Amazon

sâmbătă, 13 decembrie 2014

Scrisoare deschisa catre Mos Craciun !

Draga Mos Craciun, tinand cont ca nu stiu adresa ta, iti voi scrie aici ce imi doresc. Pentru prietenii mei vreau: - Pace si liniste pentru cei din Republica Moldova ; - Bunei mele prietene Irina Tescureanu sa-i aduci multa sanatate; - Reluarea finantarilor de catre Guvernul Romaniei pentru revistele din Republica Moldova; - Introducerea Moldova 1 pe cablu in Romania; - Multa sanatate. Pentru mine imi doresc: - Multa sanatate si spor de munca; - Sa imi gasesc cat mai repede o fata. La 28 de ani sunt satul de singuratate; - Un calculator nou. De vreo jumatate de an am calculatorul ars si lucrez de pe tableta. Situatia financiara nu imi permite sa imi cumpar unul nou; - Cat mai mult trafic pe blog. Sper sa imi indeplinesti aceste dorinte ! Cu drag, Paul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu