joi, 9 iulie 2015

CONSIDERATII cu privire la starea de nelegitimitate in care se afla, in prezent, Statul: Federatia Rusa, in contextul comiterii loviturii de Stat, in cadrul careia Presedintele Federatiei Ruse: Vladimir Putin(editie revazuta)

Grupul Constitutional ”Timisoara”
Sediu: Timisoara, str. Salciei, nr. 2, sc. C, ap. 2
E-mail: forum.constitutional.timisoara@gmail.com
Blog: www.lorin-fortuna.ro
Telefon: 0256/446595
Nr: 12a/07.07.2015
CONSIDERATII
cu privire la
starea de nelegitimitate in care se afla, in prezent, Statul: Federatia Rusa, in contextul
comiterii loviturii de Stat, in cadrul careia Presedintele Federatiei Ruse: Vladimir Putin,
a fost asasinat si substituit, in mod secret si subversiv, cu una dintre sosiile sale,
respectiv Statul: Romania, in contextul in care de la infaptuirea Revolutiei romane din
decembrie 1989, s-au comis mai multe lovituri de Stat, mentinute secrete, cu efecte
catastrofale asupra evolutiei societale a Statului Roman
(editie revazuta si completata a lucrarii din 06.07.2015)
I. Asasinarea Presedintelui Federatiei Ruse: Vladimir Putin si inlocuirea sa la
conducerea Federatiei Ruse, in mod ocult si subversiv, cu una dintre sosiile sale
La data: 05.03.2015, cu ocazia unei vizite, la Moscova, a Prim-ministrului Italiei:
Matteo Renzi, referitor la care s-au realizat si transmis, public, prin masmedia, anumite
secvente semnificative, selectate si comentate, Vladimir Putin a fost vazut pentru
ultima oara, inainte de a urma o pauza temporala, de 8 zile, in care nu s-au mai
transmis imagini relevante, referitoare la prezenta sa in cadrul unor manifestari
publice, verificabile din punct de vedere al autenticitatii.
La data: 13.03.2015 "Vladimir Putin" a "reaparut", inclusiv in cadrul unor
manifestari publice, verificabile ca autenticitate, dar intr-o maniera care a stirnit
numeroase suspiciuni unor persoane avizate si, in special, unor agenturi calificate
inclusiv in supravegherea modului de manifestare a unor persoane conducatoare, la
nivel fundamental, respectiv principal, in Stat, sau in cadrul unor organizatii influente,
la nivel statal.
Intr-un astfel de context, institutiile abilitate procedeaza, de regula, la efectuarea
unor determinari antropometrice, respectiv fizionomice, precum si de alte tipuri,
1capabile sa puna in evidenta, daca este cazul, existenta si manifestarea unei imposturi
de identitate fiintiala, referitoare la o persoana suspectata de a fi inlocuita cu o alta
persoana, cu caracteristici fizionomice asemanatoare.
Cazul enuntat anterior este caracteristic si, de regula, acceptat, inclusiv la nivel
oficial, cu conditia sa fi fost anuntat si convenit a fi acceptat de partile determinante,
implicate in organizarea unor manifestari publice, fiind specific unor conducatori de
nivel principal, in Stat (de regula: Presedinti de Stat, si mai ales celor care nu au
asociat, oficial, un Vicepresedinte aferent, care sa preia o parte din atributiile
Presedintelui, pentru a-l degreva de prezenta la anumite manifestarile oficiale,
apreciate ca fiind mai putin importante).
In absenta unui Vicepresedinte, sau a unui functionar superior, abilitat oficial, in a-l
inlocui pe Presedinte, se obisnuieste a se proceda, cu acordul partilor determinante,
abilitate sau doar implicate, la inlocuirea Presedintelui, sau a altui functionar superior,
de nivel principal, cu un inlocuitor abilitat si specializat, in acest scop, numit: sosie,
care efectueaza inlocuirea, temporara, in regim: incognito, dar cu stiinta si aprobarea
partilor abilitate sau determinante in organizarea respectivei manifestari oficiale.
Astfel, multi Presedinti statali au fost inlocuiti, la anumite manifestari, cu unul/una
dintre sosiile lor, angajate, special si oficial, in acest scop.
Dintre Presedintii despre care se cunostea, oficial, de catre cei abilitati, ca
procedau, in anumite cazuri, la inlocuirea lor,in cadrul unor manifestari publice, cu o
sosie, cunoscuta oficial, de catre cei abilitati, au fost (din cate cunosc): I. V. Stalin; Iosip
Broz Tito; Nicolae Ceausescu; Vladimir Putin, precum si altii.
Mai putin se stie, si tot numai de catre cei abilitati, ca, in anumite cazuri, mult mai
rare, o sosie poate ajunge sa fie omorita, pentru a simula, in acest mod, ocultat,
mistificat si macabru, incetarea existentei persoanei pe care o inlocuia, in mod oficial,
sau neoficial.
II. Simularea impuscarii dictatorului Nicolae Ceausescu prin impuscarea unei
sosii a acestuia
Referitor la cazul enuntat anterior, semnalez un exemplu, specific Romaniei, pe care
desi l-am mai semnalat, inclusiv in cadrul unor manifestari publice, nu a trezit interesul
investigatorilor profesionisti, oficiali, cel putin pina in prezent.
Este cazul uneia dintre sosiile oficiale ale fostului dictator: Nicolae Ceausescu,
despre care apreciez ca trebuie sa se cunoasca faptul ca nu a fost impuscat linga zidul
din cadrul Garnizoanei militare, din Targoviste, unde s-a desfasurat farsa justitiara,
intitulata: "Procesul cuplului dictatorial Ceausescu", si unde (din cate cunosc) a fost
impuscata numai Elena Ceausescu, precum si una dintre sosiile, oficiale, ale lui Nicolae
Ceausescu, in timp ce veritabilul Nicolae Ceausescu (tot din cate cunosc) a fost dus,
dupa proces, in secret, la un aeroport militar, de unde a decolat cu un avion special,
2
care l-a transportat in Iran, unde fusese si cu 2 zile inainte de declansarea (la
data:20.12.20150), la Timisoara, a Revolutiei Romane din decembrie 1989 (RRD-1989),
tocmai pentru a trata si perfecta, contra unui cost adecvat (platit, din cate cunosc, cu:
lingouri de aur), evacuarea sa, in mod incognito, din Romania, unde se cunostea, deja,
de catre persoane avizate, ca era planificata sa izbucneasca o revolta, la Timisoara
(dupa ce a fost ratata sau contramandata o prima incercare, la: Iasi, astfel incat:
revolta,in cauza, sa se declanseze cat mai departe de: Bucuresti !), la data: 16.12.2015,
urmand ca fosta Directie a Securitatii Statului (numita popular: Securitate, despre care
fostul dictator credea ca ii este loiala), in complicitate cu anumite unitati militare
specializate in diversiuni, precum si in insurgenta, in spatele frontului, in regim de
partizanat (exemplu: Batalionul de parasutisti Nr.404, cu sediul la: Buzau), sa se
implice, in mod “adecvat”, in scopul de a determina, pe aceasta cale, cuplul Ceausescu
sa demisioneze, sau, in caz contrar, sa fie inlaturat de la exercitarea Puterii Supreme,
de Stat, printr-o lovitura de Stat, organizata si condusa tot de catre fosta “Securitate”,
in care sa fie inclus si un grup dizident,din cadrul “Partidului Comunist Roman”
(care,insa, in realitate, era un pseudo partid-auto-declarat:comunist, de tip totalitar),
precum si un grup dizident,de ofiteri superiori, din cadrul Armatei, dar cu conditia ca:
pseudo-PCR-ul sa-si mentina statutul de partid-politic, unic, in Stat, fosta “Securitate”
sa-si mentina si chiar sa isi intareasca pozitia de:”Politie politica”, iar complotistii sa
beneficieze corespunzator pentru organizarea, declansarea si conducerea Loviturii de
Stat.
Referitor la inlocuirea,in cadrul executiei, prin impuscare,la Garnizoana militara din
Targoviste,a fostului dictator Nicolae Ceausescu, cu: o sosie ,semnalez, ca proba
semnificativa, falsificarea inregistrarii video, pe caseta video in care s-a inregistrat
executia, prin impuscare, a Elenei Ceausescu, precum si a sosiei lui Nicolae Ceausescu,
inregistrare in care se aude doar zgomotul impuscaturilor, dar nu se vede imaginea
celor impuscati, decat dupa ce acestia au fost deja impuscati, motivindu-se, apoi, in
mod fals si evident subversiv, ca s-a descarcat bateria aparatului video de inregistrat,
ca si cand descarcarea bateriei ar fi provocat doar lipsa imaginii, dar nu si a sunetului.
Semnalez, in plus, prezenta singelui scurs, dupa impuscare, datorata tragerii unei
rafale de arma automata, doar din trupul Elenei Ceausescu, dar nu si din trupul celui
care se dorea a fi considerat ca fiind Nicolae Ceausescu, fapt ce denota ca aceasta
persoana avea singele deja coagulat, in momentul impuscarii, semn ca fusese
asasinata cu mai multe ore inainte, stare evidentiata si de paloarea cadaverica a
chipului sau, paloare care nu era prezenta si pe chipul Elenei Ceausescu.
III. Utilizarea unor unitati militare speciale, din cadrul Armatei Romane, in scopul
reprimarii protestatarilor in cadrul Revoltei Timisorene, precum si in cadrul
Revolutiei Romane din decembrie 1989
3
Trebuie sa se afle ca, in urma invadarii Cehoslovaciei, de catre forte militare ale
unor State care erau membre ale Tratatului Militar de la Varsovia, in cadrul doctrinei
militare de aparare a Romaniei, a fost introdusa strategia militara ca, in caz de
agresiune armata a Romaniei, in functie de gravitatea agresiunii, sa fie avuta in vedere
inclusiv: declansarea unui razboi de aparare a Tarii, la nivelul intregului Popor, context
in care s-au infiintat un numar de unitati armate speciale, cu rolul de a ataca, inclusiv
din interiorul Tarii, trupele invadatoare, in regim de lupta caracteristic insurgentei si
partizanatului, motiv pentru care s-au infiintat, pe de o parte: unitatile de: "Garzi
patriotice", dotate cu armament propriu, iar , pe de alta parte, s-au infiintat: unitati
speciale, care urmau sa fie mobilizate si introduse in lupta, in caz de nevoie, numai
prin ordin special.
Existenta acestor trupe speciale a fost, insa, mentinuta secreta si corespunzator
disimulata (exemplu: Batalionul de parasutisti 404, de la Buzau, condus de colonelul:
Mircea Gheordunescu, "reprezentat", in decembrie 1989, la Timisoara, de un esalon
diversionist, condus de catre “cunoscutul”,ulterior, colonel: Gheorghe Trutulescu,
implicat si in afaceri secrete si subversive cu comert, ilicit, de armament, contra tigari
(exemplu: Afacerea "Tigareta"),esalon care, in timpul Revoltei de la Timisoara: RevTim-
1989 (declansata la data: 16.12.1989), a actionat, in scop subversiv si criminal (inclusiv
pentru a motiva deschiderea focului, de catre forte militare, impotriva rasculatilor,
spargind, in mod sistematic si profesionist, marea majoritate a vitrinelor magazinelor,
din zonele comerciale si mai ales centrale, pentru ca revoltatii timisoreni sa poata fi
acuzati ca erau, de fapt, vandali si nu rasculati, care,in “consecinta” trebuiau pedepsiti
pentru faptele lor, inclusiv prin represiune militara, adica prin: impuscare, motivatie
care a si fost invocata, ca atare, de catre fostul dictator, pentru a ordona deschiderea
focului impotriva protestatarilor.
In cadrul acestor trupe speciale, mai erau, insa , incluse, si alte unitati speciale
(componente ale asa numitei: "Reteaua "R" - codificare a denumirii: "Reteaua de
Rezistenta"), care erau dotate inclusiv cu armament special (pusti cu luneta si
dispozitive de ochire, respectiv de vizualizare, pe timp de noapte, in infrarosu, precum
si uniforme de tipul celor utilizate de Garzile patriotice, respectiv si combinezoane
care se imbracau peste tinuta vestimentara obisnuita, armamentul si echipamentul
aferent fiind depozitat in locatii secrete si conspirative, din imobile cu alta destinatie,
situate in mediul urban (exemple: institutii, ansambluri si case de locuit s.a).
Referitor la armament, un ofiter superior din cadrul Garnizoanei militare
Timisoara, mi-a relatat, ulterior, ca a vazut, la sediul Garnizoanei Timisoara, o gramada
mare de echipamente de ochire, pe timp de ziua, respectiv pe timp de noapte, asezate
pe podea, pe o cuvertura, dispozitive despre care nu avea cunostinta ca s-ar afla in
dotarea Armatei, care au fost gasite in niste depozite secrete de armament, situate in
cladiri din care asa zisii: ”teroristi” au tras asupra participantilor la Revolutie, in timpul
asa zisului: ”Atac al teroristilor”.
4
In acelasi context, semnalez ca “teroristii” si-au manifestat prezenta, in cadrul
“Atacului teroristilor”, tragand cu armament special, precum si cu munitie diversa
(exemple: gloante obisnuite, gloante trasoare, dar si gloante de tip: ”dum-dum”, care
fac explozie in momentul impactului) mai ales din locatii de tip: poduri, ferestre, sau
subsoluri, semnalindu-se si posibilitatea acestora de a se deplasa, prin tunele de acces,
precum si prin subsoluri, de la o cladire la alta (exemple:subsolul cladirii fostului
Comitet central al pseudo-PCR, conectat prin tunele de acces cu alte subsoluri ale unor
cladiri invecinate, precum si cu acces la podurile acestora), de unde s-a tras (exemple:
Muzeului National de Arta, Biblioteca Centrala Universitara, cladirea situata pe Calea
Victoriei, linga biserica "Kretzulescu", respectiv: podul unei cladiri situata linga intrarea
uzuala in sediul Televiziunii, din capitala, respectiv: podul unei cladiri din actuala Piata
a Victoriei, din Timisoara, vis a vis de fosta Casa de Mode, precum si alte locatii).
Membrii componenti ai acestei retele aveau statutul unor agenti militari, acoperiti,
care nu aveau un sediu de lucru oficial, cunoscut ca atare, ci erau ocultati si disimulati
ca locuitori obisnuiti.
Pentru a se putea aprecia cam ce fel de persoane erau agentii militari, mentionati
anterior, precizez ca, la Timisoara, in cadrul Spitalului Judetean, sub obladuirea unei
"retele securiste" condusa de un medic chirurg, numit:Petru Ignat, care era si cadru
didactic universitar, cu grad de conferentiar (decedat ulterior, dar fara sa fi fost inculpat
si judecat, ca atare, pentru rolul criminal pe care l-a avut atunci), retea din care mai
faceau parte si alti medici cu tiluri universitare (dintre care unul: Dan Poenaru, a ajuns,
ulterior, chiar: Prefect al judetului Timis, pe vremea guvernarii “Adrian Nastase”),
precizez ca mai multi raniti in cadrul RevTim-1989, declansata la data: 16.12.1989,
internati la Spitalul Judetean, au fost impuscati, in cap, in liftul Spitalului Judetean, in
timp ce, chipurile, erau transportati la tratament, de unde nu se mai intorceau in
salonul de unde fusesera luati, ci erau transportati, dupa impuscare, direct la Morga
spitalului (exemplu:Maria Andrei; Dumitru Garjoaba; Petru Hategan; Ioan Miron;
Remus Tasala-ultimul un caz cu totul special, care apreciez ca trebuie reinvestigat in
intregime, dat fiind specificul si gravitatea sa), cu mentiunea ca, in Timisoara, s-au
constituit, atunci, grupe speciale, mixte, de actiune, alcatuite din: cadre de partid
militieni, securisti, militari din trupe speciale (inclusiv din cadrul: esalonului apartinind
Batalionului 404), la care se adaugau (in functie de caz) si agenti acoperiti, din cadrul
unor intreprinderi (exemple: Spitalului Judetean, Intreprinderea de taximetre s.a).
In contextul expus anterior, evidentiez cazul: Spitalului Judetean Timis, in care
grupa speciala, mixta, se intrunea in: "sedinte de lucru", in cabinetul medicului Petru
Ignat, unde si functiona (din cate cunosc) comandamentul operativ al respectivei
grupe speciale,de actiune.
Pentru a evidentia calitatea persoanelor componente ale retelelor militare,
speciale, care actionau, atunci, in Timisoara, semnalez faptul, pe care il consider
deosebit elocvent, ca unele dintre persoanele impuscate mortal, in acele zile si nopti,
5la Timisoara, au fost impuscate in timp ce se aflau in domiciliul lor, sau in sediul in care
lucrau (adica nu in timp ce protestau), glontele ucigas intrind pe geam (exemplu:
Gheorghe Kelemen, aflat intr-un atelier la Directia Radiocomunicatii, din Timisoara,
semn ca lunetisti din cadrul trupelor speciale, care actionau atunci, in mod represiv,
impotriva protestatarilor, isi verificau “iscusinta” lor de a ochii si impusca, mortal,
inclusiv asupra unor persoane cu statut de: "victime colaterale", neimplicate in Revolta
Timisoreana: RevTim-1989), doar din placerea si satisfactia, sadica, de a ucide, de la
distanta, sau pentru a verifica calitatea armelor cu luneta, cu care erau dotati.
Inchei aceasta relatare cu declaratia unui participant, din Cluj-Napoca, la o
dezbatere pe tema RRD-1989, organizata de Asociatia “VICTORIA” a Luptatorilor in
Revolutie, din Timisoara, care ne-a relatat faptul ca s-a intilnit, intimplator, dupa
Revolutie, cu un fost consatean, despre care cunostea, chiar de la el, ca era militar si
membru al Batalionului 404, de la Buzau, pe care l-a oprit ca sa-l salute, constatind,
insa, ca acesta se facea ca nu-l cunoaste.
S-a interesat, apoi, in comuna, de unde era originar, referitor la persoana in cauza,
si a aflat ca n-a mai fost vazuta dupa Revolutie, iar rudele sale au declarat ca nu mai
stiu nimic despre el.
Mai semnalez,spre finalul acetui paragraf, ca: investigarea justitiara a asa zisului
“Atac al teroristilor” (pe care il apreciez ca fiind evenimentul de tip criminal, la nivel
societal, de importanta fundamentala pentru cunoasterea si intelegerea modului in
care a fost confiscata Puterea Suprema, de Stat, dupa infaptuirea RRD-1989, printr-o
conjuratie oribila intre complotisti, anti-revolutionari, din cadrul Armatei, in
complicitate cu conducerea C-FSN, precum si cu structura “securistica” acoperita, din
cadrul TVR), constituie o datorie si o obligatie morale, pentru a fi continuata si
finalizata, pentru toti participantii autentici la RRD-1989.
De aceea, consider ca trebuie condamnata, ferm,actiunea de musamalizare si
clasare, prin prescriere temporala, a acestui atentat criminal, cu implicarea, judecarea,
si pedepsirea inclusiv a autoritatilor justitiare, care nu doar ca nu si-au facut datoria,
in acest caz, dar au dorit sa-l si “ingroape”,din punct de vedere juridic,
tentativa care, insa, a esuat, datorita luptei sustinute,duse, in acest scop, de cateva
organizatii autentice de participanti la RRD-1989, intre care s-a remarcat, in mod
deosebit: Asociatia “21 Decembrie”, din Bucuresti, care s-a adresat, oficial: Curtii
Europene pentru Drepturile Omului, solicitand si obtinind neprescrierea temporala a
acestei odioase crime, care, prin consecintele sale ulterioare, si, in primul rind, prin
deturnarea si pervertirea idealurilor RRD-1989, apreciez ca echivaleaza cu un genocid
populational, comis asupra Populatiei statale a Romaniei.
IV. Marturia determinanta a generalului Mircea Chelaru cu privire la comiterea
farsei criminale, la nivel societal, numita: “Atacul teroristilor”
6
Cu ocazia celei de a XX-a aniversari a RRD-1989, in cadrul unei dezbateri publice,
organizata de catre Institutul Revolutiei Romane din decembrie 1989 (IRRD-1989),
generalul: Mircea Chelaru a avut o interventie fulminanta in legatura cu trupele
speciale, care au actionat, in premiera, in cadrul represiunii RevTim-1989 si apoi in
cadrul RRD-1989, find implicate, mai ales, in marea farsa, criminala, la nivel societal,
numita popular: “Atacul Teroristilor".
Am participat, personal, la dezbaterea, in cauza, care a fost inregistrata audio si
video, constituind, astfel, o proba indubitabila si deosebit de elocventa pentru
dezocultarea si demistificarea modului de actiune a trupelor speciale, respective, in
cadrul RevTim-1989, si apoi in cadrul RRD-1989, trupe care au fost implicate de catre
marele criminal, (la nivel societal) mason, mafiot si cunoscut concubin "oficial" al
Elenei Ceausescu, dar si anti-revolutionar, fost general, degradat in soldat: Victor
Atanasie Stanculescu, ca urmare a procesului care i-a fost intentat.
Trebuie sa se stie ca V. A. Stanculescu a fost, de fapt, organizatorul si conducatorul
unui complot anti-revolutionar, alcatuita dintr-o grupare de ofiteri superiori, din cadrul
Armatei (din care a facut parte si generalul: Nicolae Militaru, agent GRU, echivalentul
militar al agenturii KGB), respectiv dintr-o grupare de complotisti pseudo-PCRisti,
intitulata, culmea perversitatii: "Consiliul Frontului Salvarii Nationale (C-FSN),
precum si dintr-o grupare de agenti “securisti”, acoperiti, din cadrul Societatii
Nationale de Televiziune (TVR), care si-a insusit meritele revolutionarilor autentici,
pentru a putea confisca, astfel , Puterea Suprema in Stat, dupa care i-a inlaturat,
marginalizat si chiar batjocorit pe multi dintre revolutionarii autentici care si-au riscat
viata pentru a elimina de la detinerea si exercitarea Puterii Supreme, in Stat, clanul
politrucist-dictatorial: "Ceausescu".
Mai adaug ca dupa interventia generalului Mircea Chelaru, mentionata anterior (ce
poate fi vizualizata in cadrul blogului aferent Asociatiei "Victoria" a Luptatorilor in
Revolutie, din Timisoara, la sectiunea:”Asociatia Victoria”, respectiv lecturata in cadrul
publicatiei IRRD: "Caietele Revolutiei"), vice-amiralul Stefan Dinu, fostul Sef al
Spionajului militar al regimului de dictatura ceausista (prezent si el la dezbaterea
respectiva), intrebat, public, de mine, ce are de spus in contextul declaratiei
generalului M. Chelaru, a raspuns textual: "Pai dupa cele afirmate de domnul general
Chelaru eu ce sa mai spun ?".
Probabil ca nu intimplator vice-amiralul Stefan Dinu a murit, subit, la putina vreme
dupa aceea, iar generalul Mircea Chelaru a avut un accident suspect, de automobil.
Convenisem cu generalul Mircea Chelaru sa dezvolte declaratiile facute la
respectiva dezbatere si cu ocazia simpozionului anual organizat de IRRD, dar curajul
acestuia probabil nu putea merge chiar atit de departe, motiv pentru care nu a luat
cuvintul la manifestarea respectiva si nici nu a venit la Timisoara, la aniversarea
jubiliara, din acel an, a RRD-1989, asa cum imi promisese.
Am aflat ulterior ca, probabil pentru aducerea sa intr-o stare de obedienta
7specifica, fostul Presedinte Traian Basescu l-a recompensat cu inca o stea, pe epoleti,
pe linga cele pe care deja le avea, iar generaul in cauza, drept multumire, nu a gasit
altceva mai bun de facut, pentru a-si manifesta gratitudinea, decat sa conceapa si sa
publice o cartulie intitulata: "Romania molusca", iar apoi sa se retraga, strategic, in
venerabilitatea Lojii masonice "Zamolxis".
V. Verificarea informatiilor referitoare la asasinarea lui Vladimir Putin si
inlocuirea sa cu o sosie, primite prin intermediul Parteneriatului extra-lumesc
aferent Misiunii Astrale “Romania Altruista si Inteleapta”
Revenind la sosiile lui Putin, precum si la situatia politico-statala din cadrul
Federatiei Ruse, doresc sa precizez ca: in cadrul Parteneriatului Extra-lumesc pe care
Misiunea Astrala "Romania Altruista si Inteleapta" (MARAI), al carei conducator sunt, il
realizeaza cu o Grupare de Civilizatii-virtual-Neagresionale-civilizational-virtual , am
primit inca in a 2-a jumatate a lunii martie 2015 ( prin comunicarea telepatica, numita
in limba engleza: "channeling, pe care o am cu o Baza de comunicare extra-lumeasca a
Gruparii de Civilizatii-virtuale-Neagresionale-civilizational-virtual), instiintarea ca:
Vladimir Putin a fost asasinat si inlocuit cu una dintre sosiile sale, ca urmare a unui
complot organizat de catre o grupare de oligarhi rusi, potrivnici politicii de expansiune
europeana a Federatiei Ruse, care a atras aplicarea unor sanctiuni bancare si
comerciale ce s-au dovedit a fi foarte eficiente impotriva gruparii oligarhice
respective.
Dupa ce am verificat informatia in cauza si cu ceilalti comunicatori, extra-lumesti,
din cadrul MARAI, precum si cu alti comunicatori, pe care ii cunosteam, si cu care am
mai colaborat la verificarea unor informatii transmise prin: "channeling", precum si
prin alte moduri specifice de comunicare, m-am hotarit sa difuzez, public, comunicarea
primita, deoarece interesa, in cel mai inalt grad, pe patriotii romani, precum si pe cei
din Republica Moldova.
Apoi au venit si confirmarile, din surse specific lumesti (exemple: faptul ca la parada
militara de la Moscova, din data: 09.05.2015, nu a participat nici un Sef de Stat,
important, din Uniunea Europeana, probabil nefiind dispusi sa dea mina cu sosia
defunctului V. Putin, desi motivatia oficiala a neparticiparii a constat in faptul ca
Federatia Rusa a atacat militar Ucraina), situatia repetind-se si la deschiderea oficiala a
Jocurilor Europene de la Baku, unde motivatia mentionata anterior nu mai putea fi
invocata si unde prezenta, singulara, a "Prim-sinistrului , din acea vreme, al Romaniei:
V. V. Ponta (despre care apreciez ca nu poate fi considerat un Sef de Stat important,
din UE), a constituit, probabil, doar o exceptie, menita a intari regula, motivatia
adevarata fiind dorinta Prim-sinistrului de a se intilni cu sosia lui V. Putin, respectiv cu
Presedintele Turciei: Recep Erdogan (care au fost prezenti), pentru a negocia, in
schimbul participarii sale la deschiderea oficiala (neanuntata anterior nici macar
8Presedintelui Romaniei Klaus W. Johannis, care si-a exprimat, public, surprinderea si
iritarea, cerindu-i sa demisioneze), solicitarea acordarii unui posibil azil (probabil
motivat politic), in contextul in care “Prim-sinistrul” Victor V. Ponta (aflat inca in
functie) a parasit urgent si neanuntat oficial, Romania, chiar in ziua in care fusese
convocat, public, la Directia Nationala Anticoruptie, unde era nu doar posibil, ci si
foarte probabil, ca ar fi fost instiintat, oficial, ca este inculpat si invinovatit intr-un
proces de coruptie.
Dupa cele expuse anterior, a urmat declaratia publica a fostei sotii a lui V. Putin,
conform careia: "noul" V. Putin, este doar o sosie, respectiv o marioneta a grupului
complotist, oligarhic, rus (cum s-a exprimat fosta sotie a lui V. Putin, refugiata in
Occident si aflata sub acoperire protectionista), precum si o alta referire publica care
semnala ca: "noul" V. Putin nu mai discuta, oficial, telefonic, in limba germana, cu
Cancelarul Germaniei: Angela Merkel (limba pe care V. Putin cel autentic o cunostea
foarte bine, in calitate de fost agent KGB, rezident in fosta Republica Democrata
Germana), ci prin intermediul unui interpret.
Pentru cei interesati, voi mentiona, in cadrul bibliografiei aferente acestei lucrari,
respectiv in cadrul lincurilor informatice specificate, titlurile, respectiv adresele web
ale principalelor referinte informationale referitoare la cele mentionate anterior.
Mai doresc sa precizez ca, tot dininstiintarile pe care le-am primit prin
"channeling", rezulta ca: informatiile referitoare la faptul ca si inainte de data:
05.03.2015, din analiza imaginilor publice ale lui V. Putin, reiese neautenticitatea
persoanei analizate cu adevaratul V. Putin, fapt care apreciez ca nu demonstreaza,
insa, ca V. Putin a fost asasinat inainte de aceasta data, ci doar ca V. Putin obisnuia sasi
delege una dintre sosii sa-l inlocuiasca, la anumite manifestari, la care aprecia ca
prezenta sa nu este necesara.
VI. Starea Statala a Federatiei Ruse dupa asasinarea Presedintelui Vladimir Putin
si inlocuirea sa cu o sosie
Revenind la analiza starii politice a Federatiei Ruse, in contextul inlocuirii lui V.
Putin, ca urmare a asasinarii sale, cu una dintre sosiile sale, apreciez ca, prin ocultarea
si secretizarea asasinarii lui V. Putin, se creaza o stare de grava instabilitate politica, de
natura a favoriza inclusiv declansarea unui razboi civil, ce ar putea avea, ca efect,
inclusiv destramarea Federatiei Ruse, conform mai multor previziuni, existente.
Situatia in cauza este echivalenta, din punct de vedere al Dreptului International,
cu: comiterea unei lovituri de Stat, mentinuta secreta, care pozitioneaza, din legalitate
si, mai ales, din legitimitate interna si internationala, a Statului Federatia Rusa, in
nelegalitate, respectiv in nelegitimitate, precum si, mai ales, la complicitatea comiterii
loviturii de Stat, a tuturor institutiilor principale ale Statului federativ.
Nu doar autorii complotului, ci si cei care il tainuiesc si nu-l reclama, oficial si
9
public, se auto-transforma, procedind astfel, in complici la comiterea loviturii de Stat,
in cauza, iar aceasta stare de fapt poate avea, drept consecinta, inclusiv comiterea
altor asasinate si mai ales asasinarea sosiilor lui V. Putin, implicate, prin complicitate,
in comiterea acestei lovituri, criminale, de Stat.
Tot in situatia in care se afla, semnalez ca: Federatia Rusa nu va mai putea incheia
conventii, nu va putea avea convorbiri oficiale, importante, precum si, mai ales: nu va
mai putea comite, decat cu mare risc, acte de agresiune statala si multe altele, situatia,
in cauza, agravindu-se pe masura ce trece timpul.
VII. Posibile influente ale starii de nelegitimitate statala, in care se afla
Federatia Rusa (ca urmare a asasinarii Presedintelui Federatiei Ruse: Vladimir
Putin si inlocuirea sa, in mod ocult si subversiv, cu o sosie), asupra Statului
Romania, respectiv asupra Statului Republica Moldova
Pentru Romania, precum si pentru Republica Moldova, aceasta stare de fapt,din
Federatia Rusa, constituie un moment deosebit de favorabil, in care s-ar putea
intreprinde anumite actiuni de intarire a sigurantei statale (mai ales in Republica
Moldova), in contextul amenintarilor, oficiale, pe care autenticul V. Putin le profera, in
trecutul apropiat, impotriva celor 2 State , amenintari pe care incearca sa le reitereze,
acum, si falsul V. Putin, pentru a-si consolida credibilitatea fata de Populatie, fara a
avea insa capacitatea de a le si realiza, in contextul in care, in Rusia, exista o traditie
istorica de a apela la solutii politice, conspirate, de inlocuiri, temporare, a unor
personalitati conducatoare ,cu “falsuri” ale acestora, pe care Populatia le tolereaza o
vreme, dupa care le recuza pe cale violenta (exemplu: cazul: “falsului Dmitri” s.a).
In contextul expus anterior, consider ca o Societate civila, competenta si
responsabila, are datoria de a sprijini (chiar daca se situeaza,in rest, intr-o ferma
opozitie) eventuale actiuni ale guvernantilor, de intarire a sigurantei nationale, in
situatii pielnice, la nivel international (exemple: cresterea bugetului alocat apararii
statale, reintroducerea serviciului militar obligatoriu, infiintarea de noi unitati
militare ,contracararea diplomatica, chiar cu fermitate, a unor provocari, reafirmarea,
periodica, a unor revendicari bazate pe drepturi istorice s.a), precum si de pregatire a
Societatii civile in perspectiva posibilitatii dobindirii anumitor avantaje, respectiv a
suportarii anumitor dezavantaje, datorita producerii unor evenimente internationale
care sa favorizeaza: Romania,respectiv: Republica Moldova, s-au, dimpotriva, le
defavorizeaza.
Redactarea si difuzarea acestei lucrari se inscrie, astfel, in strategia de actiune
specific civica, elaborata de Grupul Constitutional "Timisoara", in cooperare cu alte
organizatii civice, precum si, mai ales, in colaborare cu Misiunea Astrala “Romania
Altruista si Inteleapta”, inclusiv pentru a putea contracara, in mod eficient, infiltrarea
in posturile importante de conducere a Statului Romania, respectiv a Statului
10
Republica Moldova, a unor cunoscuti rau-facatori, care sunt agenti subversivi si
acoperiti (dovediti prin fapte concrete) ai unor State (exemplu:Ion Iliescu; Petre
Roman; Virgil Magureanu; Mugurel Isarescu; Adrian Nastase; Traian Basescu; Mircea
Geoana; Calin Popescu Tariceanu; Mihai Razvan Ungureanu; Victor V. Ponta; Crin L.
Antonescu; Klaus W. Johannis s.a), respectiv unor organizatii masonice internationale,
respectiv unor organizatii corporatiste, respectiv unor agenturi imperialiste, ostile
Romaniei si Republicii Moldova.
VIII. Lovituri de Stat comise in Statul Romania, in perioada de dupa infaptuirea
Revolutiei Romane din decembrie 1989
Referitor la starea Romaniei in perioada post-infaptuirii RRD-1989, precizez ca se
pot identifica cel putin 3 situatii de comitere a unei lovituri de Stat, nesemnalate,
nejudecate si nepedepsite, oficial, ca atare.
Prima situatie este aceea in care C-FSN a confiscat Puterea Suprema, in Stat, de la
infaptuitorii autentici ai RRD-1989, a 2-a este cea in care Curtea Constitutionala l-a
scapat pe Presedintele suspendat de Parlament: Traian Basescu, de la demitere, iar cea
de a 3-a este aceea in care Parlamentul actual, precum si Guvenul Romaniei au refuzat
sa se conformeze hotaririi (adoptata prin referendum, de catre Poporul Roman), de a
transforma actualul Parlament intr-un Parlament unicameral, cu maxim 300
parlamentari.
IX. Necesitatea revenirii la starea de legitimitate statala, a Romaniei, precum si
pericolele care pot afecta grav situatia Romaniei, aflata in stare de
nelegitimitate statala
Analizand starea Romaniei, ca Stat, in conformitate cu situatiile semnalate anterior,
apreciez ca aceasta stare este nelegitima, din punct de vedere al Electoratului statal,
care reprezinta, de drept, Poporul Roman (in conformitate cu prevederile Articolului
2,aliniatele 1 si 2,din Constitutia Romaniei), iar pentru a se reveni la starea de drept,
legitima, institutiile abilitate au nu doar datoria, ci si obligatia de a organiza un
referendum national, prin intermediul caruia Electoratul statal, ca reprezentant legitim
al Poporului Roman in detinerea si exercitarea Suveranitatii nationale, deplin si corect
informat, sa se pronunte referitor la modul in care trebuie sa se revina la legitimitatea
conducerii Statului, care, in opinia mea, nu poate consta decat in; organizarea de
alegeri anticipate parlamentare si presedintiale, urmate, apoi, de alegeri judetene si de
alegeri localitationale,la care, insa, sa aiba drept de vot numai acei romani care au
domiciliul stabil in Tara.
Astfel, dupa intrarea in legitimitate a principalelor institutii de Stat: Presedintia,
respectiv: Parlamentul, ca urmare a desfasurarii referendumului, respectiv a alegerilor
anticipate, la nivel statal-central, trebuie sa intre in legitimitate, prin organizarea de
11
alegeri anticipate si la nivel judetean, respectiv la nivel localitational, si principalele
institutii de acest nivel, respectiv: Primarii; Consilii locale; Consilii Judetene.
Pentru cei neinitiati in capcanele pseudo-legalitatii doresc sa precizez ca: pentru ca
un Stat sa fie un autentic Stat de drept si nu un Stat de pseudo-drept, in Statul
respectiv trebuie respectata legislatia/legalitatea pe care institutiile respectivului Stat
au elaborat-o, numai daca aceasta legislatie este si legitima, adica daca respecta
principialitatea juridica prin care un Stat de drept este recunoscut, ca atare, la nivel
international (exemple: in cadrul Uniunii Europene, respectiv in cadrul Organizatiei
Natiunilor Unite), conditie pe care legislatia actuala a Romaniei nu o indeplineste,in
mod deliberat, decat in parte.
Se dovedeste, astfel, ca: inca de la adoptarea, de catre Electoratul statal (postat,
insa, in mod deliberat subversiv, in necunostinta deplina sau chiar totala de
consecinte, pentru a putea fi inselat mai usor), conditionarea respectarii legitimitatii,
la nivel european, nu a beneficiat de prioritate (in confruntarea cu interesele specific
clientelare ale juristilor-politruci constitutori) nici macar in redactarea primei
Constitutii statale, post-revolutionare, fapt ce a cotribuit, in mod determinant, la
handicaparea constitutionala a Romaniei, cu consecinte dramatice la nivel societal.
Acestei handicapari initiale, de nivel constitutional, i s-a adaugat, in timp, si o
handicapare legislativa prin neacordarea de prioritate legitimitatii de nivel european si
in cadrul activitatii de legislare la nivel parlamentar, respectiv la nivel guvernamental
( prin: ordonante de urgenta), respectiv la nivel judetean, respectiv la nivel
localitational.
Procedindu-se astfel, Romania a fost impiedicata, in mod deliberat, sa devina un
autentic Stat de drept, fiind constrinsa sa ajunga doar un pseudo-Stat de drept, cu
consecinte catastrofale pentru dezvoltarea si consolidarea, ulterioara, a Statului
national, suveran si independent, unitar si indivizibil, republican, de drept, democratic
si social (asa cum a fost prevazuta sa fie, ca Stat, in cadrul Articolului 1 al Constitutiei
statale).
Perpetuarea nelegitimitatii statale, actual-existente, prin neorganizarea de alegeri
anticipate, cu informarea deplina a Electoratului, precum si cu supravegherea
corectitudinii desfasurarii alegerilor (inclusiv cu ajutorul: organizatiilor internationale,
precum si al organizatiilor autentice ale Societatii Civile romanesti), a generat si
perpetuarea un risc statal, deosebit de periculos, atit la nivel intern, cat si la nivel
extern, datorat nelegitimitatii statale instalate odata cu confiscarea Puterii Supreme,
de Stat, dupa infaptuirea RRD-1989, nelegitimitate tolerata si chiar ocultata, inclusiv in
prezent, de catre politrucii si agentii subversivi (care au acaparat, in mod deliberat si
perfid, Puterea Suprema in Stat si doresc s-o mentina si s-o exercite doar ei, in folosul
principal al lor si al clientelei lor specifice, chiar si cu orice pret), cauzind, astfel,
motivatia necesitatii organizarii si declansarii de proteste publice, care, in functie de
imprejurari, se pot transforma in revolte, rascoale (chiar de mari proportii), insurectii,
12
lovituri de Stat, sau chiar revolutii, pentru a forta, in acest mod, revenirea la
legitimitate statala, de tip constitutional, adica la reinstaurarea, in calitate de Suveran
statal, de drept si de fapt, a Poporului Roman, reprezentat de drept si de fapt (la nivel
maxim de: Suveranitate nationala, conform prevederilor constitutionale din Articolul 2,
aliniatele 1 si 2), numai de Electoratul statal (in baza aplicarii democratiei
participative), si nu de catre reprezentantii alesi temporal si conditionat, in mod
electoral (in baza democratiei reprezentative).
Aceasta confruntare de forte antagoniste va impune asumarea unor riscuri (inclusiv
la nivel existential), atit din partea celor care vor actiona pentru revenirea la
legitimitate statala, cat si din partea celor care vor dori sa blocheze, chiar si cu orice
pret, aceasta revenire, pentru a mentine starea de nelegitimitate statala, existenta, pe
de o parte, din dorinta de a profita clientelar de pe urma perpetuarii acestei stari
statale, iar pe de alta parte, de teama ca vor fi judecati si condamnati pentru:
comiterea, deliberata, a crimei societale: de uzurpare de Suveranitate nationala, in
stare de recidiva continuata, coroborata cu genocidarea unei parti semnificative si
chiar determinante a Populatiei statale.
Dupa cum a evoluat si inca evolueza, la nivel societal, Statul Romania, apreciem ca:
revenirea la starea de legitimitate statala nu se va putea realiza decat asa cum s-a
procedat si in decembrie 1989, adica prin eliminarea, prin metode violente, de la
acapararea, mentinerea, cu orice pret, si exercitarea subversiv-distructiva, la nivel
societal, a Puterii Supreme, de Stat, de catre actuala nomenclatura de politruci
degradati moral si profesional, in complicitate agentural-subversiva, respectiv:
masonic-ocult-subversiva, respectiv: etnic-iredentista, respectiv: religios-ocult distructiva-
fiintial, respectiv: corporatist-international-distructiva economic, respectiv:
mafiotic-distructiva-societal, respectiv: imperialist-distructiva-statal, pe de o parte,
precum si pentru apararea si consolidarea Statului national, suveran si independent,
unitar si indivizibil, republican, de drept, democratic si social (asa cum este prevazut sa
fie Statul Roman, in Articolul 1 al Constitutiei Romaniei) urmata, insa, nu ca in
decembrie 1989, de o noua confiscare a Puterii Supreme, de Stat, de catre grupari
retrograde si viclean ocultate ale aceleiasi nomenclaturi care a adus Romania in stare
de dezastru societal si genocid populational, ci de judecarea si pedepsirea respectivei
nomenclaturi inclusiv prin moduri si mijloace specifice metodelor violente de
inlaturare, de la exercitarea Puterii Supreme, de Stat, care, din nenorocire, n-au putut
fi aplicate in cadrul RRD-1989, dind astfel posibilitatea nomenclaturii, in cauza, sa-si
refaca potentialul opresiv si sa-l transforme in potential distructiv, la nivel societal,
pentru a ne “canceriza” Statul si Populatia Statala, aducandu-ne, astfel, in situatia de a
opta intre a invinge sau a muri,vitejeste, sau a supravietui miseleste.
X. Solutii politice de redresare a Statului Romania, din starea de degradare,
catastrofala, statala si populationala, in care a fost adus de catre categoria
13politrucista, descompusa moral si incapabila profesional, care a acaparat, prin
subversiune, incorectitudine si chiar frauda electorala, Puterea Suprema, in Stat,
si doreste s-o mentina cu orice pret, precum si s-o exercite exclusiv in folosul sau
si al clientelei sale specifice
In situatia dezastruoasa in care a fost adusa, in mod deliberat, Romania, la
"porunca" ocult-subversiv si distructiv masonica,respectiv corporatist-internationalsubversiva,
precum si subversiv-distructiv imperialista, de catre "cozile de topor"
politruciste, masonice si agentural-imperialiste, obediente si deseori chiar slugarnice,
pina la pupincurism (cum a fost cazul in care chiar Presedintele actual al Statului
Roman, de la care se astepta o schimbare determinanta si revigoranta a starii
dezastruoase si alarmante in care se afla, in prezent, Romania, s-a comportat intr-un
mod descalificant, pentru un Presedinte statal, prin propunerea, unica, pentru
ocuparea functiei de Director al Serviciului de Informatii Externe, in persoana
cunoscutului agent subversiv strain, mason si fost nomenclaturist pseudo-PCR-ist:
Mihai Razvan Ungureanu), aprciez ca si cetatenii autentici si,mai ales, patriotii romani
trebuie sa-si radicalizeze pozitia si atitudinea, astfel incat sa nu se poata ajunge la
destramarea statala a Romaniei, precum si la destructurarea populationala a Poporului
Roman, asa cum doresc dusmanii Romaniei, care si-au infiltrat, din timp , agentii
subversivi si acoperiti, in postura de: inalt-tradatori, in cadrul principalelor institutii ale
Statului, inclusiv in importante functii de conducere.
Referitor la recenta propunere (facuta de Presedintele Klaus W. Johannis) si
alegere a lui Mihai Razvan Ungureanu in functia de: Director al Serviciului de
Informatii Externe (efectuate dupa propunerea de numire a etnicului german: Eduard
Helwig si alegerea acestuia ca: Director General al Serviciului Roman de
Informatii),reamintesc declaratia, publica, a fostului ambasador al Romaniei, in
Federatia Rusa: Dumitru Prunariu, in care il acuza pe Mihai Razvan Ungureanu ca,in
calitate de Ministru de Externe, a avut un rol determinant in deturnarea de
proprietate, a tezaurului Statului Roman, evacuat, pe baza de garantii de pastrare si
retrocedare "in integrum", la Moscova, in timpul Primului Razboi Mondial, precum si
in permiterea jefuirii acestui tezaur, in complicitate cu importanti oficiali rusi (dovediti,
cu aceasta ocazie, a fi, de fapt: mafioti).
In contextul dramatic expus anterior, ma vad nevoit sa apreciez ca pentru
revenirea cat mai urgenta a Romaniei in stare de legitimitate statala, respectiv de
normalitate functionala, este stringent necesara aplicarea unor metode extra-ordinare,
capabile (daca sunt corecte si cu buna credinta aplicate) sa readuca Romania intr-o
perioda temporala minima, la stadiul de Stat legitim, si nu metode ordinare, a caror
aplicare apreciez ca ar necesita aproximativ tot atit timp, cat a fost nevoie pentru a
nenoroci Romania si a o aduce in starea statala, catastrofala, in care se afla in prezent,
avind in vedere ca marii rau-facator,la nivel societal, care au nenorocit Romania, vor
14
face tot posibilul pentru ca, pe de o parte, sa nu poata fi inlaturati de la detinerea si
exercitarea Puterii Supreme, in Stat, beneficiind, in acest scop, de pozitiile influente pe
care deja le detin, precum si de fondurile imense pe care le-au fraudat prin uzurpare
de Suveranitate nationala,legislare abuziva si nelegitima, inalta coruptie si constituire
de grupari de criminalitate organizata,la nivel societal,precum si, pe de alta parte,
pentru a nu putea fi trasi la raspundere juridica si pedepsiti corespunzator, inclusiv cu

condamnarea la moarte (care preciez ca trebuie reintrodusa in Constitutia Romaniei,
chiar daca se intimpina opozitie din partea conducerii Uniunii Europene), respectiv cu
condamnarea la detentie cu munca silnica, pe viata, respectiv la confiscarea intregii
averi (in contextul foarte probabil in care fondurile fraudate, respectiv daunele
provocate nu vor mai putea fi recuperate, in intregime),respectiv prin interzicerea unor
drepturi civile,precum si a dreptului de a mai putea ocupa o functie publica,respectiv
prin anularea diplomelor de absovire a invatamintului superior, a doctoratelor si
masteratelor, respectiv prin retragerea sau anularea (in functie de caz) a distinctiilor
oficiale conferite s.a.
XI. Metode ordinare de readucere in stare de legitimitate statala a Romaniei
In cadrul acestor metode, avem in vedere, la nivelul gruparii de organizatii
spirituale, respectiv civice, asociate Misiunii Astrale "Romania Altruista si Inteleapta",
constituirea unei aliante politico-partidice, alcatuita din partide politice nou infiintate,
coordonate existentialist si ezoteric de Misiunea Astrala "Romania Altruista si
Inteleapta", precum si civic si politic, de catre Grupul Constitutional "Timisoara", care
sa constituie o forta societala capabila sa infrunte si, in timp, sa se impuna si sa invinga
actuala Categorie de pseudo-partide politruciste, masonizate, agenturizate si
mafiotizate, care se aliaza, intre ele, doar in functie de contextul societal, existent
intr-o anumita etapa temporala si nu in functie de doctrine politice autentice,
deoarece practica, toate, de fapt, aceeasi doctrina, politrucista si imoral-politica, de a
ajunge si de a se mentine, la guvernare, cu orice pret, cat mai mult timp posibil.
Alianta politica va include, pentru inceput, 4 partide politice, dintre care 2 partide
cu doctrine politice clasice: nationala, respectiv: republicana, in timp ce celelalte 2
partide politice vor avea o doctrina politica conjunctutala si anume: un partid politic
care sa promoveze redactarea unei noi Constitutii statale, care sa inlature actuala
handicapare constitutionala a Romaniei, iar celalalt partid politic va avea o doctrina
politica specific revendicativa, menita a grupa cat mai multe persoane sacrificate si
nedreptatite, in mod deliberat, de catre Categoria de politruci masonizati, agenturizati
si mafiotizati, care a acaparat prin: subversiune, inselaciune si opresiune, la nivel
societal, Puterea Suprema de Stat, in Romania,si care in calitate de Categorie de
infractori criminali, la nivel societal, care a nenorocit Romania, prin comiterea, in
forma continuata, a crimelor societale de: uzurpare de Suveranitate nationala, inalta
coruptie, inalta-tradare si, mai ales, prin legiferare deliberat-nelegitima (in scopul de a
15
facilita jefuirea sistematica si "performanta" a Statului, precum si a Populatiei statale,
la adapostul acapararii si mentinerii lor, cu orice pret,a infractorilor in cauza, la
guvernarea Statului, la nivel central, respectiv judetean, respectiv localitational.
Revendicarea fundamentala a acestui partid-politic va consta in reclamarea si
solicitarea de daune materiale si morale, pe de o parte, pentru neaplicarea Articolului
47 al Constitutiei Romaniei,referitor la obligativitatea Statului Roman de a asigura un
nivel de viata decenta tuturor locuitorilor care, nu din vina lor, nu si-l pot asigura,
precum si,pe de alta parte,datorita sabotarii,deliberate, functionarii si consolidarii
Statului social, care trebuie sa fie Romania (in conformitate cu prevederea aferenta din
cadrul Articolului 1 al Constitutiei Romaniei), respectiv si pentru neutilizarea
democratiei participative, prin neconsultarea, prin referendum statal, a Suveranului
statal, daca este de acord cu practica guvernantilor si a conducatorilor Statului, de a
hotari doar ei referitor la modul in care s-a realizat privatizarea Economiei, cu
anihilarea Sectorului Economic de Stat, respectiv la motivele pentru care s-a procedat
la solicitarea unor mari imprumuturi internationale, precum si a modului in care s-au
utilizat fondurile imprumutate, respectiv la modul in care s-a schimbat, in mod abuziv,
specific mafiot, forma de proprietate publica, in proprietate privata, a tezaurului de
Stat, evacuat la Moscova in timpul primului razboi mondial, in scurta perioada
temporala in care Mihai Razvan Ungureanu a fost "Prim-sinistru", respectiv a modului
in care s-au cedat proprietati de Stat ex-Familiei regale, precum si conducerilor unor
religii, precum si inca multe, multe altele.
Estimam, insa,cum am mai mentionat si anterior, ca: data fiind nu doar posibila ci si
sigura opozitie care se va manifesta din partea actualei Categorii politruciste,
masonizate, agenturizate si mafiotizate (care a adus Romania la dezastru,dar de pe
urma caruia, respectiva Categorie politrucista a reusit sa se imbogateasca fara
masura), transformarea radicala, a Romaniei, propusa anterior, nu va putea fi
realizata,daca respectiva transformare nu va fi sprijinita, corespunzator, de organizarea
si declansarea unor actiuni eficiente de protest public, care, la nevoie, sa se transforme
in revolte, rascoale, revolutii sau insurectii, necesare infaptuirii transformarii statale
dorite.
Atentionam,in acest context, faptul ca transformarea Statului prin evolutie politica
ordinara ar putea dura aproximativ 20 ani, lipsind, astfel, cateva generatii
populationale de sansa de a mai trai bucuria si satisfactia ca in Romania s-a facut
dreptate, pe de o parte, prin despagubirea cuvenita numeroaselor victime ale
guvernarii pseudo-partidelor-politice, alcatuite din pradatori (la nivel social si societal)
politruci masonizati, agenturati si mafiotizati, iar, pe de alta parte, ca politrucii raufacatori,
mentionati anterior, au fost inculpati, judecati si condamnati la pedepse
adecvate infractiunilor pe care le-au comis.
XII. Metode extra-ordinare de readucere in stare de legitimitate statala a
16Romaniei
Metodele la care ma refer in cadrul acestui paragraf se bazeaza pe concentarea
Puterii Supreme, de Stat, astfel incat sa fie investita o singura persoana, selectata in
mod democratic, dar nu: obisnuit, ci specific: meritocratic,la nivel societal, care s-o
detina si s-o exercite, in mod interimar, in locul institutiilor abilitate constitutional.
Selectia persoanei, in cauza, in calitate de: Conducator-Suprem, dar nu si in calitate
de: Suveran al Statului, care este si ramine: Poporul Roman (in conformitate cu
prevederea constitutionala din cadrul Articolului 2, aliniatele 1 si 2, al Constitutiei
Romaniei) se realizeaza pe baza democratiei participative, prin: referendum, de catre
Electoratul statal, abilitat, de drept si de fapt, sa detina si sa exercite, temporar (adica:
numai pe durata desfasurarii referendumului statal), la cel mai inalt nivel, Puterea
Suprema, in Stat, datorita faptului ca, la nivel constitutional, in cadrul Constitutiei
post-revolutionare a Romaniei, nu s-a definit din care persoane este alcatuit Poporul
Roman, imputernicit cu detinerea si exercitarea, la nivel suprem, a Suveranitatii
nationale, putere care este atribuita generic Poporului Roman, dar care n-o poate,
insa, exercita, deoarece nu s-a realizat o lege speciala a modului de aplicare, a acestei
prevederi constitutionale, prin care sa se precizeze, in cadrul Constitutiei statale, ce se
intelege prin sintagma:”Poporul Roman”, din punct de vedere constitutional, respectiv:
din punct de vedere referendar, respectiv: din punct de vedere electoral.
Investirea Conducatorului Suprem (Cond-Sup) cu detinerea si exercitarea Puterii
Supreme, in Stat, prin referendum statal, propunem sa se realizeze temporar, pe
durata de 1 an, dupa care, tot prin referendum, Electoratul statal sa decida daca
prelungeste mandatul de Cond-Sup aceleiasi persoane, sau altei persoane, sau
hotaraste revenirea la sistemul democratic-ordinar (adica: nemeritocratic), prevazut de
Constitutia statala,si intrerupt temporar, prin numirea Cond-Sup.
Apreciem ca selectia candidatilor pentru alegerea Cond-Sup trebuie sa fie o selectie
autentic meritocratica, bazata pe prezentarea, de catre fiecare concurent, a unui dosar
de candidat, care sa contina fapte de importanta sociala si, mai ales, societala,
verificabile si apreciabile (realizate pina la depunerea, oficiala, a dosarului de candidat)
de catre o Comisie de selectie meritocratica a candidatilor, selectati in numar de
maxim: 10.
Mai propunem ca membrii componenti ai Comisiei de apreciere a candidatilor sa
fie selectati (cate 1 din fiecare judet), tot in mod meritocratic, dintre candidatii propusi
(tot cate unul din fiecare judet) de catre organizatiile civice autentice, semnificative (pe
baza depunerii unui dosar de atestare), prin referendum la nivel judetean, in care sa
fie selectat si eventualul candidat al judetului respectiv pentru selectia Cond-Sup.
Odata ales, prin referendum la nivel statal, Cond-Sup temporar al Romaniei va
numi cate un Cond-Sup la nivelul fiecarui judet, care, la rindul sau, va numi cate un
Cond-Sup la nivelul fiecare localitati de nivel electoral, din cadrul judetului respectiv.
17
Cond-Sup numiti la nivelele: judetean, respectiv: localitational, vor numi, la rindul
lor, conducatorii intitutiilor si intreprinderilor de Stat, de nivel judetean, respectiv de
nivel localitational, din domeniul lor de conducere.
Numirile in cauza trebuie sa aiba, in vedere, persoane care nu au fost membri, cu
rol determinant, ai unor partide-politice care au contribuit semnificativ la producerea
dezastrului societal, post-revolutionar, al Romaniei.
Pentru a motiva cu un exemplu concret metoda extra-ordinara propusa, semnalam
si exemplificam cazul Statului asiatic: Singapore, in care, intr-un context statal
dezastruos, similar celui in care se afla, in prezent, Romania, din cate cunoastem, a fost
ales, in calitate de Cond-Sup al Statului, un ofiter, care aplicand un program eficient de
revenire la Statul legitim, a reusit inlaturarea starii de criza statala, dezastruoasa, in
care se afla Statul Singapore, in doar cativa ani, aducand, dupa aceea, Statul in cauza,
la un nivel de civilizatie de invidiat, de catre toate Statele care tind, prin diferite
metode de guvernare statala, sa ajunga la o asemenea performanta.
Suntem constienti, pe de o parte, ca un asemenea sistem de conducere statala nu
va fi usor de explicat, apreciat si aplicat, la nivel societal, mai ales in situatia blocajului
mediatic, abuziv si oprimant, la care am fost, suntem si probabil vom mai fi supusi.
Pe de alta parte, insa, suntem constienti si ca numai in acest mod vom putea
contracara, in mod eficient, actiunea oprimanta si reprimanta, implementata deja, la
nivel societal, de catre Categoria politrucista, declasata moral si profesional, care a
acaparat, prin: uzurpare de Suveranitate nationala, precum si prin fraudare electorala
(pentru care recomand a avea in vedere inclusiv nelegitimitatea “legalizata” ca fostul
“Prim-sinistru” sa poata candida la Presedintia Statului,precum si,simultan, sa
conduca Guvernul Romaniei, care a distribuit fondurile electorale).
Suntem constienti, de asemenea, ca sistemul de conducere propus nu este si nici nu
poate fi perfect, in conditiile bataliei pentru detinerea si exercitarea Puterii Supreme,
de Stat, batalie in care, incepind din acest an, dorimne sa ne implicam, direct si plenar,
cu toate fortele si capacitatea noastra de lupta, nu numai la nivel: statal, ci si la nivel:
continental, respectiv la nivel: lumesc, precum si la nivel: extra-lumesc, asa cum ne-am
implicat,e fapt, si pana acum (de la infiintarea: Misiunii Astrale ''Romania Altruista si
Inteleapta'', inclusiv sub denumirile sale anterioare),dar nu si la nivel electoral, in
batalia impotriva fortelor care coordoneaza, de la nivel extra-lumesc, religiile false,
subversive si distructive fiintial-superior, sub denumirea generica, populara, dar
improprie de: "Dumnezeul Rau", reprezentat, in principal, de fiinta androgina
superioara-FAS: Satan-Geea, in calitate de: Cond-Sup al Categoriei de Grupari de
Civilizatii-virtuale-Agresionale-civilizational-virtual, din cadrul Ansamblului de
Categorii de Grupari de Civilizatii-virtuale ale Civilizatiei Creatoare Absolute
Conducatoare, Ansamblu condus, in calitate de: Cond-Sup, de catre fiinta individuala
superioara: Creo/Creos.
In contextul expus anterior ne declaram interesati de a colabora si cu alte forte, de
18
nivel: statal, respectiv: continental,respectiv: lumesc, respectiv: extra-lumesc, in cazul
in care ne vor propune programe de actiune concreta, similare sau macar
asemanatoare cu programul propus de noi, in colaborare cu Gruparea de Civilizatiivirtule-
Autentice-Neagresionale-civilizational-virtual, precum si cu o alta Grupare,
extra-lumeasca, de Civilizatii-virtuale-Neagresionale-civilizational-virtual, interesate sa
stopeze, sa limiteze, sau macar sa diminueze intensitatea agresiunii civilizationalvirtuale
la care este supusa: Categoria populationala Altruista (numita generic:
Omenire), din cadrul Populatiei Lumesti a Lumii Planetare Medii Nr.6 (LPM-6, in care
suntem integrati existential), de catre mai multe Grupari de Civilizatii-virtuale-
Agresionale-civilizational-virtual, agresiune comisa, la nivel lumesc, din “porunca
extra-lumeasca”, constand, in principal, in implementarea, la nivel lumesc, a asa
numitei: ”Noua ordine mondiala”, prin intermediul Categoriei Populationale Egoiste
(numita generic: Egonire), din cadrul Populatiei LPM-6.
Semnalam ca, din nenorocire, Egonirea a fost si inca este mult mai numeroasa,
inclusiv in prezent, in cadrul Populatiei Lumesti a LPM-6, dar cu perspectiva (din cate
cunoastem), de a deveni minoritara, atunci cand marea majoritate a Statelor, din
cadrul LPM-6, se vor lamuri deplin (asa cum se lamureste, in prezent: Populatia statala
a Romaniei), in ce consta, de fapt, aceasta “noua ordine mondiala” (proiectata la nivel
extra-lumesc, de catre anumite Grupari de Civilizatii-virtuale-Agresionale-civilizationalvirtual,
pentru a fi implementata, in mod special, in Statele din cadrul LPM-6), precum
si ce consecinte lumesti si, mai ales, extra-lumesti, are respectiva “ordine mondiala”
asupra viitorului lumesc, respectiv asupra viitorului extra-lumesc al fiintelor individuale
superioare (FIS), respectiv asupra fiintelor colective superioare (FCS).
XIII. Importanta fundamentala a Revolutiei Romane din decembrie 1989 (RRD-1989)
asupra evolutiei Lumii Planetare Medii (numita si: Fizica) Nr.6 (LPM-6), in care suntem
integrati existential, precum si a Omenirii, ca parte distincta si antagonista de Egonire,
din componenta Populatiei Lumesti
Probabil ca multi dintre cei care citesc, sau doar frunzaresc, lucrarile care se
redacteaza si se difuzeaza sub auspiciile Misiunii Astrale “Romania Altruista si
Inteleapta” (MARAI), pe linga faptul ca sunt socati, sau doar contrarierati, de
dimensiunea extra-lumeasca in care se concep si se realizeaza aceste lucrari, precum si
de importanta (estimata probabil ca fiind: exagerata), care se acorda RRD-1989,
considerind-o ca fiind, de fapt: o fixatie psihica si patologica, de care sufera si nu se pot
nici vindeca si nici dezbara principalii reprezentanti ai acestei Misiuni, intitulata
(pentru ei:in mod specific enfatic): “Misiune Astrala”.
Doresc sa raspund acestor opinii si nedumeriri ca situatia, in cauza, este specifica,
de fapt, antagonismului care se manifesta si in cadrul altor domenii, apreciate de o
mare parte a Populatiei Lumesti ca fiind de importanta: fundamentala pentru evolutia
existentiala a acestei Populatii, in cadrul acestei Lumi, cum ar fi: antagonismul
19
existential dintre: realitate absoluta si realitate relativa, respectiv: antagonismul
creationist dintre: creator si creatie, respectiv: antagonismul specific caracterial-fiintial,
individual, dintre: altruist si egoist, respectiv: antagonismul moral dintre: bine si rau,
respectiv: antagonismul organizatoric-structural dintre:ordine si dezordine, respectiv:
antagonismul informational dintre informare (adevar) si dezinformare (minciuna),
respectiv: antagonismul dintre complex si simplu, din care deriva si alte antagonisme
(exemple: general si particular;abstract si concret, teoretic si practic; societal si
individual; democratic si autocratic; comunism si capitalism, meritocratic la nivel
societal si meritocratic la nivel individual s.a), respectiv: antagonismul religios dintre o
religie si alta, respectiv: antagonismul cognitiv intre gandire si simtire, respectiv:
antagonismul logic: tezic si antitezic, cu finalitate: sintezica, pentru a pune in evidenta
existenta si functionarea principiului general al logicii dialectice, ca: “motor”
al conceptiei si evolutiei ideologiei, descoperit de: G.F.Hegel.
Aplicand, practic, aspectele ontologice si gnoseologice ale referintelor logice
anterioare la domeniul societal, precum si la evolutia existentiala, istorica, specifica, a
Populatiei Lumesti, se poate constata ca: modelul Statului capitalist (specific
individualist, alcatuit predominant din: egoni), bazat pe ideologia societala specific
individualista/egoista, a predominat, net, in cadrul evolutiei existentiale a LPM-6,
comparativ cu modelul Statului comunist (specific colectivist, alcatuit predominant
din: omeni/ ”oameni”), bazat pe ideologia societala specific colectivista/altruista,
respectiv cu modelul Statului socialist, considerat ca un model mixt, ce imbina
Comunismul cu Capitalismul,cu dominanta comunista, sau capitalista (in functie de
caz),fapt ce se explica prin marea inertie ganditiva, specific capitalista si datorata
indelungatei predominari a Statului capitalist, asupra Statului comunist, respectiv
asupra Statului socialist, in cadrul evolutiei existentiale a LPM-6,si care motiveaza
impotrivirea deosebit de puternica a egonilor impotriva omenilor, care le contesta
dreptul de a predomina, la nivel societal, si de a se imbogati oricat si oricum,precum si
de a impune, tot cu orice pret, considerarea acestui mod de manifestare ca o calitate
specifica persoanelor puternice si destepte.
Trebuie sa se cunoasca, pe de alta parte, ca: si la nivel extra-lumesc exista si se
manifesta aceasta confruntare, caracteristic civilizationala, intre Civilizatiile-virtuale
specific altruiste si Civilizatiile-virtuale specific egoiste,dar cu deosebirea ca in cadrul
Lumilor urmatoare Lumilor Planetare, respectiv Lumilor Satelitare, reprezentantii
fiintiali ai Civilizatiilor-virtuale altruiste nu evolueaza existential in aceeasi Lume cu
reprezentantii fiintiali ai Civilizatiilor-virtuale egoiste (ca in cadrul: LPM-6), ci evolueaza
separat, in Lumi diferite, care le sunt specifice.
Mai trebuie sa se cunoasca si faptul ca: Civilizatiile-virtuale altruiste sunt
considerate, la nivel extra-lumesc, ca fiind superioare Civilizatiilor-virtuale egoiste,
motiv pentru care acestor Civilizatii-virtuale li se incredinteaza realizarea celor mai
importante obiective de cercetare, proiectare, verificare si, in final, implementare in
20
evolutie existentiala, considerent care motiveaza si incercarile existentiale mult mai
grele si dificile la care sunt supusi, in prealabil, candidatii fiintiali selectati pentru a fi
integrati existential in cadrul Civilizatiilor-virtuale altruiste.
Se cunoaste deja, de catre multe persoane, mai ales in Romania (datorita activitatii
de informare publica, la niel societal, realizata de catre MARAI), ca, in viitorul apropiat,
limitat maximal, din cate cunoastem, de sfirsitul anului 36, specific calendarului 4-
anotimporal (c4a) si echivalent datei calendaristice:22.03.2027, specifice calendarului
gregorian (cg), se va produce Evenimentul eral cel mai important, din cadrul Erei
Lumesti Nr.9: Er-Lum-9 (si totodata: ultima Era din existenta LPM-6), care consta in:
Stoparea temporara a evolutiei existentiale a LPM-6, urmata de o selectie a
persoanelor altruiste, respectiv a persoanelor egoiste, care vor fi selectate,in cadrul
perioadei de Stopare temporara a LPM-6, pentru a mai exista si dupa repornirea
evolutiei existentiale a LPM-6, care va mai dura inca aproximativ 964 ani.
Traditia populara, caracteristic religioasa, a mai multor religii ( exemple: Crestinism;
Islamism) se refera, in mod specific, la Evenimentul eral mentionat anterior, printr-o
lucrare speciala, redactata in perioada temporala precrestina, numita in limba greaca:
”Apocalipsa” (in traducere: ”Revelatia”), al carei continut, initial, a fost, insa, din
nenorocire, modificat de mai multe ori, in timp, din motive specific religioase, care
urmareau ocultarea deliberata a informatiilor, deosebit de important a fi cunocute de
catre persoanele care vor exista in perioada de evolutie existentiala a LPM-6, atunci
cand se va produce Evenimentul eral, in cauza, pentru a sti cum trebuie sa existe ca sasi
sporeasca sansele de a fi selectate pentru a exista si in perioada de evolutie
existentiala care va urma starii de stopare temporara a evolutiei existentiale a LPM-6,
numita metaforic in cadrul lucrarii mentionate anterior: ”Cer nou si Pamint nou”
MARAI a redactat si difuzat, in timp, mai multe lucrari cu continut informational
dedicat Evenimentului eral, lumesc, mentionat anterior, bazat pe informatii primite
prin: comunicare telepatica de tip: “channeling”, de catre comunicatorii extra-lumesti,
respectiv publicate in cadrul altor lucrari, informatii care, insa, din nenorocire, datorita
conditiilor precare in care ne desfasuram activitatea, precum si: refuzului autoritatilor
abilitate de a da curs: solicitarii noastre, oficiale, de a infiinta un: Institut, de Stat, de
Cercetari Existentialist-Ezoterice, nu a putut fi investigate si verificate, in mod adecvat,
astfel, si multe informatii false, pe care, in masura posibilitatilor de care dispunem,
le-am mai corectat si le vom mai corecta, in timp.
Tot din nenorocire, trebuie sa mai atragem atentia, celor interesati, ca, pe baza
experientei pe care o detinem, putem prognoza ca si prezenta lucrare contine
informatii false, pe care ne vom stradui, in masura posibilului, sa le corectam in timp.
Pe de alta parte, insa, atragem atentia ca atit lucrarea “Apocalipsa” (in special), cat
si alte lucrari, aparute mai recent, pe care le-am consultat, contin informatii false, in
cantitate mult mai mare, comparativ cu lucrarile ralizate si difuzate de catre MARAI
(fosta: MARI).
21
Revenind la importanta RRD-1989, reiteram faptul ca acest eveniment politic si
social a fost selectat de catre Ierarhia Abilitata de conducere a LPM-6 pentru a marca,
prin data calendaristica de declansare (20.12.1989), anul calendaristic temporal in care
s-a sfirsit Er-Lum-8,anterioara Er-Lum-9, curente, care a inceput in anul urmator,
specific c4a, si anume: anul 1-c4a, care a inceput la data calendaristica, specifica c4a,
echivalenta datei calendaristice: 22.03.1990, specifica cg.
Ca Stat,respectiv ca oras, in care s-a declansat evenimentul lumesc: RRD-1989,
selectat pentru stabilirea datei calendaristice c4a, in care a inceput anul 1 al Er-Lum-9,
Romania, respectiv: Timisoara, au fost declarate, oficial (de catre: Ier-Cond-Abil), ca
fiind: Stat Inainte mergator, respectiv: Oras Inainte mergator, al LPM-6, in cadrul Er-
Lum Nr.9, fapt ce confera anumite avantaje deosebit de importante Statului, respectiv
orasului in cauza.
Astfel (din cate cunoastem) datorita distinctiilor mentionate anterior, acordate:
Statului Romania, respectiv: orasului Timisoara, de aici se vor difuza, in cadrul LPM-6,
informatiile fundamentale si principale, in toate domeniile considerate, la nivelul Ier-
Cond-Abil a LPM-6, ca fiind informatii de nivel fundamental, respectiv de nivel
principal, aferente noii Er-Lum-9, aici se vor forma primii si, totodata, cei mai
competenti specialisti in stiintele, tehnologiile, precum si in terapiile specifice noii Er-
Lum-9, iar Statul Romania si orasul Timisoara vor avea roluri deosebit de importante in
cadrul Er-Lum-9.
Trebuie sa se mai stie ca: tot datorita meritelor obtinute prin infatuirea RRD-1989,
Romania si respectiv Timisoara au beneficiat si inca vor mai beneficia, pina la
declansarea Evenimentului eral lumesc de Stopare temporara a evolutiei existentiale a
LPM-6, de un “bonus” special, specific evolutiv-existential, datorita caruia Romania nu
a putut fi dezmembrata statal si nici amputata, teritorial, pina in prezent si nici orasul
Timisoara nu a putut fi separat de Statul Romania, desi tentative au fost si probabil vor
mai fi.
Tot datorita “bonusului” evolutiv existential, s-a infiintat, la Timisoara: Misiunea
Astrala “Romania Altruista si Inteleapta” si tot datorita aceleiasi cauze, din Timisoara
se difuzeaza informatii fundamentale si principale din cadrul Fondului Informational
numit popular, dar impropriu: ”Apocalipsa”, aferent perioadei temporale: pre,
respectiv: post-evenimentiale declansarii Evenimentului eral numit: Stopare temporara
a evolutiei existentiale a LPM-6, in care suntem integrati existential.
Lorin Fortuna
Conducator al Grupului Constitutional "Timisoara"
Conducator al Misiunii Astrale "Romania Altruista si Inteleapta"
Fost organizator si conducator principal al Revolutiei Romane
din decembrie 1989
22
Bibliografie selectiva utilizata
I. Situatia din Rusia dupa asasinarea lui V. Putin si inlocuirea sa cu o sosie
1. www.antena3.ro/profetiile-facute-despre-romania-in-urma-cu-400-ani-flacarilemarelui-
razboi-nu-vor -putea-oprite/04.04.2013/
2. www.antena3.ro/harta-europei-se-va—scimba-radical-un-puternic-stat-de-pe
continent-s-ar-putea-destrama/04.04.2013/Roxana Covrig
3. inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/simona-maties-lectia-revolutionara-ucraineipentru-
rusia-de-ce-ar-putea-avea-si-moscova-soarta-kievului/09.03.2014/
4. www.dcnes.ro/avertisment-putin-vrea-sa-intre-in-istori-va-ajunge-la-ierusalimulrusesc_
441690/19.04.2014/Roxana Covrig
5. www.adevarul.ro/international/exclusiv-dan-dungaciu-miza crizei din ucraina-estestatutul-
sua-in-regiune-germania-si rusia-pregatite-sa-administreze-estuleuropei/
20.07.2014/Diana Rusu
6. www.activenews.ro/prima-pagina/Gorbaciov-crede-ca-Putin-repeta-greselile-lui-Ainceput-
s a-se-creada—Dumnezeu-81325 /2014-11-21/
7. www.paginaderusia.ro/gorbaciov-putin-repeta-greseala-mea-se-crededumnezeu/
21.11.2014/Oleg Cojocaru
8. activenews.ro/previziune-stratfor-rusia-se-va-dizolva-urmatorul-decenie-romaniase-
va-uni-cu-basarabia_1887426/24.02.2015/Tudor Matei
9. www.antena3.ro/opozantul-rus-mihail-hodorkovski-conflictul-ucrainean-va-ducerusia-
la-pieire/27.02.2015/
10. aktual24.ro/crima-politica-la-moscova-un-cunoscut-opozant-al-lui-putin-putin-afost-
impuscat-sua-au-reactionat-imediat/28.02.2015/
11. www.manolemesterul.ro/rivalul-lui-putin-impuscat-la-moscova/ 01.03.2015/Mihai
Giurgea
12. aktual24.ro/obama-il-plesneste-pe-putin-asasinarea-lui-boris-nemtov-reprezinta-odovada-
a-deteriorarii-libertatilor-in-rusia/03.03.2015
13. aktual24.ro/sa-uitam-de-dughin-iata-cine-sunt-ideologii-interventionismuluirusesc/
09.03.2015/
14. aktual24.ro/circula-un-zvon-cum-ca-vladimir-putin-a-murit/12.03.2015/
15. aktual24.ro/ideologul interventionismului-rusesc-vrem-o-uniune-a-europei-sirelatie-
cu-sua/lucian popescu/13.03.2015/
16. www.b1.ro/stiri/externe/ce-s-ar-intampla-daca-vladimir-putin-ar-muri-posibilescenarii—
privind-absenta-presedintelui-rus-de-pe-scena-politica/14.03.2015/
17. aktual24.ro/putin-a-fost-neutralizat-noi-informatii-despre-disparitia-liderului
rus/15.03.2015/
23
18. www.ziare.com/vladimir-putin/presedinte-rusia/unde-si-de-ce-disparut-valadimirputin-
c ele-mai-bune-teorii-135301420 /15.03.2015/
19. www.cotidianul.ro/putin-verifica-capacitatea-militara-a-flotei-si-a-trupeloraeropurtate/
16.03.2015/
20. www.cotidianul.ro/disparitia-lui-putin-kremlinul-nu-poate-linisti-populatia-cu-ominciuna/
16.03.2015/
21. aktual24.ro/presiune-tot-mai-mare-pentru-razboi-decizia-adoptata-de-parlamentulsua/
24.03.2015/
22. aktual24.ro/misterioasa-lista-a-mortii-de-la-moscova-cine-se-pregateste-sa-ia-locullui-
putin/31.03.2015.
23. www.fanatik.ro/fosta-sotie-ipoteza-soc-vladimir-putin-murit-490255
24 www. efemeride.ro/ludmila-fosta-sotie-a-lui-putin-a-declarat-ca-putin-este-mort-siin-
locul-lui-este-o-sosie
25. ziarulnational.md/video-noi-dovezi-ca-putin-de-astazi-nu-este-persoana-care-a-fostaleasa-
presedinte-de-rusi/26.06.2015
27. aktual24.ro/avertisment-dur-al-rusiei-romania-este-tinta-prioritara/16.04.2015
II. Alte referinte bibliografice
1. Viorel Patrichi:Eu am fost sosia lui Nicolae Ceausescu (6).Convorbire cu col (r) Dumitru
Burlan,revista Lumea Nr.2/2002
2. Antonio Glodeanu:Cine a fost, cu adevarat, “omul cu masca de fier”, Adevarul /
11.10.2015
3. www.jurnalul.ro/campaniile-jurnalul/decembrie-89/operatiunea-trandafiruldisparitia-
mortilor-timisoara-526889
4. evz.ro/politica/declaratia-dura-a-lui-iohannis-care-il-va-infuria-la-culme-pe-ioniliescu/
23.11.2014/Malin Bot
5. aktual24.ro/cosmar-pentru-ion-iliescu-inalta-curte-confirma-redeschiderea-ancheteiin-
dosarul-mineriada-vezi-reactia-fostului-presedinte/09.03.2015/
6. www.cotidianul.ro/social/inedit-ce-cred-romanii-despre-reintroducerea-armateiobligatorii/
11.05.2015/Alexandru Visan
7. aktual24.ro/presedintele-iohannis-pesimist-in-republica-moldova-vin-vremuritulburi/
25.02.2015/
8. aktual24.ro/seful-nato-ucraina-nu-este-responsabilitatea-noastra/14.03.2015
9. aktual24.ro/oprea-se-pregateste-de-o-noua-tradare-indiferent-cum-il-cheama-pepresedintele-
romaniei-noi-sprijinim-statul-roman/14.03.2015/
9. www.jurnalul.ro/iohannis-ridicat-in-rang-de-germania/20.07.2014/
10. www.b1.ro/primele-proteste-majore-din-mandatul-lui-iohannis-padurile-scotoamenii-
in-strada-in-aproape-20-de-orase-din-tara-si-diaspora/05.05.2015/
11. www.evz.ro/presedintele-israelian-catre-traian-basescu-israelul-stie-ca-se-poatebaza-
pe-dvs-fara-ezitare/20.01.2014/Simona Maties
24

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu