Amazon

duminică, 30 decembrie 2012

Ce am facut anul asta

Deoarece maine e revelionul, acum e timpul sa fac un bilant al activitatii mele. Am avut un an bogat in articole scrise in presa,  aparitii radio si tv.  Am fost mai aproape de fratii basarabeni, participand la 2 actiuni organizate de studentii basarabeni din Brasov.  Am trecut Prutul de doua ori, si va spun sincer ca mi-a placut. Am castigat un concurs de istorie si creatie literara proprie, organizat de Radio Moldova. Sa ma laud ca am luat locul intai. Am intalnit oameni minunati din Republica Moldova. Ma refer la Nicolae Jelescu, Vasile Soimaru, Vasile Iovu.  Pe ultimii doi i-am intalnit in noiembrie la Brasov. Am mai fost si invitat la Radio Tex Fm  ( un post local )si Radio Moldova Muzical. Am trecut printr-o intamplare comica la Chisinau. Am intalnit si oameni simpli, dar minunati. Am promovat  oameni talentati in doua interviuri pentru presa scrisa. Am luptat pentru drepturile celor mai nevoiasi.  Ce imi doresc de la noul an ? Sanatate, forta de a realiza mai multe proiecte, sa trec cat mai des Prutul, fericire. Voua va urez sa vi se indeplineasca toate dorintele. Distractie placuta de revelion !  Un an 2013 cat mai bun !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu