Amazon

duminică, 26 octombrie 2014

Care integritate ?

Am vazut ieri cum Victor Ponta i-a multumit fostului rege Mihai pentru ceea ce a facut pentru integritatea tarii. Care integritate domnule Ponta ? Cand a venit rege era Romania Mare, iar cand a plecat era Romania mica. In timpul conducerii sale am pierdut Basarabia, Bucovina de Nord, Cadrilaterul. Este adevarat ca am recuperat partea din Transilvania ocupata de unguri. Insa asta cu ajutorul armatei sovietice. Din cauza faptului ca am intors armele mii de ostasi romani au ramas prizonieri in URSS. Daca era curajos nu fugea din tara. El a fost medaliat de Stalin pentru toate astea. Si in ziua de azi multi din Republica Moldova ne reproseaza pentru faptul ca i-am abandonat. Unde era"regele" in anii 80' , cand populatia suferea ? A venit dupa aceea sa isi ceara averea. Asta este" regele" pe care il laudati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu