Amazon

vineri, 16 noiembrie 2012

Si" Eu sunt Moldova"

Am citit aceasta postare si mi-a placut mult. Chiar daca sunt din Romania, pot spune ca si eu sunt Moldova. Va asigur ca nu mi-am schimbat viziunea nationalista, doar ca vreau sa va spun ceva despre cei de dincolo de Prut. De ce si eu sunt Moldova? Deoarece acolo am multi prieteni. Deoarece mai bine merg  in Republica Moldova decat la rude. Imi place ca atunci cand trec granita, scrie frumos" Republica Moldova e patria mea".  Simt ca acolo traditia valoreaza mai mult. Acolo am avut cea mai frumoasa noapte cu luna plina. Mi-e dor de  linistea nocturna de pe strazi. In Romania este agitatie mare pe strazi noaptea, in Republica Moldova e o liniste frumoasa. Si.. Doamne... iar m-a apucat dorul de Moldova. Ador Chisinaul, e unul dintre cele mai verzi orase din lume.  O parte din Moldova este in camera mea, prin lucrurile aduse sau primite de acolo, dar si prin bomboanele de  la fabrica Bucuria.Iubesc bucuria acelor oameni care imi aud vocea la telefon. As putea sa spun mai multe, dar inchei aici.

Un comentariu: