Amazon

duminică, 10 mai 2015

Cel mai tare banc !

Vladimir Putin viziteaza o scoala din Moscova. Intr-o clasa el le vorbeste
copiilor despre cat de puternica e Rusia si cum are grija de oameni. La
sfarsit, a dorit sa raspunda la niste intrebari din partea micutilor.
- Eu sunt Sasa si vreau sa-mi raspundeti la doua intrebari :
- De ce Rusia a atacat Crimeea ?
- De ce Rusia a trimis trupe in Ukraina ?
Putin zice:
- Intrebarile sunt bune, imi pare bine ca m-ati intrebat.
In acest moment se aude soneria si copii ies in pauza.
Dupa pauza sesiunea de intrebari se reia.
- Eu sunt Misa si vreau sa-mi raspundeti la patru intrebari :
- De Rusia a atacat Crimeea ?
- De ce Rusia a trimis trupe in Ukraina ?
- De ce a sunat de pauza cu 20 minute mai devreme ?
- Unde e Sasa ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu