Amazon

luni, 7 aprilie 2014

SCRISOARE DESCHISA Catre Cetatenii si patriotii,autentici,ai Romaniei

Grupul Constitutional ”Timisoara”
Sediu: Timisoara, str. Salciei, nr.2, sc.C, ap.2
E-mail: forum.constitutional.timisoara@gmail.com
Web-Site: www.lorin-fortuna.ro
Telefon: 0256/446595
Nr: 5/6.4.2014
SCRISOARE DESCHISA
Catre
Cetatenii si patriotii,autentici,ai Romaniei
Eu, Lorin Fortuna, conducator al Grupului Constitutional "Timisoara", in
calitate de fost organizator si conducator,principal,al Revolutiei Romane din
decembrie 1989 (RRD-1989,ca presedinte al fostului:Front Democratic Roman
(FDR), care s-a constituit in data: 20.12.1989, si a organizat, declansat si condus, de
la Timisoara, RRD-1989,pana la caderea fostului regim comunist-dictatorial,dupa
care,in Bucuresti,Puterea Suprema,de Stat,a fost confiscata,in mod nelegitim,din
punct de vedere revolutionar,de asa-numitul:Consiliu al Frontului Salvarii Nationale
(C-FSN),cu complicitatea,criminala,la nivel societal,a unui grup subversiv si contra-
revolutionar,condus de:Victor Atanase Stanculescu,grup care a acaparat,in mod
samavolnic,conducerea Ministerului Apararii Nationale (MApN),si a declansat
sinistra si criminala farsa nationala,cunoscuta sub denumirea:"atacul teroristilor"
(utilizand,in acest scop,unitati speciale,dintre care unele secrete,din componenta
Armatei romane,precum:Reteaua R,reteaua K,Batalionul 404,cu sediul la Buzau,
s.a.),constatand,cu disperare,dar si cu revolta,situatia dezastruoasa, la nivel
statal,precum si la nivel populational,in care a fost adusa,in perioada post-
revolutionara,pana in prezent,Romania,consider ca este de datoria mea,cetateneasca
si patriotica,sa fac publice urmatoarele aprecieri,prin intermediul acestei scrisori
deschise:
1. In Romania se manifesta,pregnant,in prezent,simptomele societale,specifice,ale
unui Stat amenintat,de catre dusmanii sai,cu dezmembrarea statala,precum si cu
decimarea si destructurarea etnic-populationala.
2. Cauzele fundamentale,respectiv principale,care au contribuit,in mod determinant,
la aducerea Statului Romania in situatia dezastruasa, mentionata anterior, sunt de
ordin subversiv si specific-clientelar,caracteristic:politico-partidic,pseudo-civic,etnic-
iredentist,ocult si distructiv-religios,deviationist-sexual,reactionar-monarhist,ocult
masonic,si distructiv-mafiot.
3. Cauzele subversive si specific-clientelare-politico-partidice constau in acapararea,
samavolnica si anti-constitutionala, a exercitarii politicii de conducere administrativa,
1
respectiv a politicii de legiferare,la nivel statal,respectiv districtual-judetean,respectiv
localitational, de catre cateva partide politice, care au interpretat, in mod fals si
unilateral, ca practicarea politicii specific-administrative, respectiv legislative, la
nivel statal, respectiv districtual-judetean, respectiv localitational,este rezervata,ca
reprezentabilitate electorala, exclusiv partidelor politice, nu si organizatiilor civice si
de alt profil, precum si independentilor, legiferandu-se, in acest scop, legi si hotarari
care sa rezerve acest drept,ca pe un privilegiu,la nivel electoral, numai pentru
partidele politice.
4. Cauzele subversiv-civice constau in permisivitatea infiintarii si functionarii,
oficiale, a unor organizatii, aparent civice,dar care, in realitate, sunt organizatii:
subversive,pseudo-civice si specific clientelare,ca anexe:pseudo-civice,la alte
organizatii subversive,de tip: politico-partidice,etnic-iredentiste,ocult-religioase,
masonice s.a, avand,ca scop principal sifonarea fondurilor publice,alocate activitatilor
civice,autentice,necesare a fi realizate pentru constituirea si consolidarea unei
adevarate societati civice (civile),ca parte componenta,caracteristica, a Populatiei
statale.
5. Cauzele subversive,etnic-iredentiste, constau in permisivitatea, foarte periculoasa,
la nivelul stabilitatii statale,acordata unor categorii populationale:etnic-iredentiste, in
baza unei false si subversive interpretari a tolerantei etnice, inclusiv pana la a tolera
pretentii de constituire a unor "tinuturi etnice", pentru Etnii care nu mai exista
(exemplu: Etnia Secuiasca, desfiintata,ca Etnie, prin oprimare etnica si asimilare
fortata,in trecut,de catre:Etnia Hungariana,cum,de altfel, s-a procedat si cu Etnia
Romana, precum si cu alte Etnii conlocuitoare,din Hungaria, care au fost
transformate,prin degradare etnica,in:Categorii populationale,specific
traditionale,care practica anumite traditii,caracteristice unor foste Etnii,dar nu mai
folosesc limba,specific etnica, pentru a realiza o cultura etnica,specifica,ci au adoptat,
de regula,limba si cultura Etniei principale,statale,care a anihilat Etnia,in cauza).
In acest context,apreciez ca trebuie evidentiata,inclusiv ca o dovada,concreta,a
respectului si tolerantei etnice,deosebite,acordata de Statul Roman,Etniilor
conlocuitoare,faptul ca populatia tuturor Etniilor conlocuitoare a crescut, in Romania,
de regula, proportional cu cresterea populatiei Etniei principale (adica a Etniei
Romane),caz unic,din cate cunosc,in aceasta parte a Europei,iar, pe de alta parte,ca
pretentia Etniei Hungariene de a infiinta Tinutul Secuiesc (cu statut autonom),in
cadrul teritorial al Statului Romania,este o dovada de sadism,din partea componentei
iredentiste a Etniei Hungariene,dar si o dovada de inalta-tradare,din partea unor
conducatori principali,ai Statului Romania (in conditiile in care,la penultimul
recensamant,populational,s-au declarat,oficial, din cate cunosc,doar:212 secui,iar la
ultimul recensamant,desi s-au recenzat si etnicii secui, numarul acestora n-a mai fost
dat publicitatii,fiind inclus in categoria:alte Etnii,cu un total mai mic decat al ultimei
Etnii conlocuitoare, nominalizata:Etnia Italiana),constituie si un sacrilegiu,in sensul
ca criminalul etnic doreste sa-i fie satisfacuta si pretentia de a prelua,prin
reprezentanti ai sai,inclusiv identitatea si fostul teritoriu al Etniei pe care a anihilat-
o,prin agresiune specifica,de tip:fiintial-colectiv-etnic.
2
Mai adaug ca daca se accepta,la nivel oficial,falsa si perfida motivatie,invocata
de catre componenta iredentista a Etniei Hungariene,pentru a infiinta Tinutul
Secuiesc,Etnia Romana poate invoca acelasi drept (daca s-ar preta la o asemnea
abjectie etnica),fiind mult mai indreptatita s-o pretinda,datorita faptului ca a fost
alaturi de Etnia Secuiasca,atunci cand respectiva Etnie a fost agresata,pana la
anihilare etnica (vezi rascoala condusa de Gheorghe Doja),dar,spre deosebire de Etnia
Secuiasca,componentele Etniei Romane,din Transilvania,respectiv din fostul Imperiu
Austriac-Hungarian,au reusit sa reziste si sa supravietuiasca opresiunilor etnice,la
care a fost supuse,in mod similar Etniei Secuiesti.
6. Cauzele ocult-subversiv-religioase,in fond:perfide si distructive-fiintial,dar foarte
ingenios ocultate (ascunse, mascate),prin dogme religioase,amagitoare, referitoare,in
special,la:"iertarea pacatelor"(izbavire) si,mai ales,la:vietuirea extra-lumeasca
("mantuire"),constau nu doar in instinctul hraparet al clericilor religiosi (specific
religiei crestine-ortodoxe),de a pretinde aducerea de "pomeni", la nivel individual, ci
si,mai ales, la nivel de Stat (cu fonduri consistente,contra sprijinului electoral,acordat
partidelor politice care le satisfac pretentiile financiare-vezi cazul Patriarhului Miron
Cristea),si,mai ales,degradarii fiintiale,specifice Lumii urmatore (numita
popular:Vesnicie),in care oamenii sunt transformati in animale
(exemple:ovine,bovine,caprine,canine,cabaline,camiliene,elefantine,pestiliene,pasare
ne,feliniene,reptiliene),conform lantului existential,fiintial,specific sortal (karmic),al
evolutiei existentiale a practicantilor unor religii (nu doar subversive,ci si distructive
fiintial,prin degradare, care pretind aderentilor lor sa accepte, benevol,conditia
existentiala de:"robi",sau de: "servi-servitori" (ai lui "Dumnezeu",respectiv ai lui
Hristos,fara a sti cine sunt,de fapt,aceste duhuri extra-lumesti),cu consecinte
existentiale,catastrofale,la nivel fiintial,pentru practicantii in cauza, pe care,insa,din
nenorocire,le cunosc doar un numar foarte restrans de initiati,in:Existentialism
(numit,in alte contexte,ontologice:Ezoterism,Magism,Kabalism,Samanism s.a).
7. Cauzele subversiv-deviationist-sexuale constau in subversiunea,distructiva-fiintial,
la nivel societal,a unor deviationisti-sexuali (de tip: homosexual, lesbian, bisexual),
despre care inca nici nu se constientizeaza,in mod adecvat, si,in multe cazuri,nici nu
se accepta,la nivel oficial,ca acestia sunt,de fapt:bolnavi psihic-sexuali, care, in
anumite conditii,ar putea fi tratati si chiar recuperati, din punct de vedere psihic-
sexual.
Acesti bolnavi,insa,nu doar ca nu accepta sa fie considerati si tratati,ca atare,
ci,aflati in necunostinta de cauza,doresc sa ramana in situatia maladiva,in care se
afla,ba mai mult,doresc sa le fie recunoscuta aceasta stare,ca fiind o stare
fiintiala,normala si chiar sa beneficieze de drepturi fundamentale,specifice oamenilor
normali (vezi manifestarile specifice,precum marsurile exchibitioniste,de
tip:”gay”,respectiv cazul,pe care il apreciez ca fiind emblematic,al actiunilor
subversive,organizate la Muzeul Taranului Roman),inclusiv de a intemeia familii si
de a adopta copii (fara sa constientizeze,deplin,faptul ca respectivii copii,prin insasi
modul in care vor fi crescuti,precum si prin educatia,caracteristica,pe care o vor
primi,vor fi adusi si ei,in timp,in starea de:handicapati psihic-sexual,adica vor fi
3
distrusi fiintial,fara posibilitatea de a mai exista normal,precum si de a intemeia o
familie,respectiv de a procrea copii,ca oamenii normali.
8. Cauzele reactionar-monarhiste constau in permisivitatea si chiar incurajarea
organizarii manifestarilor pro-monarhiste si respectiv anti-republicane, in scopul
restaurarii sistemului monarhist,in Romania, manifestari care au caracter anti-
constitutional,in contextul in care Statul republican,care este prevazut sa fie
Romania,la nivel constitutional,este nerevizuibil,conditia respectiva, de nerevizuire,
fiind impusa,constitutional (in cadrul Articolului 152,intitulat: Limitele revizuirii,in
Constitutia actuala a Romaniei).
In acest context,apreciez ca trebuie remarcat si "efortul deosebit" depus de
fostul presedinte al Parlamentului Romaniei (G.C.L.Antonescu - cunoscut promotor
al restauratiei monarhiste,in Romania),de a forta,in mod samavolnic si
neconstitutional,inlocuirea revizuirii Constitutiei (posibila a fi initiata de catre un
Parlament obisnuit),cu modificarea Constitutiei (posibila a fi initiata doar de catre un
Parlament de tip Adunare Constituanta).
Si tot in acest context,apreciez ca trebuie atentionata Populatia statala a
Romaniei asupra faptului ca anumite partide politice (exemple: Partidul National
Liberal: PNL, Partidul National Taranesc-Crestin si Democrat: PNTCD),practica o
asidua politica pro-monarhista,iar ultimul chiar si o politica pro-religioasa,pe care,
probabil ca o vor amplifica,corespunzator,in cazul in care vor ajunge sa aiba un rol,
determinant,in conducerea Statului (cum a procedat,recent:PNLprin fortarea
modificarii Cosntitutiei,in locul revizuirii acesteia).
Exemplific,tot in acest context, si politica pro-monarhista,practicata,intens,de
catre ultimii 3 primari ai orasului Timisoara,care au batjocorit imaginea si idealurile
RRD-1989,pe de o parte,prin refuzul de a cinsti,in mod corespunzator,RRD-1989,ca
eveniment societal,fundamental,in istoria Romaniei,precum si pe revolutionarii
autentici,care au avut un rol,determinant,in organizarea,declansarea si conducerea
RRD-1989,iar,pe de alta parte,prin amplificarea propagandei pro-monarhiste,in cadrul
careia s-a organizat demonstratii si mitinguri,in care s-au clamat lozinci precum:
"Monarhia salveaza Romania!",respectiv: "Jos republica comunista!",fara ca
asemenea manifestari,anticonstitutionale,sa fie inculpate,judecate si pedepsite,
adecvat,la nivel justitiar.
In continuarea celor expuse anterior,mai semnalam,ca deosebit de elocventa,
acordarea titlului de:Cetatean de onoare al orasului Timisoara, ex-regelui Mihai, in
contextul in care acest titlu nu a fost acordat nici unei personalitati autentice,cu
merite,determinante,in organizarea,declansarea si conducerea RRD-1989.
9. Cauzele subversiv-masonice constau in aderenta unor persoane la anumite
organizatii,de regula oculte si subversive (existand si unele exceptii,dar foarte putine,
si,din cate cunosc,fara un rol semnificativ,la nivel societal),care,sub acoperirea unor
scopuri,aparent generoase,la nivel societal, de fapt,asociaza anumite persoane,pentru
a se sprijini,reciproc, in scopul penetrarii si parazitarii,subversive si specific
clientelare,a institutiilor publice,pana la cel mai inalt nivel institutional (cum este si
cazul Romaniei),pentru a le subordona unor interese clientelare,creind,astfel,o
4
situatie deosebit de grava si periculoasa,inca necunoscuta, din nenorocire,in mod
adecvat,la nivel societal, ci doar la nivelul unui numar,restrans, de initiati.
Organizatiile masonice,oculte si subversive,mentionate anterior,infiintate in
Romania (numite,de regula:loji masonice),s-au aservit (obedientizat) fata de alte
organizatii masonice,de nivel international (continental,respectiv mondial).
Exemple de organizatii masonice,oculte,subversive si distructive,la nivel
continental, respectiv la nivel mondial,sunt: Organizatia masonica,de nivel mondial, a
Etniei Internationale Jidovesti,ai carei membri au pretentia de a fi acceptati si
recunoscuti ca fiind de Etnie Evreiasca,respectiv de origine Semitica,desi,din punct
de vedere genetic,Etnia,in cauza,este de origine etnica kazara,asiatica,de unde a
migrat spre alte continente,precum:Asia,Europa, America de Nord s.a., cu precizarea
ca Populatia Etniei Kazare,care a migrat,din fostul Stat Kazar,a fost,in majoritate,de
religie: iudaista, religie la care a trecut intr-o anumita perioada a evolutiei sale
existentiale, fapt ce nu poate, insa, modifica si structura genetica.
In acelasi context,doresc sa evidentiez si faptul ca Statul Israel a fost infiintat
cu o contributie,determinanta,a Etniei Jidovesti (care,in prealabil,a achizitionat,prin
cumparare,teritorii mari,in Palestina,intr-un mod similar celui in care s-au s-au
achizitionat,de catre straini,prin cumparare,inclusiv in prezent,mari teritorii, si in
Romania) si nu a Etniei Palestiniene,certificata,etnic si genetic, ca fiind de origine
evreiasca si respectiv semitica.
Trebuie sa se cunoasca faptul ca desi conducatorii, neevrei, ai Statului Israel au
efectuat,in timp,numeroase demersuri pentru a li se recunoaste,oficial,ca sunt de
Etnie Evreiasca,precum si de origine genetica Semitica,pana in prezent,demersurile
lor s-au confruntat cu o opozitie ferma,din partea Etniei Palestiniene, conlocuitoare,
precum si din partea altor Etnii de origine,genetica,semitica.
Datorita celor expuse anterior,Organizatia masonica,mondiala infiintata de
catre Etnia Jidoveasca,s-a auto-denumit:B'nai B'rith (cu lexic si semantica specific
evreiasca), desi are sediul central la Washington,in SUA.
Din cate cunosc,la aceasta Organizatie masonica au aderat un numar destul de
mare de personalitati conducatoare ale unor State,precum: Franklin Delano
Roosevelt, Ana Pauker,Henry Kissinger,Francois Mitterand,Nicolas Sarkozy,
Francois Hollande s.a.
Un alt exemplu il constituie:Organizatia masonica internationala a ritului
scotian,antic si acceptat,care,din cate cunosc,are sediul central in orasul Philadelphia,
din SUA,organizatie la care au aderat,in Romania,un numar destul de mare de
membri ai unor partide,precum:PNL,respectiv PSD (exemple: Calin Popescu
Tariceanu, Ion Iliescu s.a.).
Tot din aceasta categorie de organizatii,dar mai putin cunoscuta,este fosta
Organizatie masonica internationala,intitulata:Steaua Rosie (din care au facut parte
marea majoritate a conducatorilor URSS,atat la nivelul central,al Rusiei,cat si la
nivelele celorlalte State,inglobate in URSS,organizatie care s-a transformat,insa,dupa
dezmembrarea URSS,in:Organizatia masonica internationala "Petru cel Mare",din
care fac parte multi conducatori si oligarhi,plutocrati,din Federatia Rusa,in frunte cu
Vladimir Putin,precum si din alte State,intre care si un numar,considerabil,de
persoane,din Romania,care au activat sau inca activeaza, la nivel politic-partidic,
5
militar,civic,cultural,artistic,sportiv s.a.
10. Cauzele subversiv-distructiv-mafiote constau in dezastrul societal produs Statului
Romania, precum si marii majoritati a Populatiei Statale, aferente, prin gruparea si
coalizarea, oculta si subversiva, specific clientelara, a unor reprezentanti, principali,
ai categoriilor populationale,subversive si distructive, mentionate anterior, in sisteme
organizate, de agresiune,la nivel societal,de regula prin coruptie statala, de tip mafiot.
Aceste grupari,a caror existenta este recunoscuta,oficial,fiind numite, generic:
Grupari de crima organizata,sunt protejate si promovate,la nivel societal,inclusiv in
mod specific agentural,prin infiintarea unei multitudini de: Agenturi, oculte,
subversive, opesive si represive, pana la criminalitate (asociate,specific clientelar,in
sistem mafiot,structurilor subversive, organizate, mentionate anterior.
Cele mai puternice,nocive si influente Agenturi s-au alcatuit, insa, prin
degradarea, deliberata,in mod samavolnic,ocult,subversiv,opresiv si chiar
repesiv,pana la criminalitate,a unor importante institutii de Stat,cu specific de
aparare,ordine, culegere de informatii societale, paza si protectie,respectiv de
administrare de retele informatice,de telecomunicatii speciale,dar si de administrare
financiara (exemplu: transformarea institutiei Banca Nationala in Stat, in Stat,
condusa de un Guvernator si nu de un Director),precum si de administrare
fiscala,respectiv de justitiere, dar si politico-partidice, etnic-iredentiste si chiar ocult
si subversiv-religioase (exemplu: Biserica Ortodoxa Romana).
In contextul expus anterior, mai adaug ca, in mod similar celui utilizat in cadrul
fostului regim comunist-dictatorial (eliminat de la detinerea si exercitarea Puterii
Supreme,in Stat, de catre RRD-1989),prin care anumitor institutii,de Stat,degradate,
deliberat,in mod similar celor mentionate anterior (exemplu: Institutia Securitatii
Statului),li s-au transferat,in folosinta,sau chiar in proprietate,importante bunuri
materiale, mobile,respectiv imobile,si chiar anumite obiective economice,tot astfel s-
a procedat si cu anumite Agenturi,dintre cele mentionate anterior.
Exemplificam, tot in acest context,ca elocventa, transferarea unei importante
cladiri de patrimoniu national,cu mare importanta istorica: cladirea fostului Parlament
al Romaniei,catre conducerea Bisericii Ortodoxe Romane (BOR), precum si
repartizarea,deliberata, in scop de fraudare si devalizare,pana la faliment,a fostei
Banci principale,de Comert Exterior (denumita,post-revolutionar:Bancorex), in
folosul specific-clientelar al reprezentantilor unora dintre organizatiile oculte si
subversive,respectiv agenturale,mentionate anterior.
Si tot in contextul expus anteiror,mai semnalez batjocorirea,deliberata, a
luptatorilor autentici,cu merite deosebite in infaptuirea RRD-1989,prin infuzarea lor
cu clientelari politico-partidici, agenturali, precum si de alte tipuri (inca din timpul
presedintiei statale a lui Ion Iliescu), pentru a motiva,ulterior,taierea indemnizatiilor
reparatorii, banesti,acordate revolutionarilor autentici (dar si impostorilor infiltrati),
de catre guvernul Boc (si prelungita de catre guvernul Ponta,inclusiv in prezent, in
conditiile in care continua recompensarea, prin pensii mari, a fostilor tortionari din
cadrul regimului comunist-dictatorial), precum si ca respectivele guverne au refuzat
(desi li s-a solicitat,in mod imperios) sa faca ce era de datoria lor, adica sa curete
categoria revolutionarilor autentici, de pleava profitorilor autentici,multi dintre
6
acestia fiind,de fapt,agenti subversivi,implementati printre revolutionari, tocmai
pentru a fi platiti,in acest mod,pe de o parte,precum si,pe de alta parte,pentru a oculta,
inclusiv astfel, marea multime de agenti, care exista si functioneaza, ca atare,in
Romania,in scopul protejarii si promovarii intereselor specific clientelare,ale
organizatiilor oculte,subversive si distructive,mentionate anterior.
Datorita acestei situatii,Romania a ajuns sa fie citata,public,inclusiv in mass-
media internationala, ca fiind Statul cu cei mai multi agenti si spioni,din Europa, pe
de o parte,precum si ca unul dintre Statele cu cele mai mici venituri,pe cap de
locuitor,pe de alta parte.
Romania a mai fost semnalata,inclusiv la nvel international,ca Statul cu cei mai
multi generali,pe cap de locuitor,decorati si recompensati financiar, in mod
corespunzator,de catre toti cei 3 presedinti post-revolutionari, in contextul in care
fosta armata populara (bazata pe prestarea serviciului militar obligatoriu) a fost
desfiintata (cu dezafectarea si vanzarea, ca fier vechi, a unei mari parti a
armamentului din dotare),fosta Armata fiind inlocuita cu un numar foarte redus de
contingente militare,mercenarizate,care si acestea si-au desfasurat si isi mai
desfasoara activitatea mai mult in alte State (exemple: Kosovo, Irak, Afganistan,fata
de care Romania nu avea si nu are contencioase militare), dar pe cheltuiala Statului
Roman,cheltuind,astfel,importante fonduri publice,in conditii de grava criza
societala,si punand in pericol insasi existenta statala si pozitia Etniei Romane, ca
Etnie principala,fondatoare statal,mai ales in contextul actual,intern, respectiv
european,extrem de periculos.
Tot in continuarea celor semnalate anterior,adaug si faptul ca in cadrul
manifestatiilor de protest care au avut loc,la Timisoara,in vara, toamna si iarna anului
2011, precum si iarna anului 2012, in a caror organizare si realizare m-am implicat,in
mod deosebit (si referitor la care apreciez ca au avut un rol determinant in caderea
guvernului Boc, rol incercat, insa, a fi mistificat si ocultat, prin demonstratiile
regizate, in special in mod specific agentural, de sustinere a lui Raed Arafat), m-am
auto-proclamat, impreuna cu alti protestatari, autentici, ca: garant individual al
apararii si promovarii indealurilor RRD-1989.
Aceste idealuri sunt mentionate,constitutional, ca fundament ideatic al Statului
Romania (rezultat prin infaptuirea RRD-1989), in cadrul Articolului 1, aliniatul 3, din
Constitutia Romaniei, dar prevederea,in cauza,a fost eliminata,desigur nu
intamplator,in proiectul de modificare (!?),abuziva,a Constitutiei (si nu de
revizuire,cum ar fi fost posibil,din punct de vedere constitutional), intocmit si
aprobat,oficial,de catre Uniunea Social Liberala (USL), sub coordonarea cuplului
subversiv: Antonescu-Ponta (precum si dictatorial,prin uzurpare de Suveranitate
nationala), proiect care a fost respins, insa, de catre Curtea Constitutionala a
Romaniei, dovedindu-se, astfel,nu doar subversivitatea,ci si incapacitatea
profesionala,sau si obedienta complicitara a „specialistilor”care au contribuit la
realizarea si aprobarea proiectului in cauza.
Mai precizez ca, tot cu prilejul acelor demonstratii de protest, am initiat si
proclamarea orasului Timisoara ca:Oras de avangarda civica a Romaniei.
Pe baza motivatiei expusa anterior,in cadrul acestei scrisori deschise,apreciez
ca distrugerea, deliberata, a Statului Romania, trebuie urgent stopata,chiar si cu pretul
7
declansarii unei revolte statale,sau chiar a unei revolutii, in scopul apararii Poporului
Roman, precum si a recuperarii si retrocedarii,catre Poporul Roman,a Suveranitatii
nationale,confiscata de acei rau-facatori si inalt-tradatori,care,in calitate de
conducatori statali,au confiscat Puterea Suprema,in Stat (adica Suveranitatea
nationala), au exercitat-o si inca o exercita,in mod samavolnic,prin uzurpare de
Suveranitate nationala, in folos propriu, precum si de grup clientelar, in dauna marii
majoritati a Populatiei Statale, cu consecinte distrugatoare si chiar catastrofale, la
nivel societal, asupra Statului Romania.
Propun,deocamdata,cetatenilor si,mai ales,patriotilor autentici,din
Romania,declansarea,urgenta,a unei campanii de boicotare,prin absenteism
electoral,a tuturor actiunilor electorale care vor fi organizate in acest an,incepand cu
alegerile euro-parlamentare,pentru a semnala,astfel,atat la nivel intern,cat,mai ales,la
nivel extern,starea de dezastru societal,in care se afla,in prezent,Romania,ca Stat,
precum si marea majoritate a Populatiei statale,stare care apreciez ca nu mai poate fi
redresata,ci doar agravata,de catre actuala categorie populationala,politico-
partidica,care a monopolizat,printr-o legislatie electorala,subversiva si,in mare
parte,neconstitutionala,Puterea Suprema,in Stat,in dauna Poporului Roman,ca
detinator,exclusiv,al Suveranitatii nationale,precum si in dauna dreptului de
reprezentare politica a altor organizatii (in afara partidelor politice) si mai ales a
independentilor,interpretand in mod fals,abuziv si subversiv,dreptul de exercitare a
pluralismului politic (principiu fundamental,prevazut in Constitutia Romaniei),ca
fiind rezervat exclusiv, spre exercitare, partidelor politice.
Mai propun organizarea unui Consiliu National Civic,alcatuit, initial, din cate 2
reprezentanti,din fiecare judet, care sa se intruneasca in data:20.4.2014,pentru a stabili
o strategie de actiune,in vederea redresarii,cat mai urgente,a Romaniei.
Astept,in acest sens,propuneri,observatii si sugestii,in legatura cu initiativa
propusa,pana in data:15.4.2014.
Solicit tuturor celor doritori si binevoitori in a sprijini realizarea proiectului
propus,o implicare,corespunzatoare,dupa posibilitati,pentru infaptuirea,optima,a
acestui proiect,inclusiv prin redifuzarea,prin E-mail,a acestei scrisori deschise,prin
initierea unor alerte informatice s.a.
Conducator
al Grupului Constitutional ''Timisoara''
Lorin Fortuna
8
Bibliografie recomandata (www.lorin-fortuna.ro):

Constitutia de la Timisoara: http://lorin-fortuna.ro/reviste/forum_constitutional/revizuire1.pdf
Editoriale:
 Scrisoare deschisa Lorin Fortuna catre Traian Basescu (2011)
 Declaratie cu privire la pericolul destramarii statale a Romaniei, ca urmare a organizarii unui
   complot politico-partidic, uzurpator de Suveranitate nationala si inalt-tradator, de catre
  Guvernul actual al Romaniei, condus de catre "prim-sinistrul" Victor Viorel Ponta (10.03.2014)
 Declaratie cu privire la situatia din Ucraina (03.03.2014)
 Manifest civic (28.02.2014)
 Declaratie cu privire la Proiectul de modificare a Constitutiei Romaniei, realizat de catre
   Comisia pentru revizuirea Constitutiei, din cadrul Parlamentului Romaniei (24.02.2014)
 In legatura cu batjocura la care este supusa, public, Republica Romania, de catre acei care,
   neavand curajul si "radacina" societala de a fi cetateni, prefera sa se complaca in comoditatea,
  lasa si umilitoare, de a deveni supusi monarhici (08.11.2013)
 Declaratie cu privire la diminuarea pana la anihilare si chiar pana la pervertire si batjocorire a
   idealurilor Revolut›iei Romane din decembrie 1989 (01.06.2013)
 Comunicat cu privire la posibilitatea restaurarii monarhiei in Romania (30.04.2013)
 Statul de drept(2013)
 Cu privire la stabilirea vinovatilor principali pentru subminarea, pana la anulare, a idealurilor
   Revolut›iei Romane din decembrie 1989 (24.01.2013)
 Statul pseudo-democratic, de tip politienesc (06.06.2012)
 Studiu comparativ intre analizele starii constitutionale a Romaniei, ca stat, efectuate de catre
   Grupul Constitutional "Timisoara" si respectiv Comisia Prezidentiala de analiza a regimului
  politic si constitutional din Romania - pentru consolidarea statului de drept (30.04.2012)
 Separarea si echilibrul puterilor in stat (03.03.2012)
 Statul laic (29.02.2012)
 Pluralismul politic (15.02.2012)
 Statul social (15.01.2012)
 Revolutie pentru Constitutie (proclamatie 2011)
 Declaratie de intentii in vederea constituirii unui partid politic pentru transformarea
   Romaniei (decembrie 2011)
 Statul mafiot (02.09.2011)
 Statul national (decembrie 2011)
9
Forumul Constitutional Cetatenesc
 Romania intre situatia de la Rosia Montana si specificul Statului politico-partidic-masonic-
   agentural (23.09.2013)
 Guvernarea Romaniei, in perioada post-revolutionara, prin uzurpare de Suveranitate nationala
   (06.10.2013)
 In legatura cu demonstratiile de protest, recente, din localitatea Pungesti, respectiv din Piata
   Universitatii, din capitala (09.12.2013)
 Program principial de reformare a Constitutiei Romaniei
 Apel pentru constituirea Forumului Constitutional Cetatenesc din Romania
Asociatia VICTORIA
 Comunicat cu privire la necesitatea interzicerii,oficiale,a practicarii,in Statul Romania,a
   religiilor subversive si distructive, fiintial,prin inrobire-fiintiala,respectiv prin aservire
  fiintiala,realizate prin practica specific-religioasa,impusa aderentilor respectivelor religii
 (21.3.2014)
 Aplicarea eronata si chiar subversiva a conceptului: democratie - aspecte specifice Romaniei
 Declaratie de intentii privind infiintarea Partidului National Democrat din Romania
 Principii de eradicare a coruptiei in Romania
 Apel pentru asanarea morala si profesionala a activitatii politice in Romania (2000)
Grupul Constitutional "Timisoara"

Declaratie cu privire la Proiectul de modificare a Constitutiei Romaniei, realizat de catre
Comisia pentru revizuirea Constitutiei, din cadrul Parlamentului Romaniei (18.02.2014)
 Plan de actiune in vederea recuperarii suveranitatii nationale, in favoarea Poporului Roman
(11.09.2012)
Miscarea Sarmisegetuza
 Cu privire la importanta dez-robirii, respectiv a dez-aservirii, specific religioase - editie
revizuita (12.10.2013)
Miscarea Civica Voievodul Gelu (fosta Mihai Eminescu)

Contractul societal (06.02.2011)
 Apel pentru difuzarea in Romania a posturilor si a programelor TV din Republica
Moldova (31.08.2010)
Partidul National din Romania

Programul politic „Timisoara”
10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu