Grupul Constituțional „Timișoara”
politicii în cauză, nu doar în mod peiorativ, ci și în mod sfidător și chiar batjocoritor: „noua ordine
nivel continental-european, organizația menționată anterior are (din câte cunoaștem) ca: „guvernator
influența, cât și logistica necesară pentru a constitui „guverne din umbră”, aferente fiecăreia dintre cele
partea Statului în care este înregistrat cu „norma de bază”), trebuie să se cunoască faptul că mulți dintre
spaţii corespunzătoare, de propagandă electorală, în mass-media. Este evident că, procedând în acest
Lorin Fortuna
E-mail: revolutia-constitutionala-romana@gmail.com
Nr. 1/28.1.24 - calendar, lumesc, eral (aferent Erei lumeşti Nr. 9, în curs),
mediu (fizic), de tip hexadal (clemh)
22.01.2013 – calendar isusist (gregorian), necorectat (cin)
24.01.2020 – calendar isusist corectat (cic)
Motto 1:
„Dreptul persoanei de a avea acces la orice informație de interes public, nu poate fi îngrădit”
(Constituția României, Art. 31, alin.1)
Motto 2:
„venerabile-n sus! venerabile-n jos!”
(fragment din piesa de teatru: „O scrisoare pierdută”, autor: Ion Luca Caragiale)
Cu privire la stabilirea vinovaților principali pentru
subminarea, până la anulare, a idealurilor Revoluției Române
din decembrie 1989 (RRD-1989)
(Variantă corectată, revăzută şi adăugită, pe baza unor informaţii
primite ulterior redactării şi difuzării variantei anterioare)
1. Deși în Constituția actuală a României se precizează (în cadrul Art.1, alin.3) faptul că idealurile RRD-1989
constituie (împreună cu tradițiile democratice ale Poporului Român) fundamentul ideatic care a stat la baza
respectivei Constituții, un observator independent și de bună intenție, specializat în probleme de Drept,
dar și de Politică, specific constituționale, poate constata, din analiza modului de funcționare a Statului
România, că, deși, de drept, în actuala Constituție a României este prevăzut că România, ca stat, trebuie să
fie, din punct de vedere constituțional (în cadrul Art.1): Stat național, suveran și independent, unitar și
indivizibil, republican, de drept, democratic și social, precum și că: „respectarea Constituției, a
supremației sale și a legilor este obligatorie”, precum și că: „Suveranitatea națională aparține Poporului
Român”, respectiv: „Nici un grup și nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu” (în
cadrul Art.2, alin.1,2), de fapt, în prezent, ca Stat, România nu mai îndeplinește mai multe dintre
prevederile constituționale, precizate anterior. Mai mult, apreciem că, din punct de vedere statal, România
este chiar amenințată de dezintegrare statală, iar Populația României este amenințată de disoluție
structurală, societală, precum și de degenerare într-o adunătură, amorfă, din punct de vedere al coeziunii
societale, alcătuită din foarte mulți indivizi și, respectiv, din foarte puțini cetățeni, ultimii nemaifiind în
stare să mențină, în continuitate funcțională, specific societală, nici România, ca Stat, și nici Populația
României, ca structură de ființă colectivă (FC), de tip Populație statală (FC-Pop).
2. Apreciem că situația societală, dezastruoasă, a României (atât la nivel statal, cât și la nivel
populațional), se datorează, în principal, agresiunii puternice la care a fost, este și probabil va mai fi
supusă, după înfăptuirea RRD-1989, de către anumite organizații, oculte, subversive și distructive, nu
doar la nivel societal, ci și la nivel civilizațional, de tip masonic, religios, etnic, politico-partidic, civic,
profesional, educațional, precum și de alte tipuri, în cadrul implementării forțate, în mod deliberat, ocult
și subversiv, a celei mai distructive politici de guvernare statală, numită, de către inițiatorii și promotorii
1
politicii în cauză, nu doar în mod peiorativ, ci și în mod sfidător și chiar batjocoritor: „noua ordine
mondială”.
3. Agresiunea statală, menționată anterior, are ca obiectiv (din câte cunoaștem) subminarea, până la
împiedicarea funcționării, specific statală, a Statelor care doresc să devină, nu doar de drept, ci și de fapt,
autentic-democratice, și nu pseudo-democratice, cum apreciem că este, de fapt, în prezent, și cazul
Statului Român, ca o etapă intermediară în evoluția, ocultă și subversivă, spre statul oligarhicnemeritocratic, de tip polițienesc.
4. Transmitem, pe această cale, Populației României, în contextul expus anterior, că (din câte cunoaștem)
în acțiunea de subordonare, până la subjugare statală, a României, sunt implicate, în prezent, 3
organizații internaționale, oculte și subversive, de tip masonic, care au conceput, fiecare, câte un plan de
subordonare statală, a unor State care sunt avute în vedere, într-o fază ulterioară, pentru a fi
subordonate statal și, apoi, subjugate statal.
5. În scopul menționat anterior, s-a acționat, deja, pentru constituirea de: „guverne din umbră”, la nivel
statal, în cadrul Statelor avute în vedere pentru aplicarea politicii „noua ordine mondială”, precum și
pentru constituirea de: „guverne din umbră”, inclusiv la nivel continental, respectiv la nivel lumesc
(mondial), conduse de către: „guvernatori din umbră”.
6. În contextul celor expuse anterior, mai menționăm că (din câte cunoaștem), cele 3 organizații de nivel
internațional, oculte și subversive, de tip masonic, implicate, fiecare, în implementarea unei „noi ordini
mondiale” (dar în viziune proprie, specifică, adică cu prioritate, corespunzătoare, în folosul fiecăreia dintre
ele), au ajuns la concluzia că este oportun să coopereze, în cadrul acțiunii de implementare statală,
respectiv continentală, respectiv lumească (mondială), a politicii, oculte și subversive, în cauză, decât să
se confrunte, în îndeplinirea obiectivului respectiv (menționat anterior), la nivelul Statelor pe care le au în
vedere, fiecare, în acest scop. În scopul îndeplinirii obiectivului de cooperare (menționat anterior), s-au
înființat mai multe organizații, tot oculte și subversive, cu rolul de a media, respectiv de a arbitra, atât
între cele 3 organizații, cât și între conducerile unor State, implicate, la nivel de conducători (numiți,
însă, și sprijiniți, de fapt, de către una sau mai multe dintre cele 3 organizații). Exemplificăm, în acest
context, organizațiile: Clubul de la Roma, respectiv: Nobilimea neagră (organizaţie masonică,
internaţională, care grupează, în cadrul său, majoritatea monarhilor "în funcţie", existenţi, în prezent,
precum şi apropiaţi ai acestora: "nobili", exemplu: ex-regele Mihai de Hohenzolern, Radu Duda ş.a.),
respectiv: Comisia Trilaterală, respectiv: Clubul Bilderberg, respectiv: Grupul celor 20 (G-20), ultima
organizație fiind, la nivel de State implicate, direct, prin conducătorii lor principali, în susținerea
implementării „noii ordini mondiale”.
7. Cele 3 organizații masonice, internaționale, menționate anterior, respectiv: „guvernatorii din umbră”, la
nivel lumesc, respectiv continental, respectiv statal (pentru România), precum și o parte dintre membrii lor
marcanți și influenți, sunt (din câte cunoaștem):
7.1. Organizația masonică, internațională, denumită, în mod ocult (specific masonic, dar impropriu): a
ritului scoțian, antic și acceptat (deoarece nu mai este, de mult, condusă și nu mai are o majoritate de
membri, specifici scoțieni), cu sediul central în SUA, la New York, având ca „guvernator lumesc (mondial),
din umbră”, pe: Nelson Rockefeller, precum și ca membri marcanți, pe : Henry Kissinger, Zbigniev
Bjejinski, George Bush-sen, George Bush jr., Bill Clinton, Jose Manuel Durao Barroso, Mugur Isărescu ș.a.; la
2
nivel continental-european, organizația menționată anterior are (din câte cunoaștem) ca: „guvernator
continental, din umbră”, pe J.M.D. Barroso, precum și ca membri marcanți pe: Herman van Rompui, Tony
Blair, Jacques Attaly, Mugur Isărescu, Dan Voiculescu, Traian Băsescu (care, într-un interviu, difuzat, public,
a făcut o referință, apreciată de către unii ca peiorativă, la o persoană corespunzător împuternicită,
masonic, numită: „mare licurici”, care, din câte cunoaștem, este J.M.D. Barroso, cu care are și o legătură
telefonică directă), Călin Popescu Tăriceanu ș.a.; la nivel statal, în România, organizația menționată
anterior are (din câte cunoaștem) ca: „guvernator statal, din umbră”, pe: Mugur Isărescu, precum și ca
membri marcanți și mai influenți (în afara celor deja menționați, anterior) pe: T.Băsescu (precum şi
majoritatea sprijinitorilor săi, mai importanţi), Mihai Tănăsescu, Florin Georgescu, Adrian Vasilescu,
Varujan Vosganian, Theodor Stolojan, Mihai Răzvan Ungureanu,Theodor Meleșcanu, George Cristian
Maior, Ioan Talpeș, Ion Iliescu, Daniel Ciobotea, Gabriel Oprea, Sorin Frunzăverde, Bella Marko, Hunor
Kelemen, Gyorgy Frunda, Andrei Chiliman, Leonard Orban, Ludovic Orban, Ioan Fota, Virgil Măgureanu,
Iosif Boda, H.R. Patapievici, Toma Ardelean, E. Constantinescu, Victor Ciorbea, Titus Corlățean, Mugur
Ciuvică, Tudor Octavian, Cătălin Striblea, Radu Tudor, Robert Turcescu, Ion Cristoiu, Emil Hurezeanu,
Nicolae Manolescu, Marcel Tolcea, Mihai Talpoș, Marinel Pârtea, Dan Puric, Dan Diaconu și încă mulți alții.
Mai menționăm, în același context, că (din câte cunoaștem), postul de televiziune „România TV” și,
respectiv, postul de televiziune B1, promovează mediatic, în România, interesele specifice ale acestei
organizații masonice.
7.2. Organizația masonică internațională, denumită, în mod ocult, dar impropriu: B'nai B'rith
International, denumire specific evreiască (prin primele 2 cuvinte), în contextul în care, însă, atât
majoritatea conducătorilor, cât și cea a membrilor respectivei organizații nu sunt evrei autentici, de tip
semitic (refugiați din Palestina, cum sunt evreii autentici și semitici, din punct de vedere genetic, din
diaspora, denumiți și: Sefarzi), ci „pseudo-evrei”, „auto-proclamați”, ca evrei autentici, când, de fapt,
sunt, de origine: kazari-iudaizați, proveniți, prin migrare populațională, masivă, după destrămarea unui
fost Stat Kazar, în Asia, într-o regiune situată de-a lungul fluviului Volga. Populația migratoare respectivă
s-a fixat în mai multe state europene, constituind, astfel, în totalitate, o Etnie internațională (împărțită în
Etnii conlocuitoare, în cadrul statelor europene, în care a migrat masiv, dar și în alte state, neeuropene
(exemple: SUA, Israel, Canada ș.a.).
Etnia internațională, în cauză, a fost cunoscută, în trecut, în România, sub denumirea de: Etnie
Jidovească (denumită, în alte contexte statale, și: ovreiască, respectiv askenhază), dar care, în trecutul
recent, precum și în prezent, cu o complicitate ocultă și subversivă, din partea conducerilor unor State, se
auto-denumește: Etnie Evreiască și se auto-pretinde ca fiind, inclusiv semitică, din punct de vedere
genetic. Sediul central al organizației internaționale, masonice, în cauză, este tot în SUA, dar la Washington
și chiar foarte apropiat de Casa Albă, având un „guvern lumesc, din umbră”, al organizației respective,
condus (din câte cunoaștem) de către „guvernatorul lumesc, din umbră”: Reynold Simon, iar alți membri
marcanți și mai influenți, la acest nivel, sunt: George Soros, David Rockefeller ș.a.
În legătură cu această organizație, facem precizarea că a dorit și a obținut, din partea conducerii
Statului Român, să organizeze un Congres internațional, la București, în perioada 11-14.05.2008,
rezervându-i-se, în acest scop, chiar sala Ateneului Român, precum și o sală corespunzătoare din cadrul
Parlamentului României, ca dovadă a obedienței (termen masonic, utilizat pentru a defini subordonarea
specific masonică) de care au dat dovadă conducătorii de atunci ai României. Trebuie să se știe că
respectiva organizație masonică practică, cu destul succes, politica infiltrării altor organizații masonice
(între care și celelalte 2 organizații masonice, internaționale, la care ne referim), dar și a altor organizații
masonice, însă de importanță mai redusă, care, probabil, aflate în neputință de a concura, specific
masonic, cele 3 organizații masonice, internaționale, mai importante (care au dat dovadă că dețin atât
3
influența, cât și logistica necesară pentru a constitui „guverne din umbră”, aferente fiecăreia dintre cele
3 organizații, prin care să coordoneze implementarea, statală, a politicii, oculte, subversive și deosebit
de distructive, intitulată: „noua ordine mondială”), s-au mulțumit doar cu calitatea de organizații
masonice colaboratoare (exemple: Ordinul Cavalerilor de Malta, condus, la nivel lumesc, chiar de către
Papa, care conduce și religia Catolică, Foreign Council Affaires, din SUA, Orientul Francez, din Franța,
Orientul Italian, din Italia, Organizaţia Masonică "Memphis", cu răspândire, majoritară, în spaţiul nordafrican, iar, în România, Marea Lojă Masonică, Națională, Română (la care s-au afiliat o mulțime de loji
masonice autohtone, optând, în lipsă de alternative, doar pentru o obediență corespunzătoare, față de
cele 3 organizații masonice internaționale, menționate anterior). La nivel continental european,
organizația masonică: B'nai B'rith International este condusă (din câte cunoaștem) de un „guvern din
umbră” condus de: Armand Azoulay, având ca reprezentanți de marcă și cu influență, corespunzătoare,
pe Nicolas Sarkozy ș.a.
La nivel statal, în România, „guvernul din umbră” este condus, din câte cunoaștem, de către Dan
Voiculescu, iar alți membri marcanți, precum și cu influență, sunt (din câte cunoaștem): Dinu Săraru,
Răzvan Theodorescu, Petre Roman, Elan Schwartzenberg, Niels Schnecker ș.a. Menționăm că, din câte
cunoaștem, postul de televiziune Antena 3 promovează, mediatic, interesele organizației masonice
internaționale, respective, în România.
7.3. Organizația masonică, internațională, numită, în mod impropriu: „Petru cel Mare”, deoarece este, de
fapt, continuatoare a organizației masonice internaționale numită „Steaua Roșie”, inițiată de către
anumiți reprezentanți din conducerea fostei URSS, cu arie de răspândire, majoritară, în Statele incluse în
actuala organizație internațională: Comunitatea Statelor Independente (CSI), sau foste vasale, față de
URSS (organizație situată în contra-pondere cu celelalte 2 organizații masonice, internaționale, precizate
anterior), dar, corespunzător, restructurată, după destrămarea URSS. Organizația, în cauză, are sediul
central în Rusia, la Moscova, având (din câte cunoaștem) ca „guvernator din umbră” pe actualul
Președinte al Rusiei: Vladimir Putin, al „guvernului lumesc, din umbră”, precum și ca membri marcanți, la
nivel central, pe conducătorii principalului serviciu specific, de investigații, dar și de poliție politică, care
este, în prezent, continuatorul fostului KGB, precum și a ramificației sale, militare: GRU.
La nivel continental, european (din câte cunoaștem), „guvernatorul din umbră” care conduce
„guvernul din umbră european”, al respectivei organizații, este fostul Președinte al Rusiei: E. Medvedev,
iar, dintre membri marcanți, europeni, menționăm că aceștia sunt, în marea lor majoritate, foști
conducători ai partidelor comuniste-totalitare, din Europa, transformate, de regulă, în partide socialiste (de
fapt: pseudo-socialiste, cum, de fapt, este și PSD, din România), precum și foști ofițeri superiori, din
fostele țări-satelit ale URSS, mai ales dintre cei specializați în așa-numitul domeniu „contra-informații”,
dintre care, o mare parte au fost, în trecut, membri ai fostei organizații masonice „Steaua Roșie”, de
regulă, cu studii, corespunzătoare, făcute în fosta URSS.
La nivel statal, în România (din câte cunoaștem), „guvernul statal, din umbră”, este condus, în
calitate de: „guvernator din umbră”, de către: Crin Antonescu (lipovean de origine), iar alți membri
marcanți ai organizației respective sunt (tot din câte cunoaștem): Ivan Patzaichin, Relu Fenechiu, Mona
Pivniceru (cu observația că, din câte cunoaștem, această organizație, spre deosebire de celelalte 2,
menționate anterior, admite, în componența sa, ca membri, nu doar bărbați, ci și femei), Marina Voica,
Dumitru Prunariu, Gheorghe Turda, precum și mai mulți membri ai PNL, din „gruparea Crin Antonescu”.
8. Într-o tradiție specifică, care determină un agent (de informații, de influență, sau de acțiune), al unui
Stat, în alt Stat, să opteze, dacă i se ivește ocazia, precum și dacă are predispoziție pentru asemenea
situație, pentru a deveni: agent dublu, sau chiar: multiplu (deseori chiar cu „oblăduirea” aferentă din
4
partea Statului în care este înregistrat cu „norma de bază”), trebuie să se cunoască faptul că mulți dintre
membrii marcanți și cu influență, chiar la nivelul conducerii uneia dintre cele 3 organizații masonice
(menționate anterior) sunt, de fapt, și membri, chiar marcanți, precum și cu o influență corespunzătoare,
ai uneia sau chiar a celorlalte 2 organizații masonice, aparent concurente, față de organizația masonică
de referință principală, în care sunt înregistrați, atât cu obediența, cât și cu interesul, specific masonic, de
bază. Exemplificăm, în acest context (din câte cunoaștem), ca o „performanță profesională”, a organizației
B'nai B'rith International, faptul că, de regulă, respectiva organizație a reușit și reușește, inclusiv în
prezent, să promoveze o politică de racolare a conducătorilor celorlalte 2 organizații, atât de eficientă
încât actualii guvernatori ai „guvernelor din umbră”, la nivel lumesc, precum și la nivel european, ai
celorlalte organizații masonice, precum și alți membri cu funcții influente, nu pot fi numiți, în funcțiile
respective, decât cu „avizul masonic”, corespunzător, al conducerii organizației B'nai B'rith International.
9. Din nenorocire, pentru românii autentici și patrioți, Statul România nu face excepție de la promovarea
politicii de „obedientizare” multiplă a unui membru al uneia dintre cele 3 organizații masonice,
principale (menționate anterior). Exemplificăm, în acest context (din câte cunoaștem), pe: Mugur Isărescu,
Ion iliescu, Victor Atanase Stănculescu, Dan Voiculescu, Aadrian Vasilescu, Mihai Tănăsescu, Dinu Săraru,
defunctul Sergiu Nicolaescu (situație care explică și refuzul său de a fi înhumat, ca practicant al religiei
Creștine ortodoxe, precum și opțiunea sa, exprimată încă în timpul vieții, pentru incinerarea trupului său,
după moartea sa fizică), Mircea Mihăieş, Daniel Vighi ş.a.
10. Cele expuse anterior explică, elocvent, și situația existentă, în ultima perioadă, temporală, atât la
nivel de Stat, cât și la nivel de Parlament, respectiv de Președinție, respectiv de Guvern, în România.
Pentru cei neavizați, menționăm că (din câte cunoaștem) actualul, de fapt, „Guvernator” al țării (fost
Președinte al României), impus, ca atare, de către conducerea UE, cu complicitatea Parlamentului, dar și
a Guvernului și, mai ales, a Curții Constituționale: T. Băsescu, nu a realizat, la timp, adevăratele intenții
și, mai ales, interese, precum și relații și influențe, ale organizației B'nai B'rith International, cu privire la
Statul Român, precum și situația că interesele, în cauză, primează, de fapt, inclusiv la nivelul conducerii
celorlalte 2 organizații masonice internaționale, și a greșit (gafat-deoarece nu-l credem în stare de a da
dovadă, în mod autentic, de o asemenea îndrăzneală) și nu și-a orientat, corespunzător și la timp,
obediența spre organizația B'nai B'rith, ci a preferat să o îndrepte, în mod neinspirat, către conducerea
UE, adică către „guvernul din umbră”, european, al organizației masonice a ritului scoțian, antic și
acceptat (exemplu: conflictul său, personal, cu Dan Voiculescu), fapt ce l-a costat, în mod corespunzător, în
sensul, în care conducerea organizației B'nai B'rith a acționat atât asupra conducerii organizației masonice
a ritului scoțian..., cât și asupra conducerii organizației masonice „Petru cel Mare”, încât a determinat
conducerea PSD și respectiv conducerea PNL să formeze alianța USL, care a eliminat, de la guvernare,
alianța inițiată de PDL („creație politică” a lui T. Băsescu). Referitor la ultimele alegeri parlamentare,
menţionăm că (din câte cunoaştem), pe lângă faptul că respectivele alegeri s-au organizat fără a se
cunoaşte, de fapt, numărul real de alegători cu drept de vot (respectivul număr fiind comunicat, public,
abia în ultima zi de campanie electorală, de către Biroul Electoral Central, instituţie abilitată să
organizeze şi să supravegheze desfăşurarea alegerilor, dar nu să se pronunţe, oficial, în legătură cu
numărul real al alegătorilor cu drept de vot), influenţa celor 3 organizaţii masonice, internaţionale,
principale (menţionate anterior), s-a manifestat, între altele şi prin aceea că au acţionat, în mod ocult şi
subversiv, astfel, încât candidaţii eligibili, de pe listele electorale ale principalelor partide politice să fie
"înregimentaţi masonic", şi să primească, prioritar, fonduri substanţiale (de regulă, de provenienţă
clientelară, specifică) pentru a-şi realiza postere şi panouri publicitare de mari dimensiuni, precum şi
5
spaţii corespunzătoare, de propagandă electorală, în mass-media. Este evident că, procedând în acest
scop, s-a dorit şi, probabil, s-a obţinut ca majoritatea membrilor Parlamentului nou ales, să fie "la ordin",
adică "obedientizaţi", corespunzător, ca masoni, respective ca agenţi "acoperiţi". Tot în contextul
domeniului "pseudo-politic-partidic", predominant, în România, conducătorii celor trei organizaţii
masonice, internaţionale, principale (menţionate anterior), au dat (din câte cunoaştem) dispoziţii în
sensul ca să nu poată ajunge conducători, importanţi, în cadrul partidelor politice, cu şanse eligibile, la
nivel parlamentar, decât tot persoane corespunzător obedientizate faţă de organizaţiile masonice, în
cauză.
După alegeri însă, „gheșeftul politic” s-a schimbat (din câte cunoaștem), tot datorită influenței,
corespunzătoare, a conducerii organizației B'nai B'rith, în sensul că, la împărțirea „cașcavalului
guvernamental”, reprezentanții PNL s-au trezit că primesc mai mult „coajă”, decât „miez” și s-au lămurit,
astfel, cam la ce sprijin se pot aștepta, din partea PSD, precum și a prim-ministrului V.V. Ponta
(Pontosch!), precum și din partea conducătorilor organizației masonice „Petru cel Mare”. Este de
remarcat, în acest context, chiar modul, excesiv de timid și de precaut, în care au îndrăznit să-și manifeste
protestul față de „Dictatul” guvernamental al lui V.V. Ponta, personaje politice, cu pretenții, precum:
Crin Antonescu, V. Vosganian și alții care au mai îndrăznit să se abată de la linia obedienței specifice,
manifestată pe toată durata temporală a existenței PNL (exceptând o parte, la început, dominată de
spiritul, autentic-liberal, al lui I. Brătianu). Tot în acest context, exemplificăm, ca elocvent, și modul în care
a trebuit „să-și pună cenușă în cap” parlamentarul PSD-ist D. Șova, atunci când a cutezat să afirme,
public, că a constatat faptul că Mișcarea Legionară a avut și anumite merite, atunci când s-a aflat în
Parlamentul României (mai ales în temperarea poftei unor reprezentanți ai Etniei Jidovești, de atunci,
din România, de a acapara importante funcții de conducere, în Stat, precum și de a beneficia de
importante privilegii, care nu se acordau, însă, și celorlalte Etnii conlocuitoare și, mai ales, Etniei
Române, ca Etnie principală și fondatoare statal).
Mai semnalăm, în același context. și prezența masivă a reprezentanților, corespunzător
„acoperiți”, ai celor 3 organizații masonice, menționate anterior, în cadrul Consiliului Frontului Salvării
Naționale (C-FSN), cât și, ulterior, în cadrul FSN, cât și, ulterior, în cadrul partidelor politice, de tip
clientelar, „născute” din „putregaiul” civico-politico-partidic, care a fost FSN (apreciat ca principal
vinovat, de tip organizațional, de confiscarea puterii în stat, în data de 22.12.1989, în jurul orei 22:30, cu
sprijinul determinant al unei grupări trădătoare și criminale, la nivel societal, din conducerea de atunci a
MApN, grupare condusă, de către multiplul mason și fost „guvernator din umbră”, al „guvernului din
umbră”, din România, aferent organizației masonice a ritului scoțian...), adică de contra-revoluție, după
înfăptuirea RRD-1989 (în data de 22.12.1989, în jurul orei 12:14), partide politice care au infectat, apoi,
mediul politico-partidic, în România, până la nivelul în care majoritatea analiștilor competenți, dar și de
bună intenție, apreciază că este stringent necesară, pentru salvarea Statului Român, extirparea, din
mediul politico-partidic autohton, a tuturor structurilor politico-partidice (de tip clientelar), care s-au
„cangrenat” și amenință, prin menținerea lor, în continuare, în activitate, însăși sănătatea societală,
motiv pentru care apreciem că se impune, a fi asanată, corespunzător, majoritatea actualei categorii de
„pseudo-politicieni”, cu o nouă categorie de politicieni, autentici și devotați României.
Cu experiența pe care o avem, mai propunem ca noua categorie de politicieni să nu poată fi
obligată a se „înrola” partidic și să poată proveni inclusiv din mediul organizațional civic (căreia să i se
acorde aceleași drepturi ca și mediului organizațional, politic-partidic, având în vedere că, în Constituția
României se prevede, ca principiu fundamental, pluralismul politic, și nu pluralismul politico-partidic,
cum, în mod eronat, dar și abuziv, s-a considerat și s-a procedat până în prezent.
6
Lorin Fortuna
Coordonator al Grupului Constituțional „Timișoara”
Epilog
Avertisment
Când cizma puterii striveşte, profană,
Adânci năzuinţe, în suflet sădite,
E semn că, la cârmă, pândeşte, vicleană,
Reptila trădării, cu legi otrăvite.
Când cel ce înşeală împarte speranţa,
Un fulger se aprinde pe cerul durerii.
Povara discordiei înclină balanţa
Şi alungă virtutea în exilul tăcerii.
Când lupii politici dau iama prin turme,
În colţii prădalnici, sfârşi-vor mioare,
Şi nu va fi cine prăpădul să-l curme,
Şi nu va fi cine s-audă cum doare.
Aşa ne vor frânge, vrăjmaşii, fiinţa,
Cu cozi de topor, care-şi seceră fraţii,
De nu vom clădi, ca un zid, conştiinţa,
Să apere Ţara, în rând cu Carpaţii.
Lorin Fortuna
( Poezie din antologia poetică: Poemul Existenței, Editura ArtPress,Timişoara, 2008)
7
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu