Amazon

luni, 12 septembrie 2016

Eu nu am nimic cu faptul că Dorin Chirtoacă bea

Eu nu am nimic cu faptul că Dorin Chirtoacă bea. E treaba lui. Nu am nimic cu faptul că ascultă muzică rusească. Eu ascult românească, ucraineană, ungurească, rusească, italiană, spaniolă, franceză, indiană. Politica nu are nimic cu muzica. Însă, în felul în care arată Chişinăul, eu nu aş avea motive de petrecere. Petreceau oare pentru că au mai distrus un spaţiu verde ? Am auzit , după spusele unora, că petrecera era puţin mai deocheată. Mă abţin să comentez. Totuşi, ca să fiu cinstit, am impresia că această înregistrare a apărut pe internet exact când trebuie.Tocmai în ajunul şedinţei când se va discuta revocarea şi referendumul privind demiterea lui Dorin Chirtoacă. Să nu uităm că Chirtoacă a câştigat în instanţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu