Mișcarea Civică „Mihai Eminescu”
Dosar Nr. 529/A/2004
Inc-SCC/13.02.2004
Judecătoria Rădăuți
Sediu: Timișoara, str. Salciei nr.2, sc.C, ap.2
Telefon: 0256/446595
E-mail: miscarea.civica.eminescu@gmail.com
Site: www.lorin-fortuna.ro
Nr. 5/27.04.2013
Comunicat
În legătură cu posibilitatea și chiar probabilitatea organizării și declanșării unui atentat
cu efect anti-constituțional și chiar anti-statal, în data: 10.05.2013, sau în perioada: 01-
03.05.2013, în România, în vederea restaurării monarhiei, pentru a înlătura, astfel,
Statul republican, rezultat prin înfăptuirea Revoluției Române din decembrie 1989
(RRD-1989)
Spre știință:
Instituțiilor de Stat abilitate pentru a apăra Statul Român, actual, rezultat prin înfăptuirea
RRD-1989
Parchetului General din România
Organizațiilor alcătuite din participanți autentici la RRD-1989
Organizațiilor civice autentic patriotice și democratice
Partidelor autentic-politice și autentic-democratice
Agențiilor mass-media, autohtone, autentice
Publicațiilor mass-media, autohtone, autentice
Ambasadelor unor țări care au reprezentanță diplomatică în România
Unor agenții internaționale mass-media care au reprezentanță oficială în România
Altor instituții, respectiv organizații, respectiv persoane, interesate de problema menționată
1. În perioada temporală a lunii calendaristice, în curs, conducerea asociației: Mișcarea Civică „Mihai
Eminescu” a constatat producerea unor anumite evenimente, publice, în România, cu efecte posibile și
chiar probabile, potențial subversive, la nivel civic, respectiv politico-partidic, respectiv religios,
respectiv etnic, respectiv masonic, respectiv agentural, caracteristice unui Stat, de drept, autentic, într-
1
un Stat, de fapt: degenerat, din punct de vedere organizatoric, în mod ocult și subversiv, respectiv în
pseudo-Stat de drept, și chiar de tip polițienesc.
2. În contextul aprecierii stării statale, menționată anterior (pe care asociația: Mișcarea Civică „Mihai
Eminescu”, a semnalat-o și chiar reclamat-o, public, de mai multe ori, în perioada temporală
posterioară RRD-1989), am putut constata, în perioada temporală de început a anului 2013, o
înrăutățire rapidă, inclusiv din punct de vedere distructiv, a stării societale românești (confirmată
inclusiv pe baza primirii unor informații, adecvate, din partea unor surse informative, confidențiale),
motiv pentru care, inclusiv prin prezentul comunicat, facem cunoscute nu doar constatarea, în cauză, ci
și deosebita noastră îngrijorare, referitoare la situația alarmantă, în opinia noastră, că, acapararea
puterii de stat, în România, chiar și cu orice preț, a devenit ținta unei adevărate bătălii, oculte și
subversive, în care sunt implicate grupări de interese specific clientelare, atât autohtone, cât și externe,
pe de o parte, iar, pe de altă parte, sunt implicate grupări de interese care urmăresc subordonarea și
chiar destructurarea, respectiv dezintegrarea statală, precum și populațională, a României, la care au
aderat nu doar organizații civice, politico-partidice, etnice, religioase s.a., ci și conducători și membri
influenți ai unor instituții autohtone, respectiv externe, de administrație, publică, de ordine, de
apărare, de pază, de culegere de informații, de transmisiuni speciale ș.a. , cu precizarea că respectivele
instituții au ajuns, în mare parte, să fie transformate, în mod samavolnic, ocult și subversiv (din punct
de vedere legal și, mai ales, constituțional), de fapt: în agenturi specifice unui pseudo-Stat de drept,
respectiv unui Stat pseudo-democratic, respectiv unui Stat opresiv și polițienesc.
3. În cadrul situației statale alarmante, expuse anterior, asociația noastră, împreună cu alte asociații
civice și organizații colaboratoare (exemple: Asociația VICTORIA a Luptătorilor în Revoluție, din
Timișoara, Mișcarea „Sarmisegetuza”, Grupul Constituțional „Timișoara” ș.a.), au considerat, de
datoria lor, ca organizații civice, autentice, dar și militante, să se implice în mod direct și deplin, precum
și cât mai eficient (începând cu luna calendaristică, în curs), pentru a contribui (în măsura posibilului) la
stoparea degradării, continue, a Societății Românești, inclusiv prin evidențierea și contracararea,
publică, a unor acțiuni pe care le apreciază ca fiind efectuate nu în favoarea Populației României, ci,
dimpotrivă, în defavoarea acesteia, dar în favoarea unor grupări de interese clientelare, specific
politico-partidice, etnice, religioase, masonice și chiar mafiote. Avem în vedere, în contextul expus
anterior, inclusiv evidențierea și exemplificarea utilizării, în scop subversiv, chiar anti-național, a
legiferării abuzive, respectiv a constituționalizării abuzive, utilizându-le ca pe niște „arme” specific
distructive, dar deosebit de eficiente, astfel încât să favorizeze interesele clientelare, oculte și
subversive, menționate anterior, în defavoarea intereselor marii majorități a Populației României. Mai
semnalăm, în același context, absența oricărei preocupări de a asocia, actualei Constituții, un nivel
jurisdicțional, specific constituțional, alcătuit dintr-un Cod de infracțiuni specific constituționale,
respectiv un Cod de proceduri juridice, specific constituționale, respectiv un Tribunal Constituțional,
fără de care actuala Constituție a României rămâne doar o declarație de intenții și deziderate
constituționale, care nu a fost transformată, pentru a fi și eficientă, în Lege fundamentală a Statului.
2
4. Evidențiem și exemplificăm, totodată, în contextul expus la punctul anterior, modul subversiv în
care, în prezent, se procedează referitor la revizuirea consituțională, în care anumite grupări de
interese, potrivnice României, doresc să transforme revizuirea în modificare (prin ignorarea
prevederilor articolului constituțional referitor la limitele revizuirii), cu scopul de a modifica inclusiv
Art. 1, fundamental, din punct de vedere al definirii caracteristicilor constituționale ale Statului
Român, pe de o parte, iar, pe de altă parte, prin perpetuarea erorii fundamentale, constituționale,
introdusă în mod subversiv, în cadrul Art. 2, cu privire la exercitarea Suveranității naționale, printr-o
prevedere care situează categoria celor aleși, ca fiind prioritară față de electoratul național, în
exercitarea suveranității naționale, prin însăși ordinea de enumerare, în care dreptul reprezentanților
aleși, de a exercita, corespunzător, Suveranitatea națională (care, din punct de vedere constituțional,
într-un Stat autnetic democratic, aparține, Poporului, cum se și prevede în cadrul Art. 2, menționat
anterior), este situat înaintea dreptului electoratului național, de a exercita, corespunzător,
Suvernanitatea națională, prin referendum.
5. Între pericolele de tip complot, cu efect de atentat anti-statal și respectiv anti-constituțional, am
semnalat, ca pe cel mai probabil, în aprecierea noastră, a se declanșa, în perioada următoare, atentatul
de restaurare samavolnică a monarhiei, în România, posibil a fi utilizat în scopul preluării, prin forță, a
puterii de stat (cu prilejul transformării unei manifestări publice, pro-monarhice, în răscoală sau în
revoltă, în capitala țării), precum și cu complicitatea, subversivă, nu doar a unor grupări de interese,
reprezentate clientelar de anumite organizații, ci și a conducătorilor unor instituții de Stat. Din
informațiile pe care le deținem (provenite din surse confidențiale, pe care nu le putem dezvălui fără a
le periclita situația existențială a persoanelor care ne-au ajutat, în acest sens), corelate, însă, și cu o
serie de informații dezvăluite de surse mass-media, rezultă că este posibil și chiar probabil să se
intenționeze a fi utilizate ca prilejuri pentru declanșarea unor „revolte”, în vederea restaurării
monarhice, în România, anumite manifestări, aparent exclusiv civice, sau politico-partidice, sau mixte,
ce vor fi organizate în perioada temporală, imediat următoare (exemplu: în data de 10 mai - fostă zi a
regelui, în cadrul fostului Stat monarhist), de către susținătorii și interesații clientelari ai restaurației
monarhiste, precum și de către promotorii, oculți și subversivi, ai acestora, care doresc, de fapt,
încetarea cu orice preț, a existenței Statului democratic Român, în varianta sa constituțională, actuală,
republicană, rezultată ca urmare a înfăptuirii RRD-1989. În contextul în care apreciem că Statul Român
este deja puternic afectat, ca Stat de drept, de modul de a conduce al actualului Președinte al țării
(prin uzurpare repetată a Suveranității naționale), practicată inclusiv pentru menținerea sa în funcție,
după ce a fost demis, prin referendum național, respectiv de modul de a guverna al actualului Prim-
ministru (care a acceptat, în mod samavolnic, impunerea așa numitului: Dictat de la Bruxelles, de
către conducerea Comisiei Permanente (CP) a UE, și transformarea, în consecință, a României, din Stat
de drept, suveran și independent, în Stat, de fapt, vasal față de conducerea CP-UE). Mai semnalăm, în
același context, și procedeul de a adopta legi, în mod samavolnic (prin utilizarea abuzivă și
neconstituțională a asumării răspunderii Guvernului), respectiv modul subversiv în care se procedează
la dezbaterea publică a revizuirii Constituției (ce se dorește, de fapt, a fi transformată, în mod
3
neconstituțional, din revizuire, în modificare), în cadrul unor dezbateri, care au avut loc în contextul
unor întruniri ale Parlamentului României, respectiv în cadrul Forumului Constituțional, a cărui
coordonare a fost încredințată unei persoane, pe care o apreciem nu doar ca nemerituoasă, din punct
de vedere moral și profesional, pentru a i se încredința, oficial, un asemenea rol, ci și deosebit de
periculoase, prin asocierea sa, ocultă și subversivă, la grupări de interese ostile României, de tip
clientelar, devizționist sexual, masonic și chiar agentural.
6. Având în vedere că deși am solicitat, prin atenționările publice și oficiale, pe care le-am efectuat, de
la începutul lunii calendaristice, în curs, și până în prezent, adoptarea unor luări de poziție, oficiale, din
partea unor reprezentanți ai unor instituții de Stat, abilitate, oficial, a apăra Statul autentic, de drept,
respectiv constituțional, care trebuie să fie și să rămână România (în conformitate cu idealurile RRD-
1989, menționate explicit în Constituția României, în cadrul Art.1, alin.3), dar, până la difuzarea
prezentului comunicat, nu am primit nici un răspuns, oficial, în sensul așteptat și motivat anterior, ne
asumăm datoria patriotică, de a acționa, inclusiv în mod public, în calitate de: garanți voluntari de tip
organizațional, ai apărării, aplicării și promovării, la nivel societal, a idealurilor RRD-1989 (în
conformitate cu prevederea constituțională, menționată anterior), precum și riscurile personale și
organizaționale, aferente, pentru a interveni, în caz de nevoie, cât și cum vom putea, atât în prezent,
cât și în viitor, pentru a împiedica sau (în funcție de caz) pentru a contracara, în mod corespunzător,
orice manifestare publică, pe care o vom aprecia ca fiind, de fapt, o acțiune ocultă, realizată în scopul,
subversiv, de a putea fi, eventual, transformată, într-un atentat statal, respectiv constituțional, la
adresa Statului Român, așa cum este definit acesta, în mod oficial, prin Constituția actuală a României,
rezultată ca urmare a înfăptuii RRD-1989.
P.S.
Ca anexă la prezentul comunicat, indicăm titlurile și adresele web ale unor articole și relatări
mass-media, pe care le considerăm nu doar ca edificatoare, ci și ca probe concludente, utilizabile,
pentru a justifica inclusiv sesizarea, publică, a Parchetului General din România, în scopul cercetării
legale a faptelor semnalate și reclamate, atât în prezentul comunicat, cât și a probelor exemplificate,
inclusiv pentru a fi avute în vedere în cadrul unei investigări, juridice, a faptelor respective.
Președinte
Lorin Fortuna
fost organizator și conducător, principal, la Timișoara, a RRD-1989
4
ANEXĂ
1. Lorin Fortuna lansează un apel la adresa combatanților ezoterici pentru apărarea republicii
(www.baricada.ro/detalii-stire/social/18772/15.04.2013)
2. Lorin Fortuna avertizează asupra probabilității organizării și declanșării unui atentat anti-
constituțional (22.04.2013, www.baricada.ro/detalii-stire/social/18825)
3. Congresul Alianței naționale pentru restaurarea monarhiei (www.cotidianul.ro, 25.04.2013)
4. www.forumconstitutional2013.ro/propuneri-de-revizuire-a-constitutiei-inaintate-fc/
5. Poze cu Băsescu, Kelemen si Cseke, arse la un protest al revoluționarilor, la Timișoara
(realitatea.net/893367, 07.12.2011)
6. Se pregătește o revoluție anti-Ponta (cotidianul.ro, 23.02.2013)
7. Modul în care Victor Ponta și Ilie Sârbu pot fi șantajați - comunicat de presă al senatorului Valer
Marian (cotidianul.ro)
8. Se știe totul, dar nu se face nimic (pregătirea anarhiei?!), Adrian Majuru, cotidianul.ro,
14.04.2013
9. Exclusiv/ Comisarul Pavel Roman, către premierul Victor Ponta: „Lupta cu evaziunea fiscală este
o farsă ordinară” (www.newsar.ro, 01.02.2013, autor: Orlando Toader)
10. Război civil în serviciile secrete (romanian.ruvr.ru, 14.02.2013)
11. SUA și serviciile secrete conduc, pe față, România (site personal Ion Coja, 27.03.2013)
12. SRI - un haos bolșevic în oglindă cu clasa politică din România. Fiii bătrânilor securiști de ieri,
bravii ofițer SRI, de azi (site-ul badpolitics, 06.01.2013)
13. Învățământul, un eșec colectiv (jurnalul.ro, 16.03.2013, autor Cristian Crisbășan)
14. Cine ne sunt pro-occidentalii? (Petru Romoșan, cotidianul.ro, 04.03.2013)
15. Ilegalismul care ne prezidează (autor Ioan Vieru, cotidianul.ro, 16.03.2013)
16. Reforma canibalismului politic (autor Ioan Vieru, cotidianul.ro, 16.03.2013)
17. Mădălin Voicu, atac dur la patriarhul României: „Preoții sunt niște derbedei, cu Daniel în frunte”
(România TV, 13.02.2013, autor Alina Postache)
18. Și Biserica vrea modificarea Constituției (14.03.2013, Obiectiv Vocea Brăilei)
1. 19.Memoriul angajaților Muzeului Țăranului Român, prin care se cere demisia de onoare a
directorului Virgil Mitulescu. Scandalul homosexualilor/trisexualilor (catavencii.ro, 11.03.2013)
19. În România sunt 56.000 de preoți și doar 48.000 de medici (Zoe Petre,
www.ziarultricolorul.ro/eveniment/zoe-petre)
20. Sorin Frunzăverde: Cu Băsescu nu trebuie negociat, Băsescu trebuie suspendat
(cotidianul.ro/print/205119)
21. Horia Roman Patapievici huiduit de intelectualii din Timișoara (www.baricada.ro/detalii-
stire/incendiar/13321)
22. Scandalul stenogramelor demonstrează că o parte din „servicii” l-a trădat pe Băsescu
(www.ziarultricolorul.ro/eveniment/23.10.2012)
5
23. Comunicat manifest al comunității românești din Covasna (cotidianul.ro/acasa/actualitate,
05.04.2013)
24. Analiza Radu Portocala - regionalizarea si federalizarea României
(www.ziaristionline.ro/?p=19725)
25. Jeffrey Franks, călăul Illuminati al României (2blacks.wordpress.com/societati-
secrete/illuminati/jeffrey-franks)
26. Pârvulescu: După un nou tratat european, am putea fi nevoiți să modificăm Art.1 din
Constituție (romanialibera.ro/actualitate/politica/parvulescu, 24.03.2013)
27. Iliescu: Articolul 1 din Constituție, intangibil (cotidianul.ro/acasa/accente-declarația-zilei)
28. Regionalizarea, făcută pentru baronii USL (cotidianul.ro, autor Sorin Avram, 27.04.2013)
29. Articolul 1 din Consttuție e în mare pericol (ziare.ro, 26.04.2013)
30. Pârvulescu: Decizia privind Parlamentul unicameral sau bicameral, în funcție de avizul Comisiei
de la Veneția (www.ziuadecj.realitatea.net/politica/parvulescu)
31. Cum vrea Ponta să-și sporească puterea (cotidianul.ro/acasa-actualitate/26.04.2013)
32. Mihai Neamțu: Avem cel mai ticăloșit Parlament din istoria României (cotidianul.ro/acasa-
accente, 26.04.2013)
33. BNR: Economia s-a prăbușit (capitalismpepaine blog, autor Mihai Giurgea, 26.04.2013)
34. Deputat PNL - despre căsătoriile gay: Ajungi să legalizezi căsnicia și între o femeie și un armăsar
(cotidianul.ro/acasa-accente, 26.04.2013)
35. Cine este colonelul Mircea Dogaru, care cere desființarea DNA (26.07.2012, digi24/rss)
36. Stelian Tănase: Gittenstein, recompensat pentru băsism (cotidianul.ro/acasa-accente,
27.04.2013)
37. Declarații acide ale unui euro-parlamentar britanic (cotidianul.ro/acasa-accente, 27.04.2013)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu