Amazon

marți, 1 martie 2016

Consiliu Consultativ Mass-Media România-R.Moldova

SSalut această iniţiativă a Guvernului României. Chiar este nevoie de crearea unui spaţiu mass- media comun.  Presa  din Republica Moldova, este în mare parte, presă  rusească.  Filiale locale a ziarelor, radiourilor şi televiziunilor de la Moscova. Problema este ca şi informaţţile de la Chişinău să vină la noi. Nu doar cele de la noi să meargă acolo. Aici e marea problemă de care eu tot vorbesc de ani buni. Nu ne cunoaştem.  De astăzi, postul Digi 24 se recepţionează şi în Republica Moldova. Eu am crezut că îşi deschide staţie locală acolo. Mă bucuram pentru că aşa aveam şansa să îl prind şi eu pe cablu digital. Nu ! Este doar postul de la Bucureşti. Mare păcat !  Avem o mare lipsă de informaţii din partea cealaltă a Prutului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu