Amazon

marți, 16 august 2016

Oleg Brega- candidatul anti- sistem al Republicii Moldova.

Fiecare ţară are câte un candidat anti- sistem. America îl are pe Trump. Noi, la alegerile locale, l-am avut pe  Nicuşor Dan. Republica Moldova îl are pe Oleg Brega.   Acesta este cel mai cunoscut activist civic. Un  adevărat fenomen. Cred că numele Brega este egal cu activismul civic. Ceea ce fac fraţii Brega este ceva unic. Spun asta pentru că am văzut cu ochii mei.  O adevărată  şcoală de activism civic. Oleg Brega este  cel care, după o pauză nemeritată de câţiva ani, mi-a oferit un  spaţiu unde să scriu despre cum văd eu situaţia de la Chişinău.   Am aflat că a anunţat că va candida la alegerile prezidenţiale. Îi doresc suces. M-aş bucura să îl văd în  turul doi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu