s.a).
Propunem insa infiintarea: Consiliului Moral Central, cu diviziunile: Consiliul Moral
Districtual, respectiv: Consiliul Moral Localitational, care sa supravegheze functionarea
corecta a Statului Meritocratic.
Desigur ca: in contextul efectuarii transformarilor enuntate anterior vor fi necesare si
efectuarea altor modificari si adaptari, de mai mica anvergura, care, insa, vor putea fi
utilizate ca motivatii si complicatii pentru a determina sau chiar a forta , de catre anumiti
reprezentanti ai gruparilor de interese ale celor care s-au imbogatit jefuind Statul, in mod
sistematic, la nivel institutional, in defavoarea marii majoritati a Populatiei,pentru a se
opune, chiar vehement, transormarilor statale, propuse anterior.
Argumentatia pe care o prezentam, in scopul justificarii adoptarii si inca in regim de
urgenta a transformarilor pe care le-am propus se bazeaza, insa, pe anticiparea, deja
previzibila, ca: daca Puterea statala nu va fi concentrata, in scopul eficientizarii conducerii
statale, la un singur conducator, gruparile de interese subversive care, corelate intre ele, au
distrus viitorul Romaniei (practicand, atunci cand s-au aflat la conducere, inalta coruptie si
inalta tradare), iar aceasta situatie ar putea avea, ca efect demografic: scaderea Populatiei,
super-saracite, cu aproximativ 25%, adica cam cu tot atit cu cat s-a diminuat incepind din
1990 si pina in prezent.
In ce ne priveste, in cadrul Cartelului-Organizational: “Timisoara-Avangarda Altruista
si Inteleapta a Romaniei”, vom cauta sa mobilizam aceasta masa populationala, supersaracita
pentru a o convinge si a o motiva ca este preferabil sa lupte, atit la nivel social, cat
si, mai ales, la nivel societal, pentru inlaturarea de la exercitatea Puterii Supreme, in Stat, a
actualei Categorii politruciste, religioase, masonizate, mafiotizate, subversiv-agenturizate,
etnic-iredentiste, inalt-tradatoare si inalt corupte, inclusiv prin: reintroducerea, in Justitiere,
a pedepsei cu moartea, decat sa astepte, resemnata, sa ia drumul cimitirelor, ca pe unica
posibilitate de a scapa de rautatea si ticalosia instituita si institutionalizata, de catre marii
rau-facatori, in calitate de:”cozi de topor” autohtone, chiar cu pretul infaptuirii unei alte
revolutii, in care unii dintre cei implicati (dar foarte putini, la numar, comparativ cu marea
majoritate a Populatiei super-saracita si deznadajduita) vor avea de suferit sau chiar isi vor
pierde viata, sau vor fi raniti, mai mult sau mai putin grav) asa cum s-a intamplat in cadrul
RRD-1989.
In calitate de initiat in Ezoterism, invit pe altruistii interesati de a scapa, chiar cu
pretul vietii, de tirania rau-facatorilor ultra-egoisti, sa consulte profetiile referitoare la
Romania, in cadrul rubricii: Profetii, a Sectiunii: Obiective, din cadrul blogului apelabil la
15
adresa web: www.lorin-fortuna.ro, precum si exemplele de reusita de care au beneficiat
alte State (dar nu si Romania), State in cadrul carora au existat suficienti patrioti autentici
care sa se revolte impotriva noilor asupritori si raufacatori care i-au inlocuit pe cei care au
chinuit si reprimat nu doar inainte, ci chiar si dupa anii 1989/1990.
Ne motivam propunerile anterioare si cu: exemplul Statului Singapore, care, aflat
intr-o situatie similara celei in care se afla Romania, in prezent, a transformat, prin
referendum, Statul respectiv, din Stat pseudo-democratic, degradat si erodat de politruci
verosi si mafioti (asa cum este si Statul Romania, in prezent) pina la un nivel de degradare
care ameninta respectivul Stat cu instalarea unei dictaturi militare, subversive (coordonata
de catre grupari de interese, specific imperialiste, din afara respectivului Stat), in Stat
principatorial, incredintind Puter-Sup, in Stat, unui militar, desemnat ca: Principe statal,
care, doar in cativa ani, utilizind in mod eficient, o justitiere care include si utilizarea, ca
pedeapsa suprema: a pedepsei cu moartea, a reusit sa consolideze Statul, achitind, integral,
datorii externe, considerabile, garantind securitatea cetatenilor, stirpind comertul cu
droguri, si asigurind fonduri, publice, de domeniul miliardelor de dolari, pentru investitii, la
nivel statal.
Pentru a se putea constientiza, deplin, rolul de reastaurator al ordinii publice, precum
si de consolidator statal, al respectivului Principe, facem cunoscut ca, intre altele, acesta a
hotarit impuscarea a aproximativ 500.000 de infractori recidivisti, a instituit pedeapsa cu
moartea pentru pedepsirea delicventilor implicati in traficul cu droguri si a garantat, public,
siguranta populatiei, impotriva agresorilor individuali, 24 ore, din 24 ( vezi linkurile indicate
la bibliografia aferenta acestei lucrari!).
Analizand, pe de o parte, rezultatele obtinute prin implementarea, la nivel societal, a
acestui mod de justitiere, aplicat in Statul Singapore, precum si motivat, pe de alta parte,
de declaratia, publica, exprimata la Timisoara, la a 26-aniversare a Revolutiei Romane din
decembrie 1989 (RRD-1989), de catre fostul procuror militar : Dan Voinea (fost coordonator
al investigarii crimelor comise in cadrul RRD-1989, dar inlaturat, ulterior, de la coordonarea
respectivei investigari si determinat sa se pensioneze, pentru a se putea bloca, prin
tergiversare si clasare, Dosarul Revolutiei), care a opinat ca, in investigarea RRD-1989, nu
se poate realiza o justitiere eficienta, in conditiile in care a fost scoasa, in mod deliberat, din
Codul Penal (din dispozitia lui Ion Iliescu!), pedeapsa cu moartea, apreciez ca justitierea
obtinuta, in mod dorit a fi deliberat-performanta, in Statul Singapore, respectiv esecul
justitiar “obtinut”, in mod dorit a fi deliberat-subversiv si inhibant, in Statul Romania,
explica si motiveaza, deplin, si recomanda efectuarea, de urgenta, a transformarile care
trebuiesc implementate, in Romania, atit la nivel de conducere suprema, in Stat, cat si la
nivel de practica justitiara, pentru ca Populatia Romaniei sa poata beneficia de o justitiere
eficienta a marilor mafioti, politruci, care s-au remarcat, in perioada temporala, posterioara
infaptuirii RRD-1989, in calitate de jefuitori deosebit de performanti (prin practicarea
16
politicii inalt-corupte), a Statului Romania, cu consecinte catastrofale asupra stabilitatii
statale, precum si aposibilitatii de existenta, decenta, a marii majoritati a Populatiei.
8. Masuri speciale propuse a se introduce, pe baza de hotariri referendare, adoptate in
vederea inlocuirii , temporare, a actualei Constitutii statale a Romaniei cu un:
Regulamentul Organic de functionare a Statului autentic-Democratic-Meritocratic-
Republican-Principatorial, propus a inlocui actualul Stat-pseudo-Democratic-Nemeritocratic-
Handicapat-constitutional-Masonizat-Mafiotizat si Agenturat subversiv-distructiv, care a
devenit Romania
In contextul celor expuse anterior, apreciem si propunem, ca: in Romania, sa se supuna
hotaririi Electoratului statal, prin organizarea unui Referendum special, in acest scop,
adoptarea unei hotariri-referendare de suspendare, temporara, a actualei Constitutii
statale (dovedita, prin insasi evolutia dezastruoasa a Romaniei, in perioada postrevolutionara,
nu doar ca neadecvata, ci de-a dreptul periculoasa pentru stabilitatea
statala, prin efectul sau handicapant statal), si incredintarea conducerii supreme a Statului
unui Principe (ales prin hotarire referendara, dintre 10 propuneri, selectate pe baza
realizarii unui sondaj oficial, tot de tip referendar), pe durata unui an calendaristic, urmind
ca inainte de expirarea mandatului acordat, sa se organizeze un alt referendum, in cadrul
caruia Electoratul statal, edificat prin rezultatele obtinute, sa hotarasca (in functie de caz)
continuarea evolutiei Romaniei ca St-Dem-Merit-Princip, pe inca o perioada temporala,
determinata, sau pe o perioada temporala nedeterminata, asociata cu elaborarea unei noi
Constitutii statale, de tip principatorial, sau revenirea la vechea Constitutie.
9. Drepturi si imputerniciri propuse a fi acordate Principelui-in calitate de: Conducator-
Suprem-statal, precum si altor conducatori, in calitate de: Conducatori-principali, la nivel:
central, respectiv: districtual, respectiv: localitational, propuse a fi avute in vedere la
elaborarea: Proiectului de Regulament Organic de Guvernare Statala, propus spre a fi
supus,pentru aprobare, prin hotarire referendara, Electoratului statal
- Dreptul Principelui de a stabili Ministerele componente ale Guvernului statal, precum si de
a numi, respectiv de a revoca Prim-Ministrul, respectiv Ministrii componenti ai Guvernului
statal, selectati dintre persoanele care beneficiaza de competeta, precum si de probitatea
morala, necesare, dovedibile prin fapte si probe concrete.
- Dreptul Principelui de a numi, respectiv de a revoca Prefectii Districtuali (Judeteni), in
calitate de: Reprezentanti, directi, ai Principelui, la nivel Districtual (Judetean), selectati
dintre persoanele care beneficiaza de competenta profesionala, precum si de probitatea
morala, necesare, dovedibile prin fapte si probe concrete.
17
- Dreptul Principelui de a numi, respectiv de a revoca Prefectii Localitationali (de tip:
municipal, respectiv municipal-sectorial, respectiv orasenesti), in calitate de: Reprezentanti,
directi, ai Principelui, la nivel Localitational, selectati dintre persoanele care beneficiaza de
competenta profesionala, precum si de probitatea morala, necesare, dovedibile prin fapte si
probe concrete.
- Dreptul Prefectilor Districtuali (Judeteni) de a stabili Ministerele componente ale
Guvernelor Districtuale (Judetene) precum si de a numi, respectiv de a revoca Prim-
Ministrul, precum si Ministrii componenti ai Guvernelor Districtuale, selectati dintre
persoanele care beneficiaza de competenta, precum si de probitatea morala, necesare,
dovedibile prin fapte si probe concrete.
- Dreptul Prefectilor Localitationali (de tip: Municipal, respectiv: Municipal-Sectorial,
respectiv: Orasenesc), de a stabili Ministerele componente ale Guvernului Localitational (de
tip: Municipal, respectiv: Municipal-Sectorial, respectiv: Orasenesc), precum si de numi,
respectiv de a revoca Prim-Ministrul, precum si Ministrii componenti ai Guvernului
Localitational, aferent, selectati dintre persoanele care beneficiaza de competenta, precum
si de probitatea morala, necesare, dovedibile prin fapte si probe concrete.
- Dreptul Prim-Ministrului, respectiv ai Ministrilor, Statali, respectiv Districtuali, respectiv
Localitationali, de a numi, respectiv de a revoca conducatorii Departamentelor ministerialestatale,
respectiv districtuale, respectiv localitationale, din componenta Guvernului,
respectiv a Ministerelor aferente, pe care il/respectiv le conduc, selectati pe criterii specific
meritocratice, profesionale si morale, dovedibile prin fapte si probe concrete.
- Dreptul conducatorilor de Departamente ministeriale de a numi, respectiv de a revoca
functionarii din componenta Sub-Departamentelor ministeriale, aferente, pe care il conduc,
selectati pe criterii specific meritocratice, profesionale, dovedibile prin fapte si probe
concrete.
- Dreptul Conducatorilor de Sub-Departamente, respectiv de Sectii, respectiv de Sub-Sectii,
respectiv de alte diviziuni existente (in functie de caz), componente ale Departamentelor
ministeriale, de nivel statal, respectiv districtual, respectiv localitational, de a numi,
respectiv de a revoca functionarii, respectiv (in functie de caz) restul personalului, din cadrul
diviziunii specific-departamentale, la nivel statal, respectiv districtual, respectiv
localitational, pe care le conduc, selectati pe criterii specific meritocratice, profesionale si
morale, dovedibile prin fapte concrete.
Din cele expuse anterior, se poate constata ca: Proiectul de Regulament Organic de
Guvernare Statala, pe care il propunem, prezinta urmatoarele particularitati:
- Puter Sup in Stat ramine Suveranitatea nationala, care este detinuta, ca nivel maxim de
putere, exercitabila, exclusiv de catre Electoratul statal si care se exercita, numai prin
intermediul Referendumului statal, prin hotariri adoptate cu votul majoritar al tuturor
membrilor componenti ai Electoratului statal, sau (in functie de caz, dar numai printr-o
18
hotarire, adoptata, anterior, pentru asemenea situatii), si cu un alt numar de voturi, cand
majoritatea Electoratulu, de 50%+1 din totalul voturilor posibil exprimabile, nu este
intrunita, in cadrul a 2 Referendumuri posibile, organizate in acest scop, la o distanta
temporala de maxim 30 zile).
- Principalul si totodata singurul Conducator abilitat sa exercite, in calitate de ales: Puterea
maxima, reprezentativa, este: Principele, si numai in caz de forta majora, datorita careia
Principele nu poate exercita Puterea maxima, reprezentativa, cu care a fost investit, aceasta
Putere poate fi exercitata, in calitate de: Principe Interimar (in functie de caz, adica pina la
incetarea starii de forta majora, respectiv pina la alegerea unui alt Principe, in cadrul unei
perioade temporale, maxim admise in acest scop), de catre unul dintre Prefectii Districtuali,
stabilit, ca atare (la nivel de statal), in prealabil, prin Referendum statal, pina la organizarea
Referendumului statal in vederea alegerii unui alt Principe.
- In cazul in care perioada electorala de alegere a unui alt Principe coincide cu o stare de
criza statala, sau cu actiunea unei forte majore, apreciate, ca atare, de catre majoritatea
Prefectilor Districtuali (Judeteni), in care Referendumul statal nu poate fi organizat pentru a
se desfasura in conditii de deplina corectitudine, apreciata, ca atare, tot de catre
majoritatea Prefectilor Districtuali, acestia pot hotari prelungirea mandatului Principelui
existent, sau (in functie de caz) a Principelui Interimar, cu durata de 1 an, hotarire ce poate
fi reiterata, in acelasi mod, daca situatia de criza sau/si actiunea fortei majore persista
peste durata temporala, suplimentara, pentru exercitarea mandatului de Principe.
- Prin Referendumul organizat in scopul alegerii unui alt Principe se poate hotari, in functie
de caz, si daca alegerea se face pe durata unui mandat temporal intreg, sau doar pe o
durata temporala mai redusa.
- Se poate remarca faptul ca in cadrul propunerilor pe care le-am efectuat, pentru a fi
avute, eventual, in vedere, la includerea in cadrul: Proiectului de: Regulament Organic de
Guvernare a Statului Principatorial, am renuntat la respectarea Principiului definirii mai
multor institutii de exercitare a unor tipuri de puteri principale, traditionale, propuse a fi
utilizate in cadrul unor St-Dem , in scopul asigurarii stabilitatii statale prin concurenta si
echilbrarea puterilor respective ( incluse, din nenorocire, si in cadrul Constitutiei actualului
Stat Romania), datorita carora, nebeneficiind de o experienta corespunzatoare in
democratia specific-parlamentara, apreciem ca ne-am “procopsit” de fapt, cu o Constitutie
handicapanta, la nivel statal, a Romaniei, iar cu experienta modului in care a evoluat, spre
dezastru societal, actualul Stat Romania, apreciem ca: pentru a putea fi “vindecata”, nu
doar eficient, de handicaparea constitutionala , de care sufera, ci si intr-o durata temporala
cat mai scurta, este stringent necesara concentrarea Puterii Supreme Reprezentative
(Puter-Sup-Reprez) la un singur Conducator statal, respectiv: la o singura institutie de Puter-
Sup-Reprez, de tip: uni-personala-reprezentativa (adica la un: Principe, respectiv la:
Institutia Principatoriala).
19
Propunem, astfel, ca solutie de urgenta: renuntarea, macar temporar, pina la
“vindecarea” Romaniei, de efectele dezastruoase ale crizei politice, prelungite pina in
prezent (in care a fost adusa, de catre o Categorie politrucist-partidica, masonizata si
marcata de absenta profesionalismului politic, combinata cu degradarea morala si coruptia
endemica, de tip mafiot, si asociata cu agresiunea subversiv-agenturala, etnic iredentista si
distructiv-imperialista), la dispersarea Puter-Sup-Reprez in mai multe Puteri principale,
menite, de drept, sa se controleze si sa se echilibreze, spre binele Statului, dar, de fapt,
aduse in situatia de a se confrunta, intre ele, cu consecinte dezastruoase, si posibil chiar
catastrofale, la nivel statal, respectiv la nivelul majoritatii populatiei statale, asa cum, din
nenorocire, s-a intimplat pentru in Romaniei, precum si in Republicii Moldova.
Facem cunoscut, spre finalul acestei lucrari, ca: vom actiona, in masura posibilului, cat
mai ferm si consecvent pentru transformarea, in regim de urgenta, a Romaniei, in St-Dem-
Merit-Rep-Princip, utilizind ca principala “arma“ civica-politica si participativ-democratica:
Referendumul, precum si constituirea unui nou partid politic, cu componenta si conducere
determinant altruista si inteleapta, care sa compenseze, dar sa si contracareze, intr-un mod
cat mai eficient, actualele pseudo-partide politruciste, cu componenta si conducere
determinant egoista si desteapta, care actioneaza, in mod concertat, pe de o parte, pentru a
acapara Puter Sup-Reprez, in Stat, iar pe de alta parte, pentru a limita, la minim posibil,
exercitarea Puter-Sup, in Stat (adica: Suveranitatea Nationala), de catre Poporul Roman,
prin Referendum, precum si de a o submina, la maxim, prin manipulare mediatica si
blocarea accesului la massmedia a reprezentantilor autentici ai Societatii Civile (in avantajul
clientelarilor civici ai partidelor politruciste), respectiv: prin subminare organizationala
(exemplu: subminarea posibilitatii de votare a romanilor din strainatate, prin reducerea
numarului de sectii de votare, precum si prin falsificare rezultatelor), in scopul continuarii
jefuirii sistematice a Statului Romania, prin intermediul guvernarilor politrucist-mafiote,
ocult si subversiv-masonizate, ocult si distructiv-autohton-agenturizate, distructiv-etniciredentiste
si decimant-populational-agentural-imperialiste.
10. Utilizarea sprijinului ezoteric, acordat, de la nivel extra-lumesc, Cartelului
Organizational: “Timisoara-Avangarda Altruista si Inteleapta a Romaniei”, in cadrul
Parteneriatului extra-lumesc, incheiat de catre Organizatia ezoterica: Misiunea Astrala
“Romania Altruista si Inteleapta” (membra componenta a Cartelului Organizational,
enuntat anterior) cu Civilizatia-virtuala Primatifera-Hominida, Individuala, Alboasa,
Informativa, Neagresionala-civilizational-virtual
In incheierea acestei lucrari anuntam pe cei initiati in Ezoterism ca: in tentativa
noastra de a transforma actualul pseudo-Stat-Democratic-Suveran-Independent-Social
(precum si de alte tipuri, prevazute in cadrul Articolului 1, din actuala Constitutie a
20
Romaniei), care a ajuns sa fie Romania, cu un St-Dem-Merit-Rep-Princip, in scopurile
fundamentale si principale enuntate anterior, ne bazam inclusiv pe un ajutor, extra-lumesc,
intermediat de catre Organizatia ezoterica: Misiunea Astrala “Romania Altruista si
Inteleapta” (care este membra componenta a Cartelului Organizational: “Timisoara-
Avangarda Altruista si Inteleapta a Romaniei”), in cadrul unui Parteneriat de colaborare, de
tip: extralumesc-lumesc incheiat de catre autorul acestei lucrari ( in calitate de: Conducator
al Organizatiei ezoterice, enuntata anterior, cu: Civilizatia-virtuala Primatifera-Hominida,
Individuale, Alboasa, Informativa, Neagresionala-civilizational-virtual (Civ-vir-Primatifera-
Hominida-Indiv-Albo-Infor-NeAgres-civ-vir), care evolueaza existential intr-o Lume situata in
cadrul Subansamblului de Categorii de Grupari de Civilizatii-virtuale-Neagresionale-
Civilizational-virtual (SubAns-Categ-Grup-Civ-vir-NeAgres-civ-vir), din cadrul: Ansamblului
de Categorii de Grupari de Civilizatii-virtuale ale Civilizatiei Creatoare Absolute
Conducatoare (Ans-Categ-Grup-Civ-vir---Civ-Creat-Abs-Cond).
In cadrul SubAns-Categ-Civ-vir-NeAgres-civ-vir evolueaza existential numai Civ-vir
de tip: NeAgres-civ-vir, alcatuite din: fiinte individuale superioare (FIS) de tip: NeAgres-civvir,
precum si din: fiinte colective superioare (FCS) de tip: NeAgres-civ-vir.
Civ-vir-Primatifera-Hominida-Indiv-Albo-Infor-NeAgres-civ-vir este integrata, pentru
evolutie existentiala, in cadrul SubAns-Categ-Civ-vir-NeAgres-civ-vir si anume in cadrul unei
Lumi de tip: Constelational, care este situata in cadrul Universului Nr. 2, Galaxia Nr. 4 ,
Constelatia Nr. 1, al carei Astru Constelational radiaza energie luminoasa de culoare
alboasa (alb inchis).
Conducatorul Suprem (Cond-Sup), de tip: Demiurg, al Lumii Constelationale, numita:
“Mihaia” in care evolueaza existential Civ-vir-Hominida-Indiv-Albo-Infor-NeAgres-civ-vir se
numeste: Mihai Patrascu Nr. 4 si a evoluat existential in cadrul Lumii Planetare Nr. 4 (LP-4),
a Planetei numita: “Tera”, al carei Cond-Sup de tip: Tartor se numeste: Teros, Planeta in a
carei Lumi Planetare Nr.6 (LPM-6), evoluam, in prezent, cu precizarea ca tot in cadrul LPM-6
a evoluat existential si FIS numita: Mihai Patrascu Nr.6 (“numit popular:”Viteazul”).
Trebuie sa se stie ca: Mihai Patrascu Nr. 4 si: Mihai Patrascu Nr.6 au fost, fiecare,
varianta Nr. 4, respectiv: varianta Nr.6, a aceluiasi “personaj” fiintial individual superior
(FIS), care au evoluat, ca variante, de tip: FIS, ale aceleiasi FIS-virtuale (FIS-vir), a caror
evolutie existentiala (Evol-Exist) a fost, in general: similara, dar nu si: identica.
Trebuie sa se mai stie ca, in cadrul Parteneriatului de colaborare extralumesclumesc,
enuntat anterior, Civ-vir-Primatifera-Hominida-Indiv-Albo-Infor-NeAgres-civ-vir a
sprijinit Categoria Populationala Altruista si Inteleapta, din cadrul Populatiei statale a
Statului Romania, in efortul sau de a rezista si supravietui agresiunilor fiintial-superioare de
tip: individual, respectiv de tip: colectiv, deosebit de puternice, la care au fost supuse (in
calitate de: Reprezentanti fiintiali-superiori ai SubAns-Categ-Grup-Civ-vir-Agres-civ-vir, in
cadrul Populatiei statale a Statului Romania.
21
Mai trebuie sa se stie ca: fara sprijinul acordat, de la nivel extra-lumesc,
Reprezentantilor fiintiali-superiori ai SubAns-Categ-Grup-Civ-vir-NeAgres-civ-vir, din cadrul
Populatiei statale a Statului Romania, acesti Reprezentanti ar fi fost asimilati, in intregime,
la nivel civilizational-virtual (civ-vir), prin: Exorcizare de tip: civ-vir si transformati in FIS,
respectiv in FCS, de tip: Agres-civ-vir, cu un destin total diferit si mult mai inrautatit, decat
cel pe care il au, in prezent, in calitate de: FIS, respectiv de: FCS, de tip: NeAgres-civ-vir, cu
perspectiva de a se imbunatati mult in viitor.
Cei interesati sa cunoasca mai multe informatii in legatura cu cele expuse in acest
ultim capitol al lucrarii , le pot cunoaste consultind blogul aferent Organizatiei Ezoterice:
Misiunea Astrala “Romania Altruista si Inteleapta”, la accesabil la adresa web:
www.lorin-fortuna.ro .
Bibliografie informationala recomandata:
http://meritocratia.ro/2015/07/strategia-din-singapore-de-la-impuscarea-detinutilor-lapremierea-
conducatorilor-auto-corecti/
http://stirileprotv.ro/stiri/stirileprotv-special/povestea-lui-lee-kuan-yew-omul-care-a-facutdin-
singapore-un-disneyland-unde-functioneaza-pedeapsa-cu-moartea.html
http://adevarul.ro/international/asia/omul-transformat-orasul-stat-singapore-intr-untigru-
asiatic-murit-varsta-91-ani-1_550ff9e5448e03c0fdd29a67/index.html
Lorin Fortuna
Reprezentant principal
al
Cartelului Organizational
"Timisoara – Avangarda Altruista si Inteleapta a Romaniei"
22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu