Amazon

duminică, 4 iunie 2017

Opriți lumea, eu chiar vreau să cobor !

Opriți lumea, eu chiar vreau să cobor ! Un nou atentat terorist. M-am săturat de atâtea atentate. Începe să devină ceva obișnuit. M-am săturat și de cei care dau vina pe religie pentru unii nebuni. Religia nu este de vină pentru faptul că unii comit crime în numele religiei. Să nu uităm că și noi i-am pe legionarii noștri. M-am săturat de răutatea lumii. Rar mai găsești un om care să te ajute dezinteresat. Dacă aș putea, m-aș duce pe o galaxie îndepărtată și aș crea acolo o lume a mea. Însă eu nu pot. Oare chiar nu mai are șanse lumea asta ? Poate ar trebui să vină un dezastru planetar. Poate așa ne-am schimba. Poate așa am deveni mai buni. Egoismul este la cote alarmante. Nu ne mai interesează decât de noi. Ceilalți pot să moară. Noi să trăim. Totul se face din interes. Noi, ăștia care mai facem ceva dezinteresat, suntem priviți ca niște nebuni și ciudați. M-am săturat de lumea asta. Asta ca să-l parafrazez pe un celebru jurnalist de la Cluj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu