Amazon

duminică, 25 septembrie 2016

Eu sunt omul

Eu sunt omul învăţat
Să îşi scrie suferinţa.
Eu sunt omul care râde cu chipul,
Dar plânge cu sufletul.



Eu sunt omul 
Ce nu mai crede în dragoste.
Eu sunt omul suferinţei,
Iar suferinţa mi-e pereche.


Eu sunt omul învăţat
Să lupte cu boala şi cu moartea.
Eu sunt omul 
Ce nu mai crede în minuni.


Eu sunt omul dezamăgirii, 
A loviturilor şi trădărilor.
Eu sunt omul
Viselor ruinate.


Eu sunt omul nefericirii, 
A tristeţii ce mă cuprinde.
Eu sunt omul singurătăţii,
Cel care nu mai crede
În sufletul pereche.


Eu sunt omul 
Care nu mai are răbdare.
Eu sunt omul 
Care nu mai aşteaptă
Ceva ce nu există.


Eu sunt omul dreptăţii,
Ce nu suportă minciuna.
Eu sunt omul
Ce nu mai crede
În nimic.
Eu sunt omul...

Paul Szasz Sebeş- septembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu