Amazon

duminică, 24 mai 2015

Sper că ne-am convins

Sper că ne-am convins că nu avem ce căuta la Eurovision.  Cu excepţia Republicii Moldova, mai nimeni nu ne-au votat. Am avut o piesă bunicică, nu bună, dar nici proastă, ci bunicică. Au fost piese mai slabe.  La piesa Franţei mai aveam un pic şi adormeam.Cel mai mult mi-au plăcut Suedia, Israel, Muntenegru. Suedia chiar a meritat să câştige, Restul au fost voturi politice. Mă speriam dacă ieşea pe locul 1 reprezentanta Rusiei. Propaganda rusească s-ar fi folosit enorm de mult de acest lucru. Mă întreb care naiba au fost ăia din România care au crezut în lacrimile false ale rusoaicei ? Bine că au spus la început că e şi actriţă. Dacă nu spuneau poate credeam şi eu. Asta ar putea însemna că la nivel politic european urmează o împăcare cu Rusia ? Doar cei din România nu văd că noi nu mai avem ce căuta acolo ? Mai vorbeşte careva de" Cerbul de Aur" ?  România ar câştiga mult mai mult cu acest festival.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu