Grupul Constituțional „Timișoara”
E-mail: desteptarea.romaniei.2012@gmail.com
Timişoara
10.09.2012
DECLARAŢIE
de constatare a situaţiei statale în care se află, în prezent, România
Având în vedere modul în care a fost soluţionat, oficial, Referendumul organizat pentru ca populaţia României să-şi poată manifesta voinţa, în legătură cu demiterea preşedintelui României, aflat în starea de: preşedinte suspendat, de către Parlamentul României, Grupul Constituţional “Timişoara” (GCT) consideră că:
1. Soluţionarea de către Curtea Constituţională a României (CCR), prin invalidare, a Referendumului în cauză, s-a efectuat prin uzurparea, de către CCR, a dreptului de deţinător, exclusiv, al suveranităţii naţionale, de către Poporul Român (în conformitate cu prevederile Art. 2, alin. 1, din Constituţia actuală a României), cu complicitatea Parlamentului, a Guvernului, a Consiliului Superior al Magistraturii, a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a Preşedintelui interimar al ţării precum şi al altor instituţii de stat, care, prin statutul lor funcţional, aveau datoria, legală, de a contribui, corespunzător, la apărarea Statului Român, aşa cum este prevăzut a fi, de drept, în cadrul actualei Constituţii a României (la: Art. 1, alin. 1; 2; 3) şi respectiv aşa cum este garantat şi trebuie respectat (la Art. 1, alin. 3, 5).
2. Soluţionarea, abuzivă, prin invalidarea Referendumului în cauză, a fost urmată de adoptarea, tot prin abuz legislativ şi uzurpare de suveranitate, a unei hotărâri, de către CCR, prin care preşedintele suspendat al României a fost investit să-şi reia exercitarea funcţiei de Preşedinte al ţării.
3. Abuzul legislativ şi uzurparea de suveranitate, faţă de Poporul Român, efectuate de către CCR, precizate anterior, au fost realizate şi acceptate, ca atare, de către instituţiile principale ale Statului Român, menţionate anterior, inclusiv ca urmare a unor puternice presiuni externe, exercitate, în acest scop, în mod oficial, asupra unora dintre instituţiile respective, de către reprezentanţi ai instituţiilor externe: Comisia Europeană, din cadrul Uniuniii Europene, respectiv ai Guvernului Germaniei, respectiv ai Guvernului SUA.
4. Corelând cele expuse anterior, considerăm că se poate aprecia că România, prin acceptarea abuzurilor legislative şi uzurpărilor de suveranitate, menţionate anterior, a încetat să mai fie un stat de drept, suveran, independent şi democratic, deoarece Poporului Român i-a fost confiscat dreptul exclusiv la deţinerea şi respectiv la exercitarea suveranităţii naţionale.
5. În contextul celor prezentate anterior, considerănm că România se află, de fapt, prin încălcarea, deliberată, deosebit de gravă, a prevederilor constituţionale, de drept, în situaţia de: stat component al Federaţiei Continentale: Uniunea Europeană, dar în starea de: vasalitate faţă de Comisia Europeană, ca organ principal, de conducere, al Uniunii Europene, respectiv faţă de Guvernul Germaniei, respectiv faţă de Guvernul SUA.
6. Având în vedere situaţia dezastruoasă, de fapt, a Statului Român, expusă anterior, considerăm de datoria noastră să ne alăturăm aprecierii efectuate şi de către alte surse de opinii, autohtone, respectiv externe că: fostul preşedinte al României, prin modul abuziv (din punct de vedere legislativ) şi respectiv uzurpator (din punct de vedere constituţional) în care a fost reinstalat în funcţie, nu mai poate fi considerat, de drept, ca: preşedinte al ţării (în conformitate cu prevederile Constituţiei actuale a României, la: Art. 80; 81;82) ci ca guvernator al ţării, impus prin voinţa unor instituţii de putere, externe României, contrar voinţei Poporului Român, în scopul de a promova şi proteja interesele specifice instituţiilor respective, chiar şi în detrimentul intereselor fundamentale şi principale ale Poporului Român.
Lorin Ioan Fortuna
Coordonator al Grupului Constituţional “Timişoara”
E-mail: desteptarea.romaniei.2012@gmail.com
Timişoara
10.09.2012
DECLARAŢIE
de constatare a situaţiei statale în care se află, în prezent, România
Având în vedere modul în care a fost soluţionat, oficial, Referendumul organizat pentru ca populaţia României să-şi poată manifesta voinţa, în legătură cu demiterea preşedintelui României, aflat în starea de: preşedinte suspendat, de către Parlamentul României, Grupul Constituţional “Timişoara” (GCT) consideră că:
1. Soluţionarea de către Curtea Constituţională a României (CCR), prin invalidare, a Referendumului în cauză, s-a efectuat prin uzurparea, de către CCR, a dreptului de deţinător, exclusiv, al suveranităţii naţionale, de către Poporul Român (în conformitate cu prevederile Art. 2, alin. 1, din Constituţia actuală a României), cu complicitatea Parlamentului, a Guvernului, a Consiliului Superior al Magistraturii, a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a Preşedintelui interimar al ţării precum şi al altor instituţii de stat, care, prin statutul lor funcţional, aveau datoria, legală, de a contribui, corespunzător, la apărarea Statului Român, aşa cum este prevăzut a fi, de drept, în cadrul actualei Constituţii a României (la: Art. 1, alin. 1; 2; 3) şi respectiv aşa cum este garantat şi trebuie respectat (la Art. 1, alin. 3, 5).
2. Soluţionarea, abuzivă, prin invalidarea Referendumului în cauză, a fost urmată de adoptarea, tot prin abuz legislativ şi uzurpare de suveranitate, a unei hotărâri, de către CCR, prin care preşedintele suspendat al României a fost investit să-şi reia exercitarea funcţiei de Preşedinte al ţării.
3. Abuzul legislativ şi uzurparea de suveranitate, faţă de Poporul Român, efectuate de către CCR, precizate anterior, au fost realizate şi acceptate, ca atare, de către instituţiile principale ale Statului Român, menţionate anterior, inclusiv ca urmare a unor puternice presiuni externe, exercitate, în acest scop, în mod oficial, asupra unora dintre instituţiile respective, de către reprezentanţi ai instituţiilor externe: Comisia Europeană, din cadrul Uniuniii Europene, respectiv ai Guvernului Germaniei, respectiv ai Guvernului SUA.
4. Corelând cele expuse anterior, considerăm că se poate aprecia că România, prin acceptarea abuzurilor legislative şi uzurpărilor de suveranitate, menţionate anterior, a încetat să mai fie un stat de drept, suveran, independent şi democratic, deoarece Poporului Român i-a fost confiscat dreptul exclusiv la deţinerea şi respectiv la exercitarea suveranităţii naţionale.
5. În contextul celor prezentate anterior, considerănm că România se află, de fapt, prin încălcarea, deliberată, deosebit de gravă, a prevederilor constituţionale, de drept, în situaţia de: stat component al Federaţiei Continentale: Uniunea Europeană, dar în starea de: vasalitate faţă de Comisia Europeană, ca organ principal, de conducere, al Uniunii Europene, respectiv faţă de Guvernul Germaniei, respectiv faţă de Guvernul SUA.
6. Având în vedere situaţia dezastruoasă, de fapt, a Statului Român, expusă anterior, considerăm de datoria noastră să ne alăturăm aprecierii efectuate şi de către alte surse de opinii, autohtone, respectiv externe că: fostul preşedinte al României, prin modul abuziv (din punct de vedere legislativ) şi respectiv uzurpator (din punct de vedere constituţional) în care a fost reinstalat în funcţie, nu mai poate fi considerat, de drept, ca: preşedinte al ţării (în conformitate cu prevederile Constituţiei actuale a României, la: Art. 80; 81;82) ci ca guvernator al ţării, impus prin voinţa unor instituţii de putere, externe României, contrar voinţei Poporului Român, în scopul de a promova şi proteja interesele specifice instituţiilor respective, chiar şi în detrimentul intereselor fundamentale şi principale ale Poporului Român.
Lorin Ioan Fortuna
Coordonator al Grupului Constituţional “Timişoara”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu