Amazon

duminică, 28 decembrie 2014

Bilant de sfarsit de an si planuri pentru noul an

Uite ca a mai trecut un an. A venit timpul pentru bilant si planuri pentru noul an. Din pacate am avut un an cu mai multe rele decat bune. Un an cu multe greutati. Anul a inceput cu boala bunicii care se tot agrava. Bunica a murit in Aprilie pe data de 7. Am avut placerea sa cunosc personalitati precum Ion Iovcev sau Mihai Ghimpu. Insa am cunoscut si oameni simpli , dar minunati, din Algeria sau Scotia. Marea mea durere este ca anul acesta nu am mai trecut Prutul. Doamne, mi-e dor de Chisinau! In August s-a stricat calculatorul. Si acum este tot stricat. Noroc cu tableta. Incep sa imi pierd orice speranta ca voi vedea Moldova 1 pe cablu in Romania. Cel putin Telejurnal Moldova sa mai fie difuzat in Romania. Pentru anul viitor imi doresc multa sanatate. Forta de munca. Sa imi cumpar un calculator nou. Imi doresc mult de tot sa imi gasesc o fata si sa calatoresc. Dupa un an agitat, vreau o vacanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu