Amazon

sâmbătă, 26 septembrie 2015

Care " protest" va reuşi

Mai corect spus care diversiune va reuşi. Fiindcă aceste proteste nu sunt altceva decât nişte diversiuni bine puse la punct. Mâine, cei de la Platforma Civică" Deminitate şi Adevăr" ( eu am văzut deja câtă demnitate şi cât adevăr au) au luat o pauză. Cedează ziua lui Dodon şi Usatîi. O altă dovadă că în spatele celor două tabere stă acelaşi păpuşar. E vorba de Iurie Roşca.  Ăştia doi, Dodon şi Usatîi, şi-au făcut un orăşel în faţa Parlamentului.  Am înţeles că mâine vor merge şi cei din Găgăuzia. Pericol !!!! Aveţi mare grijă la aceste diversiuni. Eu cred că oraşul Chişinău e prea mic pentru atâtea orăşele. Nu credeţi domnilor tovarăşi ? Sfatul meu este ca toată lumea să stea acasă.  Să nu participe la diversiunea rusească bine pusă la punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu