Amazon

vineri, 8 noiembrie 2013

Comunicat In legatura cu batjocura la care este supusa, public, Republica Romania, de catre acei care, neavand curajul si "radacina" societala de a fi cetateni, prefera sa se complaca in comoditatea, lasa si umilitoare, de a deveni supusi monarhici

Grupul Constitutional ”Timisoara”
Sediu: Timisoara, str. Salciei, nr.2, sc.C, ap.2
E-mail: forum.constitutional.timisoara@gmail.com
Web-Site: www.lorin-fortuna.ro
Telefon: 0256/446595
Nr: 19/08.11.2013
Comunicat
In legatura cu batjocura la care este supusa, public, Republica
Romania, de catre acei care, neavand curajul si "radacina" societala
de a fi cetateni, prefera sa se complaca in comoditatea, lasa si
umilitoare, de a deveni supusi monarhici
Spre stiinta:
- Parlamentului Romaniei - Senat
- Parlamentului Romaniei - Camera Deputatilor
- Presedintiei Romaniei
- Guvernului Romaniei
- Consiliului Superior al Magistraturii
- Curtii Constitutionale a Romaniei
- Mass-media
- Altor institutii si, respectiv, organizatii, interesate
Avand in vedere anuntarea, publica, de catre asa-numita: Alianta Nationala
pentru Restaurarea Monarhiei (ANRM), a organizarii, in data: 10 noiembrie
2013, incepand cu ora 14, in capitala Republicii Romania, a unui mars pro-monarhist,
Grupul Constitutional "Timisoara" (GCT) face cunoscut, public, urmatoarele:
1. In cadrul Constitutiei actuale a Romaniei, Statul Roman este declarat, oficial, a
fi: Stat republican (in cuprinsul Articolului 1), iar, ca fundament ideologic al
Republicii Romania sunt invocate: idealurile Revolutiei Romane din decembrie
1989 (RRD-1989).
2. Anuntarea, publica, a intentiei de manifestare a actiunii pro-monarhiste si, in
consecinta: anti-republicane, mentionata anterior, s-a realizat printr-o declaratie,
oficiala, in care se afirma ca: "Ne adunam ca sa anuntam inceputul sfarsitului
republicii toxice, impusa de tancurile sovietice, in 1947, si condusa, azi, de
politicieni corupti", indemnandu-i pe romani: "sa vina cu steagurile Romaniei
Regale si cu flori si sa manifesteze pentru dreptul natiunii romane de a-si alege, liber,
forma de guvernament", in situatia in care, din cate se cunoaste, oficial, la ultimele
alegeri parlamentare nici un partid politic, important, si nici o alianta politica,
importanta (dintre cele care au participat la alegeri) nu a prezentat, in programul
sau electoral, ca optiune, determinanta, in cadrul programului de guvernare, pe
care il avea, in vedere, a-l realiza: schimbarea regimului de Stat-republican, cu cel
1
de Stat-monarhist, in cazul in care ar ajunge, ca urmare a desfasurarii alegerilor
respective, la exercitarea Puterii de Stat, in Romania.
3. In contextul celor enuntate anterior, rezulta ca reprezentantii ANRM sunt
constienti ca: in marea sa majoritate, Populatia statala a Romaniei ar opta,
inclusiv in prezent, din punct de vedere electoral, pentru Statul-republican si nu
pentru Statul-monarhist (chiar si in varianta sa, constitutionala), asa cum a si
demonstrat Electoratul Roman, pana acum, cand, la toate alegerile parlamentare, care
s-au desfasurat in perioada post-revolutionara, nu a manifestat o orientare pro-
monarhista, de natura sa inlocuiasca Statul-republican, cu Statul-monarhist-
constitutional. Pe de alta parte, din acelasi anunt, mentionat anterior, rezulta ca:
promotorii actuali, ai monarhismului, in Romania, recurg la manipulari specific
electorale, si, mai ales, la falsificari ale istoriei, afirmand, in mod tendentios, ca:
Republica romaneasca, actuala, a fost impusa de tancurile sovietice, si nu de
RRD-1989, in situatia in care nu ne amintim sa fi existat, macar o singura
propunere, venita din partea vreunei organizatii pro-monarhiste, dar
participanta la RRD-1989, de reinstaurare, dupa RRD-1989, in locul Statului
republican, a unui Stat-monarhist.
4. Semnalam, de asemenea, faptul ca promotorii, actuali, ai monarhismului, in
Romania, care acuza republica romaneasca de: toxicitate si prorocesc: "inceputul
sfarsitului" republicii, in cauza, uita, probabil, in mod deliberat, cat de toxica a
fost monarhia romaneasca, respectiv:
4.1.- cum a complotat regele Carol I, incheind tratate secrete cu Prusia si Austria,
pentru a impiedica realizarea Romaniei Mari;
4.2.- implicarea aceluiasi rege in asasinarea lui Mihai Eminescu, in cadrul unui
complot, organizat de catre Titu Maiorescu;
4.3.- impiedicarea, de catre acelasi rege, a repatrierii fostului domnitor A.I. Cuza, la
cererea acestuia, cu putin inainte de a-si inceta existenta, in strainatate;
4.4.- "impotenta regeasca" a regelui Ferdinand, care a preferat sa se refugieze in
"bigotism", fiind salvat, din punct de vedere "monarhic", de calitatile, nebanuite,
initial, de care a dat dovada regina Maria, confruntata cu lipsa de "capabilitate
regeasca" a sotului sau;
4.5.- decaderea in cultul, exagerat, al propriei personalitati, cult pe care l-a impus
inclusiv prin instaurarea unei dictaturi regale, regele Carol al II-lea;
4.6.- vocatia "inalt-tradatoare" de care a dat dovada regele Mihai I, de Hohenzollern-
Sigmaringen, cand, prin lovitura de Stat, prin care l-a inlocuit pe maresalul Ion
Antonescu, conducator, pe atunci, al Statului Roman monarhist, care urma sa
incheie, cu Uniunea Sovietica, un armistitiu, a inlocuit, de fapt, armistitiul, in
cauza, cu capitularea neconditionata, a Romaniei, fata de Uniunea Sovietica, in
schimbul careia, regele Mihai I a primit, drept "rasplata": Ordinul Pobeda (cea mai
inalta distinctie, la acea vreme, in Uniunea Sovietica), oferit de insusi: generalisimul
I.V. Stalin, pentru contributia sa, determinanta, la ocuparea, prin capitulare
neconditionata, a Romaniei, de catre trupele sovietice;
4.7.- aderarea, "inalt-tradatoare", a fostului monarh al Romaniei, Mihai I de
Hohenzollern-Sigmaringen, la Declaratia de la Budapesta, din data de 16.06.1989,
2
care prevedea autonomizarea Transilvaniei;
4.8.- nerespectarea promisiunii, publice, post-revolutionare, facuta guvernantilor
romani, de atunci (in scopul de a fi lasat sa intre in tara si sa i se acorde cetatenia
romana), ca nu va formula solicitari de revendicari materiale, in afara celor care ii
fusesera, deja, acordate, la abdicarea sa, din calitatea de ex-rege al Statului Roman,
monarhist, precum si de a se abtine de la realizarea unor activitati subversive, de
natura a submina Statul Roman republican, post-revolutionar, pentru a
revendica, pentru el, sau pentru urmasii sai, in calitate de abdicant-regal, reinvestirea
ca rege al Romaniei;
4.9.- auto-proclamarea sa, cand nu mai era rege, ca: Mihai I, de Romania, dar fara a
consulta Populatia Republicii Romania, prin referendum, daca accepta o astfel de
"auto-calificare", precum si auto-proclamarea inlocuirii ramurii: Sigmaringen, de
care apartinea, in cadrul familiei Hohenzollern, cu asocierea sa la asa-numita: Casa
Regala de Romania, tot fara a consulta Populatia, statala, a Romaniei, daca este de
acord.
5. Avand in vedere cele semnalate anterior, solicitam, prin acest comunicat, pe care il
vom transmite, oficial, inclusiv principalelor institutii de Putere, de Stat, din
Republica Romania, sa-si exercite prerogativele, dar si indatoririle oficiale, cu care
sunt investite, pentru a stopa, in mod ferm, batjocura la care este supusa
Republica Romania, ca Stat suveran, independent, de drept si democratic, de
catre: o minoritate populationala, neavenita, dar si nevrednica, care acuza, de
coruptie, actuala clasa politico-partidica (acuzatie pe care o impartasim si noi),
dar care se auto-exclude, de la respectiva acuzatie, ca si cand partidele politice,
importante, care au sustinut, respectiv care sustin, inca, revenirea Romaniei la Statul-
monarhist (exemplu: Partidul National Taranesc, Crestin-Democrat), n-ar fi fost,
de asemenea, implicate, inclusiv prin modul in care au guvernat Statul Roman (in
cazul in care s-au aflat la guvernare, sau s-au aflat in componenta unor aliante politice
de guvernare), in practicarea inaltei coruptii, la nivel de guvernare, in Romania,
contribuind, astfel, in mod determinant, la instalarea actualei crize societale, pe care o
apreciem ca fiind cea mai grava si periculoasa, din istoria Statului Roman, post-
revolutionar.
6. Avand in vedere indemnul ca demonstrantii care vor participa la marsul pro-
monarhist, mentionat anterior, sa arboreze, in timpul marsului, drapelele
fostului Stat Roman monarhist, atragem atentia ca: aceasta actiune are o
dimensiune subversiva mult mai larga, decat cea efectiv pro-monarhista, deoarece
acceptarea desfasurarii, oficiale, a acestui mod de protest, va legitima, prin
crearea unui precedent (acceptat, probabil, complicitar-subversiv, de catre cei care
au aprobat desfasurarea respectivului mars), care va putea fi, ulterior, invocat si de
reprezentantii-iredentisti ai Etniei-conlocuitoare Hungariene, pentru a proceda,
intr-un mod similar, in cadrul demonstratiilor pe care le vor organiza, in
Romania (arborand drapelul Statului Hungarian, respectiv drapelul fostului Tinut
Secuiesc, revendicat a deveni autonom, in conditiile in care este populat, majoritar, de
etnici-iredentisti hungarieni). Semnalam, in acest context, ca in conditiile in care
etnicii-secui, autentici, nu mai exista (conform rezultatelor ultimelor 2 recensaminte
3
statale, realizate in anii 2002, respectiv 2011), intr-un numar minim, necesar
aprobarii, oficiale, a unei asemenea revendicari, situatia, in cauza, pune in
evidenta faptul ca nu doar Etnia-conlocuitoare Hungariana, ci si, in primul rind:
Etnia-principala Romana, precum si alte Etnii-conlocuitoare (exemple: Etnia-
conlocuitoare Tiganeasca, respectiv Etnia-conlocuitoare Germana si pana la Etnia-
conlocuitoare Italiana - ultima Etnie-conlocuitoare mentionata nominal, oficial, ca
Etnie-conlocuitoare, in cadrul recensamantului din 2011), restul Etniilor-
conlocuitoare fiind mentionate, nenominal (intre care si asa-numita: Etnie Secuiasca,
care, insa, nu indeplineste conditiile de a fi recunoscuta, oficial, ca: Etnie-
conlocuitoare), sub denumirea: Alte Etnii, insumand, impreuna: 0.14% din totalul
Populatiei statale a Romaniei), pot revendica dreptul de a-si asuma, ca si Etnia-
conlocuitoare Hungariana, autonomizarea Tinutului Secuiesc, dar in folosul lor.
7. In cazul in care institutiile abilitate ale Statului Roman nu se vor dovedi
interesate, sau capabile, de a stopa batjocura la care este supusa Republica
Romania, precum si marea majoritate, republicana, a Populatiei statale a Romaniei
(in modurile exemplificate anterior), facem cunoscut, public, ca Grupul
Constitutional "Timisoara" (GCT) isi va radicaliza, la randul sau (in calitate de:
garant organizational, auto-declarat, al apararii si promovarii idealurilor RRD-
1989), actiunile de protest public, pentru a contracara, inclusiv in acest mod,
incapacitatea, sau (in functie de caz) complicitatea, "inalt-tradatoare", a
institutiilor de Stat a caror datorie este de a asigura ordinea de drept si de fapt,
constitutionala, in Republica Romania.
Bibliografie asociata
1. Comunicat cu privire la posibilitatea restaurarii monarhiei in Romania
(30.04.2013) - Grupul Constitutional "Timisoara"
Adresa web: http://lorin-fortuna.ro/reviste/adresa2_MCME.pdf
2. Marş pro-monarhie, de ziua Regelui. "Ne adunăm ca să anunţăm începutul
sfârşitului republicii toxice" - jurnalul.ro
Adresa web: http://jurnalul.ro/stiri/observator/mars-pro-monarhie-de-ziua-regelui-ne-
adunam-ca-sa-anuntam-inceputul-sfarsitului-republicii-toxice-654945.html
3. Congresul Alianței naționale pentru restaurarea monarhiei (www.cotidianul.ro,
25.04.2013)
4. Semnatarii "Declaratiei de la Budapesta" (iunie 1989) -
http://arhivaromaneasca.wordpress.com/arhive/semnatarii-declaratiei-de-la-
budapesta-iunie-1989/
5. Pagina web cu rezultatele cautarii pe www.google.ro a termenilor: "Declaratia de la
Budapesta 1989"
6. Rolul Frontului Democratic Roman in cadrul Revolutiei Romane din Decembrie
1989, editura Artpress, Timisoara, 2011, coord. Lorin Ioan Fortuna - Adresa web:
http://lorin-fortuna.ro/reviste/rolfd.pdf
Conducator
al Grupului Constitutional ''Timisoara''
Lorin Fortuna
4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu