duminică, 21 iunie 2015

Parteneriatul extra-lumesc al Misiunii Astrale “Romania Inteleapta” si cel de al 3-lea Razboi mondial (Raspuns-Comentariu la o intrebare pusa de un vizitator al Blog-ului www.lorin-fortuna.ro cu privire la stadiul confruntarii: Hrist-Antihrist) Partea 2-a

Mișcarea: Misiunea Astrala „Romania-Inteleapta”
Sediu: Timisoara, str. Salciei nr. 2, sc. C, ap. 2
E-mail: inteleptarea.romaniei@gmail.com
Adresa Blog: www.lorin-fortuna.ro
Telefon: 0256/446595
Nr. 9B/13.06.2015
Parteneriatul extra-lumesc al Misiunii Astrale “Romania Inteleapta”
si
cel de al 3-lea Razboi mondial
(Raspuns-Comentariu la o intrebare pusa de un vizitator al Blog-ului www.lorin-fortuna.ro cu
privire la stadiul confruntarii: Hrist-Antihrist)
Partea 2-a
Recomandare:
Cautati articolul cu titlul: Profetiile facute despre Romania, in urma cu 4oo ani.
"Flacarile Marelui Razboi nu vor mai putea fi oprite "
pe adresa web:
www.antena.ro/externe/profetiile-facute-despre-romania-in-urma-cu-400-ani-flacarile-mareluirazboi-
nu-vor-mai-putea-fi-oprite din data: 04.04.2013
(continuare)
VII. Implicarea, determinanta, a gruparii de religii islamice (Grup-RI) in cadrul celui
de al 3-lea Razboi Mondial (RM-3)
Cea de a 2-a Var-Dest de declansare a RM-3 va implica (din cate cunoastem), in
principal, la inceput anumite State din Orientul mijlociu si anume: Iran; Irak; Siria; Palestina;
Liban; Yemen; Israel, dupa care se va extinde, rapid si in alte State islamice, vecine, sau mai
indepartate, din sud-vestul Asiei si nordul Africii.
1
Referitor la Grup-RI, trebuie semnalat faptul ca: in ambele variante, principale, de
practicare religioasa (siita, respectiv: sunita), desi nu se procedeaza, “de drept” (adica prin
ritualurile de: botez, respectiv de: casatorie, respectiv de: inhumare), la realizarea ”inrobiriifiintiale”,
specific religioasa, ca in cadrul: RCO, si nici la realizarea: ”aservirii religioase”, ca in
cadrul: RCC, se realizeaza, insa, “de fapt”, nu doar o: inrobire-fiintiala, ci chiar o: ”semisclavizare”
a aderentilor la RI, cu consecinte mult mai grave in degradarea fiintiala—
individuala-superioara, realizata nu numai prin: bigotizare, ci si prin: fanatizare a aderentilor
respectivi.
Ca agresivitate, la nivel: social, respectiv la nivel: societal, respectiv la nivel: statal,
respectiv la nivel: international, Grup-RI a intrecut, cu mult, RCC, respectiv RCO si chiar RD,
ajungand la “performanta” de a constitui: State specific religioase (numite: State Islamice),
inclusiv prin introducerea cuvintului: islam in definirea, oficiala, a Statului respectiv
(exemplu: Republica Islamica Iran).
Mai trebuie remarcat faptul ca: dintre toate ideologiile religioase, mai importante, in
ideologia crestina si, mai ales, in ideologia islamica, exista referinte consistente la RM-3,
inclusiv la modul in care s-ar putea declansa, predominind insa Var-Destin in care razboiul,
in cauza, se va declansa in Orientul Apropiat, adica in Var-Dest cunoscuta si promovata, in
cadrul Grup-RI, prin denumirea: ”Jihadul Islamic”, aceeasi Var-Dest fiind mentionata si in
cadrul RCO, in lucrarea intitulata: ”Apocalipsa lui Ioan” (integrata in cadrul scrierilor stabilite a
f considerate: ”canonice”, din asa numitul: ”Nou Testament”), in care: declansarea este
previzionata a se realiza atunci cand: se vor destepta cei 2 ingeri adormiti, situati pe malurile
Eufratului, respectiv atunci cand: vor veni: Gog si Magog, usor de identifcat, dupa
amplasarea teritoriala, respectiv dupa similitudinea denumirii, ca find Statele: Iran si Irak.
Se mai poate remarca si ca: din punct de vedere al previzionarii, in cadrul ideologiilor
religioase specifice gruparii de religii crestine (Grup-RC0), RM-3 este mai intens asociat cu:
”Razboiul Hristului cu Antihristul”, care constituie o prima etapa, principala, a RM-3, cu
desfasurare principala in estul Europei, pe cand in cadrul gruparii de religii islamice (Grup-
RI), RM-3 este previzionat mai intens ca fiind asociat “Jihadului Islamic”, care constituie o a
2-a etapa principala a RM-3, cu desfasurare dominanta in sud-vestul Asiei, precum si in
nordul Africii.
In a doua etapa (numita in ideologia specifca : ”Jihadul Islamic”), s-a declansat, de
fapt, RM-3 si in Orientul Apropiat, odata cu declansarea, in principal, pe anumite teritorii
din cadrul Statului Irak, precum si pe anumite teritorii din cadrul Statelor: Afganistan; Libia;
Siria; Somalia; Nigeria s.a. a infiintarii asa numitului: ”Califat Islamic”.
In a 2-a etapa a RM-3, partile care se confrunta, in prezent, sunt: grupari de interese
diferite si, deocamdata divergente, din cadrul celor 2 grupari religioase, in care s-au divizat,
de multa vreme, aderentii religiei islamice (RI) si anume: gruparea religioasa islamista
(Grup-RI) sunita (Grup-RI-Sun), practicata, in actualitate, de musulmani, in proportie
2
estimata la 85-90% si respectiv: siita (Grup-RI-Siit), practicata, in actualitate, de musulmani
in proportie estimata la 10-15%.
RI s-a divizat in cadrul celor 2 secte religioase, principale: RI-Sun, respectiv: Ri-Siit, la
foarte putina vreme dupa moartea (in anul: 632 e.n.) a profetului Mohamed, fondatorul RI,
datorita disputei care s-a format cu privire la cine trebuie sa fie descendentul lui Mohamed
la conducerea RI.
Cea mai mare parte dintre musulmani au optat, atunci,pentru ca: descendentul lui
Mohamed, numit: Calif (de unde si denumirea: Califat Islamic, utilizata pentru denumirea
Statului Islamic), sa fie ales de catre comunitatea islamica, motiv pentru care a si fost ales:
primul Calif, numit: Abu Bakr, in persoana unuia dintre cei mai apropiati prieteni si sfatuitori
ai profetului Mohamed, iar gruparea de musulmani care a optat pentru aceasta decizie a
fost numita: Suni (care, in traducere, din limba araba, inseamna: urmas al traditiei
profetului).
Cealalta parte de musulmani nu a fost, insa, de acord, cu acest mod de alegere al
urmasului lui Mohamed, insistind ca urmasul Profetului (primul Calif) trebuie sa fie ales
dintre barbatii din familia si rudenia profetului, motiv pentru care nu l-au acceptat drept
primul Calif pe Abu-Bakr, ci l-au desemnat pe: Ali, care a fost varul si ginerele profetului
Mohamed, iar gruparea de musulmani respectiva a fost numita: Sia (care, in traducere din
limba araba, ar insemna: din neamul lui Ali, in sens de descendent sanguinal).
Divergentele mentionate anterior, dintre cele 2 grupari de musulmani, s-au acutizat, in
timp, pina la organizarea unor comploturi, prin care au fost asasinati: al 3-lea Calif sunit:
Uthman (in anul 656), respectiv chiar descendentul sanguinal: Ali (in anul 661),
antagonismul religios continuind, in timp, prin confruntari violente si chiar armate, inclusiv
in prezent.
In secolul XIII a inceput separarea religioasa de separarea politica, prin aparitia functiei
de conducator predominant politic, numit: Imam, desi (in functie de caz) in alte situatii a
continuat sa fie folosita si denumirea: Calif, dar cu semnificatie de conducator predominant
politic.
Situatia mentionata anterior a durat pina in 1924, cand marele laicizator al Turciei:
Mustafa Kemal Ataturk, in calitate de primul Presedinte al Turciei a abolit denumirea: Calif,
inlocuind-o cu cea de presedinte si a separat componenta societala religioasa de
componenta societala politica.
Expunerea anterioara a fost introdusa in lucrare pentru ca cititorii acestei lucrari sa
poata intelege, deplin, dimensiunea pericolului dezbinarii, pe criterii religioase, la nivel
societal, a Statului islamizat in care sunt semnificativ reprezentate ambele secte principale
ale RI, precum si sa realizeze ca tendinta de constituire a unui Stat islamic, in actualitate,
reprezinta nu doar o intoarcere la un trecut fanatizat, la nivel religios, ci si o piedica, greu de
inlaturat, care blocheaza accesul spre un viitor civilizat, corespunzator macar stadiului de
3
inceput de dezvoltare statala, civilizata, in acceptul contemporan, existent in Lume.
Constientizind ca nu au sanse de a concura, performant, Statele civilizate, cu State
suferind de anchilozare si chiar de handicapare fanatist si totalitarist religioasa, in multe
state islamice, liderii religiosi, pentru a nu-si pierde influenta si privilegiile de care
beneficiaza, la nivel societal, incita la constringere violenta si oprimanta, precum si la
obscurantism si fanatism religios, pentru a impiedica Populatia sa se emancipeze, si astfel sa
scape de influenta si controlul impus de reprezentantii radicali ai RI, care au conceput si
declansat asa numitul: Jihad Islamic, prin care spera ca isi vor extinde teritoriile, prin
agresiune armata, si-si vor consolida si extinde dominarea, sau macar influenta, in toate
Statele in care exista comunitati islamice/musulmane importante.
In contextul expus anterior: Califatul (care a reprezentat modelul de Stat religios in
care RI a constituit nu doar fundamentul ideologic, specific religios, ci si fundamentul
specific juridic si, mai ales, justitiar, al Statului islamizat) a renascut, in actualitate, ca tip de:
Stat totalitar-religios, dar (din cate cunoastem) numai pe o perioada temporara, in cadrul
RM-3, sperind, probabil, ca va deveni o alternativa statala care va inlocui, in timp, actualele:
State republicane, respectiv: monarhist-dinastice (in care religia principala, practicata, este:
RI), democratizate mai mult sau mai putin (in functie de caz).
La constituirea Califatului Islamic (Cal-Is), printr-o: Declaratie/Proclamatie de fondare,
data publicitatii la data:29.06.2014, s-a ajuns in mai multe etape, succesive si anume:
1. Constituirea, de catre grupari islamice insurgente sunite, a: Statului Islamic din Irak
(ISI), prin agresarea si destabilizarea Statului Irak (dupa agresiunea Iracului de catre o
coalitie alcatuita din, corespunzator, de catre SUA, precum si de alte State, interesate in a
acapara exploatarea resurselor petroliere ale Irakului, si pseudo-motivata de acuzatia,
dovedita, ulterior, ca fiind nefondata, ca Irak ar dispune de armament chimic, de distrugere,
in masa, pe care intentiona sa-l utilizeze, fostul Presedinte al SUA: George Bush-Jr avind un
rol determinant in aceasta destabilizare statala, in contextul in care nivelul de trai al
Populatiei Irakiene era dintre cele mai mari din Orientul Mijlociu), insurgenta amplificata
dupa retragerea trupelor de ocupatie (”mentinere a ordinii”) ale SUA, precum si ale altor
State (intre care si: trupe romanesti, mercenarizate, care nu aveau ce cauta acolo, deoarece
Statul Irak nu este membru NATO).
2. Constituirea Statului Islamic din Irak si Siria (ISIS), pe un teritoriu inclus in Statele:
Irak si Siria.
3. Constituirea Statului Islamic din Irak si Levant (SIIL), printr-o declaratie/proclamatie
de fondare, data publicitatii la data: 09.04.2013, de catre: Abu Bakr al Bagdadi, in calitate de
conducator al SIIL, care anunta ca: ISI, organizatia Al-Quaida-din Irak si Frontul Al-Nusra-
(grupare jihadista activa in Siria) ar fi fuzionat, in acest scop, anunt contestat, insa, de
Frontul Al Nusra, avind ca efect nu doar actiunea separata, in Siria, a SIIL, respectiv a:
Frontului Al-Nusra, ci si declansarea unui conflict armat intre cele doua grupari insurgente.
4
Potrivit declaratiilor conducatorului: Abu Bakr al Bagdadi, SIIL activeaza in zone din Siria, Irak, Turcia, Liban, Libia, Nigeria si Arabia Saudita.
Pentru edificare in legatura cu tipul de Stat care a fost: SIIL (care si-a asumat rolul
deteminant in constituirea Cal-Is, cu capitala la Racca, pe teritoriul Siriei), la data:
29.06.2014), semnalez ca: printr-un decret, emis de SILL/Cal-Is, in data: 24.07.2014, se
impune mutilarea, ritualic-islamica-sunita, a organelor genitale la femeile/fetele cu virste
cuprinse intre: 11 si 46 ani, cu consecinte sexuale, psihice si deseori procreative,
corespunzatoare.
In acelasi context, mai semnalez ca, pe de o parte, in multe cazuri, locuitorilor care nu
sunt de RI, insurgentii Cal-Is le impun sa adere la RI, sau sa paraseasca teritoriile pe care au
proclamat “suveranitatea” Cal-Is, sub amenintarea ca, in caz contrar, vor fi omoriti,
indiferent de virsta, iar, pe de alta parte , insurgentii Cal-Is distrug vestigiile istorice sau
contemporane, ale altor civilizatii, neislamice, existente pe teritoriile pe care au proclamat
“suveranitatea” Cal-Is.
Pentru initiatii in Existentialism/Ezoterism, semnalez, in mod special, ca, in multe
cazuri, intrebati de catre specialisti in masmedia de ce procedeaza cu atita cruzime
impotriva practicantilor altor religii, respectiv impotriva vestigiilor altor civilizatii, respectiv
creatiilor si, in general, a simbolurilor specifice altor religii, respectiv altor civilizatii,
insurgenti distructivi dar initiati in Ezoterismele specific religioase, au raspuns, motivindu si
: actiunile opresoare, respectiv: distructive, ca: procedind astfel, se pregatesc pentru
“Apocalipsa” (!), demonstrind ca, in calitate de: practicanti ai RI, dar si de: initiati in
Existentialism/ Ezoterism, detin informatii de mare importanta, referitoare la producerea
Evenimentul eral-lumesc, numit, in mod ocultat/deliberat-tainuit, precum si impropriu, la
nivel religios si popular, in cadrul Grup-RC : ”Apocalipsa”, pe care il voi analiza si deconspira
in partea 3-a a acestei lucrari, care, datorita cantitatii mari de informatii abordate, precum
si: importantei fundamentale, respectiv: principale, precum si: de alte niveluri, a acestor
informatii, mi-am propus s-o redactez si s-o difuzez in 3 parti, succesive.
Avind in vedere faptul ca: mai multe organizatii si personalitati, de importanta
internationala, au adus, public, acuzatii Guvernarilor: George Bush-Jr, respectiv: Barak
Obama, de implicare deliberata, oculta, subversiva, imperialista si criminala, pina la nivel
de: genocid poulational, in anumite State islamice, inclusiv prin organizarea, finantarea si
inarmarea unor forte insurgente si fanatizate religios, in Orientul Mijlociu, semnalez ca:
actiunea anti-Sadam Husein,de invadare a Irakului, de catre o coalitie de State, condusa de
SUA, incepand cu data: 20.03.2003 (cu contributia determinanta a presedintelui George
Bush-Jr, interesat personal de rezervele de petrol ale Irakului), respectiv: pseudo-revolutia
anti-Moamer el Gadafi, din Libia, nu s-au realizat in scopul eliberarii de dictatura a
Populatiilor Statelor respective (care datorita resurselor de petrol de care dispuneau Statele
in cauza, asigurau Populatiilor statale aferente un nivel de trai de invidiat, comparativ cu
5
nivelul de trai mizerabil, asigurat de banditii politruci care prin acapararea, postrevolutionara
(cu complicitate subversiv-agenturala, fals si distructiv-religioasa, ocultmasonica,
mafiot-corporatista si imperialista), a Puterii Supreme in Stat, au ruinat Romania.
In acelasi context, evidentiez semnalarea anterioara printr-o; declaratie publica a
senatorului republican american Paul Rand, care este citat, in cadrul referintelor bibliografce
pe care le-am consultat, cu urmatoarea afrmatie facuta in cursul lunii mai 2015, pe postul de
televiziune MSNBC:
“”ISIS exista si a crescut mai puternica pentru ca “soimi” din partidul meu au oferit arme
fara discernamint. Ei i-au creat pe oamenii astia. ISIS este peste tot in Libia pentru ca acesti
“soimi” au fost incantati de razboiul lui Hillary Clinton din Libia. Au vrut si mai mult ca ea.””
Desi evolutia RM-3 in Orientul Mijlociu este marcata in trecutul apropiat, dar si in
trecutul recent, precum si in prezent, in mod determinant, de evolutia asa numitului Stat
(Califat) Islamic, cu capitala la Racca (Stat nerecunoscut, insa, oficial, de nici un alt Stat
islamic), aceste miscari islamiste insurgente si teroriste care au existat, in trecutul recent,
precum si cele care exista, in prezent (din cate cunoastem), vor avea, prin participarea lor la
confruntarea armata numita : ”Jihadul Islamic”, un aport semnificativ, dar nu si determinant,
la evolutia RM-3.
Astfel: datorita acestor miscari insurgente, ”Jihadul Islamic”se va extinde, in timp,
inclusiv prin implicarea unor comunitati islamiste integrate in alte State, care, in ansamblul
lor, nu sunt State islamice, dar care includ importante comunitati islamiste, constituite din
emigranti din cadrul Statelor islamice, comunitati in cadrul carora se vor forma grupari
islamiste insurgente, care se vor implica in sprijinirea si extinderea “Jihadului Islamic”, atit in
Orientul mijlociu, cat si pe alte continente (Asia; Africa; Europa; America de Nord; America
de Sud).
Aceasta situatie conflictuala se va mentine (din cate cunoastem) pina cand in acest
conflict, deja extins, se vor implica, in mod determinant, Statele: Iran si Israel (care sunt si:
Puteri care detin armament nuclear, si care: dupa implicarea lor, directa, vor prelua
coordonarea ostilitatilor din Orientul Mijlociu, fiind conduse, fiecare, de catre: un
competitor-principal, in cadrul Comp-civ-vir asociata RM-3, si arbitrata de catre o: Ier-Cond-
Abil, la nivel extra-lumesc, competitorii-principali respectivi fiind: Mahmoud Ahmadinejad
(Presedinte al Statului Islamic Iran), respectiv: Benjamin Netaniahu (Prim-ministru al Statului
Israel).
In contextul expus anterior: trebuie semnalat, ca fundamental, faptul ca: “patronul”
extra-lumesc al Grup-RI este FAS: Satan-Geea, care este: Cond-Sup al Subansamblului de
Categorii de Grupari de Civilizatii-virtuale-Agresionale-civilizational-virtual (notat prescurtat:
Subans-Categ-Grup-Civ-vir-Agres-civ-vir), din cadrul: Ansamblului de Categ-Grup-Civ-vir ale
Civilizatiei Creatoare-Absolute-Conducatoare (notat prescurtat: Ans-Categ-Grup-Civ-vir-
Creat-Abs-Cond), care FAS este secondat de catre FAS: Bafomet-Lilith, care este: Cond-Sup al
6
Categ-Grup-Civ-vir-Arahnidice-Agres-civ-vir, cu precizarea ca: datorita functiilor de conducere
exercitate, potentialul de actiune al Grup-RI, “patronata”, extra-lumesc, de FAS: Satan-Geea
(FAS secondata de FAS: Bafomet-Lilith), este cel mai mare, mai puternic, si, ca atare si cel
mai influent “patronaj extra-lumesc”, comparativ cu potentialul de actiune al “patronatului
extra-lumesc” al RCC, respectiv al RCR, respectiv al RD, precum si cu mentiunea (elocventa
pentru precizarea anterioara) ca: Geea (numita in: Grup-RI, si : Isis), precum si: Lilith, au fost
invocate (dar in mod individual, ca: parti feminine ale FAS mentionate anterior, in cadrul:
ritualului de “Inscaunare” al actualului: Papa: Francisc).
Din cate cunoastem, Papa Francisc (in calitate de: ”Anti-Satan”, dupa ce a fost, dar si
inca mai este si: Antihrist) va avea o misiune existentiala foarte greu de indeplinit (precum
si, posibil, o soarta similara, dar, probabil, nu si identica celei a lui Vladimir Putin (in calitate
de: ”Hrist”), in sensul ca nu va putea indeplini, in calitate de: competitor-principal al Grup
RCC, misiunea existentiala cu care a fost investit, de catre: “patronul extra-lumesc” al RCC,
sau ca nici nu va supravietui RM-3 (devenind astfel: ultimul Papa, previzionat de catre mai
multi previzionari, din cadrul RCC), iar rolul sau, de: ”Anti-Satan” va fi preluat, probabil, de
catre: un alt competitor-principal care in functie de: “imprejurarile “extra-lumesti” care vor
exista, in viitor, ar putea fi (din cate cunoastem) inclusiv: competitorul-principal aferent
Grup-Civ-vir-Auten-Neagres-civ-vir, in cadrul Comp-Civ-vir, care, daca ar ajunge in aceasta
situatie, se va preocupa (in masura posibilului), sa intelepteze Populatia fiintial-superioara a
LPM-6, mai ales referitor la pericolele principale cu care este amenintata, permanent, prin
practicarea masiva a principalelor religii internationale, actuale, distructive-fiintial.
Referitor la RD (tot din cate cunoastem), ca urmare a incheierii Acordului de la Minsk,
a renuntat la alianta cu gruparea religioasa hristica (Grup RCO-H), pentru a realiza o alta
alianta, mult mai profitabila pentru Grup-RD, in continuarea desfasurii RM-3, constind (din
cate cunoastem) in: dezmembrarea Federatiei Ruse, in partea asiatica, in contextul in care
s-ar alia cu Grup RI.
In contextul expus anterior (tot din cate cunoastem) a fost solicitata aprobarea Ier-
Abil-Cond extra-lumesti (inclusiv a Ier-Abil Cond care arbitreaza Comp-Civ-vir) care au
aprobat solicitarea, in cauza, astfel ca, in continuare, Grup RD va participa, la a 2-a etapa
principala a RM-3, in cadrul unei aliante cu Grup RI, cu acelasi competitor-principal cu care a
participat si in prima etapa principala a RM-3 (Xi Jinping ).
Tot in contextul expus anterior, (si tot din cate cunoastem) competitorul-principal
aferent, Grup-Civ-vir-Auten-Neagres-civ-vir, in cazul in care va avea de indeplinit un rol
determinant in cadrul RM-3, va actiona si pentru a promova importanta si chiar necesitatea:
constituirii unei noi religii care sa inlocuiasca actualele religii internationale, bazate pe
ideologii false, mistificatoare si distructive-fiintial-superior.
Noua religie va fi fondata si axata, ideologic, pe: utilizarea principiului
meritocratismului-societal-benefic, in scopul selectarii acelor personalitati autentic-
7
meritocratic-benefice, in ordinea contributiilor benefice avute si dovedite la nivel: social,
respectiv la nivel: societal, respectiv la nivel: statal, respectiv la nivel: continental, respectiv la
nivel: lumesc, respectiv la nivel: extra-lumesc, personalitati care, pentru meritele benefice
deosebite, sau chiar extraordinare avute, merita sa fie cinstite nu doar in mod specifc: civic,
respectiv: politic, respectiv: moral, ci si: religios, in cadrul unei noi religii, benefice, numita:
Religia Nationala.
VIII. Reformarea Crestinismului, ca ideologie si practica, caracteristic-religioase, in
cadrul religiilor, specific-crestine, care functioneaza, in prezent, in Romania, mai ales
prin: fondarea Religiei Nationale (RN), bazata, ca ideologie si practica, pe
Mesianismul-meritocratic-benefic autentic-romanesc, respectiv pe Mesianismulmeritocratic-
benefic autentic-european, respectiv pe Mesianismul-meritocraticbenefic
autentic-lumesc, respectiv pe Mesianismul-meritocratic-benefic autenticextra-
lumesc.
Dintre religiile cu cea mai mare extindere teritoriala in Romania, RCO este singura
religie care nu a fost, inca, reformata, printr-o reforma religioasa importanta, care sa
micsoreze, in mod determinant, sau macar in mod semnificativ, raul existential comis
impotriva fiintelor individuale-superioare (FIS), respectiv impotriva fiintelor colectivesuperioare
(FCS).
Un fenomen specific reformarii religioase se petrece, insa, de mai multa vreme, in
cadrul practicarii RCO, in Romania, care apreciez ca trebuie nu doar semnalat, ci si explicat,
pentru a putea fi inteles si de catre neinitiatii in Existentialism-creationist-virtual (Existcreat-
vir).
Activitatea sustinuta a membrilor componenti ai MARI, respectiv ai MMARI, referitoare
la evidentierea falsitatii, mistificarii si, mai ales, a degradarii fiintiale individuale, prin
bigotizare, a practicantilor RCO, din Romania, prin “exportarea”, din alte Lumi, in cadrul
LPM-6, a celei mai mari cantitati de rau-existential, contra-cost (cost incasat, insa, in
principal, de catre Hristos si partenerii sai de afaceri macabre, dar bine platite, la nivel extralumesc,
si nu de catre “robii” religiosi ai lui Hristos, condamnati abuziv la super-nenorocireexistentiala,
pe timp indelungat).
Trebuie sa se mai afle ca, din nenorocire, expresia: ”pe timp indelungat”, pentru cei
handicapati, din nastere, poate inseamna chiar: intreaga lor viata, adica sa suporte, in
destinul/soarta lor, o mare, sau chiar foarte mare cantitate de: rau existential, cu efect de
degradare fiintiala-superioara, la nivel existential, mergand pina de lehamite de viata si
chiar pina la dorinta de a se sinucide, pentru a putea scapa de raul-existential, perpetuu, la
care sunt supusi.
8Aceasta situatie (pentru multi: ingrozitoare) care a fost demascata si combatuta (in
masura posibilului), mai ales la nivel extra-lumesc (de catre: Grup-Civ-vir-Auten-Neagres-civvir),
dar si la nivel lumesc (mai ales de catre organizatiile: MARI; MMARI; Grupul
Constitutional “Timisoara”; Miscarea Civica “Mihai Eminescu” si Miscarea “Sarmisegetuza”)
a avut ca efect semnificativ, (dupa realizarea RRD-1989), proiectarea, la nivel extra-lumesc, a
unui scenariu de: reformare religioasa a RCO, practicata, in Romania, de catre: BOR, care a si
fost implementat, contra cost, in Evol-Exist a Dest-Exist a Statului Romania.
Aceasta Var-Exist a fost conceputa si realizata astfel incat, in cadrul RCO practicata in
Romania, personalitatea palestiniana: Jeshua/Isus, din componenta tandemului specific
Crestinismului: Isus-Hristos ( care, insa, in cadrul RCO, a fost inlocuita cu: Hristos, in calitate
de: parte masculina, componenta a FAS: Hristos-Maria, prin introducerea sintagmei:
”Hristos-Dumnezeul nostru”), sa fie inlocuita, in timp, cu personalitatea romaneasca:
Arsenie Boca, despre care pot confirma, din relatarile unor persoane care l-au cunoscut
direct, cu care am vorbit, personal, ca beneficia de capacitati paranormale si anume de
capacitatea de a comunica telepatic cu o Baza extra-lumeasca aferenta insa RCO, ca primea
mesaje de previzionare, precum si ca dispunea de: bilocatie, adica de: capacitatea de a fi
remarcat, simultan, de persoane diferite, in 2 locuri diferite.
In contextul expus anterior, trebuie sa se afle ca: tandemul religios: Isus-Hristos este,
de fapt, un: personaj fictiv, al carui nume a fost “confectionat” de catre: Saul din Tars, la
comanda “cereasca” (adica prin: animare fiintiala, corespunzatoare, a lui Saul din Tars), in
scopul confiscarii, prin falsificare si mistificare, specifica pseudo-religiilor, in favoarea lui
Hristos si a ideologiei Crestinismului, a popularitatii si faimei de mare patriot evreu (zelot),
de Etnie Eseniana, a lui Jeshua (al carui nume, latinizat, este: Isus) si care (din cate
cunoastem) a fost fiul marelui si deosebit de importantului patriot evreu (zelot), de Etnie
Eseniana, numit: Menahem, caruia i s-a dedicat si o epopee (descoperita printre
manuscrisele dezgropate la: Qumram), iar “imaculata conceptie” a lui Jeshua/Isus, a fost
inventata/nascocita de catre: Saul din Tars (in calitate de: pseudo-Apostol al lui Isus), tocmai
pentru a oculta si mistifica adevarata personalitate care a fost Jeshua, si a o transforma intrun
pseudo-idol, cu rol de: “coloana vertebrala fiintiala” a ideologiei Crestinismului, al carei
“fondator” si nascocitor, principal, a fost : Saul din Tars (falsul: Apostol Pavel).
Recomand celor interesati de investigarea acestui subiect (din destul de bogata
bibliografie existenta, dar, din nenorocire, necunoscuta si neutilizata decat de foarte putini
initiati si, mai ales: exegeti ai ideologiei Crestinismului), cartea exegetului american: Hyam
Maccoby, intitulata: Fauritorul de mituri-Pavel si nascocirea Crestinismului (aparuta si in
traducere romineasca, dar nedifuzata in reteaua marilor librarii, ci doar de catre anumiti
difuzori privati), la editura: Ahriman-International, in anul 2013.
In scopul mentionat anterior, au fost realizate anumite Var-Exist menite a constitui,
post-mortem, dovezi cu privire la faptul ca Arsenie Boca ar merita sa fie sanctificat, in cadrul
9
Bisericii Ortodoxe Romane (BOR), adica sa fie ridicat, post-mortem, la nivelul unor mari
personalitati din proto-istoria Romaniei, precum domnitorii crestini-ortodoxi: Stefan cel
Mare (din Moldova), respectiv: Constantin Brancoveanu (din Valahia) care au fost sanctifcati,
pina in prezent, de catre BOR, dar dupa o destul de indelungata asteptare, Var-Exist dintre
care unele au fost deja implementate in: Evol-Exist a Statului Romania, iar altele vor f
implementate in viitorul apropiat.
Pentru a putea f perceput, in toata monstruozitatea sa, ce inseamna, de fapt: exportul
de rau-existential, din alte Lumi, in cadrul LPM-6, trebuie sa se stie ca toata suferinta de care
au parte bolnavii grav si, mai ales, handicapatii, precum si cea mai mare parte a oamenilor in
varsta: sunt, de fapt, consecinte ale exportului de rau-existential, in cadrul LPM-6, din alte
Lumi, de catre: “patroni” extra-lumesti de pseudo-religii, al caror scop fundamental, bine
camuflat (ocultat) si mistifcat, consta in: achizitionarea cat mai multor FIS, contra unui cost
cat mai scazut, din cadrul LPM-6, de catre “patronii” in cauza (aflati in stare de concurenta,
unii fata de altii), precum si de a le realiza destine individuale “impregnate” cu cat mai multa
suferinta, pe “cap de locuitor”, nenorocit astfel, pentru a scoate un proft cat mai mare, si
direct proportional cu cantitatea de suferinta destinata-existential “inrobitilor fintiali” ai lui
Hristos.
Daca n-ar f “robi” ai lui Hristos, moartea le-ar f mult mai usor de indurat, mai ales daca
ar afla, din timp: cum trebuie sa existe pentru a putea fi selectati sa-si continue Evol-Exist
intr-o Lume urmatoare, dupa moartea lor lumeasca, in LPM-6.
Mai trebuie sa se afle si ca: datorita faptului ca majoritatea locuitorilor Romaniei au fost
botezati ca: ”robi ai lui Dumnezeu-Hristos”, oamenii liberi au si ei mult de suferit, deoarece
sunt nevoiti sa suporte efectele inrobirii religioase a majoritatii locuitorilor Statului Romania si
sa constate ca: inrobirea religioasa a majoritatii Populatiei unui Stat are drept consecinta
inrobirea Statului, in cauza, cu efecte nocive si asupra persoanelor neinrobite, efecte de care
aceste persoane nu pot scapa decat prin emigrare.
Celor care vor obiecta ca si inainte de RRD 1989 tot RCO practicata de BOR (RCO-BOR)
era religia cu cel mai mare numar de aderenti, in Romania, iar nenorocirea la care au fost
supuse FIS, respectiv FCS, nu era atit de mare ca in perioada posterioara infaptuirii RRD-
1989, le raspundem (din cate cunoastem) ca in perioada temporala pre-”apocaliptica”, care
incepe odata cu inceputul noii Er-Lum-9 (22.03.1990), pedeapsa aplicata de catre Cond-Sup-
LPM-6, vinovatilor fiintiali superiori Individuali (FIS), respectiv colectivi (FCS) pentru
comiterea infractiunilor de incalcare a prevederilor Codului Legislativ Existential Lumesc
(CLEL- care reglementeaza modul de Evol-Exist al FIS, respectiv al FCS, in cadrul LPM-6), a
fost dublata, iar efectele aferente se pot constata in toate Statele din cadrul LPM-6, cu o
agravare accentuata asupra Statelor in care religiile cu efect distructiv-fiintial sunt puternic
inradacinate (exemple: emigrarea masiva din Statele in care se practica religia buddhista-RB,
precum si: recentele cutremure, devastatoare, din Nepal, accidentul nuclear de la Fukusima
10
s.a, precum si din Statele in care se practica, masiv religia islamica-RI).
Tot astfel se explica si faptul ca: RRD-1989 nu s-a putut declansa in partea de est a
Romaniei, puternic “imbisericita” de catre RCO, promovata de BOR (situatie dorita si
sustinuta cu abnegatie demna de o cauza mai buna de catre sociologul crestin: Ilie Badescu),
ci doar in partea de vest, unde RCO a avut si inca are o influenta mult mai redusa si unde
s-au si declansat cele mai importante revolte populare impotriva regimului totalitar,
pseudo-comunist ( exemple: Valea Jiului-1977; Brasov-1985; Timisoara-1989).
Tot in contextul celor enuntate anterior, facem cunoscut ca prin: MARI, precum si prin:
MMARI, vom sprijini reformarea RCO, prin: Arsenie Boca, fie in cadrul BOR (dar numai daca
in varianta de Evol-Exist a Romaniei, in varianta de Dest-Exist a BOR, aferenta promovarii lui
Arsenie Boca, in “ierarhia spirituala” a BOR, este prevazut: sa se renunte la practicarea
ritualurilor religioase, in care aderentii la RCO sunt declarati, in mod ritualic, specific
religios, ca fiind: ”robi” ai lui “Dumnezeu”-Hristos), iar in caz contrar, vom sprijini respectiva
reformare religioasa, numai daca va fi implementata si in cadrul unei Var-Exist situata in
postura de dizidenta reformatoare, in cadrul BOR, sau chiar in afara BOR. Pe de alta parte,
facem cunoscut ca: MARI, respectiv: MMARI, se vor implica ferm: in fondarea si constituirea:
Religiei Nationale (RN), in Romania, in cadrul careia “sfintii” nu vor fi selectati pe criterii de
performanta in activitatile specific bisericesti, ci pe criterii de performanta, dovedita, nu
doar la nivel individual, ci si, mai ales, la nivel: social, respectiv: la nivel societal, respectiv :
la nivel statal, respectiv: la nivel continental, respectiv: la nivel lumesc, respectiv : la nivel
extra-lumesc.
Fondarea RN, in Romania, va avea ca obiective fundamentale: pregatirea spirituala a
Populatiei statale in scopul transformarii actualei Populatii statale in: Popor (asa cum a fost
in perioada desfasurarii RRD-1989), precum: si a actualului: Stat Popular, in: Stat Poporal,
urmata de transformarea Poporului Roman in: Natiune, precum: si a Statului Poporal in: Stat
National, asa cum a fost prevazut, de drept, sa fie Statul Roman in Constitutia post-RRD-
1989 a Romaniei (dar care, de fapt, nu este un astfel de Stat, din cauza lipsei de cultura
politica, respectiv a arogantei, avaritiei si subversivitatii actualei Categorii de
politicieni-”politruci”, care a acaparat Puterea Suprema in Stat si doreste s-o mentina, cu
orice pret, si inclusiv cu complicitatea unor institutii de Stat, transformate, prin degradare
deliberata, in agenturi subversive si opresive, care irosesc fondurile publice pentru a rasplati
activitatea unui numar imens, pentru Romania (in comparatie cu alte State), de agenti
“acoperiti”, care, in marea lor majoritate, nu servesc interesele Populatiei statale, ci
interesele unor conducatori inalt-corupti si inalt-tradatori, care sunt dispusi sa distruga
Statul Roman pina la dezintegrarea statala, daca nu vor reusi, altfel, sa detina si sa exercite,
in continuare, Puterea Suprema in Stat ).
In acelasi context, intreaga Populatie statala a Romaniei trebuie sa afle ca practicarea
unor religii in care sunt cinstite, in mod specifc religios, personalitati, sau doar persoane, care
11au existat, in trecut, dar care nu au avut merite in constituirea si evolutia benefca a Statului
Romania, constituie, de fapt, pe de o parte, un mijloc de export, extrem de pagubos, de
bioenergii specifce (in principal: informationale, respectiv: emotionale), in favoarea
persoanelor, respectiv a personalitatilor care sunt cinstite, in acest mod, iar pe de alta parte,
constituie o risipa de potential bioenergetic, despre care trebuie sa se cunoasca faptul ca este
limitat, cantitativ, in cadrul Evol-Exist a unei FIS, respectiv a unei FCS, iar epuizarea
potentialului respectiv, sau, si mai grav, pervertirea potentialului benefc in potential
nebenefc, sau chiar malefc, din cauza falsitatii religiilor, precum si, mai ales, din cauza
degradarii fintiale prin inrobire sau aservire, specifc-religioase, echivaleaza: cu o intoxicare
fiintiala, bioenergetica, care daca nu este stopata si ameliorata, prin terapie specific
existentialist-creationista, va avea ca efect exorcizarea fiintiala, adica pierderea identitatii
fiintiale a acelei FIS, respectiv a acelei FCS.
Din contextul expus anterior rezulta si: modurile de agresiune fiintiala, specific
distructiva, la care sunt supuse FIS, dar si FCS (ca: medii ambientale de Evol-Exist a FIS), prin
practicarea religiilor false, mistificatoare si distructive ale identitatii fiintiale.
Astfel, cinstirea, specific-religioasa, a unor persoane extra-lumesti care sunt: Cond-Sup
ai unor Grup-Civ-vir-Agres-civ-vir, sau doar a unor: Civ-vir-Agres-civ-vir, care au comis un rau
existential enorm si indelungat, nemotivat: Categoriei de Grupari populationale, fiintialsuperioare,
altruiste (Categ-Grup-Popul-Alt), din componenta Populatiei lumesti a LPM-6,
prin intermediul unor religii, cu extensie internationala, despre care, insa, practicantii
respectivelor religii nu cunoasc ca sunt: false, mistificatoare si distructive-fiintial, prin:
sclavizare, inrobire, aservire, fanatizare si bigotizare, specific religioase (exemple: RCO; RCC;
RI; RD s.a), precum: FAS, respectiv: FIS (in functie de caz), dintre care evidentiez si exemplific
doar pe cele pe care le consider a fi cele mai vinovate, respectiv FAS: Satan-Geea, respectiv:
Bafomet-Lilith (ca:“patroni” extra-lumesti, principali, ai RI), respectiv: Hristo-Maria (“patron”
extra-lumesc al RCO, precum si al religiei krishnaiste-RK), respectiv: Catol-Drusila (“patron”
extra-lumesc al RCC), respectiv: Hao (“patron” extra-lumesc al RD), sunt considerate, de
catre reprezentantii Grup-Civ-vir-Auten-Neagres-civ-vir, ca fiind: infractiuni extrem de grave
(care, din nenorocire, sunt insa admise a fi comise, prin actualul: CLEL), pe care, insa,
victimele fiintial-superioare, care le suporta consecintele, inca nu le constientizeaza, ca
atare, dar pe care trebuie sa le constientizeze, in viitorul apropiat, si sa reactioneze, in mod
adecvat, pentru stoparea acestui rau existential, precum si pentru judecarea si pedepsirea
celor vinovati, inclusiv prin: apelarea si solicitarea, in acest scop, a interventiei si sprijinului
Ier-Cond-Abil, extra-lumesti.
Tot din contextul celor expuse anterior, rezulta ca: in cadrul templelor aferente RN,
amenajarea interioarelor va fi similara unui muzeu national, peretii fiind pictati cu fresce
care reprezinta evenimentele, precum si personalitatile cele mai importante care au
contribuit la Evol-Exist benefica (in functie de caz) a Statului National unitar, respectiv a
12
Statului Federativ, respectiv a Statului Federativ Continental, respectiv a Statului Federativ
Lumesc, in care este integrat Statul National unitar pentru Evol-Exist, specifca: federativa,
respectiv specifca: federativ-continentala, respectiv specifca: federativ-lumeasca.
In acest mod, bioenergiile degajate in timpul manifestarilor care se vor organiza in
Templul National, vor fi dirijate in folosul Evol-Exist benefice a Statului National, atit la nivel
lumesc, cat si la nivel extra-lumesc, nemaifiind pervertite si deturnate in favoarea
adversarilor Statului National (SN).
Mai trebuie sa se stie ca: SN este un Stat bazat pe un mod de organizare specific
democratic, dar si autentic- meritocratic, la nivel: social, respectiv: societal, respectiv: statalunitar,
respectiv: statal-federativ, respectiv: statal-federativ-continental, respectiv: statalfederativ-
lumesc, in care functioneaza o democratie specifica, autentic-meritocratica,
bazata, insa, nu pe votul universal (1 elector-1 vot), ci pe votul autentic-democraticmeritocratic,
la nivel statal, in sensul ca: se asigura fiecarui membru al Electoratului dreptul
la un vot, dar membrilor merituosi (cetateni, patrioti, eroi, pentru care Statul nu este doar
o: Tara, ci si o: Patrie) sunt recompensati, meritocratic, cu un numar suplimentar de voturi
(stabilit, oficial, in functie de caz, de: Institutia Electoratului), astfel incat: Categoria
Populationala Fiintial-Superioara Altruista care, de regula, a fost, in trecut, si inca este:
predominant minoritara, si in prezent, sa nu fie “inabusita”, electoral, de catre: Categoria
Populationala Fiintial-Superioara Egoista, predominant majoritara, de regula, in trecut si in
prezent, dar sper ca nu si in viitor.
Trebuie sa se afle ca: intr-un SN organizat in modul expus anterior, functioneaza, la
nivel fiintial-colectiv-superior (FCS): principiul fiintialist al compunerii fiint-energiilor (energii
fiintiale), prin: consonanta (fenomen descoperit si definit generic prin conceptul:
consonanta, de catre savantul roman: Stefan Odobleja, si dat publicitatii prin cartea sa,
numita: Psihologia consonantista), principiu care, intr-o forma corespunzator adaptata, se
aplica si in alte domenii, specific energetice, dintre care mai exemplifc: principiul matematic
al compunerii numer-energiilor (energii numerice) prin: numeranta, respectiv: principiului
vectorialist al compunerii vector-energiilor (energii vectoriale) prin: convergenta, respectiv:
principiul frecvential al compunerii frecvent-energiilor (energii frecventiale) prin: rezonanta,
respectiv: principiului biologic al compunerii bio-energiilor (energii biologice) prin:
bionanta, respectiv: principiul informational al compunerii infor-energiilor (energii
informationale) prin: informanta s.a, transpuse, insa, in domeniul unei energetici specifice
care poate exista si se poate manifesta ca atare, exemplificarea anterioara putind fi utilizata
si de catre cei interesati pentru elaborarea unei ideologii unificatoare a modului in care se
pot compune anumite structuri in care exista elemente componente cu potential energetic,
de diferite tipuri, pentru a se studia proprietatile modului de compunere, respectiv ale
compusilor rezultati, precum si oportunitatea utilizarii rezultatelor obtinute in definirea
unor modele de studiu, cu aplicabilitate larga, in domenii diverse.
13
Dezvoltarea teoretica anterioara nu a fost facuta intimplator, ci in scopul de a pune in
evidenta anumite conditionari care, in cadrul Evol-Exist a unor structuri, se pot manifesta
fata de un observator neutru, dar interesat nu doar in mentinerea, in Evol-Exist, a acelei
structuri, ci si in performantizarea Evol-Exist a structurii respective.
Daca motivatia expusa anterior se aplica, concret, la relatia parteneriala creatorcreatie,
cu referinta la Creationismul civilizationalist-virtual (Creat-Civ-vir), la un nivel de
creatie specific unei Lumi civilizationist-virtuale (exemplu: LPM-6), cele 2 grupari principale,
implicate, pe de o parte, in creatia Lumii, in cauza, respectiv in scopul de a exista si chiar de
a evolua-existential in cadrul respectivei Lumi, pe de alta parte, se pot situa, intre ele, intr-o
relatie de: neutralitate, respectiv de: colaborare prioritar-avantajoasa, fata de una dintre
parti, respectiv de coergitare unilateral-avantajoasa exclusiv fata de gruparea creatoare,
deoarece, prin specificul relatiei dintre creator si creatie, creatia nu poate coergita creatorul,
fiind total dependenta de creator.
Situatia descrisa anterior se poate schimba numai daca mai exista si o a 3-a parte,
interesata in a favoriza, sau chiar a impune ca relatia creator-creatie sa fie, intr-o anumita
masura, reciproc avantajoasa.
Evolutia LPM-6 a ajuns in situatia descrisa anterior, adica de a beneficia de o
coordonare directa si suficient de potenta, astfel incat sa fie capabila sa coergiteze Evol-Exist
a LPM-6, intr-un mod care sa ofere avantaje considerabile, nemaioferite, pina acum, celor 2
parti principale, interesate direct de modul de Evol-Exist a LPM-6 (Creator, respectiv:
Creatie), mai ales datorita implicarii determinante a Grup-Civ-vir-Auten-Neagres-civ-vir, care
coordoneaza, in mod determinant, de la nivel extra-lumesc, activitatea organizatiilor: MARI,
respectiv: MMARI.
Ca Stat pilot de implementare, in Evol-Exist, a strategiei civ-vir de schimbare a fostei
strategii, care favoriza, in mod determinant, Evol-Exist a Categ-Grup de Reprezentanti (Rep)
fiintial-superiori Egoisti, din cadul LPM-6, in defavoarea Categ-Grup-Rep-Altruisti, din cadrul
LPM-6, a fost selectat, de catre Ier-Cond-Abil extra-lumeasca, Statul Romania.
Precizarea anterioara explica de ce, in Romania, incepind cu anul 2008, se produc
atitea evenimente deosebit de semnificative, la nivel societal, precum si la nivel social,
precum si la nivel individual.
In masura posibilului vom detalia, in viitorul apropiat, informatiile mentionate
anterior, cu precizarea ca, dupa declansarea schimbarilor multiple in Statul unitar Romania,
va urma, din cate cunoastem, declansarea schimbarilor multiple si in Statul federativ,
continental: Uniunea Europeana, schimbari care vor beneficia de prioritate, comparativ cu
schimbarile care se vor produce in a 2-a etapa principala (asiatica si africana) a RM-3.
IX. Importanta inlocuirii, la conducerea Statului Romania, a actualei Categorii de
14
politicieni-partidici, degradati moral si profesional, in vederea consolidarii Statului de
tip: independent, respectiv: suveran, respectiv: social, care trebuie sa fie Statul
Romania, in conformitate cu prevederile Constitutiei statale, post revolutionare
Constitutia actuala a Statului Roman prevede, in cadrul Articolului 1, ca: Romania
trebuie sa fie: “Stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil”, cu forma de
guvernamint republicana, precum si: ”de drept, democratic si social”.
Categoria politico-partidica formata dupa RRD-1989 a inclus, din nenorocire, pentru
viitorul post-revolutionar al Romaniei, un mare numar de politruci, lasati mostenire de
vechiul regim totalitar pseudo-comunist, precum si un numar mult mai mare de agenti
subversivi si opresivi care s-au specializat in mentinerea, cu orice pret, la exercitarea Puterii
Supreme, in Stat, a unui pseudo-partid politic, numit, in mod fals: Partidul Comunist Roman,
care pretindea, oficial, ca Statul care era, atunci, Romania se afla in faza realizarii: Societatii
socialiste multilateral dezvoltate si ca abia dupa finalizarea acestei etape de dezvoltare
statala, se va trece la realizarea Statului comunist.
Referitor la aceste declaratii, consider ca: Romania nu a fost un Stat comunist si nici
un Stat socialist, inainte de declansarea RRD-1989, dupa cum n-a devenit nici Stat capitalist,
dupa RRD-1989, ci a fost si a ramas un Stat care, de fapt, este un Stat totalitarist, de tip
opresiv, specific agentural, numit impropriu: “politienesc”, deoarece nu a beneficiat de
existenta unei Categorii de politicieni-partidici autentici, morali si competenti, ci doar de o
mafie politico-partidica, inculta, arivista, dornica de imbogatire rapida, prin jefuirea Statului,
lasa, clientelara si usor de manipulat, pina la inalta coruptie, respectiv pina la inalta-tradare,
de catre agenturile unor State ostile Romaniei.
Pseudo-politicianul-partidist, descris anterior, a primit denumirea peiorativa de:
politruc, care este folosita, insa, pentru a diferentia, prin denumire, politicianul autentic de
politicianul neautentic (pseudo-politician).
In acelasi context, mai trebuie diferentiat, net, si: pseudo-partidul politic, de autenticul
partid politic, cu observatia ca: actualele pseudo-partide politice, care se considera:
urmasele de drept si continuatoare autentice ale unor foste partide-politice, cu rol
important, sau doar semnificativ, in Evol-Exist benefica a Statului Romania-exemple:
Partidul National Liberal (PNL); Partidul National Taranesc (PNT-degenerat in PNT-CD);
Partidul Social Democrat (PSD), prin comportarea avuta dupa RRD-1989, pina in prezent,
trebuie desfiintate, iar conducatorii lor (in functie de caz) trebuie judecati si condamnati
pentru ca s-au comportat, de fapt, ca niste mafioti (gangsteri politici) care profaneaza, prin
existenta lor, atit idealurile politice, cat si obiectivele importante pe care au anuntat ca le
vor realiza prin politica-partidica.
Desi membrii fondatori ai MARI, nu si-au propus sa influenteze, in principal, Evol-
15
Exist a Romaniei, pe cale politica (unde inflatia de pseudo-partide este mare, iar rezultatele
sunt sinistre), si nici pe cale civica (in absenta unei Societati Civile autentice, precum si in
prezenta unei pseudo-Societati civile, in care abunda pseudo-asociatiile, infuzata de agenti
subversivi, “acoperiti”, precum si cu specific obedient-clientelar fata de pseudo-partidele
aflate la guvernare), ci pe cale existentialista si, la nevoie, ezoterica (unde oferta de initiatiautentici
si, mai ales, de combatanti-existentialisti este extrem de redusa), totusi, avind in
vedere dezghetarea posibilitatilor de a infiinta un partid politic la “ordinul” Uniunii
Europene (prin eliminarea conditionarii de a prezenta liste cu minim 25.000 de membrifondatori),
ne-a determinat sa ne implicam si in activitatea politico-partidica (inghetata si
rezervata, pina acum, in mod subversiv, exclusiv mafiotilor politici, respectiv agenturilor
subversive, prin impunerea colectarii a celor 25.000 membri sustinatori).
Am ales si aceasta cale de a ne implica, pentru a sprijini, dupa puterile noastre,
urgentarea deratizarii “sobolanilor”, ”sacalilor” si “hienelor” politruce, si a contribui, astfel,
la formarea unei noi categorii de politicieni, care sa beneficieze de posibilitatea de a se
forma si activa in partide politice autentice.
Dupa ce va fi finalizat, legiferat si implementat, in Legislatia statala, pachetul legislativ
electoral, vom pregati si demara infiintarea unui partid politic-autentic, pe de o parte, iar, pe
de alta parte, vom consilia si sprijini (inclusiv la nivel existentialist) infiintarea unor alte
partide politice-autentice care doresc sa reprezinte, politico-partidic, diferite categorii
populationale (Categ-Popul), din cadrul Populatiei statale a Romaniei, cu conditia ca in
cadrul programelor politice care vor fi propuse a fi sustinute sa existe obiective politice
comune, de importanta fundamentala, sau principala, care sa ne motiveze acordarea
sprijinului respectiv.
Cei interesati sa cunoasca obiectivele politice pe care dorim sa le promovam si, in
masura posibilitatilor, sa le infaptuim, pot consulta: Declaratia cu privire la handicaparea
constitutionala a Statului Romania si consecintele dezastruoase, aferente asupra evolutiei
existentiale statale si populationale , respectiv: “Constitutia de la Timisoara”, precum si alte
lucrari politice, elaborate si difuzate, de catre Grupul Constitutional “Timisoara”, afiliat
MARI, si difuzate prin blogul aferent MARI, ce poate fi accesat la adresa web: www.lorinfortuna.
ro .
Mentionez ca obiectivul principal, politic, urmarit, in prezent, a fi infaptuit in Romania,
de catre MARI, este restaurarea Statului Roman, independent si suveran, precum si
inalienabil, din punct de vedere a teritoriului national, prin recuperarea Suveranitatii
nationale, de la cei care au uzurpat-o si reinvestirea Populatiei statale a Romaniei cu dreptul
de a detine si exercita, in mod deplin si exclusiv, asa cum s-a procedat si dupa infaptuirea
RRD-1989, precum si cum este prevazut in Constitutia actuala a Romaniei (in cadrul
Articolului 2).
Pentru indeplinirea obiectivului mentionat anterior, apreciez ca este nevoie de
16
constiturea unei coalitii politico-partidice, capabile sa inlature, de la detinerea si exercitarea
Puterii Supreme in Stat, a actualei coalitii de guvernare, precum si a oricarei alte coalitii
politice care s-ar putea alcatui de catre Categoria de politruci mafioti, inalt-corupti si inalttradatori,
care guverneaza, in prezent Statul Romania.
Consideram ca pe un obiectiv fundamental si prioritar: refacerea Sectorului economic
de Stat, ca sector determinant, comparativ cu Sectorul economic privat, apreciind ca numai
Sectorul economic de Stat poate constitui fundamentul economic capabil sa sustina,
financiar, Statul independent, Statul suveran si, mai ales, Statul social si semnalam, in acest
context, ca : Statul Republica Populara Chineza-cea mai mare putere economica, in prezent,
si-a bazat dezvoltarea pe Sectorul Economic de Stat si nu pe Sectorul Economic privat.
Referitor la Statul social, trebuie sa semnalez ca existenta acestui Stat a ramas, in mod
deliberat, doar la nivel de prevedere constitutionala (in cadrul Articolului 1, aliniatul 3, din
cadrul Constitutiei post-revolutionare a Romaniei, deoarece, pina in prezent, nu s-a aplicat
prevederea constitutionala din Articolul 47, aliniatul 1, referitoare la: asigurarea unui nivel
de trai decent cetatenilor Statului, scop in care Statul este obligat sa ia masuri de dezvoltare
economica si de protectie sociala.
Atrag atentia guvernantilor ca prevederea mentionata anterior este imperativa, pentru
Stat, si nu facultativa, motiv pentru care celor deosebit de saraci, care, nu din vina lor, nu-si
pot asigura, singuri, un venit care sa le permita un trai decent, si carora nu li s-a asigurat
acest drept, sunt indreptatiti, juridic, sa dea Statul in judecata, pentru ca nu beneficiaza de
acordarea acestui drept, precum si sa solicite acordarea de despagubiri materiale si morale
pe perioada temporala in care n-au putut beneficia, nu din vina lor, de acordarea acestui
drept.
Mai atentionez ca, in opinia mea, Avocatul Poporului se face vinovat pentru ca nu s-a
auto-sesizat de neacordarea acestui drept acelor cetateni care erau in situatia de a nu-si
puteau asigura, singuri, nu din vina lor, un trai decent, cu completarea ca Statul social nu
trebuie confundat cu Statul cu protectie sociala, care este de nivel inferior Statului social.
Astfel Germania, din cate cunosc, desi nu este un Stat social, ci doar un Stat cu protectie
sociala, acorda anumite ajutoare financiare saracilor care, nu din vina lor, nu-si pot asigura,
singuri, venitul necesar unui trai decent, si inca la un nivel de invidiat fata de Statul Roman
actual, care lasa saracii sa moara de foame, si de frig, din lipsa de locuinta, alimente si
incaltaminte, precum si din lipsa de asistenta medicala, medicamente s.a.
Situatia sociala a majoritatii Populatiei statale din Romania este dezastruoasa, intre
altele si deoarece in Legislatia Romaniei nu exista o Lege a Statului social care sa dezvolte
conceptul de: Stat social, definit, in Constitutie, foarte vag si lacunar, printr-un singur cuvint:
”social”, precum si modul in care trebuie aplicat, la nivel societal, acest concept, si ca nici
conceptul: ”nivel de trai decent” care trebuie asigurat populatiei sarace, nu este dezvoltat
printr-o lege de aplicare a Articolului 47, astfel incat sa poata fi aplicat, la nivel societal.
17
In contextul expus anterior, apreciez ca: trebuie revizuit si modul de judecata al unor
infractiuni, precum furtul (in cazul persoanelor care au furat pentru ca nu li s-a asigurat
dreptul la un nivel de trai decent si au optat pentru a fura, ca sa nu moara de foame, frig,
lipsa de adapost, de medicamente s.a), persoane care trebuie tratate, la nivel juridic,
inclusiv ca victime ale politicii opresive a Statului si nu doar ca infractori.
Conducatorii nevrednici ai Statului Romania, care au adus Romania in stare de
dezastru, la nivel societal, trebuie obligati sa constientizeze ca persoanele care au nevoie,
dar nu beneficiaza (desi sunt indreptatite legal) de: asigurarea unui nivel de trai decent,
pentru familiile lor, au dreptul moral de a protesta, de a se razvrati, de a se rascula si chiar
de a declansa o revolutie, in cadrul carora sa se razbune pentru nedreptatile la care au fost
supusi si sa rastoarne, daca pot: “orinduiala cea cruda si nedreapta”, prin razvratire, stiind
insa, ca, daca reusesc, conducatorii rau-facatori si acolitii lor vor putea fi reprimati, sau
macar neutralizati politic, in cadrul revolutiei, sau condamnati ulterior, ca infractori, in timp
ce ei vor fi apreciati si recompensati ca eroi, care au recuperat Suveranitatea nationala de la
uzurpatorii care au confiscat-o, si au redat-o Poporului Roman, indreptatit s-o detina si s-o
exercite la nivelul maxim posibil, in mod exclusiv, asa cum au procedat si revolutionarii
autentici care au organizat, declansat si infaptuit RRD-1989, pina la eliminarea, de la
exercitarea Puterii Supreme in Stat, a partidului politic totalitar, condus de cuplul dictatorial
Ceausescu.
Mai consider ca: pentru a consolida existenta Statului indivizibil, in conditiile in care
o mare parte a teritoriului statal (din cate cunoastem), a fost deja instrainata, de fapt , in
pofida prevederii constitutionale (din : Articolul 3, aliniatul 1) ca: ”Teritoriul Romaniei este
inalienabil”, fapt pentru care apreciez ca: trebuie procedat la trecerea, prin nationalizare, a
intregului teritoriu statal, in patrimoniul Statului, prin modificarea prealabila a Constitutiei,
pe baza organizarii, in prealabil, a unui referendum, la nivel de Stat, prin care Electoratul
statal trebuie sa fie deplin si corect informat in legatura cu situatia teritoriului statal si apoi
sa hotarasca, daca doreste, sau nu doreste, nationalizarea intregului teritoriu, inclusiv acea
parte din teritoriu care, in prezent, se afla in proprietatea unor institutii publice (cu
precizarea ca si China a legiferat trecerea in proprietatea Statului a intregului teritoriu
statal), urmind ca cei care doresc si au dreptul sa detina anumite teritorii, sa le poata primi
doar in folosinta, pe un termen determinat, dar nu si in proprietate.
In acest mod pamintul va ajunge, in folosinta, doar la cei care au nevoie directa de
terenuri, pentru a le utiliza intr-un mod normal si legiferat, astfel incat sa fie folosit, in scop
benefic, atit la nivel individual si social, cat si la nivel societal, si sa nu ajunga la samsarii de
terenuri (care doresc sa le aiba, in posesie, doar pentru a le trafica), si nici sa faca obiectul
mostenirii la cei care nu mai au capacitatea de a-l utiliza, in mod benefic, atit la nivel
individual, cat si la nivel societal, dar mai ales la corporatiile internationale care, de regula,
defriseaza, respectiv polueaza, masiv, terenurile, in cadrul Statelor care si-au pierdut, sau
18
doar si-au diminuat, de fapt, independenta si suveranitatea, pina la o limita critica, la care
nu mai sunt capabile sa-si protejeze interesele fundamentale si principale, datorita faptului
ca au lasat ca Puterea Suprema in Stat sa fie acaparata de catre inalt-corupti, respectiv inalttradatori,
autohtoni, degradati moral si politic la stadiul de: “cozi de topor”, obedienti sau
chiar subordonati unor interese mafiote, corporatiste, sau imperialiste.
Apreciez ca: t rebuie introduse, de urgenta, in Codurile juridice de infractiuni: pe linga:
genocidul social, respectiv:societal, si: genocidul animal, respectiv: genocidul vegetal, pentru
a pune, astfel, la adapost, de “criminalii biologici”, Biosfera lumeasca, deja puternic afectata,
in prezent, de catre: criminalii biologici.
Mai apreciez ca: trebuie reformate tehnologiile de transport, respectiv de executie,
prin diminuarea, drastica, a utilizarii motoarelor cu ardere interna, care, pentru a functiona,
ard substante care polueaza intens aerul si solul (exemple: lemn, carbuni, motorina, petrol,
gaz, mase plastice, material nuclear s.a.), si care trebuie inlocuite cu tehnologii bazate pe
utilizarea unor energii nepoluante (exemple: solare, electrice, magnetice s.a), pentru care
exista, de mult, brevete de inventie, care sunt insa achizitionate si impiedicate a fi aplicate,
pe scara larga, la nivel societal, de catre marile corporatii care au achizitionat exploatarea
carburantilor poluanti, respectiv fabricarea motoarelor cu ardere interna si doresc sa le
foloseasca, in continuare, pe scara larga, pina la epuizarea resurselor respective.
O alta problema, deosebit de grava, o constituie: necesitatea stringenta a reformarii
Sistemului Justitiar, pentru a-l face eficient.
In acest sens consider ca: este necesara schimbarea radicala a conceptiei justitiare
actuale, care acorda, de fapt, prioritate inculpatului, in detrimentul victimei, prin obligarea
victimei/reclamantului de a proba vinovatia inculpatului, dar nu si a inculpatului de a-si
dovedi nevinovatia fata de victima/reclamant, motiv pentru care apreciez ca trebuie
introdusa obligativitatea fiecarei parti de a dovedi pozitia justitiara pe care o invoca in
cadrul unui proces justitiar.
Problema cea mai grava, insa, care afecteaza eficienta Justitiei, in Romania, o consider
a fi: inconsistenta pedepselor aplicate, incepind cu interzicerea, abuziva si subversiva, chiar
la nivel constitutional, a aplicarii pedepsei cu moartea, justificata prin argumente de ordin
umanitar si, mai ales, de ordin religios, specific crestin.
Semnalez ca, din cate cunosc, in toate Statele in care s-a interzis aplicarea pedepsei cu
moartea, infractionalitatea nu a putut fi redusa sub un nivel-limita-critic, care sa fie
acceptat de catre majoritatea Populatiei statale, precum si considerat suficient pentru a
putea valorifica, deplin, garantarea dreptului la existenta individuala, intr-un Stat autenticcivilizat.
Mai semnalez, in acelasi context, ca, la putina vreme dupa incheierea RRD-1989, in
cadrul unei revolte, desfasurata la Bucuresti, la data: 12.01.1990, unul dintre conducatorii
importanti ai Consiliului Frontului Salvarii Nationale (C-FSN): Dumitru Mazilu, dandu-si
19
probabil seama ca: “aripa” Ion Iliescu - Petre Roman a C-FSN, actiona nu doar pentru
confiscarea imaginii RRD-1989, ci si pentru confiscarea Puterii Supreme in Stat (in
detrimentul gruparilor autentic-revolutionare, din marile orase care s-au ridicat, pentru a
sprijini Frontul Democratic Roman (FDR), infiintat, la Timisoara, la data: 20.12.1989, pe
fondul social, protestatar, realizat, in prealabil, prin declansarea Revoltei Anticeausiste, tot
la Timisoara, la data: 16.12.1989, si au inlaturat PCR de la conducerea Statului, in data:
22.12.1989, ora: 12,10), a scandat, urcat pe un tanc, celebra lozinca: ”Moarte pentru
moarte!”, fapt care corelat cu scandarea, la Timisoara, incepind cu data: 20.12.1989, dupa
constitirea FDR, a lozincii: ”Sa fie judecat, aicea, in Banat!”, consider ca asociaza la RRD-1989
si o dimensiune justitiara, nu doar remarcabila, ci fundamentala, care trebuia respectata de
catre C-FSN, daca C-FSN ar fi fost o grupare autentic-revolutionara si nu o grupare contrarevolutionara asa cum s-a dovedit, ulterior, a fi.
La cele expuse anterior, adaug si necesitatea introducerii unor alte modifcari justitiare,
pe care le consider stringent necesare (in contextul in care infractionalitatea la nivel social,
respectiv la nivel societal, in Statul nostru, se situeaza la cote atit de inalte, incat ne
retrogradeaza in categoria tarilor necivilizate, la nivel european), si anume: scoaterea din
Constitutia actuala a Romaniei a prevederii de prescriptie temporala a infractiunilor si, mai
ales, a prevederii de neaplicare retroactiva a unei legi, corelata cu specializarea unor
instante de judecata in judecarea unor infractiuni care a fost prescrise si, mai ales, in
rejudecarea unor infractiuni referitor la care, in prezent, se apreciaza ca nu au fost corect
judecate si, prin aceasta, se aduc grave prejudicii de imagine Statului Romania:
Exemple:
1. Nerestituirea, completa, a tezaurului Romaniei, evacuat, oficial, la Moscova, pe baza
unor garantii oficiale de pastrare si restituire, in timpului primului Razboi Mondial;
2. Impunerea, inclusiv in prezent, de catre anumite State, Romaniei a respectarii
prevederilor din protocoalele secrete ale Pactului Ribbentrop-Molotov, incheiat la data:
23.08.1939;
3. Revendicarea datoriei financiare, istorice, a Germaniei hitleriste fata de Romania;
4. Lovitura de Stat, din Romania, comisa de catre regele Carol II;
5. Lovitura de Stat, din Romania, de la 23.08.1944, comisa de catre regele Mihai, care a
avut, ca efect, capitularea in regim neconditionat, a Romaniei;
6. Monstruozitatea manifestata in cadrul detentiei, in anumite penitenciare, din Romania,
initiata de catre agentul sovietic: Alexandru Nicolschi, infiltrat in conducerea Sistemului
penitenciar din Romania, cunoscuta, la nivel international si numita: ”fenomenul de
reeducare de la Pitesti”;
7. Implicarea unei grupari de ofiteri de grad inalt, ai Armatei Romane in organizarea si
20
desfasurarea ”Atacul teroristilor”, declansat in seara datei: 22.12.1989, in cadrul RRD-1989;
8. Modul in care s-a judecat procesul cuplului Ceausescu, precum si modul in care s-a
desfasurat si s-a inregistrat, tv, executia;
9. Implicarea fostei Securitati ceausiste, precum si a unor agenturi interne si externe
hungariene-iredentiste in modul in care s-a declansat si s-a desfasurat Revolta hungarianairedentista,
la Targul Mures, la data: 15.03.1990;
10. Implicarea fostei Securitati-ceausiste, prin intermediul unor reprezentanti infiltrati in
cadrul C-FSN, in modul de infiintare si functionare a Serviciului Roman de Informatii;
11. Investigarea modului in care anumiti agenti ai fostei Securitati-ceausiste, infiltrati in
C-FSN si apoi in conducerea FSN, precum si in conducerea SRI, s-au implicat in stoparea
investigarii oficiale a nivelului de infiltrare a fostei Securitati-ceausiste, in cadrul BOR, si, mai
ales, in conducerea BOR, precum si in transferarea cladirii de patrimoniu, precum si de mare
importanta istorica, a fostului Parlament al Romaniei, in proprietatea BOR;
12. Modul in care au fost privatizate principalele intreprinderi din cadrul Sectorului
Economic, de Stat, al Romaniei;
13. Modul in care au fost devalizate si desfiintate, sau privatizate marile banci de Stat, din
Romania (exemple: Banca de Comert Exterior-Bancorex, Banca Comerciala Romana; CEC);
14. “Sacrificiile istorice” impuse Romaniei (la care s-a referit, public si oficial, atunci cand a
exercitat functia de Presedinte al Romaniei: Emil Constantinescu) pentru ca Romania sa fie
primita/admisa a deveni membra a Pactului Militar nord- Atlantic (NATO);
15. Mita solicitata, negociata si oferita unor conducatori inalt-corupti, respectiv unor
conducatori ai unor foarte influente State, din Cadrul Uniunii Europene (UE), de Guvernul
Adrian Nastase, pentru ca Romania sa fie primita/admisa a deveni membru al UE,
semnalata, inclusiv public, de catre anumite surse informationale s.a;
16. Investigarea acuzatiilor internationale aduse Romaniei pentru negocierea si acceptarea,
de catre fostul Presedinte al Statului: Ion Iliescu, a solicitarii SUA de a infiinta, in mod secret,
o inchisoare, nu doar pentru detentie, ci si pentru tortura, in Bucuresti;
17. Investigarea motivelor pentru care nu a fost aplicata hotarirea, adoptata prin
referendum, de catre Electoratul Romaniei, de a se transforma Parlamentul Romaniei in
Parlament unicameral, cu maxim 300 parlamentari;
18. Investigarea modului de functionare a Guvernului Romaniei in perioada in care V. V.
Ponta a fost, simultan, candidat principal la alegerile presedintiale, precum si Prim-ministru
al Guvernului, in ale carui atributii este inclusa si organizarea corecta a alegerilor electorale.
In acelasi context consider necesara si obligatorie, inclusiv din punct de vedere moral,
investigarea oficiala a modului in care importante personalitati romanesti au fost obligate
sa-si incheie, in mod nenatural, existenta (exemple: Alexandru Ioan Cuza; Mihai Eminescu;
Ion Luca Caragiale; Corneliu Zelea Codreanu; Nicolae Titulescu; Ion Antonescu; g-ral Ion
21
Puiu; liderul sindical iesean Andrei Sahleanu; fostul director al SRI: Radu Timofte;
revolutionarul Iosif Dan s.a).
Tot la nivel justitiar, consider de mare importanta: infiintarea Instantei justitiare de
nivel constitutional, prin extinderea atributiilor actualei Curti Constitutionale, precum si prin
preluare, in calitate de: Garant constitutional (inclusiv ca: Putere de Stat !) al respectarii
Constitutiei, corelata cu anularea functiei de: “Veghetor” al respectarii Constitutiei
(atribuita, in prezent, la nivel constitutional: Presedintelui Statului), pe considerentul ca:
respectarea Constitutiei este o obligatie juridica mult prea importanta pentru a fi numai
“vegheata”, trebuind sa fie si garantata, de o institutie multi-personala, si nu de o institutie
uni-personala, cum este, in prezent, Institutia Presedintiala, referitor la care consider ca
trebuie transformata, in sensul de a include si un Vicepresedinte, astfel ca alegerile
presedintiale sa se efectueze nu doar la nivel de Presedinte, ci la nivelul unei echipe
presedintiale, alcatuita din Presedinte si Vicepresedinte (cum se procedeaza in SUA), pentru
ca, in caz de vacantare a functiei de Presedinte, functia in cauza sa fie preluata de catre
Vicepresedinte, care a fost ales de Electorat, si nu de Presedintele Senatului, care n-a fost
ales direct, de catre Electorat, ci doar de alegatorii unui Colegiu electoral, ca senator, iar
apoi a fost ales, in mod indirect (adica nu de Electorat), ci doar de catre senatori, ca:
Presedinte al Senatului, nefiind, astfel, deplin abilitat, din punct de vedere democraticparticipativ,
pentru a prelua si exercita functia de: Presedinte al Statului.
In finalul acestui capitol, consider ca trebuie sa includ si o apreciere asupra capacitatii
democratiei-reprezentative, care este utilizata, aproape in mod exclusiv (cu exceptia
referendumurilor impuse a se organiza pentru validarea/invalidarea unui Proiect de
revizuire/modificare a Constitutiei, realizat de Parlament, iar apoi aprobat de Guvern), in
dauna democratiei participative.
Semnalez si reclam, in acest context, ca: desi Suveranitatea nationala (conform
Articolului 2 din Constitutia statala, actuala) apartine in mod exclusiv, Poporului Roman,
singurul care o poate exercita la nivelul maxim posibil, pina in prezent, cu exceptia
referendumurilor organizate pentru validarea proiectelor de revizuire a Constitutiei,
respectiv a demiterii fostului Presedinte al Statului: Traian Basescu (care a fost fraudat, de
catre PSD), precum si a referendumului organizat pentru modificarea structurii
Parlamentului (al carui rezultat referendar a fost, insa, ignorat, prin uzurparea
Suveranitatatii nationale, de catre Guvernarea USL), parlamentarii si guvernantii postrevolutionari
s-au prevalat de democratia reprezentativa, pentru a nu organiza nici un alt
referendum, prin care Poporul Roman, in calitate de: Suveran al Romaniei, sa fie consultat in
legatura cu probleme de mare gravitate, asa cum se procedeaza, de regula, in Statele
autentic-democratice.
Uzurparea Suveranitatii nationale, practicata in mod frecvent, pina in prezent, a fost
22
posibila, datorita piedicior constitutionale, introduse, in mod deliberat, in cadrul Articolului
2, aliniatul 1, care a fost formulat in mod perfid, tocmai pentru a putea fi interpretat in mod
abuziv si subversiv in scopul de a bloca aplicarea democratiei-participative, cu precizarea ca
prin modul in care a fost redactat continutul Articolului 2, aliniatul 1 si anume:
”Suveranitatea nationala apartine poporului roman, care o exercita prin organele sale,
precum si prin referendum”, democratia-participativa, in Romania, este inlocuita, prin chiar
ordinea de enumerare si prin conjunctia: ”precum”, ca prioritate de exercitare a Puterii
Supreme, in Stat, cu democratia reprezentativa, in care Puterea Suprema, in Stat, este
exercitata, prioritar, nu de catre Poporul Roman, in calitate de detinator exclusiv, al acestei
puteri, ci de catre: ”organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice si
corecte”, astfel incat: continuarea respectivei formulari cu textul: ”precum si prin
referendum”, corelata cu pozitionarea textului respectiv dupa textul: ”organele sale
reprezentative”, permitind si chiar fiind, de regula, interpretata ca o posibilitate secundara si
nu ca o posibilitate principala, avind drept consecinta ca: referendumul poate fi utilizat
numai daca un organ reprezentativ, ales, hotaraste astfel, cu exceptia doar a unor cazuri in
care, prin lege, se hotaraste invers, exceptie care, insa, nu cunosc sa existe.
Trebuie sa se stie ca tocmai datorita acestei formulari, deliberat subversiv, anumite
organe reprezentative (Parlamentul si, mai ales, Guvenul), si-au arogat dreptul de a hotari
ele, in numele Poporului Roman, in aproape toate cazurile de mare importanta, pentru Stat,
aspect ce poate fi invocat, insa, pentru a justifica organizarea unor referendumuri
retroactive (motivate tocmai de uzurparea deliberata a dreptului de a fi consultat, in
prealabil), sau chiar de validare sau invalidare a unor hotariri, adoptate in baza democratiei
reprezentative, in mod abuziv (exemplu: contracte internationale secretizate; imprumuturi
internationale, acceptarea unor conditii total sau in mare parte defavorabile, sau umilitoare
pentru Poporul Roman), hotariri care daca vor fi invalidate, prin referendum, ofera un temei
juridic important pentru a contesta aducerea la indeplinire a acelor hotariri.
Astfel, i n contextul anterior, in care au fost aprobate/validate, in numele Poporului
Roman mari imprumuturi banesti, concesionari, restituiri, despagubiri, renuntari la creante,
anulari de datorii, conventii de colaborare s.a, incheiate in folosul exclusiv al unor grupari de
interese clientelare, dar in paguba Populatiei statale, ajungandu-se la starea de dezastru in
care se afla, de mai multa vreme, Statul Romania, consider ca pentru a se putea recupera
eficient (adica: cat mai repede si mai consistent), imensele pagube provocate Statului
Romania, de catre Categoria de politruci care au acaparat si doresc sa mentina monopolul
asupra detinerii Puterii Supreme, in Stat, chiar si cu orice pret, nu exista, cel putin
deocamdata, si nici in viitorul apropiat, o solutie politica bazata pe aplicarea democratieireprezentative,
ci doar o solutie autoritarista, combinata cu democratia-participativa.
Solutia la care m-am referit anterior consta in preluarea Puterii Supreme, in Stat, pe
cale politico-partidica, sau pe cale revolutionara (in functie de posibilitati), pina la nivelul in
23
care sa se poata impune organizarea si realizarea unui referendum, la nivel national, in mod
corect, si in deplina cunostinta de cauza, realizata, in prealabil, printr-o informare corecta si
edificatoare, in care Populatia statala a Romaniei sa fie informata cu privire la deosebit de
gravele abuzuri la care a fost supusa de catre Categoria de politruci care a acaparat, in mod
abuziv, Puterea Suprema in Stat, in complicitate cu Categoria de agenti subversivi,
corespunzator “acoperiti”, descendenti, de regula, din clientela politico-partidica, precum si
din clientela fostei Securitati-ceausiste a regimului totalitar, inlaturat de la detinerea si
exercitarea, in mod dictatorial, a Puterii Supreme in Stat, prin infaptuirea RRD-1989.
In cadrul referendumului Populatia statala, reprezentata de Electoratul statal, va f
invitata sa hotarasca daca opteaza pentru continuarea Evol-Exist a Statului Romania in
conformitate cu prevederile actualei Constitutii statale, precum si cu reglementarile actualei
Legislatii statale, sau opteaza pentru suspendarea, pe durata unui an, a Constitutiei, si sa
aleaga, prin referendum un Guvernator statal (dintr-o lista de 6-10 candidati, selectati in mod
autentic-meritocratic, la nivel societal, printr-un sondaj national, organizat in mod corect, de
catre Societatea Nationala de Televiziune, sub patronajul unei Comisii de arbitraj, alcatuita din
10 personalitati autentice, neinregimentate politico-partidic, dupa modelul in care a fost
organizat si sondajul de opinie intitulat: ”Cel mai mare roman”), care sa conduca Romania, in
calitate de Guvernator, cu dreptul de a numi: Guvernatori Judeteni, respectiv: Guvernatori
Localitationali, care sa conduca, la rindul lor, tot in calitate de: Guvernator, Judetele, respectiv
Localitatile in care au fost numiti, urmind ca dupa un an, sa se organizeze un nou referendum
in care Electoratul statal, sa hotarasca, din nou, in functie de modul in care a fost condusa
Romania, timp de un an, daca opteaza ca si in anul urmator sa fe condusa de catre acelasi
Guvernator, sau opteaza pentru a se reveni la starea de dinainte de incredintarea conducerii
Romaniei Guvernatorului respectiv, cu revenirea in functiile pe care le-au detinut a fostilor
conducatori, la nivel statal, respectiv: judetean, respectiv: localitational, urmind ca acest mod
de conducere sa fe continuat, sau stopat, in functie de optiunea Electoratului statal, hotarita
prin referendum, la fecare sfrsit de an de guvernare.
Motivez propunerea anterioara, pe de o parte, prin faptul ca, in opinia mea, prin
aplicarea solutiei propuse, exista sansa ca sa se produca, doar in 2-3 ani, transformari
benefce, semnifcative si chiar determinante, pentru scoaterea Romaniei din starea de
dezastru societal, in care a fost adusa, in mod deliberat, de catre actuala Categorie de politruci
care o conduc, in complicitate cu Categoria de agenti subversivi si “acoperiti”, infltrati in toate
structurile sociale si societale, dezastru evidentiat si prin situarea, in prezent, a Romaniei, in
cadrul Uniunii Europene, pe locul 27, din totalul de 28 State membre ale Uniunii Europene, iar,
pe de alta parte, prin faptul ca, tot in opinia mea, daca s-ar continua Evol-Exist a Statului
Romania in acelasi mod, in care a evoluat pina acum, situatia Romaniei nu se va imbunatati, ci
se va degrada si mai mult, cu perspectiva, periculoasa, de a se declansa o noua revolutie, sau
si mai grav, cu perspectiva, sinistra, de dezmembrare statala, precum si de destructurare
24
etnica, sau chiar cu perspectiva de desfintare statala, daca se are in vedere si probabila
amplifcare, in viitorul foarte apropiat, a celui de al 3-lea Razboi Mondial, deja declansat (din
cate cunoastem, prin evenimentele din Ucraina si din Orientul Mijlociu) caz in care o
conducere statala multi-polara, dovedita deja a f declasata nu doar moral, ci si profesional, ar
putea avea un efect catastrofal asupra continuitatii statale a Romaniei.
Fac cunoscut ca am primit si alte informatii, corelate, de asemenea, cu anumite
previziuni, primite si transmise de alti previzionari, tot in legatura cu RM-3, dintre care unele
le voi difuza in partea a 3-a a acestei lucrari, iar altele ulterior, in cadrul altor lucrari.
.
Lorin Fortuna
Conducator al Misiunii Astrale “Romania-Inteleapta”
precum si al
Grupului Constitutional “Timisoara”
P.S. Dupa difuzarea celor 3 parti ale lucrarii, voi redacta si transmite o lista de referinte
bibliografice si informatice pe care le-am utilizat in redactarea acestei lucrari.
25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu