Amazon

miercuri, 14 iunie 2017

M-am simțit mândru când l-am văzut pe Iohannis cu Trump

M-am simțit mândru când l-am văzut pe Iohannis cu Trump. Acum mi-e scârbă. Avem o clasă politică, mă refer la cea de la guvernare, de tot rahatul. Am avut și noi un moment de strălucire internațională. Însă orice minune durează trei zile. Se pare că noi nu putem fi o țară civilizată. Păcat că avem o țară frumoasă. Însă avem niște conducători.... Noi trebuia să profităm de momentul de aur. Însă noi ne dăm singuri în cap. Ce cred străinii despre noi ? Nu mă refer la oamenii simpli. Mă refer la marile cancelarii. Suntem ca și în 1990. Am avut un moment de glorie, decembrie 1989, apoi a venit Mineriada. Ne-a tras înapoi. Ce se întâmplă acum este o "mineriadă" politică. Știți care e unul dintre motive pentru care i se cere demisia lui Grindeanu ? Faptul că nu vrea relații cu Rusia !! Eu de când spun că Rusia începe să joace din ce în ce mai tare. Deja este pe față treaba aceasta.

Un comentariu:

  1. Vreau doar ca întreaga lume să afle despre această cască de vrăjire pe care am întâlnit-o cu ceva timp în urmă, nu pot spune tot ce a făcut pentru mine. soția mea m-a părăsit în urmă cu 3 ani, cu copiii mei am navigat pe net când am întâlnit mărturia acestui minunat bărbat online am decis să o încerc și soția mea este din nou la mine acum și suntem fericiți căsătoriți din nou pentru că este prea mult să scriu tot ce pot spune este mulțumesc foarte mult sunt foarte fericit. și m-a asigurat că face multă vraja inclusiv

    Vraja dragostei
    Vraja de putere
    Vraja de succes
    Vraja bolii
    Vraja de sarcină
    Vraja de căsătorie
    Vraja de slujbă
    Vraja de protecție
    Câștigă instanța de judecată
    Vraja de noroc etc.

      aveți nevoie de ajutorul său, MARE Dr. Ilekhojie contactați-l pe această adresă de e-mail (gethelp05@gmail.com) sau adăugați-l pe whatapp +2348147400259 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi veșnic recunoscător. Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere