Amazon

miercuri, 7 mai 2014

APEL catre Populatia Statala a Romaniei pentru organizarea unor actiuni concrete si eficiente, in vederea inlaturarii,de la conducerea Statului,a tagmei politico-partidice care a acaparat, post- revolutionar, Puterea Suprema, in Stat,si revenirii Romaniei la Statul national,suveran si independent,unitar si indivizibil,republican,de drept, democratic si social (asa cum este prevazut a fi,in cadrul Articolului 1 al Constitutiei Romaniei)

Grupul Constitutional ”Timisoara”
Sediu: Timisoara, str. Salciei, nr.2, sc.C, ap.2
E-mail: forum.constitutional.timisoara@gmail.com
Web-Site: www.lorin-fortuna.ro
Telefon: 0256/446595
Nr: 7/6.5.2014
APEL
catre
Populatia Statala a Romaniei
pentru organizarea unor actiuni concrete si eficiente, in vederea inlaturarii,de la
conducerea Statului,a tagmei politico-partidice care a acaparat, post-
revolutionar, Puterea Suprema, in Stat,si revenirii Romaniei la Statul
national,suveran si independent,unitar si indivizibil,republican,de drept,
democratic si social
(asa cum este prevazut a fi,in cadrul Articolului 1 al Constitutiei Romaniei)
In data: 25.5.2014 sunt prevazute a se desfasura, in Romania, alegeri euro-
parlamentare, in contextul in care legislatia electorala, existenta, favorizeaza, de drept
si de fapt, in mod determinant, candidati propusi,pe liste euro-electorale,de catre
partidele politice (in detrimentul candidatilor independenti), precum si pe anumiti
candidati independenti,dar care s-au afiliat,de fapt,in mod ocult si subversiv, unor
organizatii de tip: agentural, religios, etnic-iredentist, deviationist-sexual, masonic si
chiar mafiot, pentru a promova,cu prioritate, in cadrul Uniunii Europene, nu
interesele Romaniei, ca Stat, ci interesele organizatiilor respective, care ii finanteaza
si ii sprijina, logistic,tocmai in acest scop.
Partidele politice care au depus, oficial, liste de candidati, la alegerile in cauza,
sunt, cu cateva exceptii, tocmai partidele politice pe care le apreciem ca fiind
vinovate de aducerea Romaniei in stadiul de dezastru societal, in care se afla, inclusiv
in prezent, prin coruptie, specific clientelara, exercitata, mai ales, prin intermediul
institutiilor de conducere,respectiv de legislare,respectiv de guvernare/administrare,
de nivel statal, respectiv districtual, respectiv localitational (exemple: PSD, PNL;
PDL; UDMR; PNTCD; UNPR).
Partidele politice apreciate, anterior, ca exceptii (exemple: PRM, PP-DD,
PMP), comparativ cu partidele exemplificate anterior, sunt, insa, de fapt, tot partide
politice cu vocatie manifestata spre coruptie clientelizata (fiind alcatuite, de regula,
prin regruparea unor traseisti,fosti membri ai partidelor exemplificate anterior),despre
care, apreciem, ca, inca, nu si-au manifestat, deplin, vocatia pentru politica corupta si
specific clientelara, deoarece n-au beneficiat,pana acum, de ocaziile necesare pentru
a-si valorifica respectiva vocatie, fiind, de regula,in parte, si partide de tip agentural,
1
adica partide pseudo-politice,controlate si coordonate, in functionarea lor, nu de
ideologii politice,specifice,ci doar de interese clientelare,specifice,precum si de
interese agenturale,caracteristice unor structuri agenturale, parazitare, oculte si
subversive, care functioneaza,specific-capusar si chiar ”cancerizant-metastazial”,la
nivel institutional,formand,astfel:”institutie in institutie”,pana la nivelul suprem,
de:”Stat in Stat”.
In sprijinirea electorala a partidelor politice, mentionate anterior, precum si a
pseudo-independentilor, in cauza, am constatat ca sunt implicate si organizatii oculte,
subversive si distrucive, la nivel societal, a caror activitate este, insa, controlata si
coordonata, nu doar la nivel autohton, ci si international, de catre organizatii
subversive,de tip:etnic-iredentist (exemple: hungariene, tiganesti, sarbesti,lipovenesti,
armenesti s.a.), religios (exemple: Biserica Ortodoxa Romana, Biserica Catolica,
respectiv si alte biserici ale unor culte religioase, derivate, de regula, tot din ideologia
generala, caracteristica religiilor hristice-crestine), deviationist-sexuale (exemple:
organizatii care promoveaza, la nivel international, o ideologie pe care o apreciem ca
fiind falsa si foarte periculoasa, din punct de vedere al normalitatii si stabilitatii
societale, potrivit careia deviationistii-sexuali nu sunt, de fapt, indivizi bolnavi psihic-
sexual, ci sunt indivizi "sanatosi", dar diferiti, comparativ cu persoanele care sunt
normale, din punct de vedere psihic-sexual), masonice (exemple: organizatiile
masonice internationale: B'nai B'rith;Organizatia masonica a Ritului Scotian
antic si acceptat;Ordinul Cavalerilor de Malta;Petru cel Mare, Marea Loja
Nationala din Romania s.a.), mafiot-corporatiste (exemple: de tip financiar; militar;
industrial;alimentar;extractiv-de zacaminte naturale;imobiliar;turistic s.a.).
Avand in vedere cele expuse anterior, apreciem ca o prima actiune, concreta si
prioritara,care trebuie organizata si declansata,urgent (pentru a fi eficienta in
realizarea asanarii morale si profesionale a actualei tagme politico-partidice,precum
si in scopul de a facilita si urgenta aparitia si consolidarea unei categorii
populationale, autentic-politico-partidica, dar si competenta si deontologica), o
constituie actiunea civica de: boicotare,prin absenteism masiv, a viitoarelor alegeri
euro-parlamentare.
Aceasta actiune, si respectiv prioritate, sunt motivate, in principal, de
concluzia, impartasita, deja, de o mare parte a Populatiei statale, din Romania, ca
actuala tagma politico-partidica, nu promoveaza, electoral, decat candidati care, la
randul lor, au menirea,prioritara, sa reprezinte,sa apere si sa promoveze interesele
fundamentale si principale ale organizatiilor subversive, exemplificate anterior, in
detrimentul intereselor fundamentale si principale ale Statului Romania, precum si ale
Populatiei statale, aferente.
De fapt, la viitoarele alegeri euro-parlamentare, multi dintre cetatenii si
patriotii,autentici, romani, apreciaza, deja, ca nu merita sa se mai prezinte, fiindca:nu
au pe cine alege (dintre candidatii propusi), care sa le reprezinte dorintele si
aspiratiile politice, la nivelul,continental,al Uniunii Europene,precum si deoarece:
1. Efectul boicotarii alegerilor euro-parlamentare, prin absenteism masiv, beneficiaza
de avantajul ca este mai greu de fraudat, electoral, prin adaugare,sau schimbare,
ulterioara, de voturi "contra", cu voturi "pentru", sau cu voturi anulate (asa cum s-a
reclamat, inclusiv public,ca se procedeaza,de catre anumiti reprezentanti ai tagmei
2
politico-partidice, in cauza),precum si deoarece se reflecta in sondajele
electorale,date publicitatii si efectuate in chiar data alegerilor, in sensul ca un sondaj
electoral, privind participarea la votare, efectuat in apropierea orei de inchidere a
urnelor,indica un anumit rezultat,referitor la prezenta la votare, intr-o anumita
circumscriptie electorala, procentajul,in cauza, fiind mai greu de falsificat si
inlocuit,ulterior, cu un altul, care sa indice un numar considerabil mai mare de
votanti, comparativ cu cel consemnat si declarat,oficial, la inchiderea urnelor.
2. Absenta, masiva, a Electoratului,la votare, mai ales atunci cand s-au anuntat, in
prealabil, organizarea de actiuni civice, speciale, de boicotare a alegerilor, prin
absenteism masiv, este, de regula, considerata, atat la nivel autohton, cat, mai ales,la
nivel international, inclusiv ca o forma de protest impotriva practicii de fraudare,
oculta si subversiva, a alegerilor,prin agenti specializati in fraude elecorale, precum si
ca o dovada a existentei unor importante nemultumiri ale Electoratului, in legatura cu
intreaga categorie (degradata in: tagma) politico-partidica.
3. Absenteismul masiv, la votare, constituie, tot de regula, si un indiciu asupra
faptului ca legislatia electorala nu este in concordanta cu necesitatile societale,
respectiv cu nevoile si aspiratiile majoritatii Populatiei statale,si ca trebuie sa fie
schimbata, sau doar revizuita (in functie de caz), adica adaptata,corespunzator, in
vederea rezolvarii unor probleme societale grave, ramase nerezolvate, si chiar
amplificate, in timp, ca urmare a unei prestatii politice, respectiv legislative, respectiv
administrative, necorespunzatoare, de catre tagma politico-partidice care a
condus/guvernat o perioada temporala, mai indelungata,Statul, in cauza.
4. La cele dela semnalate,anterior,mai adaugam,ca potrivit analizei efectuate, de catre
Grupul Cnstitutional "Timisoara" (GCT),printre candidatii, propusi,pe liste euro-
electorale,de catre partidele politice,si care au fost validati de catre Biroul Electoral
Central, pentru a participa la alegerile euro-parlamentare,au figurat si inca figureaza
si candidati,evident clientelari, care sunt rude apropiate (fii, fiice, sotii), ale unor
actuali,sau fosti conducatori de partide politice,respectiv ai unor „importanti”
potentati politico-partidici (exemple: Daciana Ponta;Adina Valean-Antonescu;
Ramona Manescu;Elena Basescu),dar chiar si lideri politici ai unor partide
(exemple:C.V.Tudor;D.Diaconescu),precum si descendentii,directi,ai unor fosti
ofiteri, de rang inalt, ai sinistrei institutii: Directia Securitatii Statului, din cadrul
fostului Stat comunist-totalitar (exemple: in listele de euro-candidati:PNL;PDL) ,
respectiv chiar: agenti,subversivi,”acoperiti”,ai unor State adversare Romaniei
(exemplu:in listele:UDMR),precum si cu precizarea ca,din semnalarile care ni s-au
transmis,toti candidatii,apreciati ca eligibili,sunt,defapt,si agenti ai unor
agenturi,oculte si subversive,autohtone,sau chiar: agenti multipli,corespunzator
”acoperiti”,ai mai multor agenturi,dintre care unele actioneaza,in mod dusmanos si
distructiv impotriva Statului Romania.
Se mai poate remarca si prezenta,printre euro-candidati,a unor: traseisti
ministeriali,care s-au ”remarcat”,moral si profesional,prin faptul ca au stationat
(desigur in mod specific clientelar-politico-partidic,sau doar pentru a-si suplimenta
CV-urile personale),scurte,respectiv chiar foarte scurte perioade temporale,in fotolii
ministeriale (exemple:R.Manescu,E.Helvig,C.Busoi-PNL:M.Grapini-PC s.a).
Tot in contextul expus,anterior,semnalam si rolul important pe care l-a avut
3
Presedintele Statului:T.Basescu,in ascensiunea,politica,euro-parlamentara (pana la
rangul de: Vice-presedinte al Parlamentului European),inclusiv prin acordarea,in
regim de urgenta, conjuncturala,a uneia dintre cele mai importante medalii,de
Stat:Steaua Romaniei (medalie pe care,ulterior,a incercat s-o retraga),unuia dintre
cei mai periculosi adversari ai Statului Romania:Laszlo Tokes,si mai semnalam
foarte recenta declaratie publica,facuta de catre euro-parlamentarul C.V.Tudor,in
cadrul Parlamentului European,referitoare la:o posibila implicare a lui T.Basescu si
in fraudarea,specific-agenturala,a alegerilor euro-parlamentare,din Romania,in
data:25.5.2014 (vezi bibliografia anexata prezentului Apel!).
5. Tinta principala a actiunii de protest civic, prin boicotare masiva, a alegerilor
electorale, ce se vor organiza in anul curent,mai are, ca scop principal, si verificarea
gradului de reactie civica a Populatiei statale (incepand cu viitoarele alegeri: euro-
parlamentare), in vederea unor optimizari,adecvate,a actiunilor civice urmatoare, ce
vor fi organizate la celelalte alegeri electorale, programate in anul curent,precum si a
verificarii posibilitatii de a provoca schimbari benefice (pe care le apreciem nu doar
ca necesare,ci si ca indispensabile,la nivel societal),in scopul de a stopa actuala
evolutie, dezastruasa,a Romaniei.
Mai apreciem evolutia,in cauza,si ca deosebit de periculoasa,precum si
potential dezintegratoare statal,intr-o perspectiva viitoare,apropiata,sau daca
producerea de schimbari importante,la nivel societal,nu va fi posibila, a se
realiza,eficient,doar prin metode civice (avand in vedere si exemplul oferit de
evolutia Statului Ucraina),precum si perspectiva nu doar posibila,ci si probabila,a
declansarii unui nou razboi, international,in care sa fie implicata,fortuit,ca Stat,si
Romania.
Facem cunoscut ca,in functie de context,avem in vedere si recurgerea la
metode de opozitie politica,de tip:nesupunere civica,greva fiscala,greva
localitationala,districtuala,sau chiar la nivel statal,respectiv chiar:preluarea,prin forta
civica,a conducerii la nivel localitational (exemplu:in orasul Timisoara),respectiv
districtual (exemplu:in judetul Timis),respectiv provincial (exemplu:in
Banat:Crisana),sau chiar statal (exemplu:in Bucuresti), cum,in mare parte,s-a
procedat si in cadrul Revoltei timisorene,anti-dictatoriale,declansata in
data:16.12.1989,precum si in cadrul revolutiei,in care s-a transformat,revolta,in cauza,in
data:20.12.1989,la Timisoara,denumita,ulterior:Revolutia Romana din Decembrie 1989
(RRD-1989).
RRD-1989 a fost,insa, confiscata si deturnata,chiar in seara datei calendaristice
in care si-a atins obiectivul principal (constand in:eliminarea de la exercitarea
Puterii Supreme,in Stat,a fostului Partid Comunist Roman-PCR),prin incetarea
exercitarii, abuzive,prin uzurpare de Suveranitate,de catre PCR,a Suveranitatii
nationale,care apartinea,atunci,de drept, Clasei Muncitoare (numita si:
Proletariat),prin: complot anti-revolutionar,organizat de catre o grupare
subversiva si agenturala,afiliata unor interese,interne dar si internationale,
adversare unei Romanii nationale,independente,suverane, indivizibile,de
drept,dar si autentic democratic-meritocratice,la nivel societal, precum si
republicane,laice,sociale si civilizate,cum,in parte,a si fost declarata,la nivel
constitutional (in cadrul Articolului 1),a fi,ca Stat:Romania,in Constitutia post-
4
revolutionara.
Din nenorocire,Romania nu a mai ajuns sa fie,un astfel de Stat,datorita
faptului ca fortele reactionare,subversive si distructive,ale vechiului regim
comunist-dictatorial,n-au putut fi anihilate,sau,macar,adecvat neutralizate (in
perioada, temporala,a desfasurarii,respectiv a consolidarii,la nivel societal,a RRD-
1989),tocmai datorita declansarii complotului mentionat anterior,organizat de
catre gruparea militara,reactionara,subversiva,masonica,agenturala si anti-
revolutionara, condusa de: Victor Atanase Stanculescu,care a acaparat,in mod
abuziv si subversiv conducerea Ministerului Apararii Nationale,in complicitate
cu gruparea de reactionara,de tip: politic,civic,iredentist-etnic,masonic,
agentural, si,mai ales,anti-revolutionar,auto-intitulata,in mod fals si deliberat
mistificator (inclusiv prin inselaciune,la nivel societal):Consiliul Frontului Salvarii
Nationale (C-FSN,in care nu a fost inclus (desigur nu intamplator) nici unul dintre
revolutionarii,autentici, care au avut un rol determinant (asumandu-si,exclusiv
voluntar si patriotic, riscuri existentiale,maxime,pana la sacrificiul,existential,
personal,al lor si al familiilor lor),in organizarea si declansarea,la Timisoara,a
RRD-1989).
C-FSN a fost infiintat,condus si controlat,de fapt,inca de la inceput,de
catre:Ion Iliescu,(dar care,de la data constituirii C-FSN,si pana dupa
asasinarea,secreta,a Elenei Ceausescu si disparitia,suspecta,a lui Nicolae
Ceausescu,inlocuit cu o:sosie (ca urmare a organizarii unei farse justitiare,care a
naruit o mare parte din prestigiul meritat,de drept si de fapt,al RRD-1989),nu detinea
decat functia de simplu membru al C-FSN,singurul conducator,cu rang de:
vicepresedinte,fiind ales:Dumitru Mazilu (conform unei declaratii,publice,facuta
de revolutionarul autentic:Dumitru Dinca,si el tot simplu membru al C-FSN,la acea
vreme).
6. Actiunea de protest civic, de boicotare,prin absenteism masiv, la votare, la care este
chemata sa participe, prin acest Apel, Populatia statala a Romaniei, mai are ca
obiectiv si:constientizarea,in masura posibilului, a unui numar cat mai mare de
electori (componenti ai Electoratului statal al Romaniei), asupra necesitatii
adoptarii, prin referendum, a unor optiuni,principale,privind optimizarea si
eficientizarea legislatiei electorale, precum si justitierea,eficienta,a
infractorilor,de tip politico-partidici, care au adus, in stare de dezastru societal,
Romania, in perioada temporala, post-revolutionara, intre care apreciem ca
trebuie avute in vedere, cu prioritate,si urmatoarele hotariri:
6.1. Revizuirea actualei Constitutii statale,inclusiv prin asocierea unui Sistem
justitiar, de nivel constitutional, prin care,intre altele, sa fie definite, juridic,la
nivel constitutional, infractiunile de tip: crime societale/constitutionale,asociate
cu pedepse adecvate, intre care si: abuzul constitutional; uzurparea de
Suveranitate nationala; inalta tradare (existenta, in prezent,numai referitor la
Presedintele Statului); genocidul societal; retragerea, temporara sau definitiva, a
cetateniei statale,si inlocuirea acesteia cu calitatea de: rezident statal (cu drepturi
principale corespunzator diminuate, sau chiar anulate, in functie de caz).
6.2. Interdictia (temporara sau definitiva) de a mai fi angajat de catre o institutie
de Stat.
5
6.3. Confiscarea partiala, respectiv totala (in functie de caz), a averii personale,
precum si a averii dovedita a fi transferata, in mod ilicit, unor rude,sau
persoane apropiate (exemple: cazurile: "matusa Tamara"; "Nana" s.a.).
6.4. Introducerea pedepsei la detentie pe viata si,respectiv la prestare de munca
silnica,in vederea recuperarii daunelor provocate,daca respectivele daune nu pot fi
recuperate,pe alte cai,de la infractorii care le-au comis.
6.5. Introducerea pedepsei la detentie cu regim sever.
6.6. Reintroducerea,pe o durata limitata,temporal,a pedepsei cu moartea, prin
spanzurare, ca o necesitate impusa,mai ales,de cresterea,alarmanta, a
infractionalitatii criminale,de grad inalt,la nivel societal.
6.7. Obligativitatea validarii unor hotarari,cu efecte societale deosebit de
importante (adoptate de catre anumite institutii,respectiv de catre anumiti
functionari,de Stat,abilitati),de catre Poporul Roman (in calitate de detinator si
exercitator, exclusiv, al Suveranitatii nationale, in conformitate cu prevederile
Articolului 2 din Constitutia Romaniei), prin referendum,in regim de
imprescriptibilitate temporala, precum si cu consecinta ca, in cazul invalidarii
unor hotarari (de tipul si importanta mentionata anterior),prin referendum,
responsabilitatea juridica,pentru efectele invalidarii, sa revina
institutiilor,respectiv functionarilor, care le-au adoptat,respectiv le-au pus in
aplicare,si nu Statului Roman (exemple: anumite imprumuturi saucontracte,
internationale si, mai ales, cele secretizate;renuntari sau nerecuperari ale unor
creante catre Statul Roman; trimiteri de trupe romanesti in zone de conflict
international, la care Romania nu era obligata sa participe,prin aderarea la
NATO,sau la alte tratate, si inca pe cheltuiala Statului Roman - vezi cazurile: Kosovo,
Afganistan, Irak s.a.), anumite diminuari ale Suveranitatii nationale, realizate prin
uzurpare de Suveranitate nationala (vezi: acceptarea,de fapt,a ”Dictatului de la
Bruxelles”, in mod specific obedient, de catre V.V.Ponta,in calitate de Prim-
ministru al Romaniei), precum si: declaratiile facute, de catre T.Basescu, in
numele Statului Roman,dar fara a consulta, in prealabil, detinatorul
Suveranitatii nationale:Poporul Roman,precum:aderenta Romaniei la optiunea
de transformare a Uniunii Europene in Statele Unite ale Europei, respectiv:
anuntarea ca Romania nu va spijini, militar, Republica Moldova,in cazul in care
va fi atacata, respectiv ca: Romania se pronunta pentru mentinerea integritatii
teritoriale a Statului Ucraina, in conditiile in care alte State nu au procedat astfel,
iar Statul Ucraina a cauzat, in timp, prin utilizarea fortei si a amenintarii cu
utilizarea fortei, mai multe prejudicii, deosebit de grave, Statului Romania s.a.
6.8. Constituirea unei Comisii speciale,de ancheta,pentru verificarea legalitatii
modului in care s-a realizat privatizarea Sectorului economic,de Stat,al
Romaniei,cu darea in judecata,in regim de urgenta,a celor apreciati ca fiind
vinovati de nerespectarea faptului ca Romania este prevazuta,la nivel
constitutional, a fi un Stat social, precum si in scopul recuperarii,tot in regim de
urgenta,a daunelor provocate,mai ales prin nerespectarea conditiilor impuse, la
privatizarea multor intreprinderi, referitoare la rentabilizarea,obligatorie,a
intreprinderilor,in cauza,precum si a pastrarii locurilor de munca.
6.9. Constituirea unei Comisii speciale,de ancheta,a nerespectarii prevederilor
6
Articolului 47, din cadrul Constitutiei Romaniei, referitoare la obligativitatea
Statului de a adopta:”masuri de dezvoltare economica si de protectie sociala,de
natura sa asigure,cetatenilor, un nivel de trai decent”,Articol constitutional
despre care apreciem ca, in mod deliberat, nu a fost dezvoltat,printr-o legislatie
aferenta,tocmai pentru a nu putea fi aplicat,efectiv.
6.10. Avand in vedere cele mentionate,la subpunctul anterior,mai apreciem ca se
impune si modificarea,in mod adecvat,a legislatiei penale, in sensul ca infractorii
care au comis delicte penale, si au fost condamnati, dar care au comis delictele,in
cauza,tocmai datorita faptului ca institutiile abilitate nu a respectat prevederile
Articolului 47, mentionat anterior, trebuie sa beneficieze de o rejudecare a
proceselor, in care au fost condamnati, pentru a li se acorda circumstante
atenuante, pe de o parte, iar, pe de alta parte, pentru a fi implicate,in
procesele,in cauza, in calitate de inculpati institutionali, si acele institutii,
respectiv functionari,de Stat, care nu au respectat,respectiv nu au aplicat
prevederile articolului constitutional 47,prejudiciind,astfel, dreptul la o existenta
decenta a respectivilor infractori,condamnati.ca o consecinta a neacordarii
respectivului drept,si obligand institutiile vinovate la plata unor daune morale si
materiale,infractorilor,in cauza.
6.11. Constituirea unei Comisii de ancheta pentru investigarea abuzurilor
efectuate de catre institutiile de Stat,abilitate, in stabilirea salarizarii
personalului ,din cadrul unor institutii de Stat, la un nivel neacoperitor nevoilor
unei existente civilizate (exemplu: cadre didactice, personal sanitar s.a.),
respectiv la un nivel favorizant,nejustificat,corespunzator,si discriminant fata
de alte categorii de functionari de Stat (in detrimentul categoriilor defavorizate,
mentionate anterior),precum si acordarea unor indemnizatii recuperatorii
salariatilor dezavantajati, utilizand fonduri recuperate de la salariatii favorizati,
in mod abuziv, precum si de la legislatorii si conducatorii de institutii de Stat
care, in cadrul atributiilor lor, au contribuit, complicitar, la legiferarea si
aplicarea unei legislatii neechitabile, in sensul mentionat anterior.
6.12. Adoptarea unor hotariri, in regim de foarte mare urgenta, in vederea
refacerii Armatei populare, bazata pe prestarea serviciul militar,obligatoriu,
utilizand fonduri recuperate inclusiv din judecarea si pedepsirea,
corespunzatoare,a legislatorilor si respectiv conducatorilor care s-au facut
vinovati de adoptarea si aplicarea unei legislatii care a avut ca efect
diminuarea,drastica,si deosebit de periculoasa,potential,a capacitatii de aparare
a Statului, in conditiile in care se profileaza deja escaladarea si transformarea
agresiunii rusesti, asupra Statului Ucraina, intr-un razboi de nivel continental,sau
chiar mondial, precum si in perspectiva in care este nu doar posibil, ci si probabil, ca
anumite institutii internationale militare (exemplu NATO) sa nu-si respecte
angajamentele si obligatiile,de aparare, a Statelor membre, in mod eficient (asa cum
s-a intamplat si inainte de declansarea celui de-al 2-lea razboi mondial (vezi cazul
Statelor:Cehoslovacia,Austria,Polonia) precum si cum se intampla,inclusiv in
prezent, cu Statele care si-au asumat, international, sarcina de a asigura sprijinul
Statului Ucraina, pentru a determina,astfel,acest Stat,sa renunte la detinerea fortei
militare, nucleare, de care dispunea.
7
6.13. Adoptarea unor hotarari de inaintare a unor propuneri de restructurare si
optimizare a activitatii Uniunii Europene, intre care si :desfiintarea partidelor
politice,transnationale, al caror rol s-a dovedit a fi (inclusiv pentru Romania),in
mai multe cazuri, nu doar subversiv, ci si distructiv, conducand la constituirea
unor grupari de interese, specific clientelare,si chiar subversive, de tip: politico-
partidic,dar si de alte tipuri (exemple:etnic-iredentist,deviationist-sexual,masonic
si chiar mafiot), la nivel continental.
6.14. Restructurarea invatamintului public, mai ales in scopul cresterii,
determinante, a rolului educatiei si a formarii si consolidarii unei constiinte
statale, de tip national,in scopul sporirii numarului de: cetateni si de:
patrioti,respectiv al reducerii numarului de: mancurti,dar,mai ales, ca: liant
principal, la nivel societal, in vederea consolidarii stabilitatii statale a Romaniei.
6.15. Adoptarea unei legislatii,specifice,de asanare morala,respectiv de
optimizare si eficientizare a activitatii politice, prin care sa se inlocuiasca:
raspunderea politica, cu: raspunderea juridica, precum si sa se introduca
lustratia politica,dar nu doar la nivel individual, ci si la nivel institutional,
politico-partidic, prin care sa se interzica,temporal sau definitiv (in functie de
caz) unor persoane,respectiv unor partide politice, sa mai poata candida
electoral, respectiv sa mai poata exista,ca institutii politico-partidice.
6.16. Introducerea unei legislatii eficiente,in scopul: asanarii infractionale a
anumitor localitati, considerate a fi:vectori localitationali, in dezvoltarea
societala, civilizata, a Romaniei, prin care sa se interzica marilor rau-facatori
societali, respectiv infractorilor recidivisti si periculosi, de a mai putea avea
domiciliul stabil in respectivele localitati.
6.17. Transformarea institutiei Avocatul Poporului intr-o adevarata institutie de
aparare a drepturilor fundamentale si principale ale locuitorilor Romaniei.
6.18. Interzicerea functionarii pe teritoriul Statului Romania a organizatiilor
oculte si subversive,de tip masonic.
6.19. Interzicerea functionarii pe teritoriul Romaniei a organizatiilor oculte si
subversive,de tip deviationist-sexual.
6.20. Interzicere functionarii pe teritoril Romaniei a organizatiilor oculte,
subversive si represive,de tip agentural.
6.21. Interzicerea practicarii pe teritoriul Romaniei a religiilor oculte,subversive
si disructive,de tip fiintial,care,prin specificul ideologiilor si practicilor
lor,respectiv prin mistificare si inselaciune,transforma persoanele libere in
persoane inrobite,sau aservite (exemple:”robi”,respectiv:”servi-servitori”,ai lui
Dumnezeu,sau ai lui Christos-Hristos,dar fara sa cunoasca,deplin,cine sunt
fiintele extra-lumesti care patroneaza religiile respective),precum si efectuarea
unor cercetari stiintifice,in legatura cu ideologiile respective,precum si cu
evolutia acestora,in timp,si,respectiv, cu consecintele fiintiale si societale a
practicarii religiilor,in cauza.
In final,facem precizarea ca am recurs la conceperea si difuzarea, publica, a
acestui Apel, ca o solutie extrema, civica, in disperare de cauza, precum si de
posibilitati de a putea determina, pe cale civica, in conditiile de oprimare societala,
precum si de blocaj, deliberat, a accesului la mass-media,de Stat,cu care am fost
8
confruntati,atunci cand am incercat sa organizam,sau sa participam la dezbateri
civice,mediatizate (dar nemanipulate,in mod subversiv),sau sa realizam alte actiuni
civice,de asanare morala a tagme politico-partidice,precum si sa le mediatizam.
Consideram actuala tagma politico-partidica,autohtona,care a acaparat Puterea
Suprema,in Stat,si o mentine,respectiv o exercita,in mod abuziv si chiar
infractional,din punct de vedere constitutional ,respectiv legislativ, ca fiind atat de
declasata, corupta si distructiva, la nivel societal, incat nu doar ca nu merita, ci si
chiar este deosebit de periculos sa mai fie lasata sa functioneze,prea mult,in
continuare, apreciind ca reprezinta, de fapt, ceea ce,in semantica greceasca,se
numeste a fi: kakokratie (adica: rea-conducere,in antagonism cu:aristokratia,
adica:buna conducere),dar care kakocratie (in transformare semantica,specific
romaneasca),apreciem ca trebuie, spre binele Romaniei, closetata,la nivel societal, si
"trasa" apa condamnarii,la oprobiu indelungat,precum si la exemplificare civica,si
educationala,de durata, ca o masura dura,dar pilduitoare si necesara,in vederea
prevenirii, in viitor, a posibilitatii de degradare, extrema,a gradului de civilizatie a
Societatii civile romanesti,prin degradare politico-partidica.
Am procedat astfel si pentru ca generatiile urmatoare sa nu acuze, in totalitate,
generatiile actuale,de oportunism, lasitate si, mai ales,de subversivitate, ci doar pe
acei rau-facatori si ticalosi,care prin viclenie,cinism si subversivitate,ne-au adus,la
nivel societal,in situatia dezastruasa,in care ne aflam,de atata vreme,si din care,
apreciem ca se intrezareste,deja,ca nu vom putea iesi,decat tot ca in 1989,adica printr-
o revolutie sangeroasa si dureroasa,mai ales pentru cei care o vor infaptui,dar o
revolutie in care sa nu mai repetam greselile,sau doar neputintele,care ne-au
marcat in decembrie 1989.
Situatia actuala,disperata,pentru majoritatea Populatiei Romaniei, constituie o
dovada a faptului ca:instalarea unor regimuri politice,dictatoriale, de tip ocult,
subversiv si agentural, daca este permisa,si tolerata,mult timp, poate avea,drept
consecinte,inclusiv:destramarea statala,respectiv: destructurarea populationala,
consecinte care apreciem ca se prefigureaza,deja, nu doar la nivel statal,ci si
continental,respectiv lumesc,prin situatia statala,disperata,in care a ajuns Ucraina,si
pe care n-o dorim a se repeta si in Romania,si nici in Republica Moldova.
Dorim ca, in istorie, existenta si manifestarea noastra,la nivel societal,sa ne
fie,pe de o parte, in caz de esec,reprosata doar ca o incapacitate,scuzabila,in anumita
masura,datorita faptului ca,totusi,s-au declansat mai multe actiuni civice (inclusiv de
catre GCT),avand ca obiectiv asanarea morala si profesionala a tagmei politico-
partidice,cu care,din nenorocire,ne-am procopsit, dar care actiuni au ramas,tot din
nenorocire, nefinalizate,in mod eficient,datorita subversiunii,opresiunii si chiar
represiunii (in destul de multe cazuri),specifice Statului agentural,de tip politienesc,
care a fost instalat,in mod abuziv si chiar dictatorial,in Romania,mai ales prin
implementarea asa zisei:”noua ordine mondiala”,mai ales cu complicitatea,
reactionara si distructiva,a unor ”cozi de topor”,autohtone.
Pe de alta parte,insa,apreciem ca nu vom putea fi acuzati de lipsa de
initiativa,de demnitate,precum si de curaj,in a organiza si declansa,in functie de
posibilitati,actiuni civice si,la nevoie, chiar politice, acest scop,cum este si actiunea
pe care o declansam prin prezentul Apel.
9
A incerca si a nu reusi ,constituie un esec scuzabil, dar a nu incerca ,si,mai
ales,a complicita cu oprimatorii societali,constituie o degradare omeneasca,
condamnabila,dar nu a intregii Populatii statale,ci doar acelor care s-au
complacut a se posta,nemotivat,intr-o asemenea situatie,in special,dar si a clasei
intelectuale,in general, care apreciem ca are datoria nu doar sa-si constientizeze,
ci si sa-si onoreze misiunea societala,fundamentala,de a constitui: avangarda
principala, populationala,in apararea Statului,precum si a Populatiei statale.
Conducator
al Grupului Constitutional ''Timisoara''
Lorin Fortuna
fost, in calitate de presedinte-fondator al Frontului Democratic Roman,
organizator si conducator principal al Revolutiei Romane din decembrie 1989
Bibliografie recomandata
A. Lucrari redactate, publicate si difuzate de catre Grupul Constitutional
Timisoara, prin intermediul website-ului: Misiunea Astrala Romania-Inteleapta,
la adresa web: www.lorin-fortuna.ro
A.1. Sectiunea Publicatii, rubrica Forum Constitutional Cetatenesc


Apel pentru constituirea Forumului Constitutional Cetatenesc din Romania
Revolutie pentru Constitutie (proclamatie)
 Proiectul Constitutional "Timisoara" (Constitutia de la Timisoara): http://lorin-
fortuna.ro/reviste/forum_constitutional/revizuire1.pdf
 Anomaliile actualei Constitutii statale a Romaniei: http://lorin-
fortuna.ro/reviste/forum_constitutional/analiza_constitutie_01.pdf
 Propuneri de revizuire a Constitutiei Romaniei (14.10.2012)


Program principial de reformare a Constitutiei Romaniei
Declaratie cu privire la Proiectul de modificare a Constitutiei Romaniei, realizat de
catre Comisia pentru revizuirea Constitutiei, din cadrul Parlamentului Romaniei
(24.02.2014)
 Cu privire la inițiativele de revizuire a Constituției României, realizate de către
anumite organizații civice, din cadrul Societății Civile Române (06.06.2013)
 In legatura cu anumite propuneri de revizuire, referitoare la simbolurile heraldice,
statale: drapelul si stema Romaniei, adoptate de catre Comisia pentru revizuirea
Constitutiei, din cadrul Parlamentului Romaniei, precum si cu semnificatia ezoterica
a anumitor calamitati naturale, produse, recent, in Europa si in Romania
(10.06.2013)
A.2. Sectiunea Publicatii, rubrica Editorial
 Scrisoare deschisa Lorin Fortuna catre Traian Basescu
 Statul national (decembrie 2011)
 Statul de drept - Partea 1 (18.02.2013) Partea 2 (21.02.2013)
(23.02.2013) Partea 4 (24.02.2013)
 Statul social (15.01.2012)
10
Partea 3







Statul laic (29.02.2012)
Statul pseudo-democratic, de tip politienesc (06.06.2012)
Statul mafiot (02.09.2011)
Separarea si echilibrul puterilor in stat (03.03.2012)
Contractul societal (06.02.2011)
Pluralismul politic (15.02.2012)
In legatura cu demonstratiile de protest, recente, din localitatea Pungesti, respectiv din Piata
Universitatii, din capitala (09.12.2013)
 Romania intre situatia de la Rosia Montana si specificul Statului politico-partidic-masonic-
agentural (23.09.2013)
 Guvernarea Romaniei, in perioada post-revolutionara, prin uzurpare de Suveranitate
nationala (06.10.2013)
 Cu privire la importanta dez-robirii, respectiv a dez-aservirii, specific religioase - editie
revizuita (12.10.2013)
A.3. Sectiunea Organizatii:
Partidul National din Romania


PRINCIPII DE ERADICARE A CORUPTIEI IN ROMANIA
Programul politic ,,Timisoara"
Asociatia Victoria




Proiect de program politic pentru scoaterea Romaniei din situatia de criza grava societala in
care se afla (25.09.2010)
Program de asanare morala si spirituala a organizatiilor de revolutionari (31.01.2001)
Declaratie de intentii privind infiintarea Partidului National Democrat din Romania
Comunicat cu privire la necesitatea interzicerii,oficiale,a practicarii,in Statul Romania,a
religiilor subversive si distructive, fiintial,prin inrobire-fiintiala,respectiv prin aservire
fiintiala,realizate prin practica specific-religioasa,impusa aderentilor respectivelor religii
(21.3.2014)
Miscarea Civica Mihai Eminescu


Apel pentru difuzarea in Romania a posturilor si a programelor TV din Republica Moldova
(31.08.2010)
Cu privire la initiativa lui Traian Basescu de a invoca ''solutia A.I.Cuza'' pentru reunificarea
Romaniei cu Republica Moldova (24.07.2013)
Grupul Constitutional "Timisoara"







Apel catre Poporul Roman (01.09.2012)
Comunicat referitor la marsurile pro-monarhice din data de 5 aprilie 2014 (4.4.2014)
Declaratie de constatare a situatiei statale in care se afla, in prezent, Romania (10.09.2012)
Plan de actiune in vederea recuperarii suveranitatii nationale, in favoarea Poporului Roman
(11.09.2012)
Cu privire la alegerile parlamentare din 09.12.2012 (31.10.2012) - Raspuns din partea
Guvernului (noiembrie 2012) - Raspuns din partea Ministerului Administratiei si Internelor
(noiembrie 2012)
Cu privire la necesitatea, stringenta, a infiintarii unui Institut de cercetari civilizational-
virtuale - varianta revazuta si adaugita (16.12.2012)
Declaratie cu privire la diminuarea pana la anihilare si chiar panaƒ la pervertire si
batjocorire a idealurilor Revolut›iei Romane din decembrie 1989 (01.06.2013)
11




Declaratie cu privire la situatia din Ucraina (03.03.2014)
Declaratie cu privire la pericolul destramarii statale a Romaniei, ca urmare a organizarii unui
complot politico-partidic, uzurpator de Suveranitate nationala si inalt-tradator, de catre
Guvernul actual al Romaniei, condus de catre "prim-sinistrul" Victor Viorel Ponta
(10.03.2014)
Manifest civic (28.02.2014)
Instiintare catre Electoratul romanesc (13.04.2014)
B. Bibliografie referitoare la degradarea tagmei politico-partidice din Romania














http://www.evz.ro/ponta-anunta-oficial-schimbarea-politicii-externe-a-romaniei-spre-china-si-
rusia-1076604.html
http://www.realitatea.net/crin-antonescu-mesaj-catre-victor-ponta-ai-sa-l-regre-i-pe-
basescu_1428475.html
http://www.evz.ro/premierului-ii-este-frica-de-putin.html
http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-17147986-serbare-campeneasca-organizata-localnici-
din-pungesti-cateva-sute-metri-sonda-chevron.htm
http://www.mediafax.ro/politic/borbely-romania-are-probleme-legate-de-aplicarea-cartei-
limbilor-regionale-sua-se-uita-atent-12566422
http://www.mediafax.ro/politic/antonescu-am-spus-ca-ponta-o-sa-l-regrete-pe-basescu-pentru-
ca-nu-fac-pact-cu-banditii-12545006
http://jurnalul.ro/stiri/observator/basescu-ataca-si-biserica-ortodoxa-si-insinueaza-ca-preotii-s-
au-implicat-politic-dar-intr-o-directie-care-nu-i-convine-667342.html
http://www.evz.ro/antonescu-la-klaus-iohannis-in-birou-nu-venea-duicu-sa-bata-cu-pumnul-in-
masa.html
http://www.tion.ro/ludovic-orban-la-timisoara-ponta-este-mai-rau-decat-nastase-si-basescu-la-
un-loc/1412216
http://www.evz.ro/victor-ponta-marioneta-perfecta-a-smecherilor-din-politica.html
http://www.ziare.com/bucuresti/stiri-actualitate/traian-basescu-ponta-este-prototipul-unui-
politician-captiv-oligarhilor-pentru-ca-el-nu-traieste-din-guvernare-ci-din-imagine-video-
4689649
http://www.evz.ro/isarescu-romania-va-achita-aproape-integral-imprumutul-de-la-fmi-in-2014-
mai-ramane-un-mizilic-pentru-2015.html
http://inpolitics.ro/ponta-dupa-21-decembrie-tandemul-basescu-udrea-va-fi-la-procuratura-in-
cazul-nana_1870062.html
http://www.agerpres.ro/politica/2014/05/06/basescu-ponta-a-fost-intotdeauna-un-aparator-al-
baronilor-si-un-dusman-al-justitiei-21-30-23
C. Bibliografie cu privire la alegerile electorale din anul 2014







http://www.b1.ro/stiri/politica/bbc-rezultatele-alegerilor-parlamentare-din-romania-ar-putea-
induce-o-noua-instabilitate-politica-44511.html
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17172637-alegeri-parlamentare-partiale-bucuresti-13-
candidati-pentru-doua-mandate-senator.htm
http://www.b1.ro/stiri/politica/traian-basescu-iohannis-ar-fi-o-figura-mai-proaspata-daca-s-ar-
retrage-antonescu-din-cursa-prezidentiala-81975.html
http://www.mediafax.ro/politic/ponta-la-lansarea-eurocandidatilor-daca-credeti-ca-trebuie-sa-
fiu-candidat-la-presedintie-voi-fi-decidem-dupa-25-mai-12531375
http://www.realitatea.net/liberalii-se-asteapta-la-fraude-masive-la-alegerile-
europarlamentare_1432065.html
http://www.mondonews.ro/vadim-tudor-scenariu-incredibil-pentru-alegerile-europarlamentare/
http://adevarul.ro/international/europa/viitorul-presedinte-comisiei-europene-numit-spatele-
usilor-inchiseh-1_53677b0c0d133766a8600b49/index.html
12


http://www.b1.ro/stiri/politica/crin-antonescu-vrea-alian-a-anti-psd-sa-facem-ce-putem-pentru-
ca-psd-ul-sa-nu-puna-mana-i-pe-pre-edin-ia-romaniei-81753.html
http://www.evz.ro/caftan-pentru-ponta-cum-transforma-portul-romanesc-o-sluga-in-presedinte-
.html
D. Bibliografie referitoare la agresiunea rusa asupra Ucrainei


















http://adevarul.ro/international/rusia/rusia-sufera-urma-primei-runde-sanctiuni-economice-
1_53591f500d133766a80e9937/index.html
http://www.mediafax.ro/politic/basescu-asistam-la-apropierea-dintre-nato-si-ue-in-fata-unei-
primejdii-comune-rusia-12539232
http://adevarul.ro/international/statele-unite/obama-sanctiunile-economice-putin-noua-rusie-
1_535f83510d133766a831c779/index.html
http://www.capital.ro/ce-au-raspuns-specialistii-la-intrebarea-incepe-al-treilea-razboi-
mondial.html
http://stareanatiunii.com/incep-pregatirile-de-razboi-recrutarea-obligatorie.html
http://www.gandul.info/international/situatia-se-complica-in-regiune-am-decis-incorporarea-
obligatorie-in-serviciul-militar-12567542
http://www.economica.net/insurectie-prorusa-in-est-ucraina-reintroduce-serviciul-militar-
obligatoriu_78939.html
http://www.mondonews.ro/ucraina-kiev-ul-aduce-mercenari-din-polonia-si-tarile-baltice/
http://www.realitatea.net/presedintele-traian-basescu-declaratii-de-presa-la-ora-15-00-live-text-
si-video_1432439.html
http://adevarul.ro/international/rusia/9-mai-2014-moment-psihologic-dur-confruntarea-nu-doar-
propagandistica-moscova-kiev-1_53668c350d133766a85aa964/index.html
http://www.mediafax.ro/externe/rusia-a-trimis-zeci-de-avioane-militare-in-crimeea-12580284
http://adevarul.ro/international/europa/adevarul-live-corespondenta-slaviansk-aproape-ucraina-
razboi-civil-1_53675d890d133766a85f1e8a/index.html
http://adevarul.ro/international/europa/interviu-vitaly-locuitor-slaviansk-mai-mor-ucrainean-
decat-cizma-altei-tari-1_53675b110d133766a85f07ac/index.html
http://adevarul.ro/international/europa/video-kievul-reluat-operatiunea-antiterorista-slaviansk-
In-odessa-situatia-ramane-periculoasa-1_536768f90d133766a85f6fdc/index.html
http://www.mediafax.ro/externe/avertismentul-moscovei-criza-ucraineana-ameninta-pacea-in-
europa-in-lipsa-unui-raspuns-adecvat-12585470
http://lavaslui.ro/catalin-harnagea-rusia-doreste-un-singur-partener-de-discutie-sua/
http://www.obiectiv.info/emisarul-lui-ban-ki-moon-a-sosit-la-moscova-dupa-ce-onu-s-a-oferit-
sa-medieze-in-criza-ucraineana_41124.html
http://adevarul.ro/moldova/politica/surse-diplomatice-minsk-rusia-invada-ucraina-mijlocul-luni-
mai-1_5368993c0d133766a8665939/index.html
http://www.agerpres.ro/externe/2014/05/05/criza-ucraineana-manevre-militare-in-estonia-cele-
mai-mari-din-istoria-postsovietica-a-tarii-11-14-35
E. Bibliografie referitoare la posibila emigrare, in masa, a populatiei de etnie
jidoveasca (pseudo-evreiasca) din Ucraina in alte State, posibil vecine Romaniei



http://www.agerpres.ro/externe/2014/05/06/ambasadorul-dan-ben-eliezer-subliniaza-relatia-
speciala-dintre-israel-si-romania-cu-ocazia-zilei-independentei-israelului-13-31-03
http://www.hotnews.ro/stiri-international-17171917-comunitatea-evreiasca-din-odesa-calcul-
plecarea-republica-moldova-daca-violentele-intensifica.htm
http://adevarul.ro/international/europa/evreii-odessa-pregatesc-evacuare-urgenta-
1_53674fa60d133766a85eb11d/index.html
13

http://www.mediafax.ro/externe/abbas-afirma-ca-noul-guvern-palestinian-va-respinge-violenta-
si-terorismul-si-va-recunoaste-statul-israelian-12532758
F. Bibliografie referitoare la agresiunea iredentist-hungariana, respectiv
iredentist-rusa, asupra Romaniei















http://activenews.ro/laszlo-tokes-ramane-fara-steaua-romaniei-dupa-ce-cerut-ungariei-
protectorat-pentru-transilvania_187355.html
http://www.romania-actualitati.ro/laszlo-tokes-candidat-al-fidesz-pentru-europarlamentare-
60241
http://activenews.ro/mircea-diaconu-cand-tokes-intrat-pe-cu-voturi-de-la-slatina-si-giurgiu-sa-
nu-mi-spuneti-ca-fost-independent_1834940.html
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/romania-inamicul-presei-din-rusia-490611.html
http://www.gandul.info/interviurile-gandul/a-cui-este-transilvania-istoricul-lucian-boia-explica-
la-interviurile-gandul-pasajele-sensibile-din-ultima-lui-carte-12558563
http://www.evz.ro/mobilizare-traian-basescu-proceduri-standard-nato.html
http://www.mediafax.ro/social/mapn-infirma-categoric-existenta-unui-proces-de-mobilizare-a-
rezervistilor-sau-recrutare-a-tinerilor-12573583
http://adevarul.ro/international/europa/adevarul-live-ora-1100-planul-putin-ucraina-ajunge-
rusiau-1_53634e410d133766a8492b5f/index.html
http://www.evz.ro/atac-dur-asupra-romaniei-venit-din-rusia-romania-nu-rezista-mai-mult-de-30-
de-minute-intr-un-razboi-raspunsul-mapn.html
http://www.mediafax.ro/politic/basescu-romania-nu-are-planificata-apararea-republicii-
moldova-prin-mijloace-militare-e-un-stat-neutru-12580722
http://adevarul.ro/news/politica/conflict-granite-batemin-razboiul-romano-roman-
1_5364a9d80d133766a8509817/index.html
http://www.bogdandiaconu.ro/udmr-ameninta-romania-si-europa-cu-repetarea-scenariului-
ucrainei-in-transilvania/
http://www.bogdandiaconu.ro/cum-pot-romanii-scapa-de-extremistii-de-la-udmr/
http://www.indexstiri.ro/era-bun-serviciul-militar-obligatoriu-armata-romana-poate-intra-acum-
in-intregime-pe-un-stadion-dezbatere.html
http://www.revista22.ro/mica-antologie-a-patriotismului-amart-41184.html
14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu