Amazon

marți, 5 aprilie 2016

Al şaptelea 7 Aprilie.

Al şaptelea 7 Aprilie. Anul acesta se împlinesc 7 ani de la revolta din 2009. O parte din comunişti s-au transformat în democraţi Altă parte în socialişti. Cam tot la putere au rămas. Chiar dacă sunt în opoziţie. Resetnicov, cu care am ceva personal, e în Parlament. Oamenii ? O duc din ce în ce mai rău. Vinovaţii ? Toţi sunt liberi şi o duc foarte bine ! Întrebări ? Enorm de multe ! Toate fără răspuns. Cine plăteşte pentru moartea lui Valeriu Boboc ?
Cine îmi răspunde mie, de asta am treabă cu Resetnicov, de ce după 7 Aprilie, unde nu m-am putut abţine să nu trimit mesaje la Radio" Vocea Basarabiei", am fost interogat virtual( ştiu că poate nu mă credeţi) de pe un id de messenger al unui alt cunoscut post de radio de la Chişinău. Am fost întrebat cine sunt, ce vreau, ce treabă am cu Republica Moldova, de unde sunt. Asta în condiţiile în care cei de la acel post ştiau foarte bine cine sunt. Ulterior mi s-a confirmat că nu a fost nimeni din radio. Pentru cei din România, sau români plecaţi în lume, care nu cunosc ce s-a întâmplat atunci, recomand romanul" 100 de zile", scris de jurnalista  Stela Popa. Deşi este gros, mama l-a citit in 3 zile. E adevărat că din sfert în sfert de oră mă întreba cine e ăla sau cum a fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu