Amazon

miercuri, 3 mai 2017

Cine sunt eu ?

Cine sunt eu ? Eu sunt eu ! De la oameni o să aflaţi că sunt omul lui Plahotniuc, lui Soroş,ţigan, homosexual, naţionalist, unionist( spun stataliştii ), anti-unionist( spun unii unionişti), ungur care vrea să invadeze Republica Moldova. Exemplele pot continua. Chiar mai înainte a zis un prieten pe facebook că sunt comunist. Nu ştiu cum se face că eu , în decembrie 1989. la vârsta de 3 ani i-am cerut mamei să îmi facă un steag. Mergeam prin casă cu steagul pus pe un băţ. Strigam ce strigau şi oamenii. Şi acum mă mândresc cu asta. Soarta a făcut ca, după mulţi ani, să îl cunosc personal pe regretatul Lorin Fortuna, cel care a condus revoluţia de la Timişoara. Am şi colaborat mulţi ani. Am colaborat cu dânsul până a murit. Nu-i aşa că sunt comunist înflăcărat ? Vă las să credeţi ce vreţi despre mine ! Văd că cu unii nu am ce vorbi şi nu are rost să mă justific.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu