CONSIDERATII
cu privire la
starea de nelegitimitate in care se afla, in prezent, Statul: Federatia Rusa, in contextul
comiterii loviturii de Stat, in cadrul careia Presedintele Federatiei Ruse: Vladimir Putin,
a fost asasinat si substituit, in mod secret si subversiv, cu una dintre sosiile sale,
respectiv Statul: Romania, in contextul in care de la infaptuirea Revolutiei romane din
decembrie 1989, s-au comis mai multe lovituri de Stat, mentinute secrete, cu efecte
catastrofale asupra evolutiei societale a Statului Roman
I. Asasinarea Presedintelui Federatiei Ruse: Vladimir Putin si inlocuirea sa la
conducerea Federatiei Ruse, in mod ocult si subversiv, cu una dintre sosiile sale
La data: 05.03.2015, cu ocazia unei vizite, la Moscova, a Prim-ministrului Italiei:
Matteo Renzi, referitor la care s-au realizat si transmis, public, prin masmedia, anumite
secvente, semnificative, selectate si comentate, Vladimir Putin a fost vazut pentru
ultima oara, inainte de a urma o pauza temporala, de 8 zile, in care nu s-au mai
transmis imagini relevante, referitoare la prezenta sa in cadrul unor manifestari
publice, verificabile din punct de vedere al autenticitatii.
La data: 13.03.2015 "Vladimir Putin" a "reaparut", inclusiv in cadrul unor
manifestari publice, verificabile ca autenticitate, dar intr-o maniera care a stirnit
numeroase suspiciuni unor persoane avizate si, in special, unor agenturi calificate
inclusiv in supravegherea modului de manifestare a unor persoane conducatoare, la
nivel fundamental, respectiv principal, in Stat, sau in cadrul unor organizatii influente,
la nivel statal.
Intr-un astfel de context, institutiile abilitate procedeaza, de regula, la efectuarea
unor determinari antropometrice, respectiv fizionomice, precum si de alte tipuri,
capabile sa puna in evidenta, daca este cazul, existenta si manifestarea unei imposturi
1
de identitate fiintiala, referitoare la o persoana suspectata de a fi inlocuita cu o alta
persoana, cu caracteristici fizionomice asemanatoare.
Cazul enuntat anterior este caracteristic si, de regula, acceptat, inclusiv la nivel
oficial, cu conditia sa fi fost anuntat si convenit a fi acceptat de partile determinante,
implicate in organizarea unor manifestari publice, fiind specific unor conducatori de
nivel principal, in Stat (de regula: Presedinti de Stat, mai ales cei care nu au asociat,
oficial, un Vicepresedinte aferent, care sa preia o parte din atributiile Presedintelui,
pentru a-l degreva de prezenta la manifestarile oficiale apreciate ca fiind mai putin
importante).
In absenta unui Vicepresedinte, sau a unui functionar superior, abilitat oficial, in a-l
inlocui pe Presedinte, se procedeaza, cu acordul partilor determinante, abilitate sau
doar implicate, la inlocuirea Presedintelui, sau a altui functionar superior, de nivel
principal, cu un inlocuitor abilitat si specializat in acest scop, numit: sosie, care
realizeaza inlocuirea, temporara, in regim: incognito, dar cu stiinta si aprobarea partilor
abilitate sau determinante in organizarea respectivei manifestari oficiale.
Astfel, multi Presedinti statali au fost inlocuiti, la anumite manifestari, cu unul/una
dintre sosiile lor, angajate, special si oficial, in acest scop.
Dintre Presedintii despre care se cunostea, oficial, de catre cei abilitati, ca
beneficiau, la nevoie, de inlocuirea lor cu o sosie, cunoscuta oficial, de catre cei
abilitati, din cate cunosc, au fost: I. V. Stalin; Iosip Broz Tito; Nicolae Ceausescu;
Vladimir Putin, dar si multi altii.
Mai putin se stie, precum si tot numai de catre cei abilitati, ca, in anumite cazuri,
mult mai rare, o sosie poate ajunge sa fie omorita, pentru a simula, in acest mod,
ocultat, mistificat si macabru, incetarea existentei persoanei pe care o inlocuia, in mod
oficial, sau neoficial.
II. Simularea impuscarii dictatorului Nicolae Ceausescu prin impuscarea unei
sosii a acestuia
Referitor la cazul enuntat anterior, semnalez un exemplu, specific Romaniei, pe care
desi l-am mai semnalat, inclusiv in cadrul unor manifestari publice, nu a trezit interesul
investigatorilor profesionisti, oficiali, cel putin pina in prezent.
Este cazul uneia dintre sosiile oficiale ale fostului dictator: Nicolae Ceausescu,
despre care apreciez ca trebuie sa se stie ca nu a fost impuscat linga zidul din cadrul
Garnizoanei militare, din Targoviste, unde s-a desfasurat farsa justitiara, intitulata:
"Procesul cuplului dictatorial Ceausescu", si unde a fost impuscata doar Elena
Ceausescu si una dintre sosiile, oficiale, ale lui Nicolae Ceausescu, in timp ce veritabilul
Nicolae Ceausescu (din cate cunosc) a fost dus, dupa proces, in secret, la un aeroport
militar, de unde a decolat cu un avion special, care l-a transportat in Iran, unde fusese
si cu 2 zile inainte de declansarea, la Timisoara, a Revolutiei Romane din decembrie
2
1989 (RRD-1989), tocmai pentru a trata si perfecta, contra unui cost adecvat (platit cu
lingouri de aur), evacuarea sa, in mod incognito, din Romania, in care se cunostea, de
catre persoane avizate, ca era planificata sa izbucneasca, la Timisoara (dupa ce a fost
ratata sau contramandata o prima incercare, la Iasi, deci cat mai departe de
Bucuresti !), o revolta populara, stimulata dar si controlata, in mod adecvat, chiar de
catre fosta Directie a Securitatii Statului (numita popular: Securitate), in data:
16.12.1989, cu implicarea unor unitati militare specializate in diversiuni, precum si in
insurgenta, in spatele frontului, in regim de partizanat, in scopul de a determina, in
acest mod, cuplul Ceausescu sa demisioneze, sau sa fie inlaturat de la exercitarea
Puterii Supreme, de Stat, in alt mod, dar Partidul Comunist Roman (care, in realitate
era, insa, un pseudo partid de tip totalitar), sa-si mentina statutul de partid-politic
unic, in Stat.
In contextul celor expuse anterior semnalez, ca proba semnificativa, falsificarea
inregistrarii video, pe caseta, a executiei prin impuscare a Elenei Ceausescu, precum si
a sosiei lui Nicolae Ceausescu, inregistrare in care se aude doar zgomotul
impuscaturilor, dar nu se vede imaginea celor impuscati, decat dupa ce acestia au fost
deja impuscati, motivindu-se in mod fals si evident subversiv ca s-a descarcat bateria
aparatului video de inregistrat, ca si cand descarcarea bateriei ar fi provocat doar lipsa
imaginii, dar nu si a sunetului.
Semnalez, in plus, ca prezenta singelui scurs numai din trupul Elenei Ceausescu,
datorata tragerii unei rafale de arma automata, dar nu si a singelui scurs din trupul
celui care se dorea a fi considerat ca fiind Nicolae Ceausescu, denota ca aceasta
persoana avea singele coagulat, semn ca fusese asasinata cu mai multe ore inainte,
stare evidentiata si de paloarea cadaverica a chipului sau, care nu era prezenta si pe
chipul Elenei Ceausescu.
III. Utilizarea unor unitati militare speciale, din cadrul Armatei Romane in scopul
reprimarii protestatarilor in cadrul Revoltei Timisorene, precum si in cadrul
Revolutiei Romane din decembrie 1989
Mai trebuie sa se afle ca, in urma invadarii Cehoslovaciei, de catre forte militare ale
unor State care erau membre ale Pactului Militar de la Varsovia, in cadrul doctrinei
militare romanesti, a fost introdusa optiunea militara ca, in caz de agresiune armata a
Romaniei, in functie de gravitatea agresiunii, sa fie avuta in vedere si declansarea unui
razboi de aparare la nivelul intregului Popor, context in care s-au infiintat un numar de
unitati armate speciale, cu rolul de a ataca trupele agresoare inclusiv in regim de
insurgenta si partizanat, motiv pentru care s-au infiintat, pe de o parte, unitatile de:
"Garzi patriotice", dotate cu armament propriu, precum si, pe de alta parte, unitati
speciale care urmau sa fie mobilizate si introduse in lupta, in caz de nevoie, numai prin
ordin special.
3
Astfel existenta acestor trupe speciale era mentinuta secreta si corespunzator
disimulata (exemplu: Batalionul de parasutisti 404, de la Buzau, condus de colonelul:
Mircea Gheordunescu, "reprezentat", in decembrie 1989, la Timisoara, de un esalon
diversionist, condus de catre cunoscutul (mai ales ulterior, colonel: Gheorghe
Trutulescu, implicat si in afaceri secrete si subversive cu trafic si export de armament
(exemplu: Afacerea "Tigareta"), care in timpul Revoltei de la Timisoara (declansata la
data: 16.12.1989) a actionat pentru a motiva deschiderea focului impotriva
rasculatilor, de catre forte ale Armatei, spargind, in mod sistematic si profesionist,
marea majoritate a vitrinelor magazinelor, pentru ca rasculatii sa poata fi acuzati ca
erau, de fapt, vandali si nu rasculati, care trebuiau pedepsiti, pentru faptele lor,
inclusiv prin represiune militara, adica prin: impuscare, intr-un mod similar in care
Armata s-a acoperit de rusine publica prin reprimarea masiva a taranilor rasculati in
1907.
In cadrul acelorasi trupe speciale, mai erau incluse, insa , si alte unitati speciale
(componente ale asa numitei: "Reteaua "R" - codificare a denumirii: "Reteaua de
Rezistenta"), dotate inclusiv cu armament special (pusti cu luneta si dispozitive de
ochire pe timp de noapte, in infrarosu, precum si uniforme de tipul celor utilizate de
Garzile patriotice, respectiv si combinezoane care se imbracau peste tinuta
vestimentara obisnuita, armamentul si echipamentul aferent fiind depozitat in locatii
secrete si conspirative, din imobile cu alta destinatie, situate in mediul urban
(exemple: institutii, ansambluri si case de locuit s.a).
In sensul expus anterior, din cate cunosc, s-au folosit, in cadrul asa zisului “Atac al
teroristilor” in acest scop, subsoluri , poduri, sau alte locatii precum: subsolul cladirii
Comitetului central al pseudo-PCR, conectat prin tunele de acces cu alte subsoluri ale
unor cladiri invecinate, cu acces la podurile acestora, de unde s-a tras (exemple:
Muzeului National de Arta, Biblioteca Centrala Universitara, cladirea in care, atunci,
exista un anticariat, situata pe Calea Victoriei, linga biserica "Kretzulescu", respectiv:
podul unei cladiri situata linga intrarea uzuala in sediul Televiziunii, din capitala,
respectiv: podul unei cladiri din actuala Piata a Victoriei, din Timisoara, vis a vis de
fosta Casa de Mode, precum si alte locatii).
Membrii componenti ai acestei retele aveau statutul unor agenti militari, acoperiti,
care nu aveau un sediu de lucru oficial, cunoscut ca atare, ci erau ocultati si disimulati
ca locuitori obisnuiti.
Pentru a se putea aprecia cam ce fel de persoane erau agentii militari mentionati
anterior, precizez ca, la Timisoara, in cadrul Spitalului Judetean, sub obladuirea unei
"retele securiste" condusa de un medic chirurg, numit: Ignat, care era si cadru didactic
universitar, cu grad de conferentiar (decedat ulterior, dar fara sa fi fost inculpat si
judecat, ca atare, pentru rolul criminal pe care l-a avut atunci, retea din care mai
faceau parte si alti medici cu tiluri universitare, dintre care unul a ajuns, ulterior, chiar
Prefect al judetului Timis), precizez ca mai multi raniti in cadrul Revoltei Timisorene,
4
declansata la data: 16.12.1989, internati la Spitalul Judetean, au fost impuscati, in cap,
in liftul Spitalului Judetean, in timp ce, chipurile, erau transportati la tratament, de
unde nu se mai intorceau in salonul de unde fusesera luati, ci erau transportati, dupa
impuscare, direct la Morga spitalului (exemplu: Maria Ion; Remus Tasala), cu
mentiunea ca, in Spitalul Judetean, functionau atunci si grupe speciale mixte, de
interventie, alcatuite din militieni, securisti, militari din trupe speciale (inclusiv din
cadrul esalonului apartinind Batalionului 404) si agenti acoperiti, din cadrul Spitalului
Judetean, care se intruneau in "sedinte de lucru", in cabinetul medicului Ignat, unde
functiona (din cate cunosc) comandamentul operativ al grupei speciale, respective.
Tot pentru a evidentia calitatea persoanelor componente ale retelelor militare,
speciale, care actionau, atunci, in Timisoara, semnalez faptul, deosebit elocvent, ca
unele dintre persoanele impuscate mortal, in acele zile si nopti, la Timisoara, au fost
impuscate in timp ce se aflau in domiciliul lor, sau in sediul in care lucrau (adica nu in
timp ce protestau), glontele ucigas intrind pe geam (exemplu: Gheorghe Kelemen, aflat
intr-un atelier la Directia Radiocomunicatii, din Timisoara, semn ca lunetisti din cadrul
trupelor speciale, care actionau atunci, in mod represiv, impotriva protestatarilor, isi
verificau “iscusinta” lor de a ochii si impusca, mortal, inclusiv persoane cu statut de:
"victime colaterale", neimplicate in Revolta Timisoreana: RevTim-1989), doar din
placerea si satisfactia, sadica, de a ucide, de la distanta, sau pentru a verifica calitatea
armelor cu luneta, cu care erau dotati.
Inchei aceasta relatare cu declaratia unui participant, din Cluj-Napoca, la o
dezbatere pe tema RRD-1989, organizata de Asociatia “VICTORIA” a Luptatorilor in
Revolutie din Timisoara, care ne-a relatat faptul ca s-a intilnit, intimplator, dupa
Revolutie, cu un fost consatean, despre care cunostea, chiar de la el, ca era militar si
membru al Batalionului 404, de la Buzau, pe care l-a oprit ca sa-l salute, constatind
insa ca acesta se facea ca nu-l cunoaste.
S-a interesat, apoi, in comuna, din care era originar, referitor la persoana in cauza,
si a aflat ca n-a mai fost vazut dupa Revolutie, iar rudele sale au declarat ca nu mai stiu
nimic despre el.
IV. Marturia determinanta a generalului Mircea Chelaru cu privire la comiterea
farsei criminale, la nivel societal, numita: Atacul teroristilor
Cu ocazia celei de a XX-a aniversari a Revolutiei, in cadrul unei dezbateri publice
organizata de catre Institutul Revolutiei Romane din decembrie 1989 (IRRD-1989),
generalul Mircea Chelaru a avut o interventie fulminanta in legatura cu aceste trupe
speciale, (care au actionat, in premiera, in cadrul represiunii Revoltei Timisorene si
apoi in cadrul RRD-1989, find implicate mai ales in marea farsa, criminala, la nivel
societal, numita popular: Atacul Teroristilor").
Am participat, personal, la dezbaterea, in cauza, care a fost inregistrata audio si
video, constituind, astfel, o proba indubitabila si deosebit de elocventa pentru
5
dezocultarea si demistificarea modului de actiune a trupelor speciale, respective, in
cadrul RevTim-1989, si apoi in cadrul RRD-1989, trupe care au fost implicate de catre
marele criminal, (la nivel societal) mason, mafiot si cunoscut concubin "oficial" al
Elenei Ceausescu, dar si anti-revolutionar, fost general, degradat in soldat: Victor
Atanasie Stanculescu, ca urmare a procesului care i-a fost intentat.
Trebuie sa se stie ca V. A. Stanculescu a fost, de fapt, organizatorul si conducatorul
unui complot anti-revolutionar (din care a facut parte si generalul: Nicolae Militaru,
agent GRU, echivalentul militar al agenturii KGB), din cadrul gruparii de complotisti
intitulata, culmea perversitatii: "Consiliul Frontului Salvarii Nationale, organizatie
subversiva care a nenorocit Romania, insusindu-si, prin inselaciune, la nivel societal, in
complicitate cu reteaua de agenti subversivi si acoperiti, din cadrul Societatii Nationale
de Televiziune, meritele revolutionarilor autentici, pentru a putea confisca, astfel ,
Puterea Suprema in Stat, dupa care i-a inlaturat, marginalizat si chiar batjocorit pe
multi dintre revolutionarii autentici, care si-au riscat viata pentru a elimina de la
detinerea si exercitarea Puterii Supreme in Stat clanul politrucist-dictatorial:
"Ceausescu".
Mai adaug ca dupa interventia generalului Mircea Chelaru, mentionata anterior (ce
poate fi vizualizata in cadrul blogului aferent Asociatiei "Victoria" a Luptatorilor in
Revolutie, din Timisoara, respectiv lecturata in cadrul publicatiei IRRD: "Caietele
Revolutiei"), vice-amiralul Stefan Dinu, fostul Sef al Spionajului militar, al regimului de
dictatura ceausista, prezent si el la dezbaterea respectiva, intrebat, public, de mine, ce
are de spus in contextul declaratiei generalului M. Chelaru, a raspuns textual: "Pai
dupa cele afirmate de domnul general Chelaru eu ce sa mai spun ?".
Probabil ca nu intimplator vice-amiralul Stefan Dinu a murit, subit, la putina vreme
dupa aceea, iar generalul Mircea Chelaru a avut un accident suspect, de automobil.
Convenisem cu generalul Mircea Chelaru sa dezvolte declaratiile facute la
respectiva dezbatere si cu ocazia simpozionului anual organizat de IRRD, dar curajul
acestuia probabil nu putea merge chiar atit de departe, motiv pentru care nu a luat
cuvintul la manifestarea respectiva si nici nu a venit la Timisoara, la aniversarea din
acel an a RRD-1989, asa cum imi promisese.
Probabil pentru aducerea sa intr-o stare de obedienta specifica, am aflat, ulterior,
ca fostul Presedinte Traian Basescu l-a recompensat cu inca o stea, pe linga cele pe
care deja le avea, pe epoleti, iar generaul in cauza, probabil drept multumire, nu a
gasit altceva mai bun de facut, pentru a-si manifesta gratitudinea, decat sa compuna si
sa publice o cartulie intitulata: "Romania molusca", iar apoi sa se retraga, strategic, in
venerabilitatea Lojii masonice "Zamolxes".
V. Verificarea informatiilor referitoare la asasinarea lui Vladimir Putin si
inlocuirea sa cu o sosie, prin intermediul unui Parteneriat extra-lumesc
6
Revenind la sosiile lui Putin, precum si la situatia politico-statala din cadrul
Federatiei Ruse, doresc sa precizez ca: in cadrul Parteneriatului Extra-lumesc pe care
Misiunea Astrala "Romania Altruista si Inteleapta" (MARAI), al carei conducator sunt,
am primit inca in a 2-a jumatate a lunii martie 2015 ( prin comunicarea telepatica,
numita in limba engleza: "channeling, pe care o am cu o Baza de comunicare extralumeasca
a Gruparii de Civilizatii-virtuale-Autentice-Neagresionale-civilizationalvirtual),
instiintarea ca: Vladimir Putin a fost asasinat si inlocuit cu una dintre sosiile
sale, ca urmare a unui complot organizat de catre o grupare de oligarhi rusi, potrivnica
politicii de expansiune europeana a Federatiei Ruse, care a atras aplicarea unor
sanctiuni bancare si comerciale ce s-au dovedit a fi foarte eficiente impotriva gruparii
oligarhice respective.
Dupa ce am verificat informatia in cauza si cu ceilalti comunicatori, extra-lumesti,
din cadrul MARAI, precum si cu alti comunicatori, pe care ii cunosteam, si cu care am
mai colaborat la verificarea unor informatii transmise prin: "channeling", precum si
prin alte moduri specifice de comunicare, m-am hotarit sa difuzez, public, comunicarea
primita, deoarece interesa in cel mai inalt grad pe patriotii romani, precum si pe cei
din Republica Moldova.
Apoi au venit si confirmarile, din surse specific lumesti (exemple: faptul ca la parada
militara de la Moscova, din data: 09.05.2015, nu a participat nici un Sef de Stat,
important, din Uniunea Europeana, probabil nefiind dispusi sa dea mina cu sosia
defunctului V. Putin, desi motivatia oficiala a constat in aceea ca Federatia Rusa a
atacat militar Ucraina), situatia repetind-se si la deschiderea oficiala a Jocurilor
Europene de la Baku, unde motivatia mentionata anterior nu mai putea fi invocata si
unde prezenta, singulara, a "Prim-sinistrului , din acea vreme, al Romaniei: V. V. Ponta
(despre care apreciez ca nu poate fi considerat un Sef de Stat important, din UE), a
constituit, probabil, doar o exceptie, menita a intari regula, motivatia adevarata fiind
dorinta Prim-sinistrului de a se intilni cu sosia lui V. Putin, respectiv cu Presedintele
Turciei: Recep Erdogan (care au fost prezenti), pentru a negocia, in schimbul
participarii sale (neanuntata anterior nici macar Presedintelui Romaniei Klaus W.
Johannis, care si-a exprimat, public, surprinderea si iritarea, cerindu-i sa demisioneze)
solicitarea unui posibil azil (probabil motivat politic), in contextul in care Prim-sinistrul
Victor V. Ponta (aflat inca in functie) a parasit urgent si neanuntat oficial, Romania,
chiar in ziua in care fusese convocat, public, la Directia Nationala Anticoruptie, unde
este nu doar posibil, ci si foarte probabil, ca ar fi fost instiintat, oficial, ca este inculpat
si invinovatit intr-un proces de coruptie.
Dupa cele expuse anterior, a urmat declaratia publica a fostei sotii a lui V. Putin,
conform careia: "noul" V. Putin, este doar o sosie, respectiv o marioneta a grupului
complotist, oligarhic, rus (cum s-a exprimat fosta sotie a lui V. Putin, refugiata in
Occident si aflata sub acoperire protectionista), precum si o alta referire publica care
semnaleaza ca: "noul" V. Putin nu mai discuta, oficial, telefonic, in limba germana, cu
7
Cancelarul Germaniei: Angela Merkel (limba pe care V. Putin cel autentic o cunostea
foarte bine, in calitate de fost agent KGB, rezident in fosta Republica Democrata
Germana), ci prin intermediul unui interpret.
Pentru cei interesati, voi mentiona, in cadrul bibliografiei aferente acestei lucrari,
respectiv in cadrul linkurilor informatice, titlurile, respectiv adresele web ale
principalelor referinte informationale referitoare la cele mentionate anterior.
Mai doresc sa precizez ca, tot din informatiile pe care le-am primit prin
"channeling", rezulta ca: informatiile referitoare la faptul ca si inainte de 05.03.2015,
din analiza imaginilor publice ale lui V. Putin, reiese neautenticitatea persoanei
analizate cu adevaratul V. Putin, fapt ce nu demonstreaza, insa, ca V. Putin a fost
asasinat inainte de aceasta data, ci doar ca V. Putin obisnuia sa-si delege una dintre
sosii sa-l inlocuiasca, la anumite manifestari, la care aprecia ca prezenta sa nu este
necesara.
VI. Starea Statala a Federatiei Ruse dupa asasinarea Presedintelui Vladimir Putin
si inlocuirea sa cu o sosie
Revenind la analiza starii politice a Federatiei Ruse, in contextul inlocuirii lui V.
Putin, ca urmare a asasinarii sale, cu una dintre sosiile sale, apreciez ca se creaza o
stare de grava instabilitate politica, de natura a favoriza inclusiv declansarea unui
razboi civil, ce poate avea, ca efect, inclusiv destramarea Federatiei Ruse, conform mai
multor previziuni, existente.
Situatia in cauza este echivalenta, din punct de vedere al Dreptului International,
cu: comiterea unei lovituri de Stat, mentinuta secreta, care pozitioneaza din legalitate
si, mai ales, din legitimitate interna si internationala, in nelegalitate, respectiv in
nelegitimitate, precum si, mai ales, in complicitate la comiterea loviturii de Stat, toate
institutiile principale ale Statului federativ.
Nu doar autorii complotului, ci si cei care il tainuiesc si nu-l reclama, oficial si
public, se auto-transforma in complici la comiterea loviturii de Stat, in cauza, aceasta
stare de fapt putind avea, ca efect, inclusiv comiterea altor asasinate si mai ales
asasinarea sosiilor lui V. Putin, implicate, prin complicitate, in comiterea acestei
lovituri, criminale, de Stat.
Tot in situatia in care se afla, semnalez ca: Federatia Rusa nu va mai putea incheia
conventii, nu va putea avea convorbiri oficiale, importante, precum si, mai ales: nu va
mai putea comite, decat cu mare risc, acte de agresiune statala si multe altele, situatia,
in cauza, agravindu-se pe masura ce trece timpul.
VII. Posibile influente ale starii in care se afla Federatia Rusa, ca urmare a
asasinarii Presedintelui Federatiei Ruse: Vladimir Putin si inlocuirea sa, in mod
ocult si subversiv, cu o sosie, asupra Statului Romania, respectiv asupra Statului
8
Republica Moldova
Pentru Romania, precum si pentru Republica Moldova, aceasta stare de fapt
constituie un moment deosebit de favorabil, in care s-ar putea intreprinde anumite
actiuni de intarire a sigurantei statale (mai ales in Republica Moldova).
In contextul expus anterior, consider ca o Societate civila competenta si
responsabila are datoria de a sprijini eventuale actiuni ale guvernantilor, de intarire a
sigurantei nationale (exemple: cresterea bugetului alocat apararii statale,
reintroducerea serviciului militar obligatoriu, infiintarea de noi unitati militare s.a),
precum si de pregatire a Societatii civile in perspectiva dobindirii unor avantaje,
respectiv a suportarii anumitor consecinte, dezavantajoase, datorita producerii unor
evenimente internationale care sa favorizeze Romania, s-au dimpotriva, s-o
defavorizeze.
Redactarea si difuzarea acestei lucrari se inscrie, astfel, in strategia de actiune
specific civica, elaborata de Grupul Constitutional "Timisoara", in cooperare cu alte
organizatii civice, precum si, mai ales, in colaborare cu Misiunea Astrala Romania
Altruista si Inteleapta, inclusiv pentru a putea contracara, in mod eficient, infiltrarea in
posturile importante de conducere a Statului Romania, respectiv a Statului Republica
Moldova, a unor cunoscuti, prin fapte elocvente, agenti subversivi si acoperiti ai unor
State (exemplu: Mihai Razvan Ungureanu), organizatii masonice internationale,
respectiv organizatii corporatiste si agenturi imperialiste, ostile Romaniei, respectiv
Republicii Moldova.
VIII. Lovituri de Stat comise in Statul Romania, in perioada de dupa infaptuirea
Revolutiei Romane din decembrie 1989
Referitor la starea Romaniei in perioada post-infaptuirii RRD-1989, precizez ca se
pot identifica cel putin 3 situatii de comitere a unei lovituri de Stat, nesemnalate,
nejudecate si ne- pedepsite, oficial, ca atare.
Prima situatie este aceea in care C-FSN a confiscat Puterea Suprema in Stat de la
infaptuitorii autentici ai RRD-1989, a 2-a este cea in care Curtea Constitutionala l-a
scapat pe Presedintele suspendat de Parlament: Traian Basescu de la demitere, iar cea
de a 3-a este aceea in care Parlamentul actual, precum si Guvenul Romaniei au refuzat
sa se conformeze hotaririi (adoptata prin referendum, de catre Poporul Roman), de a
transforma actualul Parlament intr-un Parlament unicameral, cu maxim 300
parlamentari.
IX. Necesitatea revenirii la starea de legitimitate statala, a Romaniei, precum si
pericolele care pot afecta grav situatia Romaniei, aflata in stare de
nelegitimitate statala
9
Analizand starea Romaniei, ca Stat, in conformitate cu situatiile semnalate anterior,
apreciez ca aceasta stare este nelegitima, din punct de vedere al Electoratului statal,
care reprezinta, de drept, Poporul Roman, iar pentru a se reveni la starea de drept,
legitima, institutiile abilitate au datoria de a organiza un referendum national, prin
intermediul caruia Electoratul statal, ca reprezentant legitim al Poporului Roman in
detinerea si exercitarea Suveranitatii nationale, deplin si corect informat, sa se
pronunte referitor la modul in care trebuie sa se revina la legitimitatea conducerii
Statului, care, in opinia mea, nu poate consta decat in organizarea de alegeri anticipate
parlamentare si presedintiale, la care sa aiba drept de vot numai acei romani care au
domiciliul stabil in Tara.
Dupa intrarea in legitimitate a principalelor institutii de Stat: Presedintia, respectiv:
Parlamentul, ca urmare a desfasurarii referendumului, respectiv a alegerilor anticipate,
la nivel statal-central, trebuie sa se organizeze alegeri anticipate la nivel judetean si la
nivel localitational, pentru intrarea in legitimitate si a principalelor institutii la acest
nivel, respectiv: Primarii; Consilii locale; Consilii Judetene.
Pentru cei neinitiati in capcanele pseudo-legalitatii doresc sa precizez ca pentru ca
un Stat sa fie un autentic Stat de drept si nu un Stat de pseudo-drept, in Statul
respectiv trebuie respectata legislatia/legalitatea pe care institutiile respectivului Stat
au elaborat-o, numai daca aceasta legislatie este si legitima, adica daca respecta
principialitatea juridica prin care un Stat de drept este recunoscut, ca atare, la nivel
international (exemple: in cadrul Uniunii Europene, respectiv in cadrul Organizatiei
Natiunilor Unite), conditie pe care legislatia actuala a Romaniei nu o indeplineste,
dovedind, in acest mod, ca inca de la adoptarea, de catre Electoratul statal (situat insa,
in mod deliberat subversiv, in necunostinta deplina, informationala, cu privire la
necesitatea respectarii legitimitatii constitutionale, la nivel european), a primei
Constitutii post-revolutionare, Romania nu a devenit un autentic Stat de drept, ci un
pseudo-Stat de drept, cu consecinte catastrofale pentru dezvoltarea si consolidarea,
ulterioara, a Statului national, suveran si independent, unitar si indivizibil, republican,
de drept, democratic si social, asa cum a fost prevazut sa fie in cadrul Articolului 1 al
respectivei Constitutii.
Perpetuarea nelegitimitatii statale, actual-existente, prin neorganizarea de alegeri
anticipate, cu informarea deplina a Electoratului, precum si cu supravegherea
corectitudinii desfasurarii alegerilor (inclusiv cu ajutorul: organizatiilor internationale,
precum si al organizatiilor autentice ale Societatii Civile romanesti), a generat si
perpetuarea un risc statal, deosebit de periculos, atit la nivel intern, cat si la nivel
extern, datorat nelegitimitatii statale instalate odata cu confiscarea Puterii Supreme,
de Stat, dupa infaptuirea RRD-1989, nelegitimitate tolerata si chiar ocultata, inclusiv in
prezent, de catre politrucii si agentii subversivi (care au acaparat, in mod deliberat si
perfid, Puterea Suprema in Stat si doresc s-o mentina si s-o exercite doar ei, in folosul
principal al lor si al clientelei lor specifice, chiar si cu orice pret), cauzind, astfel,
10
motivatia necesitatii organizarii si declansarii de proteste publice, care, in functie de
imprejurari, se pot transforma in revolte, rascoale (chiar de mari proportii), insurectii,
lovituri de Stat, sau chiar revolutii, pentru a forta, in acest mod, revenirea la
legitimitate statala, de tip constitutional, adica la reinstaurarea, in calitate de Suveran
statal, de drept si de fapt, a Poporului Roman, reprezentat de drept si de fapt (la nivel
maxim de: Suveranitate nationala, conform prevederilor constitutionale din Articolul 2,
aliniatele 1 si 2), numai de Electoratul statal (in baza aplicarii democratiei
participative), si nu de catre reprezentantii alesi temporal si conditionat, in mod
electoral (in baza democratiei reprezentative).
Aceasta confruntare de forte antagoniste va impune asumarea unor riscuri (inclusiv
la nivel existential), atit din partea celor care vor actiona pentru revenirea la
legitimitate statala, cat si din partea celor care vor dori sa blocheze, chiar si cu orice
pret, aceasta revenire, pentru a mentine starea de nelegitimitate statala, existenta, pe
de o parte, din dorinta de a profita clientelar de pe urma perpetuarii acestei stari
statale, iar pe de alta parte, de teama ca vor fi judecati si condamnati pentru:
comiterea, deliberata, a crimei societale: de uzurpare de Suveranitate nationala, in
stare de recidiva continuata, coroborata cu genocidarea unei parti semnificative si
chiar determinante a Populatiei statale.
Dupa cum a evoluat si inca evolueza, la nivel societal, Statul Romania, apreciem ca:
revenirea la starea de legitimitate statala nu se va putea realiza decat asa cum s-a
procedat si in decembrie 1989, adica prin eliminarea, prin metode violente, de la
acapararea, mentinerea, cu orice pret, si exercitarea subversiv-distructiva, la nivel
societal, a Puterii Supreme, de Stat, de catre actuala nomenclatura de politruci
degradati moral si profesional, in complicitate agentural-subversiva, respectiv:
masonic-ocult-subversiva, respectiv: etnic-iredentista, respectiv: religios-ocult distructiva-
fiintial, respectiv: corporatist-international-distructiva economic, respectiv:
mafiotic-distructiva-societal, respectiv: imperialist-distructiva-statal, pe de o parte,
precum si pentru apararea si consolidarea Statului national, suveran si independent,
unitar si indivizibil, republican, de drept, democratic si social (asa cum este prevazut
sa fie Statul Roman, in Articolul 1 al Constitutiei Romaniei) urmata, insa, nu ca in
decembrie 1989, de o noua confiscare a Puterii Supreme, de Stat, de catre grupari
retrograde si viclean ocultate ale aceleiasi nomenclaturi care a adus Romania in stare
de dezastru societal si genocid populational, ci de judecarea si pedepsirea respectivei
nomenclaturi inclusiv prin moduri si mijloace specifice metodelor violente de
inlaturare, de la exercitarea Puterii Supreme, de Stat, care, din nenorocire, n-au putut
fi aplicate in cadrul RRD-1989, dind astfel posibilitatea nomenclaturii, in cauza, sa-si
refaca potentialul opresiv si sa-l transforme in potential distructiv, la nivel societal,
pentru a ne “canceriza” Statul si Populatia Statala, aducandu-ne, astfel, in situatia de a
opta intre a invinge vitejeste sau a muri miseleste.
11
X.Solutii politice de redresare a Statului Romania, din starea de degradare,
catastrofala, statala si populationala, in care a fost adus de catre categoria
politrucista, descompusa moral si incapabila profesional, care a acaparat, prin
subversiune, incorectitudine si chiar frauda electorala, Puterea Suprema, in Stat,
si doreste s-o mentina cu orice pret, precum si s-o exercite exclusiv in folosul sau
si al clientelei sale specifice
In situatia dezastruoasa in care a fost adusa, in mod deliberat, Romania, la
"porunca" ocult-subversiv si distructiv masonica, corporatist-international-subversiva,
precum si subversiv-distructiv imperialista, de catre "cozile de topor" politruciste,
masonice si agentural-imperialiste, obediente si deseori chiar slugarnice, pina la
pupincurism (cum a fost cazul in care chiar Presedintele actual al Statului Roman, de la
care se astepta o schimbare determinanta si revigoranta a starii dezastruoase si
alarmante in care se afla, in prezent, Romania, s-a comportat intr-un mod
descalificant, pentru un Presedinte statal, prin propunerea, unica, pentru ocuparea
functiei de Director al Serviciului de Informatii Externe, in persoana cunoscutului agent
subversiv strain, mason si fost nomenclaturist pseudo-PCR-ist: Mihai Razvan
Ungureanu, care potrivit declaratiei fostului ambasador al Romaniei, in Federatia Rusa,
a avut un rol determinant in deturnarea de proprietate, a tezaurului Statului Roman,
evacuat, pe baza de garantii de pastrare si retrocedare "in integrum", la Moscova, in
timpul Primului Razboi Mondial, precum si in jefuirea acestui tezaur, in complicitate cu
importanti oficiali rusi, dovediti, cu aceasta ocazie, a fi, de fapt: mafioti), apreciez ca
pentru revenirea cat mai urgenta a Romaniei in stare de legitimitate statala, respectiv
de normalitate functionala, este stringent necesara aplicarea unor metode extraordinare,
capabile (daca sunt corecte si cu buna credinta aplicate) sa readuca Romania
intr-o perioda temporala minima, la stadiul de Stat legitim, si nu metode ordinare, a
caror aplicare apreciez ca ar necesita aproximativ tot atit timp, cat a fost nevoie pentru
a nenoroci Romania si a o aduce in starea statala, catastrofala, in care se afla in
prezent.
XI. Metode ordinare de readucere in stare de legitimitate statala a Romaniei
In cadrul acestor metode, avem in vedere, la nivelul gruparii de organizatii
spirituale, respectiv civice, asociate Misiunii Astrale "Romania Altruista si Inteleapta",
constituirea unei aliante politico-partidice, alcatuita din partide politice nou infiintate,
coordonate existentialist si ezoteric de Misiunea Astrala "Romania Altruista si
Inteleapta", precum si civic si politic, de catre Grupul Constitutional "Timisoara", care
sa constituie o forta societala capabila sa infrunte si, in timp, sa se impuna si sa invinga
actuala Categorie de pseudo-partide politruciste, masonizate, agenturizate si
mafiotizate, care se aliaza, intre ele, doar in functie de contextul societal, existent
12
intr-o anumita etapa temporala si nu in functie de doctrine politice autentice,
deoarece practica, toate, de fapt, aceeasi doctrina, politrucista si imoral-politica, de a
ajunge si de a se mentine, la guvernare, cu orice pret, cat mai mult timp posibil.
Alianta politica va include, pentru inceput, 4 partide politice, dintre care 2 partide
cu doctrine politice clasice: nationala, respectiv republicana, in timp ce celelalte 2
partide politice vor avea o doctrina politica conjunctutala si anume: un partid politic
care sa promoveze redactarea unei noi Constitutii statale, care sa inlature actuala
handicapare constitutionala a Romaniei, iar celalalt partid politic va avea o doctrina
politica specific revendicativa, menita a grupa cat mai multe persoane sacrificate si
nedreptatite, in mod deliberat, de catre Categoria de politruci masonizati, agenturizati
si mafiotizati care a acaparat prin: subversiune, inselaciune si opresiune, la nivel
societal, Puterea Suprema de Stat, in Romania, in calitate de infractori criminali, la
nivel societal, prin comiterea, in forma continuata, a crimelor societale de: uzurpare de
Suveranitate nationala, inalta coruptie, inalta-tradare si, mai ales, prin legiferare
deliberat-nelegitima, in scopul de a facilita jefuirea sistematica si "performanta" a
Statului, precum si a Populatiei statale, la adapostul acapararii si mentinerii lor, cu
orice pret, la guvernarea Statului, la nivel central, respectiv judetean, respectiv
localitational, in favoarea lor si a clientelei lor specifice.
Revendicarea fundamentala a acestui partid-politic va consta in neaplicarea
Articolului 47 al Constitutiei Romaniei, precum si a sabotarii functionarii si consolidarii
Statului social, care trebuie sa fie Romania (in conformitate cu prevederea aferenta din
cadrul Articolului 1 al Constitutiei Romaniei), precum si a neutilizarii democratiei
participative, prin neconsultarea, prin referendum statal, a Suveranului statal, daca
este de acord cu practica guvernantilor si a conducatorilor Statului, de a hotari doar ei
referitor la modul in care s-a realizat privatizarea Economiei, cu anihilarea Sectorului
Economic de Stat, respectiv la motivele pentru care s-a procedat la solicitarea unor
mari imprumuturi internationale, precum si a modului in care s-au utilizat fondurile
imprumutate, respectiv la modul in care s-a schimbat, in mod abuziv, specific mafiot,
forma de proprietate publica, in proprietate privata, a tezaurului de Stat, evacuat la
Moscova in timpul primului razboi mondial, in scurta perioada temporala in care Mihai
Razvan Ungureanu a fost "Prim-sinistru", respectiv a modului in care s-au cedat
proprietati de Stat ex-Familiei regale, precum si conducerilor unor religii, precum si
inca multe, multe altele.
Estimam, insa, ca data fiind nu doar posibila ci si sigura opozitie care se va
manifesta din partea actualei Categorii politruciste, masonizate, agenturizate si
mafiotizate (care a adus Romania la dezastru, de pe urma caruia, insa, respectiva
Categorie politrucista a reusit sa se imbogateasca fara masura), la transformarea
radicala, a Romaniei, propusa anterior, in cazul in care aceasta transformare nu va fi
sprijinita, corespunzator, de organizarea si declansarea unor actiuni eficiente de
protest public, care, la nevoie, sa se transforme in revolte, rascoale, revolutii sau
13
insurectii, eficiente, simpla evolutie politica ar putea dura aproximativ 20 ani, lipsind,
astfel, cateva generatii populationale de bucuria si satisfactia de a constata ca in
Romania s-a facut dreptate, pe de o parte, prin despagubirea cuvenita numeroaselor
victime ale guvernarii pseudo-partidelor-politice, alcatuite din pradatori (la nivel social
si societal) politruci masonizati, agenturati si mafiotizati, iar, pe de alta parte, ca
politrucii rau-facatori, mentionati anterior, au fost inculpati, judecati si condamnati la
pedepse adecvate infractiunilor pe care le-au comis, prin pedepse precum: executia
prin strangulare/spinzurare, detentie pe viata, insotita cu munca silnica, confiscarea
averilor, interzicerea exercitarii drepturilor civile, interzicerea dreptului de a mai ocupa
o functie publica, anularea diplomelor profesionale si a titlurilor stiintifice si
meritocratice, oficiale s.a.
XII. Metode extra-ordinare de readucere in stare de legitimitate statala a
Romaniei
Metodele la care ma refer in cadrul acestui paragraf se bazeaza pe concentarea
Puterii Supreme, de Stat, astfel incat sa fie investita o singura persoana care s-o detina
si s-o exercite, in mod interimar, in locul institutiilor abilitate constitutional.
Selectia persoanei, in cauza, in calitate de: Conducator-Suprem (dar nu si in calitate
de: Suveran al Statului, care este si ramine: Poporul Roman, in conformitate cu
prevederea constitutionala din cadrul Articolului 2, aliniatele 1 si 2, al Constitutiei
Romaniei) se realizeaza pe baza democratiei participative, prin: referendum, de catre
Electoratul statal, abilitat de drept si de fapt sa detina si sa exercite, temporar, adica
numai pe durata desfasurarii referendumului statal, la cel mai inalt nivel, Puterea
Suprema, de Stat, datorita faptului ca, la nivel constitutional, in cadrul Constitutiei
post-revolutionare a Romaniei, nu s-a definit din care persoane este alcatuit Poporul
Roman, imputernicit cu detinerea si exercitarea, la nivel suprem, a Suveranitatii
nationale, putere care este atribuita generic Poporului Roman, ce n-o poate, insa,
exercita, deoarece nu s-a realizat o lege speciala, a modului de aplicare, a acestei
prevederi constitutionale.
Investirea Conducatorului Suprem (Cond-Sup) cu detinerea si exercitarea Puterii
Supreme, de Stat, prin referendum statal, propunem sa se realizeze temporar, pe
durata de 1 an, dupa care, tot prin referendum, Electoratul statal va decide daca
prelungeste mandatul de Cond-Sup aceleiasi persoane, sau altei persoane, sau
hotaraste revenirea la sistemul democratic prevazut de Constitutia statala, intrerupt
temporar, prin numirea Cond-Sup.
Apreciem ca selectia candidatilor pentru alegerea Cond-Sup trebuie sa fie o selectie
autentic meritocratica, bazata pe prezentarea, de catre fiecare concurent, a unui dosar
de candidat, care sa contina fapte de importanta sociala si, mai ales, societala,
verificabile si apreciabile (realizate pina la depunerea, oficiala, a dosarului de candidat)
14
de catre o Comisie de selectie meritocratica a candidatilor, selectati in numar de
maxim: 10.
Mai propunem ca membrii componenti ai Comisiei de apreciere a candidatilor sa
fie selectati (cate 1 din fiecare judet), tot in mod meritocratic, dintre candidatii propusi
(tot cate unul din fiecare judet) de catre organizatiile civice autentice, semnificative (pe
baza depunerii unui dosar de atestare), prin referendum la nivel judetean, in care sa
fie selectat si eventualul candidat al judetului respectiv pentru selectia Cond-Sup.
Odata ales, prin referendum la nivel statal, Cond-Sup temporar al Romaniei va
numi cate un Cond-Sup la nivelul fiecarui judet, care, la rindul sau, va numi cate un
Cond-Sup la nivelul fiecare localitati de nivel electoral, din cadrul judetului respectiv.
Cond-Sup la toate nivelurile vor numi conducatorii intitutiilor si intreprinderilor de
Stat, de nivel judetean, respectiv de nivel localitational, din domeniul lor de
conducere.
Numirile in cauza trebuie sa aiba, in vedere, persoane care nu au fost membri cu rol
determinant, ai unor partide-politice care au contribuit semnificativ la producerea
dezastrului societal, post-revolutionar, al Romaniei.
Pentru a motiva cu un exemplu concret metoda extra-ordinara propusa, semnalam
si exemplificam cazul Statului asiatic: Singapore, in care, intr-un context statal
dezastruos, similar celui in care se afla, in prezent Romania, din cate cunoastem, a fost
ales, in calitate de Cond-Sup al Statului, un ofiter, care aplicand un program eficient de
revenire la Statul legitim, a reusit inlaturarea starii de criza statala, dezastruoasa, in
care se afla Statul Singapore, in doar cativa ani, aducand, dupa aceea Statul in cauza, la
un nivel de civilizatie de invidiat, de catre toate Statele care tind, prin diferite metode
de guvernare statala, sa ajunga la o asemenea performanta.
Suntem constienti, pe de o parte, ca un asemenea sistem de conducere statala nu
va fi usor de explicat, apreciat si aplicat, la nivel societal, mai ales in situatia blocajului
mediatic, abuziv si oprimant, la care am fost, suntem si probabil vom mai fi supusi.
Pe de alta parte, insa, suntem constienti si ca numai in acest mod vom putea
contracara, in mod eficient, actiunea oprimanta si reprimanta, implementata deja, la
nivel societal, de catre Categoria politrucista, declasata moral si profesional, care a
acaparat, prin: uzurpare de Suveranitate nationala, precum si prin fraudare electorala
(pentru care recomand a se analiza inclusiv nelegitimitatea “legalizata” ca fostul “Primsinistru”
sa poata candida la Presedintia Statului si sa conduca, simultan, Guvernul
Romaniei, care a distribuit fondurile electorale).
Suntem constienti, de asemenea, ca sistemul de conducere propus nu este si nici nu
poate fi perfect, in conditiile bataliei pentru detinerea si exercitarea Puterii Supreme,
de Stat, batalie in care, incepind din acest an ne vom implica, direct si plenar, cu toate
fortele si capacitatea noastra de lupta, dar nu doar la nivel statal, ci si la nivel:
continental, respectiv la nivel: lumesc, precum si la nivel: extra-lumesc, asa cum ne-am
implicat si pana acum (de la infiintarea: Misiunii Astrale ''Romania Altruista si
15
Inteleapta'', inclusiv sub denumirile sale anterioare) in batalia impotriva fortelor care
coordoneaza, de la nivel extra-lumesc, religiile false, subversive si distructive fiintialsuperior,
sub denumirea generica, populara, dar improprie de: "Dumnezeul Rau",
reprezentat, in principal, de fiinta androgina superioara-FAS: Satan-Geea, in calitate
de: Cond-Sup al Categoriei de Grupari de Civilizatii-virtuale-Agresionale-civilizationalvirtual,
din cadrul Ansamblului de Categorii de Grupari de Civilizatii-virtuale ale
Civilizatiei Creatoare Absolute Conducatoare, Ansamblu condus, in calitate de: Cond-
Sup, de catre fiinta individuala superioara: Creo/Creos.
In contextul expus anterior ne declaram interesati a colabora si cu alte forte, de
nivel: statal, respectiv: continental, lumesc, espectiv: extra-lumesc, in cazul in care ne
vor propune programe de actiune concreta, similare sau macar asemanatoare cu
programul propus de noi, in colaborare cu Gruparea de Civilizatii-virtule-Autentice-
Neagresionale-civilizational-virtual, precum si cu o alta Grupare, extra-lumeasca, de
Civilizatii-virtuale-Neagresionale-civilizational-virtual, interesate sa stopeze, sa
limiteze, sau macar sa diminueze intensitatea agresiunii civilizational-virtuale la care
este supusa: Categoria populationala Altruista (numita generic: Omenire), din cadrul
Populatiei Lumesti a Lumii Planetare Medii Nr.6 (LPM-6, in care suntem integrati
existential), de catre mai multe Grupari de Civilizatii-virtuale-Agresionale-civilizationalvirtual,
agresiune comisa, la nivel lumesc, din “porunca extra-lumeasca”, constand, in
principal, in implementarea, la nivel lumesc, a asa numitei: ”Noua ordine mondiala”,
prin intermediul Categoriei Populationale Egoiste (numita generic: Egonire), din cadrul
Populatiei LPM-6, care, din nenorocire, este mult mai numeroasa, in prezent, in cadrul
Populatiei Lumesti a LPM-6, dar cu perspectiva (din cate cunoastem), de a deveni
minoritara, atunci cand marea majoritate a Statelor, din cadrul LPM-6, se vor lamuri
deplin (asa cum se lamureste, in prezent: Populatia statala a Romaniei) in ce consta, de
fapt, aceasta “noua ordine mondiala” (proiectata in mod special, la nivel extra-lumesc,
de catre anumite Grupari de Civilizatii-virtuale-Agresionale-civilizational-virtual,
pentru a fi implementata in Statele din cadrul LPM-6), precum si ce consecinte lumesti
si, mai ales, extra-lumesti are respectiva “ordine mondiala” asupra viitorului lumesc,
respectiv asupra viitorului extra-lumesc al fiintelor individuale superioare, respectiv
asupra fiintelor colective superioare.
Lorin Fortuna
Conducator al Grupului Constitutional "Timisoara"
Conducator al Misiunii Astrale "Romania Altruista si Inteleapta"
Fost organizator si conducator principal al Revolutiei Romane
din decembrie 1989
16
Bibliografie selectiva utilizata
I. Situatia din Rusia dupa asasinarea lui V. Putin si inlocuirea sa cu o sosie
1. www.antena3.ro/04.04/2013/profetiile-facute-despre-romania-in-urma-cu-400-aniflacarile-
marelui-razboi-nu-vor -putea-oprite
2. www.antena3.ro/04.04.2013/harta-europei-se-va—scimba-radical-un-puternic-statde-
pe continent-s-ar-putea-destrama/Roxana Covrig
3. www.adevarul.ro/20.07.2014/international/exclusiv-dan-dungaciu-miza crizei din
ucraina-este-statutul-sua-in-regiune-germania-si rusia-pregatite-sa-administreze-estuleuropei/
Diana Rusu
4. activenews.ro/24.02.2015/previziune-stratfor-rusia-se-va-dizolva-urmatoruldecenie-
romania-se-va-uni-cu-basarabia_1887426/Tudor Matei
5. www.antena3.ro/27.02.2015/opozantul-rus-mihail-hodorkovski-conflictulucrainean-
va-duce-rusia-la-pieire
6. aktual24.ro/28.02.2015/crima-politica-la-moscova-un-cunoscut-opozant-al-lui-putinputin-
a-fost-impuscat-sua-au-reactionat-imediat
7. www.manolemesterul.ro/o1.o3.2015/rivalul-lui-putin-impuscat-la-moscova/Mihai
Giurgea
8. aktual24.ro/obama-il-plesneste-pe-putin-asasinarea-lui-boris-nemtov-reprezinta-odovada-
a-deteriorarii-libertatilor-in-rusia
9. aktual24.ro/09.03.2015/sa-uitam-de-dughin-iata-cine-sunt-ideologiiinterventionismului-
rusesc
17
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu