Amazon

duminică, 11 iunie 2017

Hai să nu o criticăm pe Halep

Hai să nu o criticăm pe Halep. Ceea ce face Simona Halep este ceva excepțional. Asta în condițțile sportive din România. Noi rar o să mai avem o Simona Halep în istoria noastră. Nu pentru că nu am avea talente. Avem destule ! Pentru că nu sunt condiții !! Uitați-vă în ce condiții se antrenează atleții . Acum parcă văd cum politicienii români se vor poza cu Simona Halep. Ea este mult prea fină pentru voi. Eu, dacă eram în locul ei, nu acceptam să mă pozez cu politicienii. De ce ? Pentru că voi sunteți vinovați. De 27 de ani nouă ne merge din rău în mai rău. În România nu ne mai vedem viitorul. Recunosc că am fost votant PSD. Nu am luat nimic pentru votul meu. Nu m-am vândut pentru bani. Eu sunt un simpatizant al ideilor sociale. Însă acest partid a ajuns umbra la ceea ce a fost. Pe vremuri aveau lideri mai inteligenți. Cu toții, indiferent de partid, sunt vinovați pentru felul în care arată țara asta. Halep e prea bună pentru țara asta. Mă mir, sincer, că mai rămâne în România. Ar avea un viitor strălucit în străinătate. Însă o veste tristă nu vine niciodată singură. Ieri seară am văzut cum ne-am făcut de rahat și la fotbal. Cu un antrenor străin. Atât de bun încât nimeni nu îl mai angaja de ani buni. Deci era șomer. Asta în condițțile în care avem antrenori români precum Mircea Lucescu. O națională extrem de slabă. Poate cea mai slabă din istoria fotbalului românesc. Cine sunt vinovații ? Normal că tot cei care guvernează țara. Pentru că în România nu se mai face sport. Orele de sport în școli sunt puține. Sunt unele școli, în special la sate, unde nu sunt condiții. Eu unul nu am mai auzit să se organizeze competiții școlare. Statul român nu mai investește în sport. Dacă statul nu poate, nu are bani, atunci să lase privatul. Vă mai aduceți aminte că Ilie Năstase a vrut să facă o Academie de Tenis și nu a fost lăsat ? Singura excepție, absolut notabilă, este a lui Hagi. Bravo lui ! Însă omul a făcut asta pe banii lui. I-am ascultat pe comentatorii de la TVR. Am ajuns la concluzia că suntem cramponați în trecut. Tot aminteau de" Generația de Aur" Ok ! Gata ! Ăia au trecut! Sunt istorie. Ei nu pot să mai intre iar pe teren. Avea dreptate Hagi în conferința aceea de presă din 1998. Totul s-a dus de râpă. Am ajuns un popor de burtoși și asistați sociali. Mă refer, în special, la cei din Moldova, Muntenia, Oltenia. Desigur că nu la toți. Eu cunosc oameni de acolo care sunt absolut onorabili. Harnici și cinstiți. Însă am văzut la televizor cum ei stau la o bere și pompierii le scot apa din case sau le dau zăpada. Așa ceva, în Ardeal, nu prea vezi. Să nu vă mirați dacă, la un moment dat, Ardealul va cere separarea de România. Vă spune asta un patriot român. Aceasta este o postare sportivă- politică-socială. România ? Altă întrebare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu