Amazon

joi, 13 august 2015

Din nou despre gazoduct

Am aflat azi, de la Telejurnal Moldova, că prim- ministrul României, Victor Ponta, va avea o întâlnire cu noul prim- ministru al Republicii Moldova, Valeriu Streleţ. Ei vor discuta, printre altele, şi despre gazoductul Iaşi - Ungheni. Eu unul m-am săturat de când se pune problema alimentării Republicii Moldova cu gaz din România. Au durat câţiva ani până au făcut acest gazoduct. Acum, din câte ştiu, doar câteva localităţi din raionul Ungheni au gaz românesc.  Se tot tergiversează alimentarea cu gaz românesc a întregii ţări. Uneori am impresia că unii au interes ca Moldova să nu scape de dependenţa faţă de gazul rusesc. Eu sunt sigur că va trece şi această  întâlnire, şi iar nu o să mai vorbească nimeni despre gazoduct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu